SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
bron?quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:59 schreef MAHL het volgende:
Een klein deel van de opbrengst gaat naar de site, de rest mag de ontvanger van de tokens houden.
Algemene voorwaarden vd site. Kan het niet zo snel vinden. Maar je gaat als vrouw zijnde iig niet die dingen voor niets doen.quote:
Ik wil keiharde bewijzen, anders moet ik dit topic helaas dood verklarenquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
Algemene voorwaarden vd site. Kan het niet zo snel vinden. Maar je gaat als vrouw zijnde iig niet die dingen voor niets doen.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
Dit roep ik al jaren.
Als ik vrouw was geweest, dan was ik inmiddels al miljonair.Sommigen doen het ook als stelletje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Sommigen doen het ook als stelletje.Sommige dingen hoor je niet te delen. Dit is 1 van die dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://blog.chaturbate.co(...)o-know-about-tokens/quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:04 schreef Internepper het volgende:
[..]
Ik wil keiharde bewijzen, anders moet ik dit topic helaas dood verklaren
quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Sommigen doen het ook als stelletje.Dit is toch kore of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
nachtmerries vanavondquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:05 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Sommige dingen hoor je niet te delen. Dit is 1 van die dingen.
Gewoon het sletje in kwestie. Je kan dan meestal alleen niet praten. En vaak doen ze ook nadat een bepaald doel is gehaald (bijv 2000 tokens) een privéshow aanbieden voor iedereen die heeft betaald. Maar er zijn ook een hele hoop die alles gewoon public houden, en met succes, want veel mensen zijn dan toch geneigd om als 'dank' alsnog wat tokens te geven. Anders voel je je zo'n schooier enzo, en je gunt het het meisje ook welquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:11 schreef hoink581 het volgende:
Maar wat kan jij dan bekijken als je geen tokens hebt?
Tja, wij mannen hebben het wat dat betreft een stuk zwaarder... Als ik vanachter mijn pctje geld wil verdienen moet ik of ellenlange enquetes invullen wat voor geen meter verdient of achter de pokertafel zitten met alle risico's van dien.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij is dat best een lucratieve bijbaan als vrouw in deze donkere tijden van recessie. Gezien de vele topics erover is er animo genoeg.
G4P man. Als man kun je ook prima geld verdienen voor de cam. Gasten krijgen duizenden per maand, amazon wishlists worden voor hun betaald etc. Of muscle worship, ook een goede.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tja, wij mannen hebben het wat dat betreft een stuk zwaarder... Als ik vanachter mijn pctje geld wil verdienen moet ik of ellenlange enquetes invullen wat voor geen meter verdient of achter de pokertafel zitten met alle risico's van dien.
G4P? Gay 4 Pay?quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
G4P man. Als man kun je ook prima geld verdienen voor de cam. Gasten krijgen duizenden per maand, amazon wishlists worden voor hun betaald etc.
Gewoon je dochtertjes en vrouw achter de cam plakken en alle winst opstrijken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:18 schreef wenfer2 het volgende:
Ik neem later 4 vrouwen voor het huishouden én voor de bijverdiensten van het cammen natuurlijk.
Ik vraag me weleens af (als het live is) of je dan weleens zo'n deur daarachter open ziet gaan om vervolgens een glimp van een briesende vader op te vangen alvorens het beeld uit sneeuw bestaat.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:21 schreef MAHL het volgende:
Plus nog dit meisje wat ik twee weken terug tegenkwam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was bijna geneigd om tokens te kopen. Wat een meid
Zal vast wel eens gebeurd zijn jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af (als het live is) of je dan weleens zo'n deur daarachter open ziet gaan om vervolgens een glimp van een briesende vader op te vangen alvorens het beeld uit sneeuw bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |