quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:03 schreef Seam het volgende:
Die sneakerfreaks zijn wel wat triest inderdaad.
Boven het maaiveld uitsteken is geen kunst hier in Nederland, en ik woon gelukkig op kamers.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
Trots zijn om boven het maaiveld uit te steken en haten op "de gewone man". Maar ondertussen natuurlijk wel bij je ouders wonen, om half 6 aanschuiven voor het eten en de hele dag rondrijden in de Volvo van je vader.
Haten op mensen met mooie schoenen.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:53 schreef Stevenzenl het volgende:
Kijk die wenfer even decadent zijn met zijn homo patta's.
'Sportschoenen' waar je niet mee kunt sporten. Dat is net zoiets als een terreinauto waar je niet het terrein mee inkuntquote:
wtf manquote:Op maandag 4 maart 2013 02:11 schreef Puntenjager het volgende:
Dit heb ik recentelijk aangeschaft:
[ afbeelding ]
'n fuckin' 270 EuroNiet dat ik dat er voor betaald heb *hard Nederlander probeert te worden*
Mooie schoenen! Wel wat standaard maar ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:11 schreef Puntenjager het volgende:
Dit heb ik recentelijk aangeschaft:
[ afbeelding ]
'n fuckin' 270 EuroNiet dat ik dat er voor betaald heb *hard Nederlander probeert te worden*
Mjah, SS-Stiefel möchte ich noch einmal haben jah.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoewel je er natuurlijk volledig voor lul mee loopt als je geen paard rijdt of iets dergelijks vind ik die rijlaarzen die militairen vroeger droegen - en nee, niet alleen de Duitsers - ook altijd wel wat hebben.
Dan moet je maar een paar Hugo Boss schoentjes aanschaffen. Boss werkte in WOII voor de nazi's en fabriceerde legerkisten met de beruchte 'click-clack'. Daar herken je de duitse schoentjes nu nog steeds aan; dat ze gemiddeld harder klakken dan andere merken.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:18 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mjah, SS-Stiefel möchte ich noch einmal haben jah.
http://germanmilitariacol(...)SUniforms-714253.jpg
JAWOHL HERR OBERBUERGERMEISTER STURMTRUPPENFUEHRER
En jij hebt nog wel een ITALIA UI. Schande!quote:Op maandag 4 maart 2013 02:19 schreef SilentHunterNL het volgende:
Je kleedt je toch gewoon op je eigen levensstijl? Je moet lekker zelf weten.wat je draagt maar ga niet zitten kankeren op andermans smaak.
Gr gr Trouwe Air Max Classic drager.
Ach, als non-conformist ultima forma moet je je soms toch een beetje aanpassen. Daarbij houd ik van strak, dus voor mij geen frutsels of dingetjes alleen maar om niet standaard te zijn (zie ook mijn post aangaande mijn voorliefde voor de Duitsche 'strakheid' hierboven).quote:Op maandag 4 maart 2013 02:17 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mooie schoenen! Wel wat standaard maar ja.
waarom leg je de hele tijd zo'n nadruk op de prijs?quote:Op maandag 4 maart 2013 02:22 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ach, als non-conformist ultima forma moet je je soms toch een beetje aanpassen.
Trouwens, Jan Boerenlul loopt echt niet op schoenen van bijna 300 Euro.
Italian Hardcorequote:Op maandag 4 maart 2013 02:22 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
En jij hebt nog wel een ITALIA UI. Schande!
Nee die lopen op dit soort schoeisel:quote:Op maandag 4 maart 2013 02:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom leg je de hele tijd zo'n nadruk op de prijs?
wat probeer je nou te bewijzen?
die schoenen zijn ook belachelijk duurquote:Op maandag 4 maart 2013 02:23 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nee die lopen op dit soort schoeisel:
[ afbeelding ]
Daar lopen de negerts op.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:23 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nee die lopen op dit soort schoeisel:
[ afbeelding ]
Ts is brakka boy homoquote:Op maandag 4 maart 2013 02:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom leg je de hele tijd zo'n nadruk op de prijs?
wat probeer je nou te bewijzen?
Als eckte Italiaan zou je niet met minder dan dit in de polder moeten aankomen. Kan je sommige Hollanders nog wat mee bijbrengen.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:23 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Italian Hardcore
As i said, get dressed on your lifestyle.
battieboiquote:Op maandag 4 maart 2013 02:25 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Als eckte Italiaan zou je niet met minder dan dit in de polder moeten aankomen. Kan je sommige Hollanders nog wat mee bijbrengen.
[ afbeelding ]
Dit is toch wel slightly gay. Sowieso hoor je sokken aan te hebben in nette schoenen (en sowieso geen gele broek te dragen)quote:Op maandag 4 maart 2013 02:25 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Als eckte Italiaan zou je niet met minder dan dit in de polder moeten aankomen. Kan je sommige Hollanders nog wat mee bijbrengen.
[ afbeelding ]
slightly gay zeggen is ook best gayquote:Op maandag 4 maart 2013 02:27 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dit is toch wel slightly gay. Sowieso hoor je sokken aan te hebben in nette schoenen (en sowieso geen gele broek te dragen)
Dat zijn echt van die ouwe lullen boten.waar mijn oom op loopt jaquote:Op maandag 4 maart 2013 02:25 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |