eensquote:Op woensdag 18 december 2013 00:15 schreef hoink581 het volgende:
Ik zie trouwens dat er een aantal users zijn die op zichzelf stemmen.
Pure treurnis. Op jezelf stemmen is hetzelfde als in een beautycontest menen te moeten winnen omdat je moeder zegt dat je knap bent. Niet helemaal eerlijk naar jezelf dus.
Jij bent genomineerd voor users die een ban verdienen. Over treurnis gesproken.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:15 schreef hoink581 het volgende:
Ik zie trouwens dat er een aantal users zijn die op zichzelf stemmen.
Pure treurnis. Op jezelf stemmen is hetzelfde als in een beautycontest menen te moeten winnen omdat je moeder zegt dat je knap bent. Niet helemaal eerlijk naar jezelf dus.
Neem jij maar een banquote:Op woensdag 18 december 2013 00:27 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Jij bent genomineerd voor users die een ban verdienen. Over treurnis gesproken.
Hoevaak ben jij genomineerd als troll?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Neem jij maar een ban
Hoink een ban toewensen
Tof dat je op mij stemtquote:Op woensdag 18 december 2013 00:34 schreef Trebo het volgende:
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '14 aan de vrouw te komen: Degene met de grootste lul
Vroeg de troll aan de kwaliteitsuserquote:Op woensdag 18 december 2013 00:39 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Hoevaak ben jij genomineerd als troll?
Jij al gestemd Guusje?quote:
Die droogheid bij jou ook altijdquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef Kola het volgende:
[..]
Ok dan.
Nou nu ken ik jou en jij mij.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef Kola het volgende:
[..]
Ok dan.
Nou nu ken ik jou en jij mij.
Je hebt het allemaal even uitgedokterd hoe je het snelst een BF-er kunt worden?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:18 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Kan goed kloppen. Half jaartje onderweg pas. Hoor wel vaker dat niemand ooit van mij heeft gehoord.
Op FOK! heb je mensen die je mogen, mensen die je totaal niet mogen, en mensen die zeggen je niet te kennen. Niks aan te doen, keihard die lijn doorzetten want bekendheid heeft hier tijd nodig. Van haters wordt je alleen maar beter hier, maar je moet niet in de situatie Nikonlover (tegenwoordig is het de user) Roadtrip terecht komen, want dan je het net zo goed opgeven.
Het is me zelfs opgevallen dat je hier het snelst bekend wordt wanneer aan fitties tussen users deelneemt en keihard je eigen mening verkondigt, mits goed onderbouwd.
Kwaliteit? Whahahahahahaahahaquote:Op woensdag 18 december 2013 00:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vroeg de troll aan de kwaliteitsuser
Het verschil tussen droog en een attitude niet kennen.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die droogheid bij jou ook altijd![]()
Droog zijn kan horen bij je attitude okequote:Op woensdag 18 december 2013 01:02 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Het verschil tussen droog en een attitude niet kennen.
Het zijn de donkere dagen voor kerst, ondertussen zit mijn vriendin zichzelf kapot te vingeren terwijl ik op dit tijdstip nog virtueel zit te keezen. Dus ja, je moet wat hè?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:50 schreef Trebo het volgende:
[..]
Je hebt het allemaal even uitgedokterd hoe je het snelst een BF-er kunt worden?
Nee. Ik hoop dat hij nooit meer terug komt.quote:
wotte?quote:Op woensdag 18 december 2013 01:33 schreef Wotte het volgende:
Ik word hier weer niet gewaardeerd, altijd maak ik kwaliteits topics en nooit wat erkenning. jullie zijn allemaal kontmaatjes flikkers a kk zemmel
Was te baas voor deze site, ze konden het niet meer handelen dus gaven ze hem een ban.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:28 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Nee. Ik hoop dat hij nooit meer terug komt.
Waarom had hij eigenlijk een ban?
Ik hoop dat jij nooit meer terug komt.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:28 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Nee. Ik hoop dat hij nooit meer terug komt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Ik ga nog even nadenken over mijn lijstje.
En ik dan!?quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:39 schreef Nober het volgende:
Lekkerste KLB chick: vera166, ntm, kan niet kiezen dus doe ze maar alle twee.
Hoezo eervolle vermeldingen? Die doen er helemaal niet toe. Zo kun je wel 100 namen noemen!quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:29 schreef Geelman het volgende:
Beste user: Braddie, deze boi snapt precies hoe KLB werkt, zijn topics zijn altijd prijs.
Eervolle vermeldingen voor Piye, MAHL, Nikmans, HSG, Mr. Cooper, Vogeltjesdans, Dima, Roadtip, Yreal, Michielos, Socios, Nober en natuurlijk haan33.
deprimist is niet Argo?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:36 schreef MAHL het volgende:
Argo! Helemaal vergeten. Nouja, hij en Haan moeten als eerste unbanned worden.
Kunnen we daar geen verkiezing voor doen? Dat degene die wint ook daadwerkelijk unbanned wordt.
Fixedquote:Op woensdag 18 december 2013 01:58 schreef Roadtrip het volgende:
Toch wel opvallend. Kwaliteitsusers hebben non-stop een ban en kut users niet...
Er is een reden waarom niemand je hier wil hebbenquote:
Mods worden jaloers op kwaliteitsusers dus gaan ze bannen.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:24 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Er is een reden waarom niemand je hier wil hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |