Zo heb ik ze het liefst. Akkoord!quote:
Die plek is niet vrij, het is gewoon geheimquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:33 schreef eend112 het volgende:
[..]
hallo ik zie dat u nog een plek vrij heeft bij ''meest autistische user'' , zou ik daar mogen komen te staan haihoho ????
quote:
quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 21:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Beste user:
Beste Mod:
Meest autistische user:
Lekkerste KLB Hunk:
Lekkerste KLB chick:
Irritanste troll:
User met de ergste topicdiarree:
Roadtrip
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '14 aan de vrouw te komen:
Ondergetekende
Meest meelevende user:
Slimste user:
User die als eerste unbanned moet worden:
----> Deadprez <-----
Beste topic van 2013:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:17 schreef Gregor1994 het volgende:
Mijn naam hoort er sowieso 1x bij...
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Domste user ontbreekt dit jaar. Helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewelquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik nomineer jou voor saaiste user.
Ik nomineer jou voor user die ik niet ken en die verder geen indruk bij me heeft achtergelatenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik nomineer jou voor saaiste user.
Je bent een van de weinigen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik nomineer jou voor user die ik niet ken en die verder geen indruk bij me heeft achtergelaten
Je weet niet wat je mist.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat betekent verder vrij weinig voor me
Ik ben blij voor je dat je die dingen hebtquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist.
Maar ik heb 48 posts per dag en 16.000+ in totaal en heb de grootste e-penis, hoe kun je mij over het hoofd zien?
Dima de hosselaarquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als je pic DM stuurt nomineer ik je voor klb chick.
Dat impliceert dat ik ambieer tot klb chick verkozen te worden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik nomineer jou voor kipste user.quote:
Ze is Turkse Dima dus is halal voor jequote:Op dinsdag 17 december 2013 21:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik nomineer MAHL als iemand die ik best graag zie postenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik nomineer jou voor kipste user.
[..]
Ze is Turkse Dima dus is halal voor je
Je bent zelf halal. Zemmel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik nomineer jou voor kipste user.
[..]
Ze is Turkse Dima dus is halal voor je
Ik heb echt geen ideequote:Op dinsdag 17 december 2013 21:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat is een compliment Guus. Halal = goed, haram = slecht.
Of haal ik het nu zelf door de war.
Uh, nee. Je vergaart hier maar 1 stem mee. 1 stem is niet genoeg om tot klb chick verkozen te worden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat impliceert dat ik ambieer tot klb chick verkozen te worden.
Toch zou ik een bepaald belang moeten hechten aan het verkozen worden tot klb chick, waarom zou ik anders een foto sturen in ruil voor een stem om tot klb chick verkozen te worden. Dat is niet echt logisch.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Uh, nee. Je vergaart hier maar 1 stem mee. 1 stem is niet genoeg om tot klb chick verkozen te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |