Is goed modepolitie, wat draag jij dan voor schoenen?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:15 schreef borbit het volgende:
[..]
Is goed modepopje met je mooie schoentjes.
afgetrapte assics met een gaatje bij me grote teenquote:Op maandag 4 maart 2013 09:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Is goed modepolitie, wat draag jij dan voor schoenen?
En de rest van de look?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:26 schreef borbit het volgende:
[..]
afgetrapte assics met een gaatje bij me grote teen
hoe harder dat getak bij de schoenen van de man, hoe duurderquote:Op zondag 3 maart 2013 19:56 schreef E.B.A.H. het volgende:
Als je hakken hoort en denkt 'hey daar komt vast een lekker wijf aangelopen', draai je je om zie je een fag zoals TS voorbijkankeren met zijn gay schoentjes.
quote:Op maandag 4 maart 2013 09:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zegt genoeg
Tegen mij wat roepen maar te schijterig om je eigen kledingstijl te beschrijven.
Ze hopen stiekem een man te zienquote:Op maandag 4 maart 2013 10:06 schreef wise het volgende:
[..]
hoe harder dat getak bij de schoenen van de man, hoe duurder![]()
![]()
Sowieso mannen die zich omgaan draaien als ze hakken horen
Eerst even je zusje uit de garagebox halen en aan het werk zetten.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:14 schreef borbit het volgende:
[..]
Ga schoenshoppen vieze nicht dat je daar bent!
Je liegt! Zusje zit gewoon op schoot hier.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Eerst even je zusje uit de garagebox halen en aan het werk zetten.
nee dat is je real dollquote:Op maandag 4 maart 2013 10:19 schreef borbit het volgende:
[..]
Je liegt! Zusje zit gewoon op schoot hier.
quote:Op maandag 4 maart 2013 09:26 schreef borbit het volgende:
[..]
afgetrapte assics met een gaatje bij me grote teen
quote:
als vrijetijdsschoen draagt vrijwel iedereen Nikes. Mijn oom is niet lui maar draagt toch sneakers op z'n vrije dag. Schoenen die hij naar z'n werk draagt kosten met gemak het vijfvoudige van jouw klittebandschoentjesquote:Op zondag 3 maart 2013 17:34 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Luie italianen misschien. Echte Italianen dragen bij uitstek mooie sučde loafers. Het liefst ik een kek kleurtje, nou boffen zij natuurlijk wel met het mediterraanse klimaat daar maar dat is nog geen excuus waarom de Nederlandse man er vaak zo saai en kleurloos bijloopt.
[ afbeelding ]
Waar krijg je die? Ik wil ook zulke Loafers maar die wat ik zie hebben altijd zo een kwastje erop (wat ik minder vind).quote:Op zondag 3 maart 2013 17:34 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Luie italianen misschien. Echte Italianen dragen bij uitstek mooie sučde loafers. Het liefst ik een kek kleurtje, nou boffen zij natuurlijk wel met het mediterraanse klimaat daar maar dat is nog geen excuus waarom de Nederlandse man er vaak zo saai en kleurloos bijloopt.
[ afbeelding ]
Mensen die haten op Double Monk van Santoni.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:37 schreef n8n het volgende:
[..]
als vrijetijdsschoen draagt vrijwel iedereen Nikes. Mijn oom is niet lui maar draagt toch sneakers op z'n vrije dag. Schoenen die hij naar z'n werk draagt kosten met gemak het vijfvoudige van jouw klittebandschoentjes
Ik snap dat het niet binnen het plaatje dat je van het leven hebt geschetst valt maar suck itquote:Op maandag 4 maart 2013 13:45 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mensen die haten op Double Monk van Santoni.![]()
Pretenderen dat je oom het vijfvoudige voor zijn schoenen uitgeeften tegerlijkertijd aangeven dat die oom liever op nikes door het leven gaat.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik heb blauwe Van Lier double monk (suede). Helaas geen Santoniquote:Op maandag 4 maart 2013 13:45 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mensen die haten op Double Monk van Santoni.![]()
Pretenderen dat je oom het vijfvoudige voor zijn schoenen uitgeeften tegerlijkertijd aangeven dat die oom liever op nikes door het leven gaat.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb je picca's?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik heb blauwe Van Lier double monk (suede). Helaas geen Santoni
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |