Haha dank je. Ik was me al een beetje mentaal aan het voorbereiden op haat, omdat het mijn eerste KLB post is.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:02 schreef Catch22- het volgende:
Wel goed beschreven.
Wat voor werk doe je?
Zal ik een pic posten?quote:
Gewoon kutwerk dusquote:Op zondag 16 juni 2013 17:09 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha dank je. Ik was me al een beetje mentaal aan het voorbereiden op haat, omdat het mijn eerste KLB post is.
En ik werk bij een soort telefonische helpdesk, maar dan om informatie te geven. Inbound. Maar er bellen echt heel veel oude/dove/tourettes/korsakoff mensen naartoe. Mensen die het niet op papier of internet kunnen lezen. Soms moet je dan echt 15 minuten lang alles herhalen, en natuurlijk vriendelijk blijven. Bloed irritant wanneer je organen er stuk voor stuk mee ophouden...
Ja!quote:
wauw.. en snel ook!quote:
Ff reputatie beschermen. Pas op het is echt héél erg vies. Ik vraag me ook af hoe ik dit moet opruimen zonder dat mijn huisgenoten het zien, en of het uberhaupt op te ruimen is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat te ver... Alhoewel jij mijn billen altijd mag zienquote:.
[ Bericht 4% gewijzigd door Roadtrip op 16-06-2013 20:15:21 (Foto's fixen) ]Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
Ja idd. Op de foto's ziet het er niet dramatisch uit, waarschijnlijk omdat je de stank niet ruikt...quote:Op zondag 16 juni 2013 17:39 schreef Maisnon het volgende:
Net of je een pot chili con carne in je bed leeg hebt gemikt
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:38 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ff reputatie beschermen. Pas op het is echt héél erg vies. Ik vraag me ook af hoe ik dit moet opruimen zonder dat mijn huisgenoten het zien, en of het uberhaupt op te ruimen is.Leuke facebook status-updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Gaat te ver... Alhoewel jij mijn billen altijd mag zien.
"Pools are perfect for holding water"
Ik ook... Maar mijn 5 vierkante meter kamer is te klein om alles in beeld te krijgen...quote:Op zondag 16 juni 2013 17:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik had in gedachten van het totaal plaatje ondergekotst bed enzo
Haha nee ze er toen weer uitgehaald. Maar heen en weer versleept in vuilniszakken.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:58 schreef Splutje het volgende:
Je hebt je ondergekotste troep in vuilniszakken in de wasmachine gedaan? Nou die zullen schoon worden zeg
KILLquote:Op zondag 16 juni 2013 19:22 schreef haan33 het volgende:
Ik heb een keer geprobeerd om mijn kots op te zuigen met de stofzuiger.
Hahaha brokkoquote:Op zondag 16 juni 2013 19:22 schreef haan33 het volgende:
Ik heb een keer geprobeerd om mijn kots op te zuigen met de stofzuiger.
Awesome! Ik woonde op mijn 16e al een tijdje alleen... Toen ging ik de tuin stofzuigen. Glasscherven enzo weghalen.quote:
Echt? Fuaarck... Ik heb het gevoel dat het best goed aan het gaan is... Het matras is bijna niet meer verkleurd, alhoewel er wel nieuwe gele plekken bij aan het komen zijn van de vanish. Bizar trouwens. Bij mijn hoofdeinde zit weer weer die kerriegele kots.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:39 schreef mime_negert het volgende:
Die zure lucht ga je nog dagen ruiken!
Inderdaad dat snap ik dus ook niet. Ik heb zoveel van dit soort dingen. Een andere keer bijvoorbeeld, stond ik midden in de nacht, in de stad, in de winter, in een natte zwembroek, een turkse pizza te eten. Die nacht was begonnen als gezellig een film kijken.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:46 schreef 2NutZ het volgende:
Damn hoe doet men ditsnap ik niet man.
Wel mooie OP
Foto's niet gekeken.
Haha ja inderdaad. Sinds dat ik die film gezien moet ik elke keer keihard lachen wanneer ik een wtf situatie wakker werd. Terwijl daarvoor dacht ik van oh nee moet ik dit gaan opruimen.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Klinkt als het begin van zo'n hangover film. Mis alleen de tijger in de badkamer.
Ik ken wel van die lui die net zo zijn man. Maar ik zelf vergeet nooit shit, ook niet bij veel drinken. Dus ik snap gewoon niet hoe anderen dat wel hebben en echt gewoon uuuren kwijt zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:57 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Inderdaad dat snap ik dus ook niet. Ik heb zoveel van dit soort dingen. Een andere keer bijvoorbeeld, stond ik midden in de nacht, in de stad, in de winter, in een natte zwembroek, een turkse pizza te eten. Die nacht was begonnen als gezellig een film kijken.
Ik ben ook echt meerdere keren dronken op tv geweest. Terwijl ik weinig drink.
[..]
Haha ja inderdaad. Sinds dat ik die film gezien moet ik elke keer keihard lachen wanneer ik een wtf situatie wakker werd. Terwijl daarvoor dacht ik van oh nee moet ik dit gaan opruimen.
Het ergste is trouwens dat dit de eerste keer is dat ik heb gekotst van de drank. Ik wordt snel dronken, maar ik krijg meestal geen fysieke problemen. Alleen van bier wordt ik misselijk. Daarom shots, of gewoon oostblokstijl uit de fles.
Over katers trouwens, ik heb nooit hoofdpijn. Hoe kant dat? Ik bedoel ik voel me brak, misselijk, en eigenlijk zwaar depressief, maar echte hoofdpijn heb ik nooit.
Niet iedere zuipavond een extravagante versie van The Hangover laten zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Klinkt als het begin van zo'n hangover film. Mis alleen de tijger in de badkamer.
Haha I know. Het is echt héél erg. En op die foto's valt het nog mee. Het is het totaal plaatje. De stank, de kleur ervan, en overal op het tapijt en op mijn bureau en bij de vuile was die brokjes.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:57 schreef livalo het volgende:
Een hoop FOK!kers zullen jaloers op je zijn met je feest gisteravond, en zelfs op de ochtend daarna. Maar mijn hemel. Die foto's.. Succes ermee.
Uh ja hoor, het viel me inderdaad al op dat je de link moet kopieren. Maar naar welke site? Ik had imageschack gedaan, volgens een of ander topic, maar dat werkt dus niet goed...quote:Op zondag 16 juni 2013 20:00 schreef Splutje het volgende:
Zou je je de foto's met een andere site kunnen uploaden, kan ze niet openen op mijn telefoon
imgur.com of tinypic.comquote:Op zondag 16 juni 2013 20:04 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Uh ja hoor, het viel me inderdaad al op dat je de link moet kopieren. Maar naar welke site? Ik had imageschack gedaan, volgens een of ander topic, maar dat werkt dus niet goed...
Niet elke ochtend wakker worden onder het poederquote:Op zondag 16 juni 2013 20:01 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Niet iedere zuipavond een extravagante versie van The Hangover laten zijn.
Ik weet het gewoon niet. Dat vind ik altijd zo jammer... Maar er waren toen ook echt een stuk of 8 mensen, allemaal blote voeten en in zwembroek.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ken wel van die lui die net zo zijn man. Maar ik zelf vergeet nooit shit, ook niet bij veel drinken. Dus ik snap gewoon niet hoe anderen dat wel hebben en echt gewoon uuuren kwijt zijn.
En dat verhaal over die zwembroeksheiiit. Hoe?
Als het goed is doen ze het...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |