abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_133601085

* Welkom bij het topic voor recreatieve tennissers!



Pats hier met je ranking, achterhaal de ware identiteit van Fokkers, deel je Federer-FAN-momenten of roddel over je tegenstanders: alles kan je kwijt in dit topic!

Om je een beetje op weg te helpen hier wat nuttige links:
KNLTB
TennisDirect - Goedkope tennisspulletjes
TennisPro - Eveneens goedkope tennisspulletjes
TennisActueel.nl - Tennisnieuws van Nederland


steescarna.gifmeeuw2.jpgJoshai.gifChriz2k.jpgtekentje.jpgsmile.jpg


De ratings worden tegenwoordig bijgehouden in een open document op Google! Klik hier om jouw eigen rating bij te werken of te zien!. Om in de lijst met toptennissers te komen kun je je eigen avatar toevoegen aan de OP op Wiki.


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24a | 24b | 25 |
29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41
45

De OP is hier te vinden!
Vergeet niet om effe het laatste deel toe te voegen!

Game on :).
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_133601101
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 08:36 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

1 van jullie kon de service van de tegenstander heel goed terugbrengen, terwijl de ander er heel veel problemen mee had?
Dat hoeft geen problemen op te leveren, want de officiele regel als in het proftennis is dat de ontvangende kant mag kiezen aan welke kant er geserveerd wordt ;) Ik neem aan dat ze dat bij ons ook zo invoeren.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † maandag 25 november 2013 @ 10:57:50 #3
21636 Feestkabouter
pi_133602649
Ja daarom schrijf ik het ook zo. Volgens mij ging het om Opgebaarde, hij gaf aan dat ze de partij mogelijk hadden gewonnen als de nieuwe regels golden. Dus ik ben benieuwd waarom ie dat denkt.
  maandag 25 november 2013 @ 12:45:17 #4
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_133605662
Die TT :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  † In Memoriam † maandag 25 november 2013 @ 17:57:01 #5
21636 Feestkabouter
pi_133615679
Dankje trouwens Norrage, voor het openen van een nieuw topic. Ik had niet door dat ik de laatste post had van het vorige topic.
pi_133615817
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:45 schreef Komakie het volgende:
Die TT :')
})
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_133617323
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 10:57 schreef Feestkabouter het volgende:
Ja daarom schrijf ik het ook zo. Volgens mij ging het om Opgebaarde, hij gaf aan dat ze de partij mogelijk hadden gewonnen als de nieuwe regels golden. Dus ik ben benieuwd waarom ie dat denkt.
Nou wilde die stelling niet poneren maar wij hebben twee keer gebroken op bijna 15 breakpoints en hebben er vier of vijf tegen gehad en daar pakten zij er drie van.
Verloren te vaak de cruciale punten waarbij ik voor mijn gevoel met de nieuwe regels net die 2 of 3 cruciale punten de wedstrijd bepalen
  maandag 25 november 2013 @ 20:12:15 #8
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_133620453
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 18:02 schreef Norrage het volgende:

[..]

})
:P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_133629047
Ik vind de nieuwe regels ook vrij bizar. Volgens mij hebben de oude mannetjes aldaar een hekel aan dubbelen? 4 singles op de normale wijze en 2 dubbels die als het spannend wordt in een tiebreakje worden afgeraffeld? Ik dacht dat die oude knarretjes zelf alleen nog maar dubbelden, dus je zou verwachten dat ze juist de regels bij de enkels zouden invoeren. Die duren vaak eindeloos, vooral tussen 2 van die dames met speelsterkte 6 a 7. Eindeloos maanballen naar elkaar :')
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 26 november 2013 @ 00:25:03 #10
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_133631044
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:25 schreef Knipoogje het volgende:
Ik vind de nieuwe regels ook vrij bizar. Volgens mij hebben de oude mannetjes aldaar een hekel aan dubbelen? 4 singles op de normale wijze en 2 dubbels die als het spannend wordt in een tiebreakje worden afgeraffeld? Ik dacht dat die oude knarretjes zelf alleen nog maar dubbelden, dus je zou verwachten dat ze juist de regels bij de enkels zouden invoeren. Die duren vaak eindeloos, vooral tussen 2 van die dames met speelsterkte 6 a 7. Eindeloos maanballen naar elkaar :')
Meisje bij ons op de club.
Speelsterkte 3.
Speelde vorig jaar een partij van 4 uur. 3 setjes.
Ze doet er gewoon bijna standaard 2 en een half uur over.
We hebben een Toernooileiding gehad die standaard voor haar 2 rondes inplanden in het toernooi. Voor 1 wedstrijd :P

Oude mannetjes willen gewoon geen 3 setters meer spelen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  † In Memoriam † dinsdag 26 november 2013 @ 01:14:38 #11
21636 Feestkabouter
pi_133631976
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

Meisje bij ons op de club.
Speelsterkte 3.
Speelde vorig jaar een partij van 4 uur. 3 setjes.
Ze doet er gewoon bijna standaard 2 en een half uur over.
We hebben een Toernooileiding gehad die standaard voor haar 2 rondes inplanden in het toernooi. Voor 1 wedstrijd :P

Oude mannetjes willen gewoon geen 3 setters meer spelen.
ja dat kunnen van die potten zijn met lange rallys, hard recht tegenover elkaar en maar slaan, weinig initiatief, totdat 1 hem net effe niet lekker genoeg raakt en de ander de druk kan gaan leggen
  dinsdag 26 november 2013 @ 09:29:34 #12
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_133634556
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 01:14 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ja dat kunnen van die potten zijn met lange rallys, hard recht tegenover elkaar en maar slaan, weinig initiatief, totdat 1 hem net effe niet lekker genoeg raakt en de ander de druk kan gaan leggen
Die is nog veel erger :P
Ze slaat de ballen nooit hard door en meestal half hoog tot heel hoog.
Wel een ijzeren doorzettingsvermogen en disipline om zo te tennissen. Ik wou dat ik dat had. Zij is technisch niet sterk, maar ze maakt het meer dan goed met die 2 eigenschappen.

Het is zo erg dat er team genoten zijn die zich schamen omdat ze zo speelt.
Om eerlijk te zijn vind ik het fantastisch om te zien. :D

Ik ben precies andersom. Technisch zit alles goed in elkaar, maar disipline is "wat minder" :P

[ Bericht 9% gewijzigd door Komakie op 26-11-2013 09:36:24 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_133736837
Tijdje terug met de competitie waar beide teams tweede staan, speelde we in een dorp nabijgelegen dorp waar we tegen drie veertig plussers en een chick van dertig speelden. Wij kennen die jongere vrouw toevallig en wij wisten dat zij op een andere club lid is. Hiermee worden de twee mannen geconfronteerd en die beweren dat zij ook lid is op deze tweede club dus dat er niks aan de hand is.
De tweede vrouw van het team heeft haar geregeld, zij is de VCL en het mocht volgens haar. Wel beetje raar want waarom niet iemand van je eigen club en de drie teamleden waren zesjes en deze jonge vrouw een goede vijf..

Nou prima, leuke dag, wij verliezen met 3-1 en dag later komen wij er achter dat de jonge vrouw geen lid is van die club. Na wat gediscussieer besloten we om dit bij de KNLTB te melden, en als de club alleen een waarschuwing krijgt was dat ook prima.

KNLTB heeft nu terugkoppeling gegeven, er gebeurt niks. Hadden wij maar vooraf pasjes moeten controleren (?). Wat? En dan hadden zij een invaller kunnen regelen? Dus je mag valsspelen?

[ Bericht 6% gewijzigd door opgebaarde op 29-11-2013 10:36:51 ]
  † In Memoriam † vrijdag 29 november 2013 @ 11:08:42 #14
21636 Feestkabouter
pi_133737660
sjezus wat soft!
terwijl afgelopen seizoen juist de straffen op administratieve fouten groter zijn geworden (als ik me niet vergis)!
  † In Memoriam † vrijdag 29 november 2013 @ 11:20:42 #15
21636 Feestkabouter
pi_133737932
overigens, ook als iemand op een andere club lid is moet je altijd opletten: als zij voor die andere club al een keer heeft gespeeld tijdens die competitie mag zij niet zomaar een keertje bij haar 2e club invallen.
je hebt dispensatie nodig, en daarvoor gelden weer een aantal regels.
  † In Memoriam † vrijdag 29 november 2013 @ 11:22:34 #16
21636 Feestkabouter
pi_133737968
en een kutstreek van die tegenstanders, die hebben dus keihard tegen je gelogen.
  † In Memoriam † vrijdag 29 november 2013 @ 11:27:46 #17
21636 Feestkabouter
pi_133738111
ik zou wel nog de vcl en het bestuur van die club een brief of email sturen.
die 2e vrouw van het team zou geen vcl meer mogen zijn en zou ook eens een seizoen niet aan de competitie mogen meedoen (als suggestie meegeven).
de eerste suggestie zou je overigens ook bij de bond kunnen neerleggen.
pi_133738923
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 11:22 schreef Feestkabouter het volgende:
en een kutstreek van die tegenstanders, die hebben dus keihard tegen je gelogen.
Als ze van te voren hadden aangegeven dat ze van een andere club was, dan hadden we het waarschijnlijk gewoon geaccepteerd want we kennen die jonge vrouw en zij is leuk.

We hebben nu na wikken en wegen eigenlijk alleen bezwaar gemaakt omdat ze meerdere keren gelogen hebben (en de invalster een stuk beter is dan de leden van het team), het een VLC betreft die heel goed de regels weet en vooral omdat die club vorig jaar ons ook al flikte (terwijl we vooraf overlegde wie 1ste en 2de mix moeten spelen, expres de fout maakte dat hun sterkste koppel als 2de mix speelde... Toen zelfde verhaal KNLTB, had je maar vooraf moeten checken)

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 11:27 schreef Feestkabouter het volgende:
ik zou wel nog de vcl en het bestuur van die club een brief of email sturen.
die 2e vrouw van het team zou geen vcl meer mogen zijn en zou ook eens een seizoen niet aan de competitie mogen meedoen (als suggestie meegeven).
de eerste suggestie zou je overigens ook bij de bond kunnen neerleggen.
Goed idee, heel misschien gaan we dit wel doen.

Vind het wel heel apart dat de KNLTB dit per definitie accepteert, terwijl als je de uitslagen op de site invoert een waarschuwing krijgt dat persoon x geen lid is van de club
  † In Memoriam † vrijdag 29 november 2013 @ 13:02:17 #19
21636 Feestkabouter
pi_133740443
Iets met ezel en steen......

Wat je misschien nog niet zeker weet, is of die 2e dame, de vcl, inderdaad heeft gezegd dat het ok is. Misschien hebben ze het buiten haar om geregeld, en is haar toestemming dus ook een leugen.
  vrijdag 29 november 2013 @ 13:52:53 #20
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_133741605
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 11:20 schreef Feestkabouter het volgende:
overigens, ook als iemand op een andere club lid is moet je altijd opletten: als zij voor die andere club al een keer heeft gespeeld tijdens die competitie mag zij niet zomaar een keertje bij haar 2e club invallen.
je hebt dispensatie nodig, en daarvoor gelden weer een aantal regels.
Nee dat hoeft niet per se.
Als je bij de ene club 1 keer hebt gespeeld mag je nog een keer op de andere club spelen.
De club waarvoor je daarna speelt moet je ook blijven spelen. Om dan te wisselen moet je wel dispensatie aanvragen.

ik vraag me trouwens af wat er gebeurd op het moment dat je 2 teams hebt in dezelfde poule en je valt in allebei de teams in zoals ik hierboven zei. Zou dat mogen?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  † In Memoriam † vrijdag 29 november 2013 @ 14:55:23 #21
21636 Feestkabouter
pi_133743316
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 13:52 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nee dat hoeft niet per se.
Als je bij de ene club 1 keer hebt gespeeld mag je nog een keer op de andere club spelen.
De club waarvoor je daarna speelt moet je ook blijven spelen. Om dan te wisselen moet je wel dispensatie aanvragen.
ok, ja dat zoiets staat me wel bij, je hebt waarschijnlijk gelijk, maar in essentie heb ik ook gelijk: je moet blijven opletten!
als iemand dus al 2 keer voor de ene club heeft gespeeld mag ie niet zonder dispensatie voor de andere club spelen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 13:52 schreef Komakie het volgende:

ik vraag me trouwens af wat er gebeurd op het moment dat je 2 teams hebt in dezelfde poule en je valt in allebei de teams in zoals ik hierboven zei. Zou dat mogen?
ik denk dat er in de regels nergens iets hierover staat (en dat het dus ook technisch in het verwerken van de uitslagen niet opgemerkt wordt), maar dat het dermate onwaarschijnlijk en uitzonderlijk is dat men er nooit aan heeft gedacht (of men het niet de moeite waard vond om er iets over vast te leggen).

ik las toevallig afgelopen week: een paar jaar geleden heeft de wereldwijde schaakbond een regel vastgelegd die een zeer vreemde zet tegenhield die letterlijk bekeken nog niet in de regels was geblokkeerd. in een zeer uitzonderlijke situatie zou je iets aan die zet kunnen hebben.
pi_133743474
KNLTB is vooral gericht op de grote clubs en op de zondagcompetitie. Ik kan de regels van de ene kant best begrijpen, van de andere kant vind ik het jammer dat je bijvoorbeeld een zaterdagcompetitie daarmee de nek omdraait.
Ik vond het geweldig om rond 20:00 op zaterdag klaar te zijn, wat te eten met de tegenstanders, om vervolgens tot 03:00 in de kantine met je team te gaan zuipen.
Dit draai je door de nieuwe regels compleet de nek om. Ik schat dat je gemiddeld rond 18:00 klaar bent en dit draagt echt niet bij aan bijv. kantine inkomsten en de gezelligheid.

Wat betreft de regels; Persoonlijk vind ik het afschaffen van voor en nadeel echt idioot. Wat betreft die derde set supertiebreak, daar kan ik nog wel mee leven.
Wat ik verder ook goed vind is dat je tijdens de single moet kijken naar actuele ranking. Het is maar wat vaak dat teams een op het pasje 7, maar met bijvoorbeeld speelsterkte 5.6 op de vierde single zetten, om zo een punt binnen te harken. Echter, hoe pak je dat in de praktijk aan? Moet je tijdens invullen formulieren eerst de actuele rating gaan opzoeken op een app?!
U MAD?
  † In Memoriam † vrijdag 29 november 2013 @ 15:02:52 #23
21636 Feestkabouter
pi_133743540
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 11:59 schreef opgebaarde het volgende:

het een VLC betreft die heel goed de regels weet en vooral omdat die club vorig jaar ons ook al flikte (terwijl we vooraf overlegde wie 1ste en 2de mix moeten spelen, expres de fout maakte dat hun sterkste koppel als 2de mix speelde...
misschien is die vcl wel zo'n leep type die denkt op een manier van: vorig jaar kwamen we ermee weg, laten we het dit jaar maar weer proberen.

oplossing zou kunnen zijn, dat als de tegenpartij de pasjes niet bij zich heeft, je het formulier niet ondertekent of de doordruk niet afgeeft (als jij thuis speelt) voordat je thuis de boel hebt gecontroleerd.
of je neemt de smartfoon van iemand en controleert het meteen bij de KNLTB.
dat laatste moeten we komend seizoen toch actief gaan doen, vanwege de 3e nieuwe regel.

al kun je bij de KNLTB zoals gezegd pas merken dat iemand geen lid is van de club, als je de uitslagen gaat invullen......... dus dat is lastig als je uit speelde tegen een leugenaarsteam. ik weet even niet hoe je dat kunt voorkomen.
pi_133743860
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:02 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

knip-

al kun je bij de KNLTB zoals gezegd pas merken dat iemand geen lid is van de club, als je de uitslagen gaat invullen......... dus dat is lastig als je uit speelde tegen een leugenaarsteam. ik weet even niet hoe je dat kunt voorkomen.
Blijkbaar vooraf de pasjes checken zoals de KNLTB beweert. Heb geen zin in die flauwe toestanden vooraf, als het dan mijn verantwoordelijkheid is dat de tegenstanders valsspelen, so be it

En als een team hun sterkste dubbel als tweede wedstrijd zet, je hier alleen bezwaar tegen kan maken als je dat witte dikke papier hebt waar je vooraf de singels en dubbels op zet. Zonder dit en hoe obvious de fout ook is, doet niet ter zaken zonder die opstelling op papier.

KNLTB lijkt erg passief en gemakzuchtig te handelen. Kan nog grappig worden als die nieuwe regels worden ingevoerd en de voorjaarscompetitie waar je op actuele ranking de opstelling moet maken.
  vrijdag 29 november 2013 @ 15:47:56 #25
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_133744849
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:55 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ok, ja dat zoiets staat me wel bij, je hebt waarschijnlijk gelijk, maar in essentie heb ik ook gelijk: je moet blijven opletten!
als iemand dus al 2 keer voor de ene club heeft gespeeld mag ie niet zonder dispensatie voor de andere club spelen.
Absoluut!

quote:
[..]

ik denk dat er in de regels nergens iets hierover staat (en dat het dus ook technisch in het verwerken van de uitslagen niet opgemerkt wordt), maar dat het dermate onwaarschijnlijk en uitzonderlijk is dat men er nooit aan heeft gedacht (of men het niet de moeite waard vond om er iets over vast te leggen).

ik las toevallig afgelopen week: een paar jaar geleden heeft de wereldwijde schaakbond een regel vastgelegd die een zeer vreemde zet tegenhield die letterlijk bekeken nog niet in de regels was geblokkeerd. in een zeer uitzonderlijke situatie zou je iets aan die zet kunnen hebben.
Ik moet zeggen dat ik die gedachte al wel eens vaker heb gehad. Dus het zou apart zijn als het niet aan de regels is toegevoegd.

Hoe bizar zou het zijn als je bij team A zou invallen en daarna bij team B op het moment dat ze tegen team A moeten. Lijkt me wel een actie :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 29 november 2013 @ 16:18:22 #26
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_133745692
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
KNLTB is vooral gericht op de grote clubs en op de zondagcompetitie. Ik kan de regels van de ene kant best begrijpen, van de andere kant vind ik het jammer dat je bijvoorbeeld een zaterdagcompetitie daarmee de nek omdraait.
Ik vond het geweldig om rond 20:00 op zaterdag klaar te zijn, wat te eten met de tegenstanders, om vervolgens tot 03:00 in de kantine met je team te gaan zuipen.
Dit draai je door de nieuwe regels compleet de nek om. Ik schat dat je gemiddeld rond 18:00 klaar bent en dit draagt echt niet bij aan bijv. kantine inkomsten en de gezelligheid.

Wat betreft de regels; Persoonlijk vind ik het afschaffen van voor en nadeel echt idioot. Wat betreft die derde set supertiebreak, daar kan ik nog wel mee leven.
Wat ik verder ook goed vind is dat je tijdens de single moet kijken naar actuele ranking. Het is maar wat vaak dat teams een op het pasje 7, maar met bijvoorbeeld speelsterkte 5.6 op de vierde single zetten, om zo een punt binnen te harken. Echter, hoe pak je dat in de praktijk aan? Moet je tijdens invullen formulieren eerst de actuele rating gaan opzoeken op een app?!
Dat laatste is gedoemd om fout te gaan.
Mijn vader van 64 speelt nog competitie en weet nog niet eens hoe je app schrijft.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  † In Memoriam † vrijdag 29 november 2013 @ 16:47:46 #27
21636 Feestkabouter
pi_133746485
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 16:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat laatste is gedoemd om fout te gaan.
Mijn vader van 64 speelt nog competitie en weet nog niet eens hoe je app schrijft.
plus: stel dat iemand zowel zaterdag als zondag speelt. en zaterdag speelt ie thuis. dan kan ie zelf kiezen of ie al zaterdagavond de standen invoert, of pas zondag. daarmee kan ie sturen welke rating hij op de zondag heeft, en dus misschien dus ook welke positie qua volgorde.
ok, beetje uitzonderlijk, maar het kan wel.

een optie zou zijn om bijvoorbeeld vrijdagochtend als moment te nemen, en dat dan de KNLTB een mail stuurt naar beide teams met de ratings van de spelers. is alleen in de eerste week en bij spelers die nog niet hebben meegedaan in de competitie weer lastig.
  zaterdag 30 november 2013 @ 09:48:33 #28
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_133768885
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 16:47 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

plus: stel dat iemand zowel zaterdag als zondag speelt. en zaterdag speelt ie thuis. dan kan ie zelf kiezen of ie al zaterdagavond de standen invoert, of pas zondag. daarmee kan ie sturen welke rating hij op de zondag heeft, en dus misschien dus ook welke positie qua volgorde.
ok, beetje uitzonderlijk, maar het kan wel.

een optie zou zijn om bijvoorbeeld vrijdagochtend als moment te nemen, en dat dan de KNLTB een mail stuurt naar beide teams met de ratings van de spelers. is alleen in de eerste week en bij spelers die nog niet hebben meegedaan in de competitie weer lastig.
Het moment zal natuurlijk voor de competitieweek moeten liggen. Dat is de enige manier waarop dat zou werken.

Hoe wil je op vrijdagochtend een mail laten sturen naar de knltb. Die weten de spelers toch niet? Hoe werkt dat dan met invallers? Ik denk dat de knltb zich daar zo min mogelijk mee bezig gaat houden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_133769160
De knltb heeft gewoon totaal niet nagedacht over deze aanpassingen. Stel klootviolen ;(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_133769175
Ik zie trouwens in mijn mail dat Comp. Inschrijving wegens nieuwe site pas vanaf 23dec hoeft!! Toch na de stemming...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † dinsdag 3 december 2013 @ 14:17:24 #31
21636 Feestkabouter
pi_133875494
Tijd om het weer even over het nieuwe-regels-drama te hebben (mede getipt door Norrage).

Eerder werd hier al de 'Com-Petitie tegen de nieuwe regels' op facebook genoemd.
Kijk er nog eens even, er staan regelmatig nieuwe berichten.
https://www.facebook.com/(...)NLTB/591292094264906

Opmerkelijk punt: het onderzoek waarop de plannen (deels) gebaseerd zijn is gedaan bij ruim 13000 sporters.......... maar daarbij zaten nog geen 500 tennissers!!!

Ook opmerkelijk: de mensen in de ledenraad zouden bij het stemmen hun betreffende regio moeten vertegenwoordigen, maar enkele klootzakken in die ledenraad schijnen openlijk toe te geven dat ze anders zullen stemmen dan de clubs in hun regio willen!!!

Ondanks dat blijft het advies: zorg dat het bestuur van je club een signaal geeft aan het ledenraadslid dat jouw club vertegenwoordigt!

Ander dingetje: ze hadden bij die petitie eerder een poll, maar die blijkt maar maximaal 100 stemmen te hebben verwerkt.
Hier een nieuwe poll:
http://www.easypolls.net/poll.html?p=528fb944e4b09de8e8f72f59

Hier in mijn regio (Utrecht) is er een initiatief gestart om samen met de clubs een duidelijk statement te maken. Ik ga daar uiteraard aan bijdragen.......
  † In Memoriam † dinsdag 3 december 2013 @ 14:24:28 #32
21636 Feestkabouter
pi_133875707
By the way: Tja77, die bespanning die je voor mij gevlochten hebt heeft het lang volgehouden!
2 weken geleden tijdens een finale ging ie er eindelijk aan.
Thanks again!
  † In Memoriam † dinsdag 3 december 2013 @ 14:55:36 #33
21636 Feestkabouter
pi_133876492
"De matchtiebreak in de derde set is een voorbeeld. Er zouden door de invoering hiervan meer wedstrijden op de centercourts worden gespeeld, maar in de praktijk komt daar weinig van terecht."
.... aldus de dubbel-broertjes Bryan.
http://www.tennis.nl/buit(...)-toekomst-dubbelspel
  dinsdag 3 december 2013 @ 16:30:38 #34
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_133879241
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:55 schreef Feestkabouter het volgende:
"De matchtiebreak in de derde set is een voorbeeld. Er zouden door de invoering hiervan meer wedstrijden op de centercourts worden gespeeld, maar in de praktijk komt daar weinig van terecht."
.... aldus de dubbel-broertjes Bryan.
http://www.tennis.nl/buit(...)-toekomst-dubbelspel
Dat stukje heb ik een tijdje geleden al gelezen. Best leuk om eens wat geluiden uit de tour te horen.
Jammer dat die indiër het wel vind meevallen.

Het blijft trouwens een raar fenomeen. Ik was afgelopen weekend bij de AFAS Tennis Classics en daar speelden ze ook een dubbel met de nieuwe puntentelling. Iedereen blijft toch raar kijken met dat systeem.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 3 december 2013 @ 18:47:27 #35
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_133883503
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:24 schreef Feestkabouter het volgende:
By the way: Tja77, die bespanning die je voor mij gevlochten hebt heeft het lang volgehouden!
2 weken geleden tijdens een finale ging ie er eindelijk aan.
Thanks again!
Dat valt me niks tegen.
Bij mij houdt hij het maximaal 2 maanden uit (maar ik raak de bal van nature vrij hoog in het racket), bij een tennismaat van mij (speelsterkte 5 a 6) gaat ie ook een maand of 4-5 mee. Maar tegen die tijd is de snaar ook gewoon op. Maar wat wil je voor amper 1,50 euro per racket.
  † In Memoriam † dinsdag 3 december 2013 @ 19:47:36 #36
21636 Feestkabouter
pi_133885684
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:30 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat stukje heb ik een tijdje geleden al gelezen. Best leuk om eens wat geluiden uit de tour te horen.
Jammer dat die indiër het wel vind meevallen.

Het blijft trouwens een raar fenomeen. Ik was afgelopen weekend bij de AFAS Tennis Classics en daar speelden ze ook een dubbel met de nieuwe puntentelling. Iedereen blijft toch raar kijken met dat systeem.
ik was er donderdag, in de dubbel klopt die telling sowieso voor geen meter!! maar dat maakt niet uit, het gaat om de lol van Mansour Bahrami, en door met de telling te klooien kunnen ze mooi zorgen dat het vlak voor 20uur is afgelopen.
  † In Memoriam † dinsdag 3 december 2013 @ 19:49:06 #37
21636 Feestkabouter
pi_133885731
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:47 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dat valt me niks tegen.
Bij mij houdt hij het maximaal 2 maanden uit (maar ik raak de bal van nature vrij hoog in het racket), bij een tennismaat van mij (speelsterkte 5 a 6) gaat ie ook een maand of 4-5 mee. Maar tegen die tijd is de snaar ook gewoon op. Maar wat wil je voor amper 1,50 euro per racket.
ik heb er nog best aardig wat mee gespeeld, en ook zeker niet zachtjes!
maar ik let er dit seizoen wel beter op om hem middenop te raken, voor betere controle en ook beter voor mijn arm en schouder. blijkbaar doe ik dat goed :)
  dinsdag 3 december 2013 @ 22:22:09 #38
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_133891761
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:47 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik was er donderdag, in de dubbel klopt die telling sowieso voor geen meter!! maar dat maakt niet uit, het gaat om de lol van Mansour Bahrami, en door met de telling te klooien kunnen ze mooi zorgen dat het vlak voor 20uur is afgelopen.
Wat puntentelling betreft was het ook niet de meest normale wedstrijd inderdaad :P
Maar het zat er wel in en ik vond het niet echt wat.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_133911726
Een enigszins positieve ontwikkeling....Ik begrijp alleen niet of ze nou gaan doorvoeren of niet...

quote:
Medio oktober 2013 is informatie over de inschrijving voor de KNLTB Voorjaarscompetitie naar de verenigingscompetitieleiders gestuurd. In dit bericht werd ook verwezen naar voorgestelde competitie-reglementswijzigingen voor 2014 voor de Ledenraadsvergadering van 19 december (agendapunt 14).

In de afgelopen weken is gebleken dat over de wijziging betreffende het ‘beslissend punt systeem’ / de 'no-ad scoring’ veel vragen zijn gerezen bij onze leden. Daarom is besloten om de invoering van deze spelregelwijziging uit te stellen.

Hierbij mail ik u dan ook een herziene versie van de wijzigingsvoorstellen van het Competitiereglement 2014, die in de december aan de Ledenraadsvergadering voorliggen. Aangezien inmiddels duidelijk is dat de inschrijving voor de KNLTB voorjaarscompetities na deze vergadering wordt opengesteld, kunt u met de uiteindelijke beslissing van de Ledenraad rekening houden bij uw inschrijving voor de voor-jaarscompetitie. Wij zullen u zo spoedig mogelijk informeren over de uitkomst van de Ledenraadsvergadering op dit punt.

In 2014 zal door middel van een uitvoerige communicatiecampagne toelichting worden gegeven bij de achtergrond en noodzaak van de invoering van ‘no-ad scoring’ en eventuele verdere wijzigingen in de competitie uitvoering per 2015.

Daarnaast zal input worden verzameld van de betrokkenen als onderdeel van het project ‘Tenniscompetitie nieuwe stijl’. Binnen de context van dit project zijn we zeer benieuwd naar uw mening en daarom vragen we u om uw ideeën en suggesties voor het moderniseren van de competitie met ons te delen via het
e-mailadres landelijkecompetitie@knltb.nl.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

KNLTB

Peter C. Noomen
manager Wedstrijdtennis
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_133911988
Aaah in het document dat erbij zit is het duidelijker. Het no-ad systeem gaat "voorlopig" nog niet door, iig niet tot 2015. Maar het supertiebreak 3e set wel. Daar kan ik vrede mee hebben.

quote:
Voorgestelde wijzigingen voor 2014
Vooruitlopend op de compactere wedstrijden in het project ‘Tenniscompetitie nieuwe stijl’, en aansluitend
op de vele signalen inzake overvolle banen en lange wachttijden, legt het Bondsbestuur van de KNLTB
een tweetal wijzigingen van het Competitiereglement voor 2014 aan u voor, te weten:

Wijziging 1
In alle dubbelspelen in alle KNLTB-competities ingaande vanaf de start van de voorjaarscompetities 2014
wordt de beslissende wedstrijdtiebreak (10 punten) ter vervanging van een eventuele derde set
ingevoerd.

Wijziging 2
In alle enkelspelen in alle KNLTB-competities ingaande vanaf de start van de voorjaarscompetities 2014
worden spelers/speelsters indien van toepassing in volgorde van oplopende actuele rating opgesteld i.p.v.
oplopende speelsterkte aanduiding.

De maatregel genoemd onder 1 komt tegemoet aan de wens van spelers en competitieorganisaties om
kortere competitie wedstrijddagen te hebben met als bijkomend voordeel dat men beter in staat is de lengte
van de wedstrijden in te schatten en te plannen. Bovendien is er ruimte voor meer partijen op een dag. De
KNLTB wil de competitie zo aantrekkelijk mogelijk maken voor een zo groot mogelijke groep spelers en
zorgen dat zij ook terecht kunnen binnen de huidige banencapaciteit.

De maatregel genoemd onder 2 is genomen omdat de actuele rating een veel beter en vooral actueler
beeld van de sterkte van een speler geeft dan de speelsterkte zoals vermeld op het spelerspasje.
Toepassing van dit systeem leidt tot betere en actuele opstellingen naar st
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_133915929
De KNLTB wil dus dat een wedstrijd gemiddeld maximaal 1.5uur gaat duren.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_133916203
Gelukkig maar.
Dat actuele gebeuren gaat echt drama worden :').
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2013 @ 20:22:40 #43
21636 Feestkabouter
pi_133920812
Ik spreek net de voorzitter van TC de Uithof, de initiatiefnemer (zie onderaan deze post: SPT / Recreatief Tennis Topic #52 - Dood aan de KNLTB!!!!!! ).

Hij noemde ook de ellende van inhaaldagen, dat wordt een nog groter drama qua de volgorde van enkelpartijen! Hadden we hier geloof ik nog niet bij stilgestaan........
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2013 @ 20:31:37 #44
21636 Feestkabouter
pi_133921183
http://www.knltb.nl/cms/showpage.aspx?id=8299

http://knltb.m16.mailplus.nl/nct32299746/iYqW8pRY7r4ztCm/HJl_yf

No-ad scoring gaat inderdaad echt niet door voor komend seizoen.
1 down, 1 to go!
pi_133922298
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:22 schreef Feestkabouter het volgende:
Ik spreek net de voorzitter van TC de Uithof, de initiatiefnemer (zie onderaan deze post: SPT / Recreatief Tennis Topic #52 - Dood aan de KNLTB!!!!!! ).

Hij noemde ook de ellende van inhaaldagen, dat wordt een nog groter drama qua de volgorde van enkelpartijen! Hadden we hier geloof ik nog niet bij stilgestaan........
Ik ben echt wel heel benieuwd hoe de KNLTB in godsnaam denkt dat actuele rating systeem te implementeren _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2013 @ 21:32:09 #46
21636 Feestkabouter
pi_133923876
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:24 schreef Feestkabouter het volgende:
By the way: Tja77, die bespanning die je voor mij gevlochten hebt heeft het lang volgehouden!
2 weken geleden tijdens een finale ging ie er eindelijk aan.
Thanks again!
R-JL, heb jij interesse om wat te verdienen?
Ik bedoel, je moet het niet voor mij doen omdat ik het ben, maar als je voor een leuk bedragje graag bespant dan heb ik graag een nieuw vlechtwerkje....
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2013 @ 23:44:53 #47
21636 Feestkabouter
pi_133930225
pi_133934242
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:17 schreef Feestkabouter het volgende:

Hier in mijn regio (Utrecht) is er een initiatief gestart om samen met de clubs een duidelijk statement te maken. Ik ga daar uiteraard aan bijdragen.......
Ik sprak gisteren iemand van de Competiecommissie en die stond me glazig aan te kijken toen ik het over nieuwe regels had... Lekker is dat. Misschien hem even wijzen op dit initiatief....? Is daar ergens meer over te vinden?
  † In Memoriam † donderdag 5 december 2013 @ 11:12:04 #49
21636 Feestkabouter
pi_133937698
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 07:32 schreef Nyota het volgende:

[..]

Ik sprak gisteren iemand van de Competiecommissie en die stond me glazig aan te kijken toen ik het over nieuwe regels had... Lekker is dat. Misschien hem even wijzen op dit initiatief....? Is daar ergens meer over te vinden?
het ga via de besturen.
nergens iets online van te vinden.

niet elke vcl (ik neem aan dat de persoon waarover je het hebt wel vcl is) krijgt automatisch de emails van de KNLTB over de competitie. ik denk dat alleen degene die werkelijk de competitie-aanvragen doet bij de KNLTB die emails krijgt (zoals Norrage). dus als er binnen die commissie slecht wordt gecommuniceerd zou dat de oorzaak kunnen zijn van het feit dat ie van niks weet.
ik ben zelf vcl, maar ik heb de mails niet gekregen, omdat ik de competitie-aanvraag niet doe voor mijn club.
  donderdag 5 december 2013 @ 14:33:48 #50
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_133943853
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 18:26 schreef luckass het volgende:
Gelukkig maar.
Dat actuele gebeuren gaat echt drama worden :').
Wordt echt een ramp inderdaad.
Ik zie al helemaal voor me dat mijn vader van 64 op de dinsdag ochtend competitie moet gaan opzoeken wat iemand zijn rating is. Hij heeft al moeite met een PC. Een smart phone heeft hij al helemaal niet.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  † In Memoriam † donderdag 5 december 2013 @ 15:11:04 #51
21636 Feestkabouter
pi_133945343
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 16:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat laatste is gedoemd om fout te gaan.
Mijn vader van 64 speelt nog competitie en weet nog niet eens hoe je app schrijft.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 14:33 schreef Komakie het volgende:

[..]

Wordt echt een ramp inderdaad.
Ik zie al helemaal voor me dat mijn vader van 64 op de dinsdag ochtend competitie moet gaan opzoeken wat iemand zijn rating is. Hij heeft al moeite met een PC. Een smart phone heeft hij al helemaal niet.
hoe oud is je pa eigenlijk Komakie?
:P
  donderdag 5 december 2013 @ 17:00:23 #52
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_133949484
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 15:11 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

[..]

hoe oud is je pa eigenlijk Komakie?
:P
64 ;)

Ik wilde het punt maken dat oudere mensen nog competitie spelen en echt geen idee meer gaan hebben hoe het werkt. ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_133949543
Ze moeten gewoon doen dat de speelsterkte niet meer leidend is...ipv van andersom...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_133971190
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:32 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

R-JL, heb jij interesse om wat te verdienen?
Ik bedoel, je moet het niet voor mij doen omdat ik het ben, maar als je voor een leuk bedragje graag bespant dan heb ik graag een nieuw vlechtwerkje....
Dat moet me wel lukken, laat maar even weten hoe en wat.
  vrijdag 6 december 2013 @ 11:49:01 #55
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_133974716
quote:
7s.gif Op donderdag 5 december 2013 17:02 schreef Norrage het volgende:
Ze moeten gewoon doen dat de speelsterkte niet meer leidend is...ipv van andersom...
Hoe bedoel je dat?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_133974768
Gewoon schijt hebben aan de rating-volgorde. Nu werkte het niet omdat pasjes-rating niet overeen kwam met actuele ratings. Dat willen ze oplossen door het in zijn geheel op actuele-rating te laten doen, maar dat werkt waarschijnlijk ook totaal niet. Dus gewoon helemaal niet doen. Laat je team het lekker helemaal zelf weten.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_133974894
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 december 2013 11:50 schreef Norrage het volgende:
Gewoon schijt hebben aan de rating-volgorde. Nu werkte het niet omdat pasjes-rating niet overeen kwam met actuele ratings. Dat willen ze oplossen door het in zijn geheel op actuele-rating te laten doen, maar dat werkt waarschijnlijk ook totaal niet. Dus gewoon helemaal niet doen. Laat je team het lekker helemaal zelf weten.
Ik begrijp niet dat ze deze regel invoeren terwijl ze het niet kunnen of willen controleren en handhaven. Of beter, vorig jaar en dit jaar heeft de KNLTB dit duidelijk aangegeven. Ik kan mij niet voorstellen dat de KNLTB dit komend jaar ineens wel gaat controleren en handhaven
  vrijdag 6 december 2013 @ 16:13:51 #58
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_133982860
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 december 2013 11:50 schreef Norrage het volgende:
Gewoon schijt hebben aan de rating-volgorde. Nu werkte het niet omdat pasjes-rating niet overeen kwam met actuele ratings. Dat willen ze oplossen door het in zijn geheel op actuele-rating te laten doen, maar dat werkt waarschijnlijk ook totaal niet. Dus gewoon helemaal niet doen. Laat je team het lekker helemaal zelf weten.
Ik snap op zich wel dat ze willen dat er op rating gespeeld wordt.
Sowieso stamt op pasjes rating spelen natuurlijk nog uit het "pre-rating" tijdperk.
Het is alleen jammer dat je nu geen tactische opstellingen meer zou kunnen maken.

Het gaat mij er voornamelijk om dat het gedoemd is om fout te gaan en als het fout gaat doet de KNLTB er geen fuck aan. Ik heb al meerdere malen gemerkt dat op het moment dat er wat mis gaat de bond meestal haar schouders maar ophaalt.
Behalve als het om de hoogste klassen gaat, dan worden zaken ineens wel belangrijk gevonden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 8 december 2013 @ 00:18:27 #59
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_134036068
Iemand van jullie ervaring met Tennis Warehouse? Dat is echt de enige plek waar ik een potentieel racket kan vinden wat ik wil halen :P
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_134036147
Tennis Warehouse is top ^O^
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 8 december 2013 @ 00:23:36 #61
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_134036235
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2013 00:20 schreef Norrage het volgende:
Tennis Warehouse is top ^O^
Ook met shipping? Die shipping alleen is al 60 dollar ofzo :P
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_134036269
Tsja...Het is duurder, want het komt vanuit de VS...Maar ze hebben álles. Dus dat is heel fijn :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_134036727
Ze hebben ook gewoon een europese site met boven de 75 euro gratis verzending.

www.tenniswarehouse-europe.com
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  zondag 8 december 2013 @ 07:14:05 #64
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_134040851
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 00:18 schreef Salamando het volgende:
Iemand van jullie ervaring met Tennis Warehouse? Dat is echt de enige plek waar ik een potentieel racket kan vinden wat ik wil halen :P
Ben wel benieuwd wat voor racket dat is...
Niks mis met tenniswarehouse, zowel de amerikaanse als europese site is goed en betrouwbaar.
  zondag 8 december 2013 @ 09:45:05 #65
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_134041323
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 07:14 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd wat voor racket dat is...
Niks mis met tenniswarehouse, zowel de amerikaanse als europese site is goed en betrouwbaar.
Een donnay racket.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_134041566
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 00:37 schreef detennismaster het volgende:
Ze hebben ook gewoon een europese site met boven de 75 euro gratis verzending.

www.tenniswarehouse-europe.com
Ja, dat wist ik niet. Ik had tenniswarehouse gebruikt toen ik in Amerika zat :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_134042038
Het probleem is wel met tenniswarehouse.com dat ze bepaalde merken niet shippen naar het buitenland.

Tenniswarehouse-europe.com bestel ik regelmatig altijd binnen 2 dagen binnen omdat het uit duitsland moet komen.
Retouneren gaat ook prima.
pi_134042471
Uit het interview van tennis.nl met hoofddirecteur KNLTB
quote:
Voor 2015 staat er een nog veel grotere aanpassing van het competitie-aanbod op het programma.
:X
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_134042546
Nou...héhé...wel EINDELIJK eens een redelijk coherent verhaal. Die Rolf Thung moeten ze opbokken, deze vent (Erik Poel) kan zich tenminste wel verwoorden.

http://www.tennis.nl/nieu(...)ommuniceerd%E2%80%99

quote:
KNLTB: ‘Competitieplannen niet goed gecommuniceerd’
De KNLTB had de competitieplannen voor 2014 beter moeten communiceren naar de leden. Dat heeft Erik Poel, directeur marketing en communicatie en aankomend algemeen directeur van de tennisbond, verklaard in een uitgebreid interview met Steffan Kok en Abe Kuijl van TENNiS.nl. Wel blijft de KNLTB ervan overtuigd dat de lange competitiedagen moeten worden ingekort. Voor 2015 staat er een nog veel grotere aanpassing van het competitie-aanbod op het programma.
De KNLTB schaart de voorstellen onder de noemer ‘competitie nieuwe stijl’. Wat houdt dit project precies in?
‘De voorstellen zijn een eerste stap naar een rigoureuze modernisering van de competitie in 2015. Daarvoor hebben we onder meer gekeken naar de ontwikkelingen in landen om ons heen, waar al heel veel met matchtiebreaks en no-ad wordt gespeeld. Concrete plannen zijn er afgezien van de huidige voorstellen nog niet, maar er zijn meerdere zaken waar we naar kijken. Onze competitie overlapt bijvoorbeeld met het hockey- en voetbalseizoen, waardoor bij de jeugd dubbele programma’s ontstaan. Misschien willen we met onze voorjaarscompetitie later van start gaan, omdat begin april ook wel erg vroeg is, als de parken pas net opengaan. En waarom duurt de competitie maar zes of zeven dagen, in plaats van het hele jaar door? Dat zijn dingen waar we over nadenken, waarbij we natuurlijk ook rekening moeten houden met het toernooiseizoen dat volgt. Maar de opzet van de competitie gaat echt op de schop.’
Wat wel duidelijk is: De wedstrijden moeten volgens de KNLTB korter worden.
‘We willen inderdaad zorgen dat we compacte partijen krijgen. Daar moeten we uiteindelijk wel naar toe als we kijken naar de ontwikkelingen waar we als maatschappij en KNLTB inzitten. Mensen hebben het onwijs druk, lange competitiedagen worden steeds minder geapprecieerd, dus daar moeten we echt wat mee. In eerste instantie dachten we erover om de drie maatregelen in te voeren waar nu zoveel commotie over is ontstaan als opstapje naar 2015, maar het is gebleken dat die stap nu al iets te groot is, dus vandaar dat we één idee hebben teruggetrokken. Het beslissendpuntsysteem op deuce gaat voorlopig niet meer door. De ledenraad stemt op 19 december nog wel over het invoeren van de matchtiebreak in plaats van de derde set in het dubbelspel, en het spelen op volgorde van actuele rating. ’
Kunnen mensen die zich ergeren aan de lange dagen zich niet simpelweg voor een kortere competitievorm inschrijven, bijvoorbeeld op de zaterdag?
‘Ik speel zelf sinds een paar jaar op zaterdag, maar ik heb dit seizoen ook een keer om 23:00 uur het licht uitgedaan. Dus die dagen zijn nauwelijks meer korter. Een deel van de crux zit bij het feit dat er soms maar één baan per team beschikbaar is, omdat er zoveel mogelijk teams worden ingeschreven, met als resultaat dat je eindeloos zit te wachten. Je kan andere competitievormen kiezen, maar daar is het probleem van de lange wachttijden niet heel veel kleiner.’
Is het afschaffen van de dispensatieregel, waardoor spelers niet zowel op zaterdag als zondag mogen spelen, geen mogelijkheid? Dan krijg je minder teams en neemt de baanbeschikbaarheid automatisch toe.
‘Die staat op mijn lijstje voor 2015. Ik vond dat een uitstekende suggestie die Steffan opperde in zijn column op jullie site. We zien het aantal dispensatiespelers namelijk steeds toenemen.’
Maar waarom wachten tot 2015 en niet deze maatregel voor het nieuwe seizoen invoeren, waardoor de tiebreak van de derde set behouden kan blijven?
‘Ik denk dat we meerdere dingen moeten doen. Zeker voor 2015, dan worden de aanpassingen echt nog rigoureuzer qua opzet. Uiteindelijk doen we het voor alle spelers, ook de recreanten. In welke vorm dat gaat, daar gaan we naar kijken.’
Zoals bekend stemden 87% van de 5500 mensen in een poll op onze site tegen de nieuwe plannen van de bond. Zijn jullie daarvan geschrokken?
‘Waar we van geschrokken zijn is de felheid waarmee het gepaard ging. Dat was voor ons best heftig. Aan de andere kant heeft de uitkomst ons weer niet erg verrast, omdat het de competitiespelers zelf betrof die daarop reageerden. Als je dezelfde poll onder 600.000 leden zou houden dan zou je een hele andere uitslag krijgen. Dat neemt niet weg dat we met de uitkomsten wel echt iets wilden doen. We hebben het nog bij het jaarcongres besproken en dat heeft ons wel doen besluiten om de zwaarstwegende maatregel te schrappen. Dat was het beslissendpuntsysteem.’
Waar baseren jullie op dat alleen competitiespelers hebben gestemd?
‘Dat maken we op uit de reacties in de comments. We hebben dat niet specifiek uitgezocht, maar dat was voor ons wel overduidelijk.’
Het beslissendpuntsysteem op deuce in het dubbelspel komt er bij nader inzien dus nog niet. Maar dat kan vanaf 2015 dus wel zo zijn?
‘Dat zou kunnen. Wat belangrijk is voor 2015 is dat we echt wel de sport willen blijven ontwikkelen. We kunnen heel lang vasthouden aan een format dat al eindeloos speelt, maar daar gaan we de sport en de verenigingen niet mee helpen. Leden lopen weg, verenigingen staan zwaar onder druk, dus die moeten we helpen. En dat gaat niet lukken door het huidige competitie-aanbod in stand te houden zoals het nu is.’
Toch is er ook veel weerstand tegen het afschaffen van de derde set. Hoe hebben jullie bepaald dat er voldoende draagvlak is om de matchtiebreak in te voeren?
‘We krijgen met grote regelmaat input van onze leden, en daarnaast hebben we verschillende onderzoeken gedaan, zoals een onderzoek onder alle landelijke VCL’s, dus competitieleiders, die te maken hebben met die hele lange dagen en het in goede banen moeten leiden. Er is een’ veilig sportklimaat’ onderzoek geweest, naar wat de grootste frustraties op de tennisbaan zijn. Naast scheldende en valsspelende tegenstanders kwam de niet beschikbaarheid van banen als tweede naar voren. En we gebruiken jaarlijks de ledenmonitor waar zo’n 20.000 leden, zowel competitie als niet-competitiespelers, deel van uit maken, om het competitieaanbod te toetsen. Daaruit bleek ook dat de dagen als te lang worden beschouwd.’
Wel is het zo dat er in de competities een heleboel spelers zijn die alleen dubbelen. Is er niet over nagedacht om de matchtiebreak in het enkelspel in te voeren?
‘In het enkelspel hadden we het gevoel dat we deze regel er überhaupt niet doorheen kregen. Daar ligt het erg gevoelig. Het groepje dubbelspecialisten is volgens mij echt kleiner dan de mensen die gewoon lekker willen singelen.‘
Opvallend is het feit dat de inschrijving voor de competitie sloot op 1 december, maar toch worden op 19 december mogelijk dus nog de competitieregels gewijzigd. Is dat niet vreemd?
‘De VCL's hebben afgelopen week bericht ontvangen dat de inschrijving voor de voorjaarscompetitie tot na de ledenraadsvergadering wordt opengesteld. Zo kan iedereen rekening houden met de uiteindelijke beslissing van de ledenraad.'
Was het niet logischer geweest om de ledenraad op 19 december te laten stemmen over de regels van 2015?
‘Dat hebben we zeker overwogen, maar dan worden de veranderingen in 2015 ineens nog rigoureuzer, dus we willen alvast een voorschot nemen op de grotere aanpassingen. We hebben overigens veel reacties van mensen gekregen die hebben gezegd dat ze over de plannen willen meedenken, waarop ik zeg: heel graag, die uitnodiging staat. Mensen hebben het gevoel dat ze onvoldoende gehoord zijn in de huidige voorstellen en die les hebben we wel ter harte genomen.'
Mensen leken inderdaad verrast te zijn over deze nieuwe ideeën. U bent dus van mening dat de KNLTB niet goed genoeg heeft gecommuniceerd met haar achterban?
‘De communicatie is ongelukkig geweest. We hadden beter moeten communiceren, dat zeker.’
Hoe gaat de KNLTB dat met de plannen voor 2015 anders doen?
‘Omdat we daar nu al mee beginnen is de aanloop er naartoe veel langer en hebben we een veel langere periode om input te verzamelen, maar ook om de communicatie er omheen te doen. Daar voorzie ik veel minder heisa dan dat we dat hier hebben. De mogelijkheid bestaat dat we een enquête zullen houden onder een hele brede groep, mogelijk zelfs alle KNLTB-leden. We gaan zorgen dat mensen het gevoel krijgen dat ze in elk geval hun mening kunnen uiten. We willen ook meer op zoek gaan naar de dialoog via panels. Het is overigens niet zo dat de mensen nu niet kunnen meedenken, alleen hebben ze dat gevoel niet. ’
Waar kunnen mensen hun voorstellen voor de competitie van 2015 kwijt?
‘We hebben een e-mailadres waar mensen met ideeën voor 2015 op kunnen reageren. Stuur suggesties naar landelijkecompetitie@knltb.nl en die nemen we mee om ervoor te zorgen dat de competitie in 2015 een hele andere opzet krijgt, omdat we wel met onze tijd mee moeten gaan.’
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_134042809
Goed verhaal
pi_134043092
Nog steeds een poepverhaal.
Stelletje burgerlullen die op tijd thuis moeten zijn voor de warme piepers bij moeders de vrouw :') !
pi_134044660
Maar het lijkt alsof dit een onderdeel is van een grote verandering. Als we straks bv. het hele jaar door competitie hebben ofzo, moet de wedstrijddag korter, en zijn die veranderingen zo gek nog niet.

Ik denk dat we ook echt het grotere plaatje nog niet weten, en dat Thung, kneus dat ie is, niet alleen maar poep praatte.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † zondag 8 december 2013 @ 13:37:50 #73
21636 Feestkabouter
pi_134045731
Het is nog steeds een poepverhaal!!!!!!!!!!!!

Er verdwijnen mensen bij de KNLTB, ze werken al niet zo heel hard, maar ze zijn er wel zeer van overtuigd dat ze in 2015 grote veranderingen gaan realiseren. en dat ze daarvoor ook beter gaan communiceren met de spelers, en enquetes gaan houden, en suggesties gaan ontvangen en beoordelen........... dat halen ze NOOIT in een jaar, dat KUNNEN ZE NIET.
Ze hebben nog geen enkel concreet idee! Het enige dat ze weten is dat ze wat willen veranderen, dus ze zijn nog helemaal aan het begin!!

En ze blijven kloten met dezelfde vooringenomenheid. Aan de ene kant erkennen dat mensen niet gehoord worden, en aan de andere kant in hetzelfde interview gewoon doorgaan met aannames waar je geen 100% zekerheid over hebt.

Aanname: "Als je dezelfde poll onder 600.000 leden zou houden dan zou je een hele andere uitslag krijgen."
Waar baseren jullie op dat alleen competitiespelers hebben gestemd?
Aanname: "Dat maken we op uit de reacties in de comments. We hebben dat niet specifiek uitgezocht, maar dat was voor ons wel overduidelijk."
Betere vraag zou zijn geweest: hoe weet je zo zeker dat de uitslag anders zou zijn als je het bij alle 600.000 spelers onderzoekt? Kijken met wat voor kul-argument hij dan was gekomen.
Of een nog betere vraag: hoe relevant is het voor de competitie om de andere 400.000 spelers erbij te betrekken, als die toch niet meedoen aan de competitie?
  † In Memoriam † zondag 8 december 2013 @ 13:46:25 #74
21636 Feestkabouter
pi_134045970
Het is belangrijk dat alle clubs een duidelijk signaal geven aan de raadsleden die namens hun club/district/regio hun stem uitbrengen op 19 december. Dat duidelijke signaal hoort effect te hebben.

Hier een aantal suggesties, stuur het door aan je bestuur, met het verzoek om dit weer door te sturen naar het vertegenwoordigende raadslid.

Ten aanzien van de verandering van de 3e set in dubbelpartijen, is er een aantal redenen om nu niet akkoord te gaan met die regel.

1. De door de KNLTB geraadpleegde onderzoeken zeggen weinig.
De onderzoeken op basis waarvan de KNLTB met dit plan is gekomen, zijn uitgevoerd onder slechts heel weinig tennissers. Het gaat om enkele honderden (terwijl ruim 200.000 tennissers competitie spelen), en gezien de inhoud en vraagstelling van die onderzoeken is niet eens overtuigend vast te stellen dat de meerderheid van die deelnemers het probleem van 'te lange competitiedagen' ervaart. Het feit dat lange competitiedagen de grootste ergernis is van een aantal spelers, betekent niet dat de meerderheid dat als een probleem ervaart.

2. Niet elke oplossing is een goede oplossing.
Veel spelers die aangeven kortere competitiedagen te willen, zijn het niet eens met de nieuwe regel.
Met andere woorden: als al uit onderzoeken onder spelers zou blijken dat er echt een probleem is met de lengte van competitiedagen, betekent dat nog niet dat die spelers dit als oplossing willen zien.

3. Proftennis is geen recreatief tennis.
Het feit dat het in het proftennis al op deze manier gaat, is geen argument. In het proftennis gaat een heren-enkel om 3 gewonnen sets, dat doen wij recreanten in toernooien en competitie ook niet.
Daarnaast is deze wijziging in het proftennis doorgevoerd met een reden (namelijk meer aandacht), maar is men teleurgesteld om het uitblijven van enig resultaat. Hoe kan dit een argument zijn om die wijziging voor ons recreanten door te voeren?

4. Sommige clubs hebben buitengewoon veel actieve leden.
Bij sommige clubs is er inderdaad sprake van lange competitiedagen, doordat het maximale aantal competitieteams (of soms zelfs meer) speelt. Ook geven zich meer spelers op voor de competitie, dan kunnen deelnemen.
Een voorbeeld hiervan is TC Domstad in Utrecht. Deze club heeft een zeer groot percentage actieve spelers. Wie daar op een doordeweekse avond vrij wil spelen (tijdens het zomerseizoen), moet lang wachten voor hij aan de beurt is, de club is nou eenmaal zeer populair. Het feit dat mensen graag bij die populaire club willen tennissen waarvan algemeen bekend is dat de kans klein is dat je in de voorjaarscompetitie kunt spelen en dat op doordeweekse avonden de wachttijd lang is, is het probleem van die spelers: zij kiezen voor die consequentie. Er zijn net buiten het centrum van Utrecht clubs waar je zonder wachtlijst lid kunt worden en waar ruimte is voor meer competitieteams. Dit probleem bij enkele clubs met zeer veel actieve leden moet niet worden opgelost op een manier die spelers van andere clubs benadeelt.

5. Er zijn andere oplossingen mogelijk om competitiedagen sneller te laten verlopen.
5.1. Bij sommige clubs is er ruimte om het verloop tijdens competitiedagen beter te stroomlijnen. Een goed voorbeeld hiervan is TC Domstad: door een andere aanpak (meer starttijden) ervaren de spelers de competiedagen al als minder lang.
5.2. Ondanks dat valt op dat nog steeds banen regelmatig een noemenswaardige tijd niet worden bespeeld, daar is ook winst op te maken. Een mogelijke oplossing is om af te stappen van de 'vaste baan', zodat direct spelers van een ander team de baan op kunnen zodra een wedstrijd is afgelopen.
5.3. Door (een deel van) de ontmoetingen met de dubbelwedstrijden te laten beginnen, kun je ervoor zorgen dat er (over de gehele dag genomen) minder rusttijd/wachttijd nodig is tussen de wedstrijden. Als aan het eind van de dag nog dubbels moeten worden gespeeld, en 1 (of meer) van de enkelwedstrijden duren erg lang, dan zitten spelers lang te wachten (en dan moet de betreffende speler ook eerst nog rusten voordat de dubbel daadwerkelijk kan beginnen).
5.4. Laat de ontvangende club beslissen. Dan is dit tevens een mogelijke oplossing bij slecht weer en beperkte beschikbaarheid van banen.

6. De KNLTB geeft totaal niet aan hoeveel tijd zij met deze nieuwe regel denken te winnen.
Een nieuwe regel voorstellen is 1, maar daarbij hoort dan wel dat je aantoont welk profijt we daarvan gaan hebben. Hoeveel korter wordt een competitiedag gemiddeld? (bij gelijk aantal wedstrijden)
Of, bij het toelaten van meer teams op een competitiedag: hoeveel extra wedstrijden kun je op een competitiedag spelen/plannen per baan?

7. Deze regel betekent dat er minder wordt gesport! En dat kan niet de bedoeling zijn in een tijdperk waar zwaarlijvigheid in opkomst is.

8. Is deze nieuwe regel een opmaat voor verdergaande plannen?
Er wordt door de KNLTB gesproken over de 'nieuwe stijl', maar door deze plannen zijn spelers bang geworden wat de KNLTB volgend jaar allemaal voor plannen in gedachten heeft. Gaat deze regel later ook gelden voor de toernooien? En/of voor enkelwedstrijden?
Als je een nieuwe regel voorstelt waarvan je op voorhand kunt bedenken dat er veel verzet tegen zal zijn, voorkom dan dergelijke angsten door meer open te zijn over wat je van plan bent. Zorg dat de mensen niet de ruimte krijgen om vragen te hebben, door alle antwoorden vooraf te geven.

9. De manier waarop de KNLTB deze plannen introduceert geeft sterk de indruk van 'erdoor willen drukken'.
De woorden van de voorzitter van de KNLTB geven niet de indruk dat de KNLTB een bond is die namens z'n leden opereert. Het gevoel van democratie verdwijnt snel, er heerst bij het bestuur een grote vooringenomenheid. De KNLTB moet eerst een basis zoeken of bouwen voor een nieuw plan en het dan voorleggen aan de spelers. Dat is een goede aanpak, die is helaas nu niet toegepast, en daarom mag dit plan nu niet doorgaan: er is geen basis.

10. De bedenkers van deze nieuwe regel zijn raadsleden van de raad die op 19 december moet beslissen over de nieuwe regel. Dit is niet eerlijk, om verschillende redenen.
10.1. Zij beinvloeden de stemming op een ondemocratische manier.
10.2. De betreffende raadsleden dienen een bepaalde regio te vergetenwoordigen als zij hun stem geven, die plicht gaan zij verzaken (dat is nu al hardop uitgesproken door een aantal raadsleden).


De 2e voorgestelde regel gaat over de volgorde van de enkelwedstrijden: op basis van actuele rating.
Het idee is goed, het gros van de spelers vindt het idee van deze nieuwe regel heel logisch.
De KNLTB heeft tot nu toe echter op geen enkele manier aangegeven hoe ze dat in de praktijk uitgevoerd wil zien. Zonder concretere regelgeving blijft hierin ruimte voor teams om dit te sturen. Daarnaast krijg je mogelijk bij inhaaldagen heel vreemde situaties. Hiervoor is meer sturing en duidelijkheid nodig.
Daarnaast heeft de KNLTB erkend dat ze de afgelopen seizoenen weinig actie hebben ondernomen tegen het overtreden van een aantal competitie-regels. Heeft het invoeren van een nieuwe regel wel zin als de KNLTB de regels niet handhaaft?
Wat betreft deze regel willen we daarom van de KNLTB ruim voor de start van de competitie duidelijkheid over hoe de regel in de praktijk uit te voeren en welke consequenties het heeft als er niet aan de regel wordt voldaan.
pi_134049122
Ik train met Erik Poel en spreek hem wekelijks, hij weet echt wel waar hij mee bezig is.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_134049147
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 15:23 schreef detennismaster het volgende:
Ik train met Erik Poel en spreek hem wekelijks, hij weet echt wel waar hij mee bezig is.
*O*
Geinig. Laat hem voorzitter zijn ofzo en bonjour die Rolf Thung weg :r
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † zondag 8 december 2013 @ 15:57:07 #77
21636 Feestkabouter
pi_134050050
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 15:23 schreef detennismaster het volgende:
Ik train met Erik Poel en spreek hem wekelijks, hij weet echt wel waar hij mee bezig is.
prima dat ie het weet, maar laat ie het meer in overleg doen met de spelers.
ok, hij geeft aan dat ie dat ook van plan is......... maar laat hem dan de realiteit inzien dat hij wat meer in termen van plannen en doelen moet spreken, dan in termen van veranderingen. als je eerlijk en open spreekt over doelen, dan komen die veranderingen vanzelf als de leden erachter staan.
en dat 1 jaar misschien wat kort is voor wat ie van plan is.
  maandag 9 december 2013 @ 14:14:54 #78
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_134079964
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 13:37 schreef Feestkabouter het volgende:
Het is nog steeds een poepverhaal!!!!!!!!!!!!

Er verdwijnen mensen bij de KNLTB, ze werken al niet zo heel hard, maar ze zijn er wel zeer van overtuigd dat ze in 2015 grote veranderingen gaan realiseren. en dat ze daarvoor ook beter gaan communiceren met de spelers, en enquetes gaan houden, en suggesties gaan ontvangen en beoordelen........... dat halen ze NOOIT in een jaar, dat KUNNEN ZE NIET.
Ze hebben nog geen enkel concreet idee! Het enige dat ze weten is dat ze wat willen veranderen, dus ze zijn nog helemaal aan het begin!!

En ze blijven kloten met dezelfde vooringenomenheid. Aan de ene kant erkennen dat mensen niet gehoord worden, en aan de andere kant in hetzelfde interview gewoon doorgaan met aannames waar je geen 100% zekerheid over hebt.

Aanname: "Als je dezelfde poll onder 600.000 leden zou houden dan zou je een hele andere uitslag krijgen."
Waar baseren jullie op dat alleen competitiespelers hebben gestemd?
Aanname: "Dat maken we op uit de reacties in de comments. We hebben dat niet specifiek uitgezocht, maar dat was voor ons wel overduidelijk."
Betere vraag zou zijn geweest: hoe weet je zo zeker dat de uitslag anders zou zijn als je het bij alle 600.000 spelers onderzoekt? Kijken met wat voor kul-argument hij dan was gekomen.
Of een nog betere vraag: hoe relevant is het voor de competitie om de andere 400.000 spelers erbij te betrekken, als die toch niet meedoen aan de competitie?
Dat begrijp ik ook totaal niet.
Hoe kun je nou zeggen dat de uitslag anders was geweest als je meer mensen had gevraagd te stemmen. En wat zijn de stemmen waard van mensen die geen competitie spelen? Sterker nog, waarom wil je die mensen laten stemmen?

Sowieso is het natuurlijk niet eerlijk om te zeggen dat er een hele andere uitslag zou komen als je meer spelers laat stemmen op het moment dat je jouw eigen beslissingen neemt na het horen van een kleine 500 leden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_134125928
Leuk spelletje :D

"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_134125986
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:37 schreef Norrage het volgende:
Leuk spelletje :D

Ken je dit filmpje niet joh? :D Bij ons is het echt een begrip, we hadden zelfs een Djokotoernooi op de club waarin we een hele dag dit alleen maar hebben gedaan. Spelletje is ook erg goed voor je voetenwerk.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_134126359
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 14:14 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat begrijp ik ook totaal niet.
Hoe kun je nou zeggen dat de uitslag anders was geweest als je meer mensen had gevraagd te stemmen. En wat zijn de stemmen waard van mensen die geen competitie spelen? Sterker nog, waarom wil je die mensen laten stemmen?

Sowieso is het natuurlijk niet eerlijk om te zeggen dat er een hele andere uitslag zou komen als je meer spelers laat stemmen op het moment dat je jouw eigen beslissingen neemt na het horen van een kleine 500 leden.
Behoorlijk kort door de bocht om alle niet competitie spelers per definitie aan de kant te schuiven. Misschien hebben zij interessante ideeën of zelfs valide redenen.

En de KNLTB heeft op 1 argument al gelijk, een veel gehoorde/gelezen reactie op het argument "een competitiedag duurt te lang" is "speel dan gewoon geen competitie".

Is er een andere sport buiten golf die minimaal een dagdeel kost in het geval van competitie?
  dinsdag 10 december 2013 @ 20:15:25 #82
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_134127521
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Behoorlijk kort door de bocht om alle niet competitie spelers per definitie aan de kant te schuiven. Misschien hebben zij interessante ideeën of zelfs valide redenen.

En de KNLTB heeft op 1 argument al gelijk, een veel gehoorde/gelezen reactie op het argument "een competitiedag duurt te lang" is "speel dan gewoon geen competitie".

Is er een andere sport buiten golf die minimaal een dagdeel kost in het geval van competitie?

Cricket, snooker, tevens zijn er toernooi vormen van bepaalde sporten, welke in een dagdeel worden afgewerkt. (Voetbal, hockey enz).
  dinsdag 10 december 2013 @ 20:22:54 #83
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_134127818
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Behoorlijk kort door de bocht om alle niet competitie spelers per definitie aan de kant te schuiven. Misschien hebben zij interessante ideeën of zelfs valide redenen.

En de KNLTB heeft op 1 argument al gelijk, een veel gehoorde/gelezen reactie op het argument "een competitiedag duurt te lang" is "speel dan gewoon geen competitie".

Is er een andere sport buiten golf die minimaal een dagdeel kost in het geval van competitie?

Volleybal kan ook best lang duren :P
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  dinsdag 10 december 2013 @ 20:25:42 #84
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_134127940
Sportvissen
pi_134128015
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 20:25 schreef tja77 het volgende:
Sportvissen
Wintersport

Klaar! Ik zet geen joker in, wel de verdubbelaar en mijn horloge
  dinsdag 10 december 2013 @ 20:45:27 #86
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_134128629
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 20:27 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Wintersport

Klaar! Ik zet geen joker in, wel de verdubbelaar en mijn horloge
Wakvissen?
Neh, Noordse combinatie, schansspringen, en een paar uur later langlaufen.
  † In Memoriam † woensdag 11 december 2013 @ 10:37:23 #87
21636 Feestkabouter
pi_134142821
triathlon, en voor veel mensen ook gewoon de marathon
  dinsdag 17 december 2013 @ 23:58:44 #88
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_134390351
Ik zoek een nieuw racket dat ongeveer 320 gram weegt, ik heb nu een Wilson KSixOne Team, maar ik kan in die lijn niks vinden dat ongeveer 320 gram weegt. Of het zit er zwaar boven (332) or zwaar onder (300). Iemand? Of moet ik overstappen naar een ander merk/type? :(
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_134394159
De enige six one in die range is de pro staff:
Wilson BLX Pro Staff Six.One 95 326 gram incl bespanning

Anders moet je het gaan zoeken in de Wilson blade serie, deze zijn incl bespanning
320g

In andere merken:
Head radical pro komt in de regio van power niveau en stijfheid van het frame
  woensdag 18 december 2013 @ 15:17:18 #90
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_134405447
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 08:26 schreef R-JL het volgende:
De enige six one in die range is de pro staff:
Wilson BLX Pro Staff Six.One 95 326 gram incl bespanning

Anders moet je het gaan zoeken in de Wilson blade serie, deze zijn incl bespanning
320g

In andere merken:
Head radical pro komt in de regio van power niveau en stijfheid van het frame
Is de Radical niet wat lichter?
Anders de Prestige :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 18 december 2013 @ 15:47:36 #91
224960 highender
Travellin' Light
pi_134406501
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 23:58 schreef Salamando het volgende:
Ik zoek een nieuw racket dat ongeveer 320 gram weegt, ik heb nu een Wilson KSixOne Team, maar ik kan in die lijn niks vinden dat ongeveer 320 gram weegt. Of het zit er zwaar boven (332) or zwaar onder (300). Iemand? Of moet ik overstappen naar een ander merk/type? :(
Babolat Pure Storm LTD GT , net 2 stuks aangeschaft, zijn ze aan het uitverkopen, heel fijn racket.
  woensdag 18 december 2013 @ 19:14:52 #92
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_134414721
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 23:58 schreef Salamando het volgende:
Ik zoek een nieuw racket dat ongeveer 320 gram weegt, ik heb nu een Wilson KSixOne Team, maar ik kan in die lijn niks vinden dat ongeveer 320 gram weegt. Of het zit er zwaar boven (332) or zwaar onder (300). Iemand? Of moet ik overstappen naar een ander merk/type? :(
Hecht niet teveel waarde aan het gewicht van het racket. Een overgripje of demper maakt het racket al snel een paar gram zwaarder.
Belangrijker is balans, zoek een racket met ongeveer dezelfde balans.
Zo tennis ik met een racket met een balans van 310mm. En 314 gram.
Ik kan moeiteloos met het Federer racket uit de voeten, terwijl dat een flink stuk zwaarder is (339 gram), maar wel een soortgelijke balans (305mm)
  woensdag 18 december 2013 @ 19:59:18 #93
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_134416821
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:14 schreef tja77 het volgende:

[..]

Hecht niet teveel waarde aan het gewicht van het racket. Een overgripje of demper maakt het racket al snel een paar gram zwaarder.
Belangrijker is balans, zoek een racket met ongeveer dezelfde balans.
Zo tennis ik met een racket met een balans van 310mm. En 314 gram.
Ik kan moeiteloos met het Federer racket uit de voeten, terwijl dat een flink stuk zwaarder is (339 gram), maar wel een soortgelijke balans (305mm)
Snap ik, maar ik ben naar een racket op zoek wat mijn type spel ook een beetje ligt. Ben er nooit zo mee bezig geweest maar wil dat nu wel doen. Dus ben een beetje rond aan het kijken ook :P
En ik merk dat ik mijn racket ontzettend licht vind, ik ben heel veel aan het overcompenseren omdat er weinig uit het racket zelf komt zeg maar.

[ Bericht 6% gewijzigd door Salamando op 18-12-2013 20:05:29 ]
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  † In Memoriam † donderdag 19 december 2013 @ 10:59:53 #94
21636 Feestkabouter
pi_134442879
De dag des oordeels........
pi_134443201
spannend :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † donderdag 19 december 2013 @ 19:35:04 #96
21636 Feestkabouter
pi_134460502
Weet iemand al iets?
pi_134461655
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:35 schreef Feestkabouter het volgende:
Weet iemand al iets?
Uitslag is vooraf al bekend toch? Zal niet veel beweging in de leden zitten..
pi_134472098
Het gaat niet door *O* *O* *O*

Er is nog hoop op deze planeet _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 00:40:14 #99
21636 Feestkabouter
pi_134474735
http://www.tennis.nl/nieu(...)nnen-terug-voor-2014

samenvatting:
de KNLTB heeft de plannen teruggetrokken, VOORdat de ledenraad erover ging stemmen.
dus ook de oorspronkelijk 3e nieuwe regel (volgorde van single-partijen).

plan is om komend jaar beter onderzoek te doen, beter te communiceren en betere voorstellen voor te leggen aan de ledenraad.

mijn commentaar: veel slechter kon het niet.
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 01:48:09 #100
21636 Feestkabouter
pi_134479155
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:40 schreef Feestkabouter het volgende:
http://www.tennis.nl/nieu(...)nnen-terug-voor-2014

samenvatting:
de KNLTB heeft de plannen teruggetrokken, VOORdat de ledenraad erover ging stemmen.
dus ook de oorspronkelijk 3e nieuwe regel (volgorde van single-partijen).

plan is om komend jaar beter onderzoek te doen, beter te communiceren en betere voorstellen voor te leggen aan de ledenraad.

mijn commentaar: veel slechter kon het niet.
Jij bent wel echt een en al pessimist he ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 11:03:49 #102
21636 Feestkabouter
pi_134482081
Je kunt het ook anders bekijken: als je mijn woorden letterlijk leest dan weet je dat ik de kans zeeeeeeer klein acht dat ze het volgend jaar slechter doen :P
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 11:06:59 #103
21636 Feestkabouter
pi_134482193
Ik vind DKkuis zijn post van gisterenavond wel echt pessimistisch
(maar ik heb wel begrip voor zijn angst)
pi_134753322
Gisteren een van de meest bizarre rally's ooit gehad in de dubbel...

Tegenstander legt een balletje dood achter het net, die ik al wel een beetje zag aankomen, dus ik zet het op een sprinten. Wip 'm net weer over het net, maar eindig mijn sprint bijna in het net (je kent het wel, jij op je teentjes half hellend over het net). Bal stuitert relatief hoog en tegenstander staat er al, dus ik verwacht die gericht terug in mijn maag of iets. Dus ik buk onder het net en hou alleen mijn racket boven het net. Tegenstander slaat 'm vervolgens vol op mijn racket en de bal knalt terug richting zijn voeten. in een reflex krijgt hij hem toch weer op zijn racket, waarna de bal terugkaatst wederom tegen mijn racket aan. Dit keer tegen mijn frame, dus de bal schiet bijna 90 graden opzij en valt dood op netrand. Daar rolt hij zeker 10cm overheen alvorens aan hun kant te droppen _O_

En dat allemaal in een flits. We lagen allemaal in een scheur met zo'n WTF gezicht :D
beter een knipoog dan een blauw oog
  † In Memoriam † zaterdag 28 december 2013 @ 00:03:25 #105
21636 Feestkabouter
pi_134771106
kicke!!
  † In Memoriam † dinsdag 31 december 2013 @ 11:44:52 #106
21636 Feestkabouter
pi_134918106
R-JL, ik kom bij je cluppie!
gisteren/vandaag alsnog geregeld.
ik blijf ook nog een jaartje bij die andere om de zondag mix-competitie en toernooileiding te doen, maar komend voorjaar zit ik bij jouw club toch in dat team op de vrijdagavond. zin in!

iemand ervaring met het overschrijvingsformulier?
ik moet natuurlijk dispensatie aanvragen om bij 2 clubs competitie te mogen spelen, daarvoor heb ik toestemming nodig van de VCL's van beide clubs, en dat is geen enkel probleem. maar daarnaast is er dus het mysterieuze overschrijvingsformulier.
op dat overschrijvingsformulier moet de VCL van de oude club toestemming/akkoord geven als je stopt met competitie spelen bij de ene club en begint bij de andere club (dat is bij mij niet van toepassing), maar ook als je competitie blijft spelen bij de oude club en begint bij de nieuwe club (dat is bij mij wel van toepassing)........ maar dat is toch gewoon hetzelfde als dispensatie aanvragen???

net de KNLTB gebeld: zij kunnen me geen antwoord geven, misschien volgende week, dan moet ik ze nog eens bellen............ WTF?????
ik verwijs bij deze nog even naar de titel van dit topic.....
pi_134920079
Gezellig!

Over de competitie van 2 verenigingen kon ik dit vinden:

quote:
Tekst artikel IV-02 Competitiereglement - Overschrijvingsbepalingen
1. Diegene die in enig bondsjaar voor een bepaalde vereniging voorjaarscompetitie
heeft gespeeld mag in het daaropvolgende jaar voor een andere vereniging
spelen indien hij het lidmaatschap van eerstgenoemde vereniging vóór
1 november van eerstgenoemd bondsjaar schriftelijk heeft opgezegd.
2. Heeft hij dit lidmaatschap niet vóór 1 november opgezegd, dan mag hij in het
daaropvolgende jaar slechts voor een andere vereniging competitie spelen
indien:
a. hij vóór 1 november van dat bondsjaar zowel eerstgenoemde vereniging als
de LCW schriftelijk heeft medegedeeld het daaropvolgende jaar niet
beschikbaar te zijn om voor die vereniging competitie te spelen, ofwel
b. voor het begin van de competitie eerstgenoemde vereniging tegenover de
LCW schriftelijk heeft verklaard er geen bezwaar tegen te hebben dat
betrokkene voor een andere vereniging competitie gaat spelen.
3. In afwijking van het bepaalde in lid 1 en 2 van dit artikel geldt dat de speler voor
wie op grond van het bepaalde in artikel IV-04 lid 2 dispensatie is verleend voor
het spelen voor twee verenigingen alleen aan de in lid 1 respectievelijk lid 2
genoemde bepalingen dient te voldoen ten aanzien van die vereniging(en)
waarvoor hij geen competitie meer gaat spelen.
Puntje 3: Hoe ik het interpreteer : komt het er op neer dat alleen dispensatie nodig is.
Misschien dat de vrijdag avond captain er duidelijkheid over kan scheppen.
  † In Memoriam † dinsdag 31 december 2013 @ 12:41:29 #108
21636 Feestkabouter
pi_134920641
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:27 schreef R-JL het volgende:
wie op grond van het bepaalde in artikel IV-04 lid 2 dispensatie is verleend voor
het spelen voor twee verenigingen alleen aan de in lid 1 respectievelijk lid 2
genoemde bepalingen dient te voldoen ten aanzien van die vereniging(en
ja zij zegt ook dat het niet van toepassing is, maar ik probeer het formulier te snappen. op het formulier staat namelijk ook expliciet de situatie beschreven dat je bij de oude club competitie blijft spelen.... maar dan is per definitie dispensatie nodig, en dan is dit 2e formulier dus echt totaal overbodig, want voor die dispensatie heb je al een akkord van de beide VCL's nodig.

ach ja......... de KNLTB wijzen op dingen die niet logisch zijn is inmiddels een oneindige missie geworden :P
pi_135270261
KNLTB :')
De nieuwe website :')
Alleen maar een achteruitgang. De teamopgave moet nu via servIT, en dat is alleen te gebruiken met Internet Explorer :') :')
Wie verzint dit? Ongelooflijk....wat een stel debielen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † donderdag 9 januari 2014 @ 13:35:47 #110
21636 Feestkabouter
pi_135271190
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:10 schreef Norrage het volgende:
KNLTB :')
De nieuwe website :')
Alleen maar een achteruitgang. De teamopgave moet nu via servIT, en dat is alleen te gebruiken met Internet Explorer :') :')
Wie verzint dit? Ongelooflijk....wat een stel debielen.
mijn commentaren ook gelezen neem ik aan?

nog gefeli trouwens met je verjaardag!
pi_135271337
Lees je reacties nu pas ja. Echt volstrekt van de zotte. Ik kan het gewoon niet bevatten hoe ongelooflijk incompetent de KNLTB is...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † donderdag 9 januari 2014 @ 13:39:48 #112
21636 Feestkabouter
pi_135271344
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:35 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

mijn commentaren ook gelezen neem ik aan?
nu wel :P
  † In Memoriam † donderdag 9 januari 2014 @ 13:40:45 #113
21636 Feestkabouter
pi_135271368
ik denk dat we na alle ellende van de afgelopen maanden een nieuw (overtreffend) woord voor incompetent moeten verzinnen........
  † In Memoriam † donderdag 9 januari 2014 @ 13:48:21 #114
21636 Feestkabouter
pi_135271675
up-to-date klopt denk ik wel (al zijn mijn uitslagen van afgelopen week nog niet verwerkt, maar dat zal nu eenmalig te maken hebben met de invoering van de nieuwe baggerwebsite.... redelijk als ik ben zal ik ze op dat punt dus even niet afsnauwen)

op maat: absoluut niet

overzichtelijk: ook absoluut niet, omdat het niet op maat is, en omdat de volgorde echt belabberd is!

er waarom moet ik GVD elke keer als ik die kutsite bekijk ook weer opnieuw mijn wachtwoord invoeren!!!!!!!
pi_135271769
Dat steeds opnieuw je wachtwoord invullen is ook al zoiets waar ik altijd al aan erger :') Ze leven echt nog in een systeem van 500 jaar geleden. Elke fatsoenlijke ITer kan een betere site maken dan dit.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_135276961
Als VCL van mijn vereniging voer ik twee keer per jaar de teams in. Waar ik in het verleden altijd heel makkelijk via MijnKNLTB in een kwartier tijd alles klaar had, heb ik er vandaag twee uur (!!!) over gedaan. Ik werd letterlijk gek van het doorklikken en de ronddraaiende klokjes die aangaven dat je even geduld moest hebben. Echt, welke onnozelaar heeft dit nieuwe systeem bedacht? En het fraaie is..... ik zie wel in ServIT dat de teams verzonden zijn naar de KNLTB, maar heb nog geen afschrift per mail ontvangen....

En ligt het aan mij of is de bereikbaarheid van MijnKNLTB omslachtig geworden? Tot vorige week kon je via de site van de KNLTB rechtstreeks inloggen, nu hebben ze er een aparte link voor aangemaakt?!

Verder doet me dit denken aan een systeem uit begin jaren 2000 ofzo. Waarom moet ik wanneer ik competitieteams wil opgeven op een knop met ServIT klikken en bijvoorbeeld niet op een link 'competitieteams invoeren' :') .
Ik heb dan nog een beetje kennis van computers, maar hoe gaan VCL's van 60 jaar en ouder hiermee om. Ik kan me voorstellen dat die hier werkelijk geen reet van begrijpen. Ook lekker handig die handleiding van 50 pagina's :')
Echt te treurig deze ontwikkeling. Kunnen ze dan werkelijk helemaal niets :r

Ik hou mijn hart vast voor komend weekend als het gros van de VCL's de ploegen gaat invoeren. Ik gok op rokende servers.
U MAD?
pi_135283507
Echt onvoorstelbaar ja...EN HET WERKT GEWOON GODVERDOMME ALLEEN IN INTERNET EXPLORER>..dat verzin je toch niet? Volgens gebruikt nog maar 1% van de mensen dat programma. Als je dan een migratie doet naar iets nieuws, doe dat dan goed :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_135287352
Ik had net een mailwisseling met een kerel van de KNLTB hier in het district met wie ik vaker contact heb over competitiezaken. Dus ik geef o.a. commentaar op het feit dat ik geen bevestiging heb gekregen. Stuurt hij terug; Ja dat is iets wat nog op ons lijstje staat. Helaas is dat nu niet mogelijk.

:').!!!!!! Volgens mij zijn ze er zelf ook achter wat voor bagger ze gemaakt hebben.
Alsof je van een Volkswagen terug gaat naar een Dacia.
U MAD?
pi_135287403
_O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_135288494
Uh, waar kun je inloggen jongens?
pi_135288598
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:19 schreef luckass het volgende:
Uh, waar kun je inloggen jongens?
Moet je op de site van de KNLTB op dat grote roze vlak klikken waar vroeger de login stond. Vervolgens kom je op een andere pagina binnen de site en kun je doorklikken naar mijnknltb. Vervolgens moet je inloggen en moet je vanalles kiezen. Vervolgens moet je op ServIT klikken.

Super handig!!!
U MAD?
pi_135288704
Wat is er eigenlijk veranderd, buiten dat het er niet meer uitziet?
pi_135288778
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:23 schreef luckass het volgende:
Wat is er eigenlijk veranderd, buiten dat het er niet meer uitziet?
Ze hebben het systeem retro gemaakt. Laat ik het positief brengen.
U MAD?
  † In Memoriam † donderdag 9 januari 2014 @ 22:15:57 #124
21636 Feestkabouter
pi_135295005
quote:
11s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:24 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ze hebben het systeem retro gemaakt. Laat ik het positief brengen.
echt keihard LOL _O- _O_
  † In Memoriam † donderdag 9 januari 2014 @ 22:17:50 #125
21636 Feestkabouter
pi_135295111
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:21 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Moet je op de site van de KNLTB op dat grote roze vlak klikken waar vroeger de login stond. Vervolgens kom je op een andere pagina binnen de site en kun je doorklikken naar mijnknltb. Vervolgens moet je inloggen en moet je vanalles kiezen. Vervolgens moet je op ServIT klikken.
moet je eens in Chrome proberen, krijg je dit te zien, om je te bescheuren:

Klik op onderstaande koppeling. Volg instructies voor de browser-upgrade:
Microsoft Internet Explorer 6 SP1 installeren
pi_135297250
_O- _O- _O-

Echt te triest voor woorden...moet ik een beetje windows op mijn mac gaan installeren om de team-opgave te doen. En als ik de verhalen hoor (van oa boswachter maar ook vele anderen) is het veel en veel onoverzichtelijker en kutter geworden. Ik snap echt serieus niet wat de KNLTB hiermee probeert te bereiken _O-

Het enige chille is dat je ALLE wedstrijden die je ooit gespeeld hebt weer kan terugvinden :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_135297429
Dit is echt stuitend
  † In Memoriam † donderdag 9 januari 2014 @ 23:05:56 #128
21636 Feestkabouter
pi_135297756
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:56 schreef Norrage het volgende:

Het enige chille is dat je ALLE wedstrijden die je ooit gespeeld hebt weer kan terugvinden :D
ja maar wel met slechts 20 per scherm, dus ik ben uren door die pagina's aan het gaan!

in ServIT, bij toernooien: wat betekent 'zwaarte'?
feedback geven in de Help (omdat een woord niet voorkomt) werkt ook niet........ maar volgens mij gaat de Help alleen maar over het algemene systeem, en is er geen KNLTB-specifieke info aan toegevoegd.....
pi_135297772
De KNLTB gaat bijna denken dat we het op ze gemunt hebben, ze kunnen echt niks goed doen, maar het is gewoon echt een achterlijke organisatie _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † donderdag 9 januari 2014 @ 23:13:03 #130
21636 Feestkabouter
pi_135298116
correctie:

De KNLTB gaat bijna denken dat we het op ze gemunt hebben, ze kunnen echt niks goed doen, maar het is gewoon echt een achterlijke organisatie :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
pi_135319441
Uit het jaarverslag van de KNLTB in 2012:

De vernieuwing van ServIT en MijnKNLTB blijkt ook in 2012 een veeleisend traject, dat veel tijd en energie van de organisatie vergt. Na de gebruikersacceptatietesten bleek het nieuwe systeem onvol- doende ‘werkbaar’ om de geplande livegang doorgang te laten vinden en zijn de onderhandelingen met de leverancier gestart over een succesvolle afronding van het project. _O- _O-

Wie weet welke partij ServIT heeft vernieuwd?

[ Bericht 24% gewijzigd door rhubarb op 10-01-2014 16:04:46 ]
pi_135320393
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 15:55 schreef rhubarb het volgende:
Wie weet welke partij ServIT heeft vernieuwd?
Dit was de projectleider naar het schijnt;

U MAD?
pi_135320420
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 15:55 schreef rhubarb het volgende:
Uit het jaarverslag van de KNLTB in 2012:

De vernieuwing van ServIT en MijnKNLTB blijkt ook in 2012 een veeleisend traject, dat veel tijd en energie van de organisatie vergt. Na de gebruikersacceptatietesten bleek het nieuwe systeem onvol- doende ‘werkbaar’ om de geplande livegang doorgang te laten vinden en zijn de onderhandelingen met de leverancier gestart over een succesvolle afronding van het project. _O- _O-

Wie weet welke partij ServIT heeft vernieuwd?
_O- _O_ _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_135394693
Ik heb het opgegeven na een uur zoeken. Weet iemand waar ik de uitslagen kan invoeren? Of ben ik daar na de update niet meer toe gemachtigd als aanvoerder?
pi_135395103
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:36 schreef maan_man het volgende:
Ik heb het opgegeven na een uur zoeken. Weet iemand waar ik de uitslagen kan invoeren? Of ben ik daar na de update niet meer toe gemachtigd als aanvoerder?
Uitslagen? de competitie is nog niet begonnen hoor :P

En de machtiging voor de aanvoerders moet elk jaar verlengd worden, dus die ben je inderdaad waarschijnlijk kwijt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 12 januari 2014 @ 14:51:29 #136
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_135395214
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:48 schreef Norrage het volgende:

[..]

Uitslagen? de competitie is nog niet begonnen hoor :P

En de machtiging voor de aanvoerders moet elk jaar verlengd worden, dus die ben je inderdaad waarschijnlijk kwijt.
Hij kan toch wintercompetitie spelen?
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_135395252
Bestaan er wintercompetities die voor rating tellen? :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_135395267
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:48 schreef Norrage het volgende:

[..]

Uitslagen? de competitie is nog niet begonnen hoor :P

En de machtiging voor de aanvoerders moet elk jaar verlengd worden, dus die ben je inderdaad waarschijnlijk kwijt.
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:51 schreef Salamando het volgende:

[..]

Hij kan toch wintercompetitie spelen?
Inderdaad. En de voorgaande speelrondes (voor de update) kon ik de uitslagen gewoon invoeren.
  zondag 12 januari 2014 @ 14:53:15 #139
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_135395284
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:52 schreef Norrage het volgende:
Bestaan er wintercompetities die voor rating tellen? :D
Ah kom op, dat weet je best...
pi_135395298
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:53 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ah kom op, dat weet je best...
Nee, wist ik serieus niet.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_135395313
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:52 schreef Norrage het volgende:
Bestaan er wintercompetities die voor rating tellen? :D
http://www.knltb.nl/cms/showpage.aspx?id=511

In het zuiden wel, omdat het daar beter weer is.
  † In Memoriam † zondag 12 januari 2014 @ 14:54:09 #142
21636 Feestkabouter
pi_135395315
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:53 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ah kom op, dat weet je best...
ik had het vermoeden wel, maar wist het niet zeker.
hier in de regio Utrecht bestaat zoiets volgens mij niet.
  zondag 12 januari 2014 @ 14:55:20 #143
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_135395356
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:54 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik had het vermoeden wel, maar wist het niet zeker.
hier in de regio Utrecht bestaat zoiets volgens mij niet.
Ik speel al een tijdje KNLTB voorjaar, najaar en wintercompetitie.
Boven de rivieren niet dus?
  † In Memoriam † zondag 12 januari 2014 @ 14:56:14 #144
21636 Feestkabouter
pi_135395386
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:55 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik speel al een tijdje KNLTV voorjaar, najaar en wintercompetitie.
Boven de rivieren niet dus?
ander provincies misschien weer wel, maar Utrecht niet dus.
Nor, tijd voor ons om dat te gaan organisen?
pi_135395423
Dan zal het in ieder geval verneukt zijn door het nieuwe systeem. Zoals alles verneukt is door het nieuwe systeem..

Heb ook onze teamopgave gedaan..Mijn hemel, ook geen enkele mogelijkheid om goed overzichtelijk te zien wat je hebt opgegeven. Geen idee of ik een team ben vergeten, want er is geen overzicht.. :') vroeger kreeg je een mooie overzichtelijke PDF. Verder, het is dat ik weet hoe het moet omdat het altijd zo is, is het waarschijnlijk volstrekt onduidelijk voor nieuwe (of oude) VCLs om te zien waar je ploegopgaves moet doen (voor promoties) etc en waar niet. Volstrekt onoverzichtelijke, waardeloze en gebruiksonvriendelijke website dat servIT......

KNLTB :r :r :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 12 januari 2014 @ 14:57:35 #146
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_135395435
Het kan er mee te maken hebben dat onder de rivieren er veel meer kunstgras ligt, en er makkelijk hethele jaar door getennist kan worden. Waar boven de rivieren veel meer verenigingen gravel hebben.
pi_135395514
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:55 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik speel al een tijdje KNLTB voorjaar, najaar en wintercompetitie.
Boven de rivieren niet dus?
Volgens mij is het dan dus alleen in Zuid ja...Den Haag deed er ook niet aan, en in het hoge noorden bestaat dit ook niet. Er bestaan wel tal van "rating-loze" wintercompetities trouwens, vandaar ook mijn opmerking hierboven. Want die gebruiken de KNLTB site dan nooit.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_135401548
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:36 schreef maan_man het volgende:
Ik heb het opgegeven na een uur zoeken. Weet iemand waar ik de uitslagen kan invoeren? Of ben ik daar na de update niet meer toe gemachtigd als aanvoerder?
Machtiging aanvragen gaat via de knop "Servit".
pi_135402738
Servit is echt super !!!!

:')
U MAD?
pi_135412975
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:32 schreef rhubarb het volgende:

[..]

Machtiging aanvragen gaat via de knop "Servit".
Gisteren heb ik alles onder de knop Servit uitgebreid bekeken. De optie machtiging aanvragen heb ik helaas niet. Deze opties heb ik:

Maar goed, ik ga morgen even de KNLTB bellen. Blijkt dat geen oplossing te zijn, dan schakel ik de alwetende competitieleider in.
pi_135418683
Kijk anders eens in deze: handleiding
pi_135419369
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:43 schreef rhubarb het volgende:
Kijk anders eens in deze: handleiding
Gaat hem helaas ook niet worden. Ik kan geen certificaat aanvragen. Daarnaast gaat het in de handleiding over toernooien, terwijl ik de uitslagen van de competitiedag wil doorgeven. Ik denk dat ik ze morgen maar eens ga bellen. Hopelijk zijn er geen 100 wachtende voor mij aan de beurt.
pi_135419638
Maan_man, al geprobeerd de geweldige nieuwe site te openen met internet explorer?
pi_135420125
quote:
12s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:58 schreef opgebaarde het volgende:
Maan_man, al geprobeerd de geweldige nieuwe site te openen met internet explorer?
Chrome met Internet Explorer plugin. Kan Servit openen, maar heb de optie competitiestand invoeren niet of ik kan hem niet vinden. Normaal uitslagen binnen paar minuten ingevoerd. Nu al hele tijd bezig zonder het resultaat. Driewerf hoera voor dit fantastische systeem! _O_ _O_ _O_
pi_135432543
Ik ben eruit. Na de update moet de vereniging iedere aanvoerder opnieuw delegeren. Ik ben geen specialist, maar zoiets moet je toch over kunnen zetten van de oude naar de nieuwe versie, zonder dat dit een extra inspanning van iedere vereniging kost.
pi_135432903
quote:
13s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:02 schreef maan_man het volgende:
Ik ben eruit. Na de update moet de vereniging iedere aanvoerder opnieuw delegeren. Ik ben geen specialist, maar zoiets moet je toch over kunnen zetten van de oude naar de nieuwe versie, zonder dat dit een extra inspanning van iedere vereniging kost.
En dat invoeren is al zo'n ongelooflijke kutklus.....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_135432924
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:05 schreef maan_man het volgende:

[..]

Chrome met Internet Explorer plugin. Kan Servit openen, maar heb de optie competitiestand invoeren niet of ik kan hem niet vinden. Normaal uitslagen binnen paar minuten ingevoerd. Nu al hele tijd bezig zonder het resultaat. Driewerf hoera voor dit fantastische systeem! _O_ _O_ _O_
Dat is Chrome op een PC toch? Niet op een mac? Want bij mij werkt die IE plugin niet.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_135432939
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:13 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat is Chrome op een PC toch? Niet op een mac? Want bij mij werkt die IE plugin niet.
Pc inderdaad.
pi_135482269
Moet je bij de knltb om in te kunnen loggen ook weer opnieuw registreren?
  † In Memoriam † dinsdag 14 januari 2014 @ 16:35:52 #160
21636 Feestkabouter
pi_135483247
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:09 schreef tennisboy het volgende:
Moet je bij de knltb om in te kunnen loggen ook weer opnieuw registreren?
nee dat niet.
ik kon gewoon met mijn bondsnummer en oude wachtwoord inloggen
pi_135497247
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:35 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

nee dat niet.
ik kon gewoon met mijn bondsnummer en oude wachtwoord inloggen
Oh okee, bij mij gaf hij namelijk de foutmelding dat combinatie usernaam en wachtwoord onjuist was en via wachtwoord aanvragen gaf hij foutmelding e-mail en bondsnummer onjuist. Dan binnenkort maar een nieuw account aanmaken.
pi_135498844
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:45 schreef tennisboy het volgende:

[..]

Oh okee, bij mij gaf hij namelijk de foutmelding dat combinatie usernaam en wachtwoord onjuist was en via wachtwoord aanvragen gaf hij foutmelding e-mail en bondsnummer onjuist. Dan binnenkort maar een nieuw account aanmaken.
Ja. Sommige mensen hebben dat probleem...dat nieuwe systeem is echt werkelijk waar vlekkeloos!

:')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † dinsdag 14 januari 2014 @ 23:36:51 #163
21636 Feestkabouter
pi_135504498
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:11 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ja. Sommige mensen hebben dat probleem...dat nieuwe systeem is echt werkelijk waar vlekkeloos!

:')
over welk systeem heb jij het???
:P
pi_135711320
Hier wordt je zoooo moe van zeg. :Z :Z :Z
Wat een kutsysteem... :(
Deze week binnentoernooi. Naja dan maar zonder weet van eventuele keldering van rating de baan op. Pfff...
pi_135853968
Hallo allemaal. Ik heb me net pas geregistreerd op deze site.

Ik vroeg me af, heeft er misschien iemand enig idee wanneer de spelersprofielen van de knltb weer online worden gezet? Moet het echt zo lang duren om dat systeem over te zetten...?

gr.
pi_135854231
Ik ben echt abnormaal slecht aan het spelen de laatste tijd _O- Ik krijg ze echt niet meer diep
pi_135854245
Spelersprofielen staan online hoor. je moet alleen ergens anders kijken, namelijk op www.mijnknltb.nl
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_135854526
Ze staan op mijnknltb maar het wordt helemaal niet bijgewerkt. Ik heb inmiddels weer aan aantal toernooien gespeeld (die zeker meetellen) en de rating en gespeelde wedstrijden blijft gewoon hetzelfde.
Daarnaast, je kunt zo helemaal niet observeren over je tegenstanders. Het is altijd handig om te kijken welke rating iemand heeft.

Wanneer wordt dit opgelost...? Iemand enig idee
  † In Memoriam † donderdag 23 januari 2014 @ 16:35:02 #169
21636 Feestkabouter
pi_135855100
nieuwe regel in 2014 is dat alleen de wedstrijden meetellen waarbij elke service bovenhands is, misschien is dat de verklaring :P

als je het topic hebt gevolgd weet je dat de KNLTB ermee bezig is....... dat zegt genoeg.
die hebben waarschijnlijk zelf ook geen idee wanneer het is opgelost.
als ze al weten dat er iets mis is, want ze luisteren niet zo heel goed naar hun spelers......
pi_135855635
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:35 schreef Feestkabouter het volgende:
nieuwe regel in 2014 is dat alleen de wedstrijden meetellen waarbij elke service bovenhands is, misschien is dat de verklaring :P
lol

quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:35 schreef Feestkabouter het volgende:als je het topic hebt gevolgd weet je dat de KNLTB ermee bezig is....... dat zegt genoeg.
Hoezo zegt dit genoeg dan? Ik weet ook wel dat ze er mee bezig zijn. Ik wil juist weten HOELANG het nog duurt. Ik vind het raar dat het zo lang moet duren.
pi_135855798
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:45 schreef onderhandseservice het volgende:

[..]

lol

[..]

Hoezo zegt dit genoeg dan? Ik weet ook wel dat ze er mee bezig zijn. Ik wil juist weten HOELANG het nog duurt. Ik vind het raar dat het zo lang moet duren.
Omdat je dan weet hoe achterlijk kut de KNLTB is en zij dus ook zelf niet weten hoe lang het duurt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_135857410
Ja, ik dacht misschien is er inmiddels wat meer bekendheid over of heeft er iemand contact gehad met dat bestuur. Maar oke.... nog steeds niets duidelijk dus.
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:01:27 #173
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_135859088
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:20 schreef Gruisman het volgende:
Ik ben echt abnormaal slecht aan het spelen de laatste tijd _O- Ik krijg ze echt niet meer diep
Paar gram lood in de top van het racket, of je bespanning een halve tot hele kg minder strak, doet wonderen.
  † In Memoriam † donderdag 23 januari 2014 @ 18:03:44 #174
21636 Feestkabouter
pi_135859138
quote:
7s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:48 schreef Norrage het volgende:

[..]

Omdat je dan weet hoe achterlijk kut de KNLTB is en zij dus ook zelf niet weten hoe lang het duurt.
ik had het niet beter kunnen verwoorden
pi_135861228
Anders mail je ze gewoon kluppel.

info@knltb.nl
U MAD?
pi_135868613
Ik heb ze een week geleden al gemaild kluppel.

Dit kreeg ik terug:

Door het nieuwe systeem zitten er her en der nog wat bugs (sorry). Deze worden zsm opgelost. De link op de site werkt nu nog niet. Wordt aan gewerkt.

Heeft u nog vragen of opmerkingen over deze melding, dan kunt u ons bellen of mailen. Als u dan het meldingsnummer paraat heeft, kunnen wij uw melding snel terugvinden.

Met vriendelijke groet,

Wilco Plasmeijer
KNLTB Ledenservice

Heb je weinig aan dus.
pi_135873415
Wilco :')
U MAD?
pi_135877083
Wat is een kluppel? :o
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_135877602
quote:
7s.gif Op donderdag 23 januari 2014 23:49 schreef Norrage het volgende:
Wat is een kluppel? :o
Geen idee maar hij noemde mij ook zo dus ik dacht laten we die erin houden. xD
pi_135877639
.

[ Bericht 93% gewijzigd door onderhandseservice op 24-01-2014 00:03:53 ]
pi_136125763
Haha gister zei iemand waarvan de service niet loopt: Kunnen we het ook gewoon zonder service doen. Dus ik zeg onderhandseservice. Deed hij het ook gewoon. :o
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:48:13 #182
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_136131473
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:20 schreef onderhandseservice het volgende:
Ik heb ze een week geleden al gemaild kluppel.

Dit kreeg ik terug:

Door het nieuwe systeem zitten er her en der nog wat bugs (sorry). Deze worden zsm opgelost. De link op de site werkt nu nog niet. Wordt aan gewerkt.

Heeft u nog vragen of opmerkingen over deze melding, dan kunt u ons bellen of mailen. Als u dan het meldingsnummer paraat heeft, kunnen wij uw melding snel terugvinden.

Met vriendelijke groet,

Wilco Plasmeijer
KNLTB Ledenservice

Heb je weinig aan dus.
Ik snap niet dat bedrijven zo vaak fouten maken bij het testen van een applicatie/website/etc dat het elke keer weer mis gaat bij het in productie nemen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 30 januari 2014 @ 14:59:58 #183
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_136135541
wanneer krijg je nieuwe pasjes?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_136135819
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:59 schreef GoodGawd het volgende:
wanneer krijg je nieuwe pasjes?
Is dat belangrijk? ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:21:46 #185
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_136136262
ja want ik ben verzamelaar
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_136143043
Homo
U MAD?
pi_136167882
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:02 schreef Daan2x256 het volgende:
Haha gister zei iemand waarvan de service niet loopt: Kunnen we het ook gewoon zonder service doen. Dus ik zeg onderhandseservice. Deed hij het ook gewoon. :o
nice. Ik doe het meestal één keer per wedstrijd, en bij vervelende spelers vaak ook wat meer. Sommige tegenstanders kunnen daar niet goed mee om gaan en dan gaan ze dingen roepen als: ''kun je niet normaal spelen'' of ''sjonge jonge wat zielig''. Ik kan daar wel van genieten. Het is immers allemaal legaal.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:48 schreef Komakie het volgende:
Ik snap niet dat bedrijven zo vaak fouten maken bij het testen van een applicatie/website/etc dat het elke keer weer mis gaat bij het in productie nemen.
Ik vind het ook slecht. De KNTLB is toch relatief een best grote en bekende organisatie.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:59 schreef GoodGawd het volgende:
wanneer krijg je nieuwe pasjes?
Bij mijn club kan ik ze vanaf 17 maart ophalen.
pi_136181620
Welke rackets en schoenen hebben jullie?

Ik heb nu een babolat racket, de Roddick GT uit 2011.
En de schoenen zijn k-Swiss

Maar ik wil ze allebei vervangen.
Dus ik zat te denken aan:

Babolat aero pro drive GT
Nike zoom vapor 9.5 of nike zoom breathe 2k12
  zaterdag 1 februari 2014 @ 01:14:13 #189
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_136195732
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:42 schreef de_boswachter het volgende:
Homo
deze homo laat je alle hoeken van de baan zien jonguh
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  zaterdag 1 februari 2014 @ 06:35:54 #190
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_136197523
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:02 schreef tennis_jongen het volgende:
Welke rackets en schoenen hebben jullie?

Ik heb nu een babolat racket, de Roddick GT uit 2011.
En de schoenen zijn k-Swiss

Maar ik wil ze allebei vervangen.
Dus ik zat te denken aan:

Babolat aero pro drive GT
Nike zoom vapor 9.5 of nike zoom breathe 2k12
Wilson K Pro Tour
96 sq inch
314 gram onbespannen
Balans 310 mm
En qua schoenen; de rode Adidas Barricade van Djokovic.
pi_136283893
Babolat Drive Pure Andy Roddick
315 gram
Snaar big banger 25 kg
Schoenen nike Courtballistec (3 dacht ik)
pi_136287572
Racket : Head TGK 238.5
Balans : 310 mm
Gewicht onbespannen: 335g
Snaar: RPM Blast : 25/24KG
Schoenen: Nike Air Max Cage
  maandag 3 februari 2014 @ 20:06:32 #193
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_136298452
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 14:08 schreef Daan2x256 het volgende:
Babolat Drive Pure Andy Roddick
315 gram
Snaar big banger 25 kg
Schoenen nike Courtballistec (3 dacht ik)
Waarom in hemelsnaam die snaar? En dan ook nog op 25kg.
Als je speelsterkte 3-4 bent, en je sloopt iedere 2-3 uur een snaar, dan kan ik het me indenken. In iedere andere situatie zijn er zoveel betere opties.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 09:51:03 #194
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_136314527
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:06 schreef tja77 het volgende:

[..]

Waarom in hemelsnaam die snaar? En dan ook nog op 25kg.
Als je speelsterkte 3-4 bent, en je sloopt iedere 2-3 uur een snaar, dan kan ik het me indenken. In iedere andere situatie zijn er zoveel betere opties.
Ik speel met die op 26 of 25kg :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_136315830
Vind het lekker spelen. In het begin wat zwaar, maar als je aan gewend bent vind ik het wel relaxed, vooral vanuit achteruit.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 12:28:26 #196
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_136317965
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 09:51 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik speel met die op 26 of 25kg :P
Maar is jouw speelsterkte geen 4 of iets in die richting?
  dinsdag 4 februari 2014 @ 12:34:30 #197
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_136318137
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 10:57 schreef Daan2x256 het volgende:
Vind het lekker spelen. In het begin wat zwaar, maar als je aan gewend bent vind ik het wel relaxed, vooral vanuit achteruit.
Luxilon is 1 hele grote veroorzaker van blessures. Vooral elleboog, pols en schouderblessures.
Als je alles in de sweetspot raakt, is er niet zo heel veel aan de hand. Daarom gebruiken veel profs ook dat type snaar of bijv. de Babolat hurricane zonder problemen.
Sowieso polyester 10% minder strak bespannen. Zeker bij een racketblad van 95 sq inch of kleiner.

Daarbij opgeteld, denken veel mensen dat er 25kg op hun bespanning staat, maar als ik de bespanning doormeet blijkt er vaak 22 kg. of minder op te staan. En dat is vaak na een paar uur spelen al zo.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 12:36:11 #198
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_136318190
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:28 schreef tja77 het volgende:

[..]

Maar is jouw speelsterkte geen 4 of iets in die richting?
Jep.
Of tenminste, dat was het :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_136534841
Ik was even mijn rating aan het bekijken en dit kwam niet geheel overeen met hetgeen ik zelf had berekend. Uiteindelijk ben ik eruit wat de KNLTB heeft gedaan. Echt handig is het allemaal niet. Nu zijn er twee wedstrijden die helemaal niet meetellen.

Alle resultaten tot 8 november telden mee voor de rating van 2013. 9-10 november is de nieuwe speelsterkte berekend: http://www.knltb.nl/speelsterkte.

In het weekend van 9-10 november werden echter ook de eerste wedstrijden van de wintercompetitie gespeeld. En hierdoor gebeuren er vreemde dingen. Om dit te illustreren heb ik even een willekeurig spelersprofiel genomen:

Het gemiddelde van 8,3488, 3,3488, 8,2829, 7,7829, 7,9606 en 9, is 8,2873. Conclusie de eerste 2 wedstrijden tellen niet mee. Niet logisch, maar jij kunt voor deze optie kiezen.

Wat mij dan echter wel verbaast. Als jij kijkt naar de rating van Janssen op 7-12-2013. Dit is de eerste wedstrijd die meetelt. Dus je zou verwachten dat zijn rating 9 is. Deze is echter 8,8488, omdat men hierbij wel rekening heeft gehouden met de wedstrijden van 9-11, terwijl deze wedstrijden voor de rest nergens meetellen.

Door deze keuze tellen sommige wedstrijden net wel of net niet mee.

Niet logisch als je het mij vraagt!
pi_136560192
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 01:14 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

deze homo laat je alle hoeken van de baan zien jonguh
Zal best. Zolang ik maar niet met je hoef te douchen.
U MAD?
  woensdag 12 februari 2014 @ 12:13:28 #201
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_136621036
Dat is mijn prijs ;)
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_136644323
Ok, ik heb eindelijk de permissie om de uitslagen wintercompetitie door te voeren. Dit liep extra vertraging omdat de persoon van de ledenadministratie een bar oud lief vrouwtje is en geen idee had waar het over ging.

Dus ik vol verwachting mijn pc aangeslingerd, IE opgestart en ik kan niks want windows 7 en IE 11 ipv IE6
wtf, wat nu?

Edit: ah oplossing gevonden op de KNLTB site, morgen proberen of het werkt _O_

[ Bericht 12% gewijzigd door opgebaarde op 12-02-2014 22:05:13 ]
  zondag 16 februari 2014 @ 11:39:48 #203
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_136764835
Het seizoen is vandaag weer begonnen voor me *O*
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_136770965
Al bekend wanneer de rating wordt bijgewerkt? Heb begin januari een toernooi in Badhoevedorp gespeeld maar het is nog steeds niet bijgewerkt. Speel over 2 weken een toernooi in Amstelveen en wil wel graag dat het is bijgewerkt vanwege plaatsing!
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_136771213
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 14:47 schreef detennismaster het volgende:
Al bekend wanneer de rating wordt bijgewerkt? Heb begin januari een toernooi in Badhoevedorp gespeeld maar het is nog steeds niet bijgewerkt. Speel over 2 weken een toernooi in Amstelveen en wil wel graag dat het is bijgewerkt vanwege plaatsing!
Het wordt wel bijgewerkt en toernooien houden er rekening mee maar is alleen niet openbaar zichtbaar?
Je kan je actuele rating bekijken op mijnknltb.nl
pi_136771780
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 14:53 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Het wordt wel bijgewerkt en toernooien houden er rekening mee maar is alleen niet openbaar zichtbaar?
Je kan je actuele rating bekijken op mijnknltb.nl
Dat snap ik, maar op mijnknltb.nl is het ook nog niet bijgewerkt.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_137094156
Hoe kan ik met een naam een bondsnummer vinden. Wil weten tegen wie ik moet aankomende zondag. ;)
pi_137094178
met de knltb app :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_137095244
Ohja die werkt nog. :D
Thnx. Owh... allemaal 8jes in onze poule.
Finale is al in zicht.
pi_137095375
Bizar dat die KNLTB app inderdaad volstrekt vlekkeloos werkt, zelfs tijdens de periode dat de knltb site zelf eraf lag. En dat de KNLTB zelf echt een enorme ramp is. Als ze van die app nou een normale website zouden maken...of de mensen die die app hebben gemaakt de website zouden laten maken....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 24 februari 2014 @ 18:17:28 #211
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_137097838
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:55 schreef Daan2x256 het volgende:
Ohja die werkt nog. :D
Thnx. Owh... allemaal 8jes in onze poule.
Finale is al in zicht.
Hoogmoed....
  maandag 24 februari 2014 @ 18:18:32 #212
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_137097863
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:59 schreef Norrage het volgende:
Bizar dat die KNLTB app inderdaad volstrekt vlekkeloos werkt, zelfs tijdens de periode dat de knltb site zelf eraf lag. En dat de KNLTB zelf echt een enorme ramp is. Als ze van die app nou een normale website zouden maken...of de mensen die die app hebben gemaakt de website zouden laten maken....
Nou vlekkeloos, speelsterktes zijn niet bijgewerkt. Althans, op mijnknltb heb ik een andere speelsterkte dan op de knltb app.
pi_137100664
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:18 schreef tja77 het volgende:

[..]

Nou vlekkeloos, speelsterktes zijn niet bijgewerkt. Althans, op mijnknltb heb ik een andere speelsterkte dan op de knltb app.
Stimmt.
tevens competitieuitslagen wintercompetitie zijn ook nog niet bijgewerkt, laatste invoer 23 november de derde van de zeven afgewerkte ronden :)
pi_137100870
Maar is de KNLTB-app rating up-do-date of de site?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_137101057
Site maar dan wel mijnknltb.nl en niet de gewone site?
pi_137109984
Volgende week komen competities erop te staan en raad eens.... de website van de KNLTB is nog een grote puinzooi. En ze verwijzen maar door naar dat kut mijnknltb..... wat een fiasco. Echt verschrikkelijk.
U MAD?
  maandag 24 februari 2014 @ 22:55:53 #217
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_137111490
Ik heb gisteren gehoord (van de VCL)dat de planning van de voorjaars KNLTB competitie pas eind maart online zou komen.
Mijn eerste speeldag is 5 april, beetje kort dag wat mij betreft.
pi_137111812
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:55 schreef tja77 het volgende:
Ik heb gisteren gehoord (van de VCL)dat de planning van de voorjaars KNLTB competitie pas eind maart online zou komen.
Mijn eerste speeldag is 5 april, beetje kort dag wat mij betreft.
Ja. Fijn he. Alleen maar voordelen die nieuwe site.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_137111859
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
Volgende week komen competities erop te staan en raad eens.... de website van de KNLTB is nog een grote puinzooi. En ze verwijzen maar door naar dat kut mijnknltb..... wat een fiasco. Echt verschrikkelijk.
Zoals tja77 zegt. Alles loopt langzamer dan normaal, dus de KNLTB moet nog hun best doen om het uberhaupt 5 april klaar te hebben...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † dinsdag 25 februari 2014 @ 00:58:33 #220
21636 Feestkabouter
pi_137115303
qua die app denk ik dat de KNLTB in een aparte database de data van november heeft zitten, die dus ook niet meer wordt geupdate (afgaande op wat ik hier lees)
pi_137116387
In februari zou een update komen voor de app... :D
  dinsdag 25 februari 2014 @ 11:19:09 #222
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_137120054
Ach ja "gelukkig" is de KNLTB niet de enige die met dit soort problemen kampt.
Bijna elke grote instelling heeft problemen met dit soort dingen bij het lanceren van een nieuwe site.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_137347346
Is er al meer bekend over de indeling van de voorjaarscompetitie ?
sudo is powerrrr
  maandag 3 maart 2014 @ 15:35:29 #224
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_137347394
Ik gok pas over 3-4 weken....
pi_137348008
Op twitter geven ze als antwoord op de vraag wanneer het bekend is half maart..
pi_137348377
Hun eigen deadlines halen ze al het hele jaar niet. Dus verwacht het maar ergens rond de laatste week van maart.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_137466817
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 15:54 schreef DKkuis het volgende:
Op twitter geven ze als antwoord op de vraag wanneer het bekend is half maart..
2 april is de eerste competitiedag. Dan moeten ze dus na bekendmaking nog alles versturen en dienen competitieleider nog alle informatie te verspreiden.
Echt, wat een amateurisme bij de bond zeg. Wanneer ik mijnknltb open zie ik ook standaard iets staan van '2006 server' ofzoiets. Alsof ze terug gaan naar 2006 ja. Echt frustrerend.
U MAD?
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:53:40 #228
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_137467947
Ik bezoek heel wat sites, fora, en blogs ed. Maar dit maak je toch nergens mee? Dat een site maandenlang niet normaal functioneert. Ik snap heel het fucking probleem niet. Je kijkt of een site werkt, en goed funtioneert, pas DAN deactiveer je het huidige systeem, en upload je je nieuwe site. Dat duurt een dag, misschien 2. Maar toch godverdomme geen maanden?
pi_137469623
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:53 schreef tja77 het volgende:
Ik bezoek heel wat sites, fora, en blogs ed. Maar dit maak je toch nergens mee? Dat een site maandenlang niet normaal functioneert. Ik snap heel het fucking probleem niet. Je kijkt of een site werkt, en goed funtioneert, pas DAN deactiveer je het huidige systeem, en upload je je nieuwe site. Dat duurt een dag, misschien 2. Maar toch godverdomme geen maanden?
Het mooie is dat ik contact heb opgenomen met mijn contactpersoon bij de KNLTB en daar mijn beklag deed over de nieuwe site. Uit zijn reactie kon ik opmaken dat hij het ook absolute bagger vond, al drukte hij het niet zo uit. Steeds van die ontwijkende en verzachtende antwoorden.

Je zal er werken en ineens met deze meuk geconfronteerd worden...

Ik vrees trouwens het invoeren van uitslagen etc. Het inschrijven van de teams was al traag, trager, traagst.
U MAD?
  † In Memoriam † donderdag 6 maart 2014 @ 23:58:45 #230
21636 Feestkabouter
pi_137470492
Ik vreesde al jaren het invoeren van de uitslagen!
De laatste paar jaar bleven ze keihard ontkennen (= liegen in dit geval) dat er capaciteitsproblemen waren bij het invoeren, maar ik bleef ze meemaken!
(het zal vast wel zo zijn dat er MINDER problemen waren, ok, maar dat is nog steeds niet hetzelfde als GEEN problemen)

ehm, maar inderdaad: dit jaar vrees ik het invoeren van de uitslagen nog een stuk meer ja!
pi_137480962
Ik kom ook even mee klagen over mijnknltb. Mijn oude wachtwoord is zogenaamd niet meer goed terwijl ik op de app ben ingelogd. ;( En dan krijg je dit.

- Het wachtwoord moet minstens 7 tekens lang zijn.
- Het wachtwoord moet minstens één teken uit 3 van de volgende 4 categorieën bevatten: kleine letters, hoofdletters, cijfers en speciale karakters (~, !, @, #, $, %, ^, &, *, (, ), |, <, >, /, \, ?).
- Het wachtwoord mag niet meer dan 2 achtereenvolgende karakters hebben die ook voorkomen in uw voornaam, achternaam, of bondsnummer.

Verdomme man, alsof er uiterst gevoelige informatie afgeschermd wordt. Laat mijn wachtwoord lekker 123 zijn. :)
pi_137481196
Jammer dat de tennis rankings weg zijn uit de op, staat wel tof altijd.
pi_137588116
Gelukkig gebeurd de hele invoer van uitslagen en ranglijsten bij ons (rolstoeltennis) nog allemaal op de "oude" manier en wist de ranglijst geen elke week bij gehouden..
pi_137588660
Deze week eerste toernooitje van het jaar *O*
En waar het vorig jaar sneeuwde deze week :') is het nu heerlijk (al koelt het 's avonds best af)> Ben benieuwd of ik lekker ga spelen :D Ach, niks kan slechter gaan dan vorig jaar.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 10 maart 2014 @ 19:58:12 #235
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_137592213
Eerste toernooi achter de rug. Kansloos verloren in de halve finale. Kerels waren ook wel erg goed, en zullen volgend jaar een niveau hoger spelen denk ik.
Gisteren bijna 3 uur in de zon staan beuken, morgen 2 uurtjes, en dan woensdag en donderdag het volgende toernooi.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 00:06:40 #236
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_137604927
6-3 7-6 na 5-2 voorsprong, mentaal sterk _O_
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_137609720
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:17 schreef tja77 het volgende:

[..]

Hoogmoed....
Poule overleefd. En finale gewonnen. *O*
Eindelijk onze eerste keer finale in de GD7 gewonnen. *O* Na vorige jaar ongeveer 6 finales verloren te hebben.

Eerste poulewedstrijd heel slecht gespeeld, laatste deel was wel weer heel goed.
3e set 5-2 en 40-15 achter. Hun totaal 4 matchpoints gehad maar wij toch een tiebreak eruit gesleept en gewonnen met 7-5. Oeff... :s)

2de wedstrijd was tegen broer en zus (rond de 20) die alleen maar op elkaar aan het mopperen waren. Die jonge wilde alleen maar zo hard mogelijk rammen. Nou dat was 2 keer terug brengen en we hadden het punt binnen. 6-2 6-0

Finale met veel publiek heerlijk in het zonnetje. Daar waren de tegenstanders echt heel slecht bezig. Die jonge had een mooie slag, maar wilde ook teveel. Uiteindelijk gewonnen met 6-3 7-5.

Aankomende zaterdag eerste partij in hooglanderveen. Ben benieuwd.
Weer stukje gestegen van een 7.4 naar 7.2. w/
pi_137618425
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 10:08 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Poule overleefd. En finale gewonnen. *O*
Eindelijk onze eerste keer finale in de GD7 gewonnen. *O* Na vorige jaar ongeveer 6 finales verloren te hebben.

Eerste poulewedstrijd heel slecht gespeeld, laatste deel was wel weer heel goed.
3e set 5-2 en 40-15 achter. Hun totaal 4 matchpoints gehad maar wij toch een tiebreak eruit gesleept en gewonnen met 7-5.
Oeff... :s)

2de wedstrijd was tegen broer en zus (rond de 20) die alleen maar op elkaar aan het mopperen waren. Die jonge wilde alleen maar zo hard mogelijk rammen. Nou dat was 2 keer terug brengen en we hadden het punt binnen. 6-2 6-0

Finale met veel publiek heerlijk in het zonnetje. Daar waren de tegenstanders echt heel slecht bezig. Die jonge had een mooie slag, maar wilde ook teveel. Uiteindelijk gewonnen met 6-3 7-5.

Aankomende zaterdag eerste partij in hooglanderveen. Ben benieuwd.
Weer stukje gestegen van een 7.4 naar 7.2. w/
Dat is wel heel erg lekker :D .

Mijn eerste toernooitje pas over 2 weken, wel op kunstgras. ;(
pi_137686537
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:15 schreef truedestiny het volgende:
Dat is wel heel erg lekker .
Dat zijn vaak wel mooie partijen hehe.

Iemand die weet wanneer de indeling bekend is van de voorjaarscompetitie?
pi_137686633
Jeeeej eerste potje gewonnen. Degelijke dubbel gespeeld. Nu zaterdagochtend om 9.00 godver de godver :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † donderdag 13 maart 2014 @ 10:55:47 #241
21636 Feestkabouter
pi_137687109
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:41 schreef Norrage het volgende:
Jeeeej eerste potje gewonnen. Degelijke dubbel gespeeld. Nu zaterdagochtend om 9.00 godver de godver :')
ok, zullen wij er dan 11.30 van maken ipv 11.00 zaterdag?
:P
pi_137687161
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:55 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ok, zullen wij er dan 11.30 van maken ipv 11.00 zaterdag?
:P
ja want dat red ik makkelijk :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † donderdag 13 maart 2014 @ 11:00:45 #243
21636 Feestkabouter
pi_137687282
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:57 schreef Norrage het volgende:

[..]

ja want dat red ik makkelijk :P
mooi, afgesproken
pi_137687530
Dat was ironisch natuurlijk :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_137687551
12.00 ofzo lijkt me wat haalbaarder maar we gaan het nog even zien ;) misschien gaat het wel niet door om 9.00 :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † donderdag 13 maart 2014 @ 12:05:08 #246
21636 Feestkabouter
pi_137689193
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:09 schreef Norrage het volgende:
12.00 ofzo lijkt me wat haalbaarder maar we gaan het nog even zien ;) misschien gaat het wel niet door om 9.00 :P
alsof dat van mij niet ironisch was, suffie!

maar goed, 12.00 is ook prima! moet ik alleen om 13.45 weg omdat ik om 14.00 weer ergens anders moet tennissen :P

het goede nieuws is: je hoeft om 9.00 niet op een baan te wachten!!
pi_137696540
KNLTB :') :') :')

quote:
Update voortgang voorjaarscompetitie
Beste verenigingscompetitieleider,

Graag geven we u een update over de stand van zaken rondom de voorjaarscompetitie.
Afgelopen maanden is met man en macht gewerkt aan de competitie-inschrijving, de promotie-aanvragen, de competitie-indeling en het wedstrijdprogramma.

Helaas hebben we, zoals u weet, in bovengenoemde processen vertraging opgelopen als gevolg van de ingebruikname van ons nieuwe systeem ServIT en het vernieuwde MijnKNLTB. De afronding is in zicht, maar op dit moment zijn we nog druk bezig om een en ander aan de competitie-indeling en het wedstrijdprogramma te verbeteren.

Inmiddels is al wel duidelijk dat we in sommige gevallen concessies moeten doen, aangezien de tijd dringt en ook u tijd en ruimte nodig heeft om de competitie voor te bereiden. Dit heeft gevolgen voor zowel de competitie-indeling als het wedstrijdprogramma.

Voor wat betreft de indeling zal een aantal ploegen grotere reisafstanden moeten afleggen dan u bent gewend en een aantal ploegen treft een ploeg van dezelfde vereniging als tegenstander. Qua wedstrijdprogramma is voor een aantal verenigingen de verdeling tussen uit- en thuiswedstrijden niet helemaal in balans.

Het grootste deel van de verenigingen zal hiervan geen hinder ondervinden, maar een aantal wel.
We vragen alvast uw begrip voor dit ongemak en zullen nogmaals een beroep moeten doen op uw flexibiliteit om hiervoor een oplossing te vinden.

Graag vragen we in deze brief ook uw aandacht voor het volgende: voorafgaand aan de start van de competitie dienen de VCL’s de wedstrijddetails in te voeren in MijnKNLTB. De handleiding hiervoor en de handleiding voor het invoeren van de uitslagen ontvangt u volgende week. De uitslagengedelegeerden kunnen tijdens de competitie, naast de VCL, de wedstrijduitslagen invoeren in MijnKNLTB.

Aan de verenigingen die dat nog niet hebben gedaan, hierbij nogmaals het verzoek om uw uitslagengedelegeerden als functionaris vast te leggen in ons systeem. De ledenadministrateur van uw vereniging heeft van ons een handleiding ontvangen hoe hij/zij dat kan doen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We houden u op de hoogte. U hoort in elk geval aanstaande maandag meer van ons over de voortgang.


Met vriendelijke groet,

Peter C. Noomen
Manager Wedstrijdtennis
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 13 maart 2014 @ 16:36:13 #248
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_137697240
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:12 schreef Norrage het volgende:
KNLTB :') :') :')

[..]

In before: Kerkrade uit :D
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  donderdag 13 maart 2014 @ 18:00:06 #249
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_137699830
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:12 schreef Norrage het volgende:
KNLTB :') :') :')

[..]

Goh....dit had ik niet aan zien komen
pi_137700208
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:12 schreef Norrage het volgende:
KNLTB :') :') :')

[..]

Dit kan echt niet :') !
pi_137700612
Stelletje rand-debielen daar :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 13 maart 2014 @ 18:28:40 #252
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_137700682
Klungelige Nederlandse Lawn Tennis Bond.
pi_137700929
Tegen teams van je eigen vereniging :')
Hoe...verzinnen....ze....het
:') :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_137700996
_O-
pi_137702868
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:34 schreef Norrage het volgende:
Tegen teams van je eigen vereniging :')
Hoe...verzinnen....ze....het
:') :')
Gelukkig speelt mijn team als enige zaterdag 3e klasse :')
  vrijdag 14 maart 2014 @ 07:24:09 #256
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_137721346
Het begin van het seizoen is om te huilen in ieder geval :')
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_137725767
Pfffffff........ Niet te geloven.
pi_137730904
Gezellig clubcompetitie, *zucht*.
pi_137733667
Het gaat weer goed met de start zo te lezen..

Ik heb er al een aantal keer over zitten denken om te kijken of ik ook in een competitie team terecht zou kunnen.
helaas blijft het me toch steeds weer houden door een aantal reden.

- de organisatie is niet altijd even netjes
- (miss) informatie over wel of niet spelen bij slecht weer

daar bij komen ook nog de persoonlijke factoren

- veel teams zitten niet echt te wachten op iemand in een rolstoel(?)
- niveau verschil (al dan niet in voordeel dan nadeel)
- vaak alleen "thuis" kunnen spelen ivm vervoer
  vrijdag 14 maart 2014 @ 21:06:41 #260
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_137745764
Ik zou eerlijk gezegd geen probleem hebben met een rolstoeltennisser in mijn tennisteam.
Niveauverschil? Ach, als je maar fanatiek bent. Ik zou ook best wel eens willen mixen met Esther Vergeer.
Fanatisme en goed kunnen pilsen zijn prioriteit.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 22:05:10 #261
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_137748444
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 21:06 schreef tja77 het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd geen probleem hebben met een rolstoeltennisser in mijn tennisteam.
Niveauverschil? Ach, als je maar fanatiek bent. Ik zou ook best wel eens willen mixen met Esther Vergeer.
Fanatisme en goed kunnen pilsen zijn prioriteit.
Als rolstoeler mag je natuurlijk niet rijden onder invloed :+
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  vrijdag 14 maart 2014 @ 22:30:53 #262
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_137749525
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 22:05 schreef Salamando het volgende:

[..]

Als rolstoeler mag je natuurlijk niet rijden onder invloed :+
Nou, dan hoeft hij/zij niet te kunnen pilsen, maar dan mag hij/zij bob spelen.
pi_137759724
Ja gezellig met Zen alle op schoot xD
Naja misschien toch nog naar is gaan informeren hier en daar
pi_137762734
Check finaletje morgen!

Moeten kennelijk tegen twee herintreders die als een malle tennissen....hopelijk staan ze geen 8 :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_137809760
Zo! Kampioenuh! Nu al meer wedstrijden gewonnen dan heel vorig jaar :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_137842838
quote:
Update voorjaarscompetitie en competitie-indeling

Beste verenigingscompetitieleider,

Onder verwijzing naar ons bericht van afgelopen donderdag 13 maart geven we u hierbij een update over de stand van zaken rondom de voorjaarscompetitie.

Op woensdag 19 maart om 18.00 uur maken wij de competitie-indelingen met de wedstrijdprogramma's bekend. In het belang van de verenigingen, captains, begeleiders en spelers willen wij niet langer wachten met de publicatie van de competitie-indeling. Dat geeft u nog ruim twee weken de tijd om de organisatie binnen uw vereniging in orde te maken.

Let op: Het blijkt dat sommige competitie-indelingen en wedstrijdprogramma’s al in ons systeem te zien zijn. Dit zijn conceptversies en deze kunnen dus nog veranderen.

Wij willen nogmaals aangeven dat het nieuwe systeem niet 100% het gewenste en verwachte resultaat geeft. In sommige gevallen moeten we concessies doen ten aanzien van zowel de competitie-indeling als het wedstrijdprogramma.

Voor wat betreft de indeling zal een aantal ploegen grotere reisafstanden moeten afleggen dan u bent gewend en een aantal ploegen treft een ploeg van dezelfde vereniging als tegenstander. Qua wedstrijdprogramma is voor een aantal verenigingen de verdeling tussen uit- en thuiswedstrijden niet in balans.

Het grootste deel van de verenigingen zal hiervan weinig of geen hinder ondervinden, maar een aantal wel.
We doen daarom nogmaals een beroep op uw flexibiliteit om hiervoor een oplossing te vinden.
We reiken u vier oplossingen aan als u in de problemen komt met uw baancapaciteit:

u kunt in overleg met uw tegenstander de wedstrijd op het park van uw tegenstander spelen of op een ander tennispark in de buurt
u kunt gebruikmaken van variabele aanvangstijden
u kunt, in afwijking van het Competitiereglement, uitwijken naar een hal
u heeft toestemming om, in afwijking van het Competitiereglement, één baan per ploeg beschikbaar te stellen
Wij verzoeken u deze mogelijkheden ook aan uw captains door te geven.

We hopen dat u er met deze oplossingen in slaagt een goede baanindeling te maken, zodat we samen met u ervoor kunnen zorgen dat de voorjaarscompetitie goed verloopt. Mocht u er onverhoopt niet uitkomen, dan verzoeken we u per mail contact met ons op te nemen, wedstrijdtennis@knltb.nl.

Onze excuses voor het ongemak. We houden u op de hoogte. Aanstaande woensdag hoort u nader van ons.


Met vriendelijke groet,

Peter C. Noomen
Manager Wedstrijdtennis
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_137847530
KNLTB kennende ligt om 18:01 de website eruit.
sudo is powerrrr
pi_137848002
Dat wordt F5-en om 18:00 jongens.
pi_137848850
Wel opvallend dat normaal niet van de regels afgeweken mag worden. En als ze bij de KNLTB problemen hebben worden alle regels vloeibaar. 1 baan per team: je zal bij de landelijk mix maar de pech hebben dat alle wedstrijden 2 uur duren. Ben jij 16 uur na aanvang klaar (zonder pauze).Stel dat men dan ook nog kiest voor een variabele aanvangstijd van 13.00. Dan ben je op maandag net op tijd klaar om te gaan werken.

quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:36 schreef dekouwe het volgende:
KNLTB kennende ligt om 18:01 de website eruit.
Om 18.01 pas? Jij staat zeker heel positief in het leven.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 08:59:17 #270
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_137873211
:W
volgende week weer de eerste les van het seizoen :)
En ik dacht dat de KNVB een matige bond was, maar de KNLTB wint het ruimschoots met de informatieverstrekking mbt de competitie :')
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_137873712
Thnx voor de update. ^O^
Onze TC geeft nooit info en als ze wel info geven dan pas heel laat. }:|
Maar ik lees het al. Ze zijn weer goed bezig daar.
Nu kan ook ook al niet inloggen op verenigingssite welke ook via de knltb loopt.
27 maart ledenvergaderingen maar nu kan ik de stukken niet zien.

Hoop dat wij niet tegen teams van eigen vereniging moeten. Zit ik echt niet op te wachten.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 09:33:02 #272
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_137873870
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 09:24 schreef Daan2x256 het volgende:

Hoop dat wij niet tegen teams van eigen vereniging moeten. Zit ik echt niet op te wachten.
Wij hebben maar 1 herenteam op zondag, dus dat scheelt voor mij weer :+
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  dinsdag 18 maart 2014 @ 09:49:49 #273
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_137874235
graag 2 keer uit naar onze eigen teams _O_
  dinsdag 18 maart 2014 @ 11:35:51 #274
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_137877255
quote:
Het grootste deel van de verenigingen zal hiervan weinig of geen hinder ondervinden, maar een aantal wel.
We doen daarom nogmaals een beroep op uw flexibiliteit om hiervoor een oplossing te vinden.
We reiken u vier oplossingen aan als u in de problemen komt met uw baancapaciteit:

u kunt in overleg met uw tegenstander de wedstrijd op het park van uw tegenstander spelen of op een ander tennispark in de buurt
u kunt gebruikmaken van variabele aanvangstijden
u kunt, in afwijking van het Competitiereglement, uitwijken naar een hal
u heeft toestemming om, in afwijking van het Competitiereglement, één baan per ploeg beschikbaar te stellen
Wij verzoeken u deze mogelijkheden ook aan uw captains door te geven.
Kortom, wij komen er niet uit, dus zoek zelf maar een oplossing |:(
Verder ben ik al lang blij als we niet een klere eind weg moeten, wat ongetwijfeld wel gaat gebeuren.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  † In Memoriam † dinsdag 18 maart 2014 @ 22:12:18 #275
21636 Feestkabouter
pi_137904351
vraagje aan de VCL's (ook al ben ik er zelf ook 1):
ik heb altijd begrepen dat als je in speelweek x al meedoet aan je eigen team, je in diezelfde speelweek NIET ook nog mag meedoen in een ander team.
maar nu stelt iemand, dat dat wel mag als je bijvoorbeeld met je vaste team op zondag meedoet in de landelijke competitie, en je eenmalig op een zaterdag of vrijdag (in dezelfde speelweek dus) in een ander team in de regionale competitie wil meespelen.

wie schudt dit uit z'n mouw?
thanks!
pi_137905776
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:12 schreef Feestkabouter het volgende:
vraagje aan de VCL's (ook al ben ik er zelf ook 1):
ik heb altijd begrepen dat als je in speelweek x al meedoet aan je eigen team, je in diezelfde speelweek NIET ook nog mag meedoen in een ander team.
maar nu stelt iemand, dat dat wel mag als je bijvoorbeeld met je vaste team op zondag meedoet in de landelijke competitie, en je eenmalig op een zaterdag of vrijdag (in dezelfde speelweek dus) in een ander team in de regionale competitie wil meespelen.

wie schudt dit uit z'n mouw?
thanks!
mag niet zonder dispensatie
pi_137907628
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:39 schreef luckass het volgende:

[..]

mag niet zonder dispensatie
Jawel hoor. Je mag 1x invallen bij een ander team in dezelfde week dat je met je 'eigen team' speelt.
Wanneer je dispensatie aanvraagt moet je minimaal 4x spelen bij beide teams.
U MAD?
pi_137907673
Je mag niet in een ander team spelen, want je mag gewoon niet 2x in een speelronde spelen zonder dispensatie.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_137907702
quote:
10s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:47 schreef luckass het volgende:
Dat wordt F5-en om 18:00 jongens.
Wat een ontzettende mongols bij de KNLTB.... Elk jaar kunnen ze de drukte tijdens het invoeren al niet aan en nu gaan ze bij alle leden promoten dat om 18:00 alles erop staat.... Dit kan alleen maar falen.
U MAD?
pi_137907768
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:13 schreef Norrage het volgende:
Je mag niet in een ander team spelen, want je mag gewoon niet 2x in een speelronde spelen zonder dispensatie.
In Zuid dan toch wel :')
Heb Ik zelfs nagevraagd bij mijn contactpersoon van de KNLTB. Was geen probleem. Doen wij als kleine vereniging al jaren. Doet iedereen trouwens. Vind ik ook meer dan normaal.
U MAD?
pi_137908078
Wat raar, is toch echt een landelijke regel. Vorig jaar nog een boete voor gekregen. Misschien is er net wat anders aan de hand?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † dinsdag 18 maart 2014 @ 23:25:32 #282
21636 Feestkabouter
pi_137908283
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:14 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

In Zuid dan toch wel :')
Heb Ik zelfs nagevraagd bij mijn contactpersoon van de KNLTB. Was geen probleem. Doen wij als kleine vereniging al jaren. Doet iedereen trouwens. Vind ik ook meer dan normaal.
begint me bij te staan dat ik dit wel vaker van mensen heb gehoord.
ik ga morgen de KNLTB eens bellen..... kijken of ze bereikbaar zijn :P
pi_137908344
Ja het wordt natuurlijk vaak gedoogd. Uit zichzelf doet de KNLTB er natuurlijk niks mee :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † dinsdag 18 maart 2014 @ 23:38:53 #284
21636 Feestkabouter
pi_137908967
reglement is best vaag.
'de' competitie is namelijk de districtscompetitie of de landelijke competitie. het zijn 2 verschillende competities.
het is erg moeilijk te lezen.....
pi_137909019
Ja dat reglement is volstrekte onduidelijk. Ook die regels met speelweekend of speelweek etc, dat is niet hetzelfde. ach het is gewoon stelletje amateurs daar.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_137912624
Oh, ik had het over 2x district :@
Maar landelijk en district moet ook gaan. Paar jaar geleden zelf nog bij ingevallen zonder problemen.
U MAD?
pi_137912636
Vandaag is de dag des Serv2IT _O_
U MAD?
pi_137913169
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 07:01 schreef de_boswachter het volgende:
Oh, ik had het over 2x district :@
Maar landelijk en district moet ook gaan. Paar jaar geleden zelf nog bij ingevallen zonder problemen.
Nou het mag niet hoor officieel ;) Maar de KNLTB is zo laks, zo kansloos. Die hebben het toch niet door en doen nergens controle op. Wij hadden vorig jaar gewoon het probleem dat er een tegenstander over ging zeiken, en dan gaat het mis.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_137916746
Dat werd bij de VCL les bij ons gewoon duidelijk uitgelegd.
"We zijn heel lui. We gaan er pas wat mee doen als een ander team gaat klagen."
Echt een hele laxe organisatie.
pi_137917099
Spannend vanmiddag :')
Ik ben benieuwd hoe hard ze falen. Ze zullen heeeeel erg veel shit over zich heen krijgen vreees ik, en terecht. Stelletje idioten moeten eens goed aangepakt worden.

Ik hoop ook dat ik als TC alle teams ook echt opgegeven heb :') die site was ook zo kut, zo onduidelijk en zo onoverzichtelijk. Straks heeft ie mijn laatste aanpassingen niet eens meegenomen. Voorheen maak je altijd wel ergens een foutje, en dan hebben ze nog 2 maanden dat voor je te verbeteren etc. Maar nu...uiteraard niet. Over 2 weken begint de comp al :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_137918652
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:04 schreef Norrage het volgende:
Spannend vanmiddag :')
Ik ben benieuwd hoe hard ze falen. Ze zullen heeeeel erg veel shit over zich heen krijgen vreees ik, en terecht. Stelletje idioten moeten eens goed aangepakt worden.

Ik hoop ook dat ik als TC alle teams ook echt opgegeven heb :') die site was ook zo kut, zo onduidelijk en zo onoverzichtelijk. Straks heeft ie mijn laatste aanpassingen niet eens meegenomen. Voorheen maak je altijd wel ergens een foutje, en dan hebben ze nog 2 maanden dat voor je te verbeteren etc. Maar nu...uiteraard niet. Over 2 weken begint de comp al :')
Ik dacht al de enige was die zich daarover druk maakte... Gelukkig heb ik maar de verantwoordelijkheid over een team of 16, maar kan me voorstellen dat wanneer je 50 teams moet inschrijven je door de bomen het bos niet ziet. Dat zag ik overigens nu al niet meer.... Het vorige systeem was veel overzichtelijker.

En ik ben inderdaad bang dat ze over een uur of 6 zoveel shit over zich heen gaan krijgen :D
Ik hoop gewoon dat ze ons gaan verbazen... in positieve zin.
U MAD?
pi_137927018
District Den Haag, Rotterdam en Zeeland staan er al op.
pi_137927383
Kan niet inloggen :')

Edit: gelukt, indeling ziet er normaal uit

[ Bericht 19% gewijzigd door Wereldgozer op 19-03-2014 16:11:41 ]
  woensdag 19 maart 2014 @ 16:20:48 #294
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_137927993
Holy shit, wat is het toch een draak van een site ;(
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_137928023
Landelijk en Noord-West ook.
sudo is powerrrr
pi_137928589
Wel in Internet Explorer bekijken. Met Chrome kan je niks... |:( :')

Kom er al nauwelijks meer in... :')
  woensdag 19 maart 2014 @ 16:42:30 #297
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_137928738
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:38 schreef Daan2x256 het volgende:
Wel in Internet Explorer bekijken. Met Chrome kan je niks... |:( :')
Het feit dat je de URL niet eens zonder www ervoor kunt gebruiken stemde mij al bijzonder treurig, maar dat ze uitgegaan zijn van IE is zo mogelijk nog erger :')

Hoe incapabel kun je zijn?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_137928815
Bij spelersprofiel kan je op je resultaat klikken alleen werkt dat dus totaal niet met chrome en met IE wel. 8)7
pi_137929193
:')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_137929369
Ik ben dik tevreden. Vanuit Almere:
2 keer naar hilversum (30 km)
1 keer naar bussum (25 km)
1 keer naar Bilthoven (40 km)
En 3 keer thuis.
Helemaal nieuwe indeling tegen geen 1 team van vorig jaar en daar ben ik wel blij mee.
En niet 1 team uit Almere in onze poule vind ik ook heel erg leuk! ^O^
Speel niet voor niets vaak in het Gooi. ;)

Iemand hier lid van Groenekan of Helios?
pi_137929567
vol
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')