abonnement Unibet Coolblue
pi_127865512
(er is een onderaan een samenvatting samenvatting)

Even wat achtergrond informatie. TS werkt thuis en zit op kamers. Gisteravond was een huisgenootje jarig dus ze had een feest gegeven. Super frustrerend natuurlijk om te werken, terwijl je alle feestgeluiden hoort.

Toen ik klaar was met werken, ben ik naar beneden gegaan en gingen we shotjes doen.

*insert blackout

Toen vanochtend mijn wekker om 9 uur ging dacht ik dat ik dood ging. In mijn poging het irritante Samsung vogeldeuntje te stoppen voelde ik dat ik met mijn arm in een nattige brij hing. Kots dus. Super ranzig. Ook echt knalrood van de lasagne en overal velletjes van de mini tomaatjes van de vorige dag. Als vluchtreactie ga ik, met best veel moeite, rechtop zitten. Tot mijn grote schrik is het voeteneinde nog erger onder de kots gesmeerd. Dus ik strompel mijn bed uit, zelf helemaal onder de kots. Ook in het midden van het bed is knalrood. En de witte muur.

In de badkamer aangekomen (ik was niet omgevallen!) zie ik dat ik helemaal onder zit. De rode tomatenvelletjes zijn het toppunt. Ik spuw spontaan een, dit keer kerriegeel en dunner, stroom maaginhoud in de wasbak. TS stapt de douche in, want hygiëne, dus ook super veel zeep natuurlijk. Maar die velletjes plakten achter op mijn rug. Na wat onhandige bewegingen, had ik, als echte vindingrijke man, de oplossing bedacht om met de sterke straal stand van de douchekop mijn rug schoon te spuiten. Dit werkte, ik zag alle ranzigheid zo door het doucheputje lopen.

Wil ik langs mijn benen gaan, zie ik dat er allemaal stukken glas in mijn bil zitten. Super lastig om weg te halen. Ik zat te wankelen, en sloopte bijna de douche deurtjes. Ik dacht, schijt, en liet de kleine stukjes maar zitten.

Toen ik mijn kamer inliep weer inliep zag ik, dat ik het voor mekaar heb gekregen om door een schilderij heen te vallen. Het schilderij zat in een glazen lijst, en daar ben ik dus doorheen gevallen. Waarschijnlijk tijdens het uittrekken van mijn kleding, want het zat niet door mijn broek heen.

Gedoucht, maar nog steeds enorm brak ging ik achter mijn bureau zitten. Tot mijn grote schrik zat die ook onder de kots. Ik had helaas, door mijn eindeloze procrestinatie, geen tijd meer dit op te ruimen. We mogen officieel maar één keer te laat inloggen, en ik heb het al 3 keer dit gepresteerd. Ook mijn bed zat dus nog lekker onder de kots zijn zure alcohol aroma te verstuiven.

Gelukkig ben ik inmiddels bijna klaar maar FML. Die lucht is niet te doen, en ik vraag me af hoe ik zo die kots moet opruimen… Het is ook echt een goed matras, en ik wil er niet wéér een verpesten.

Subklacht: waarom kan ik niet met alcohol omgaan? Echt minimaal de helft van de keren dat ik uit ga, herinner ik me de halve nacht niet meer. Schijnbaar ben ik wel gezellig. Mensen vragen me nog steeds, wonder boven wonder, mee.

Samenvatting: Feestje resulteert in een nacht in een bed vol kots, glas in mijn bil, en een werkdag in een kotslucht.

Oh ja en inb4 pics or it didn’t happen, de kots wil niemand zien, en het schilderij zet ik ooit wel een foto bij zodra ik mijn telefoon weer heb opgeladen
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  zondag 16 juni 2013 @ 17:02:05 #2
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_127865589
Wel goed beschreven.
Wat voor werk doe je?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_127865590
Ik zie geen klacht?
pi_127865597
Ik snap nooit dat mensen zover gaan dat ze zich de nacht niet meer herinneren.
  zondag 16 juni 2013 @ 17:02:29 #5
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_127865609
Goed feestje dus.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_127865673
Leuk verzonnen, NEXT!
pi_127865678
Gelachen man _O_
pi_127865769
5 sterren topic
  zondag 16 juni 2013 @ 17:07:58 #9
139330 TNA
For the stars that shine
pi_127865861
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:02 schreef Catch22- het volgende:
Wel goed beschreven.
Wat voor werk doe je?
Haha dank je. Ik was me al een beetje mentaal aan het voorbereiden op haat, omdat het mijn eerste KLB post is.

En ik werk bij een soort telefonische helpdesk, maar dan om informatie te geven. Inbound. Maar er bellen echt heel veel oude/dove/tourettes/korsakoff mensen naartoe. Mensen die het niet op papier of internet kunnen lezen. Soms moet je dan echt 15 minuten lang alles herhalen, en natuurlijk vriendelijk blijven. Bloed irritant wanneer je organen er stuk voor stuk mee ophouden...
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_127866041
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:04 schreef eP2e het volgende:
Leuk verzonnen, NEXT!
Zal ik een pic posten?
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  zondag 16 juni 2013 @ 17:14:18 #12
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_127866049
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:09 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Haha dank je. Ik was me al een beetje mentaal aan het voorbereiden op haat, omdat het mijn eerste KLB post is.

En ik werk bij een soort telefonische helpdesk, maar dan om informatie te geven. Inbound. Maar er bellen echt heel veel oude/dove/tourettes/korsakoff mensen naartoe. Mensen die het niet op papier of internet kunnen lezen. Soms moet je dan echt 15 minuten lang alles herhalen, en natuurlijk vriendelijk blijven. Bloed irritant wanneer je organen er stuk voor stuk mee ophouden...
Gewoon kutwerk dus :')
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  zondag 16 juni 2013 @ 17:14:30 #13
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_127866055
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:14 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Zal ik een pic posten?
Ja!
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_127866356
Pics van je gewonde bil
pi_127866377
iemand al een paint gemaakt
pi_127866611
Mits niet verzonnen, ge-wel-dig :D

Ow en idd, pics of minstens paint.
"Pools are perfect for holding water"
pi_127866643
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:22 schreef Dientje12 het volgende:
iemand al een paint gemaakt
pi_127866675
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:30 schreef Maisnon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_

Ik had in gedachten van het totaal plaatje ondergekotst bed enzo :@
pi_127866685
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:30 schreef Maisnon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
wauw.. en snel ook!

Heeft TS iets om in te lijsten in zijn kapotte schilderij
"Pools are perfect for holding water"
pi_127866752
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:30 schreef Maisnon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-

Mooi verhaal, TS! :D
pi_127866914
quote:
6s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Ja!
Ff reputatie beschermen. Pas op het is echt héél erg vies. Ik vraag me ook af hoe ik dit moet opruimen zonder dat mijn huisgenoten het zien, en of het uberhaupt op te ruimen is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:22 schreef Maisnon het volgende:
Pics van je gewonde bil
Gaat te ver... Alhoewel jij mijn billen altijd mag zien :D .

[ Bericht 4% gewijzigd door Roadtrip op 16-06-2013 20:15:21 (Foto's fixen) ]
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_127866964
Net of je een pot chili con carne in je bed leeg hebt gemikt :D
pi_127867049
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:39 schreef Maisnon het volgende:
Net of je een pot chili con carne in je bed leeg hebt gemikt :D
Ja idd. Op de foto's ziet het er niet dramatisch uit, waarschijnlijk omdat je de stank niet ruikt...
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_127867172
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:38 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ff reputatie beschermen. Pas op het is echt héél erg vies. Ik vraag me ook af hoe ik dit moet opruimen zonder dat mijn huisgenoten het zien, en of het uberhaupt op te ruimen is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Gaat te ver... Alhoewel jij mijn billen altijd mag zien :D .
Leuke facebook status-update ;)
"Pools are perfect for holding water"
pi_127867184
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:31 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

_O_

Ik had in gedachten van het totaal plaatje ondergekotst bed enzo :@
Ik ook... Maar mijn 5 vierkante meter kamer is te klein om alles in beeld te krijgen...
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')