Ik nomineer Gregor1994 tot meest gewaardeerde KLB userquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:02 schreef Gregor1994 het volgende:
Mensen worden hier onzeker omdat andere users hen niet kennen op Fok, dat terwijl ze 100 reacties per dag plaatsen
Niet gewaardeerd worden maar wel veel moeite doen
Ja? Is het liefde?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:58 schreef Kola het volgende:
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '14 aan de vrouw te komen: Mr Cooper babe
Dit, zelfs ik heb 1 stem voor klb-chickquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Uh, nee. Je vergaart hier maar 1 stem mee. 1 stem is niet genoeg om tot klb chick verkozen te worden.
Niet alles hoeft uit logisch standpunt beredeneerd te worden. Je bent human, geen AI robotcomputermeisje dat paar honderd jaar te vroeg is geboren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Toch zou ik een bepaald belang moeten hechten aan het verkozen worden tot klb chick, waarom zou ik anders een foto sturen in ruil voor een stem om tot klb chick verkozen te worden. Dat is niet echt logisch.
Dit is niet de eerste keer dat iemand dit tegen me zegt. Ik zal het in overweging nemen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Niet alles hoeft uit logisch standpunt beredeneerd te worden. Je bent human, geen AI robotcomputermeisje dat paar honderd jaar te vroeg is geboren.
Frank Drebin clichéquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:16 schreef snakelady het volgende:
Beste user: Guus_Geluk7
Beste Mod: Frank_Drebin
Meest autistische user: britneycheers
Lekkerste KLB Hunk: Dimachaerus
Lekkerste KLB chick: ntm
Irritanste troll: suikergirl
User met de ergste topicdiarree: Roadtrip
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '14 aan de vrouw te komen: Dven
Meest meelevende user: AdoraBelle
Slimste user: Zaktabak
User die als eerste unbanned moet worden: Pussycatdoll
Beste topic van 2013:Geen idee
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:22 schreef Kola het volgende:
[..]
Frank Drebin cliché
lekkerste hunk van mr coopernaar dima naar Jormungandr? Wie is dat
suikergirl nooit van gehoord
adorabelle is weg?
zaktabak nooit van gehoord
dven neh
pussy mag wegblijven
oh!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:23 schreef snakelady het volgende:
[..]![]()
We gaan toch geen discussie houden over iemands lijstje he?
Eindelijk iets bereikt in mijn leven. Duurde wel bijna 20 jaar, maar heb altijd geleerd dat het niet gaat om hoe je er komt, maar dat je er komt....................................................................................................................................................................quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik nomineer Gregor1994 tot meest gewaardeerde KLB user
Is dat jouw vriend?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:23 schreef snakelady het volgende:
[..]![]()
We gaan toch geen discussie houden over iemands lijstje he?
Jormungandr is mijn vriend maar post heel weinig omdat hij geen Nederlands spreekt, vandaar de twijfel of het dan wel meetelt, maar hij is voor mij gewoon de lekkerste.![]()
Ja, hoezo?quote:
Lol, Sherlock is er niks bij.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:28 schreef Kola het volgende:
[..]
Scandinavische naam ik dacht ineens 1 en 1 is 2, detectivemode.
Mag je nog aanpassen? Ik wil graag Abraham nomineren voor meest autistische userquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:56 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Beste user: Me Myself and I.
Beste Mod: Frank_Drebin is de enige mod die ik ken bij naam.
Meest autistische user: Braddie.
Lekkerste KLB Hunk: Yeah right![]()
Lekkerste KLB chick: Dat ene wijf... Wat was d'r username nog 's...
Irritanste troll: loop.
User met de ergste topicdiarree: Blondje_93.
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '14 aan de vrouw te komen: Geen.
Meest meelevende user: HaywoodJablome.
Slimste user: Heeft FOK! verlaten na het eerste bezoek.
User die als eerste unbanned moet worden: Makkelijkere vraag zou zijn: ''users die gebanned moeten worden:'' hoink581.
Beste topic van 2013: Alles met mijn naam erboven.
Nee dat mag nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:01 schreef eend112 het volgende:
[..]
Mag je nog aanpassen? Ik wil graag Abraham nomineren voor meest autistische user
Kan goed kloppen. Half jaartje onderweg pas. Hoor wel vaker dat niemand ooit van mij heeft gehoord.quote:
Ok dan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:18 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Kan goed kloppen. Half jaartje onderweg pas. Hoor wel vaker dat niemand ooit van mij heeft gehoord.
Op FOK! heb je mensen die je mogen, mensen die je totaal niet mogen, en mensen die je niet kennen. Niks aan te doen, keihard die lijn doorzetten want bekendheid heeft hier tijd nodig. Van haters wordt je alleen maar beter hier, maar je moet niet in de situatie Nikonlover (tegenwoordig is het de user) Roadtrip terecht komen. Kan je het net zo goed opgeven.
Jij hebt sowieso teveel attitude Miss.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef Kola het volgende:
[..]
Ok dan.
Nou nu ken ik jou en jij mij.
Jij bent niet zo aardig Ab.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:23 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso teveel attitude Miss.
Mieren slapen niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:29 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Vertel me iets dat ik niet weet.
Terechte klachtquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:29 schreef Geelman het volgende:
User die als eerste unbanned moet worden: FREE ARGO!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |