SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hebben wij ook, en ik vind het een geweldig kookboekquote:Op donderdag 21 november 2013 12:16 schreef Zeester het volgende:
Ow, én ik heb Jamies 15 minute meals van m'n vriendinnetjes gekregen, en ik denk echt dat dat echt een kookboek is waar ik veel uit ga maken. Allemaal snel, gezond, en lekker vers! Wilde hem ook heel graag hebben dus ben er heel blij mee!
de Kip Tikka salade is zaaaaalig <3quote:Op donderdag 21 november 2013 13:36 schreef Zeester het volgende:
Geef dan gelijk maar even een paar suggesties voor dingen die ik als eerste moet proberen!
Ga ik die binnenkort eens maken. Wij zijn sowieso dol op mango alle drie!quote:Op donderdag 21 november 2013 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
De San Fran Quinoa Salad (met mango) is ook heel erg lekker!
Jum, gerookte zalm! Dat eet ik het liefst op een wrap met roomkaas, rucola en geroosterde pijnboompitjes.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:09 schreef Zeester het volgende:
Een kwartier is ook een onmogelijk streven aangezien hij alle groentes snijdt met de keukenmachine. Maar een half uurtje koken vind ik ook echt geen probleem, maar het feit dat het uitgangspunt 'snel' is, dat vind ik wel fijn. Het zijn in ieder geval recepten die je na een lange dag nog prima kunt maken.
Ik heb al wel een paar recepten gezien die ik zeker ga proberen. Maar vanavond ga ik salade met gerookte zalm maken, want heb al paar dagen heel erg zin in gerookte zalm en wil het ook wel zo rauw mogelijk eten, dus niet een pasta-saus van maken ofzo.
Oeh, lekkerquote:
Hoe maak je dat mager dan?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:37 schreef krijgertje18 het volgende:
Pasta carbonara vanavond voor mij!Maar dan wel op een 'magere' manier, haha! Vanochtend trouwens ruzie met de weegschaal. Heel stiekem gisteren al even op gestaan, en vanochtend weer anderhalf kilo zwaarder. Gelukkig weeg ik niet heel veel waarde meer aan de weegschaal, want vroeger zou dat echt m'n dag bepaald hebben: heel veel snoep en troost eten. Vandaag gelukkig wel netjes gehouden!
Recept via weight watchersquote:
Eet je er nog iets van groenten bij?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:42 schreef krijgertje18 het volgende:
[..]
Recept via weight watchersNog steeds niet de gezondste maaltijd, maar toch :p Ik snap al de hele week naar pasta!
Ja dat boek wil ik ookquote:Op donderdag 21 november 2013 14:01 schreef Myraela het volgende:
Krijgen jullie die recepten dan ook echt zo snel af?
Er is nu weer een nieuw boek "bespaar met Jamie" daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Snijbiet is bijna niet aan te komen, maar wel heel makkelijk zelf te verbouwen. Als je een beetje ruimte hebt (tuintje, balkon) kan ik aanraden wat te zaaien van een mooie soort. Doet het altijd, je snijdt af wat je nodig hebt en de plant groeit weer aan.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
de Kip Tikka salade is zaaaaalig <3
de killer kegderee is ook heerlijk. Snijbiet heb ik vervangen door spinazie, want snijbiet kon ik niet vinden. Van het teveel aan spinazie heb ik spinaziesoep met blauwe kaas gemaakt![]()
Er is iets van biefstuk met groene rijst, geloof ik, die was ook lekker.
Ik heb het boek pas kort en ik doe dit nu even uit mijn hoofd, dus helemaal compleet en correct is het niet
Ik wel. Heb zelfs een paar recepten gevonden die ik nog sneller klaar hebquote:Op donderdag 21 november 2013 14:01 schreef Myraela het volgende:
Krijgen jullie die recepten dan ook echt zo snel af?
Dat vind ik een goede tip! Dank je wel!quote:Op donderdag 21 november 2013 18:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Snijbiet is bijna niet aan te komen, maar wel heel makkelijk zelf te verbouwen. Als je een beetje ruimte hebt (tuintje, balkon) kan ik aanraden wat te zaaien van een mooie soort. Doet het altijd, je snijdt af wat je nodig hebt en de plant groeit weer aan.
[ afbeelding ]
Pakjes zaad zijn te koop bij de intratuin en dergelijke (regenboogsnijbiet). De kleurtjes zijn in het echt net zo mooi; 1 kleurtje per plant maar je plant er gewoon een aantal door elkaar.
[ afbeelding ]
bedtijd!quote:Op donderdag 21 november 2013 22:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
MUUUUUUUUUUUNCHIEEEEEEEEEEEEEEEES
Niks in huis
Mooi dat je zo op schema ligtquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:11 schreef HiZ het volgende:
Tot mijn verrassing vanochtend 117,1. Een stuk lager dan ik had verwacht eigenlijk. Vanavond wel wat pinda's staan eten in een bar. Maar daar had ik echt behoefte aan. En uiteindelijk is het doel gewoon 115 kg per 31 december 2013. En dat geeft me ruim 6 weken om er nog 2 kilo af te krijgen![]()
Raar is wel dat ik me langzaam maar zeker gedachten ga maken over 'wat nu als ik mijn BMI onder de 25 ga krijgen over een jaar of zo, moet ik dan gaan denken aan een buikwand correctie of het laten verwijderen van overbodig vel? Want ik weet wel zeker dat mijn buik niet zomaar weer goed gaat worden; ik ben zo snel dik geworden 14 jaar terug dat mijn huid gewoon van die striae (sp) heeft.
In de winter kan je toch niks zaaien, dus je timing kon niet beterquote:Op donderdag 21 november 2013 20:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat vind ik een goede tip! Dank je wel!
Ik kan er nu nog niets mee, maar over een maand of drie verhuizen we naar ns nieuwe huis met tuin en dan ga ik een stukje voor snijbiet reserveren!
Wanneer groeit dat spul wel goed?quote:Op vrijdag 22 november 2013 05:19 schreef sigme het volgende:
[..]
In de winter kan je toch niks zaaien, dus je timing kon niet beter.]
Vocht en vezels?quote:Op vrijdag 22 november 2013 06:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt he! Ik woooooooooon op het toilet tegenwoordig!
Vnl vochtquote:
Vanaf de lente tot aan de vorst. In een kas nog wel iets langer, maar als je het ouder laat worden dan 1 jaar gaat het bloeien en dan heb je er niet veel meer aan.quote:
Ja, in het voorjaar heb ik een ingericht huis en kan ik me op de tuin stortenquote:Op vrijdag 22 november 2013 05:19 schreef sigme het volgende:
[..]
In de winter kan je toch niks zaaien, dus je timing kon niet beter.]
Dus ik zaai in het voorjaar, heb dan tot de vorst verse snijbiet en haal dan de restanten eruit en zaai in de nieuwe lente opnieuw?quote:Op vrijdag 22 november 2013 07:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Vanaf de lente tot aan de vorst. In een kas nog wel iets langer, maar als je het ouder laat worden dan 1 jaar gaat het bloeien en dan heb je er niet veel meer aan.
Toch -0,2 *i know, i know, dat is een keer pissen* ondanks de migraine en de geplande frietjes met homemmade vispotje van gisteravond.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:55 schreef Tink89 het volgende:
Ik voel me nog steeds helemaal niet lekker, maar ben qua eten wel gewoon normaal aan 't doen
Morgenvroeg weegschaalmoment, verwacht dat ik stil sta. We zullen zien.
Minstens. Snijbiet kan best tegen wat vorst, dus het valt niet direct om, als je het een beetje helpt (glasplaatje ervoor iod) heb je in de winter ook nog snijbiet - het groeit alleen niet echt meer aan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dus ik zaai in het voorjaar, heb dan tot de vorst verse snijbiet en haal dan de restanten eruit en zaai in de nieuwe lente opnieuw?
Soort rolletjes maar dan niet opgeroldquote:Op donderdag 21 november 2013 22:26 schreef SilverSjoiis het volgende:
Even snel terug gelezen, want lange dag en moe..
Het sinterklaassnoepgoed blijft hier buiten de deur, dus geen last van! Ga volgende week naar vriendinnetje die studeert in het buitenland en voor haar flink wat snoepgoed ingeslagen.
Met kerst ga ik ook niet beknibbelen op avondeten, want daar vind ik de kerstdagen veels te gezellig voor. Op de planning staan een dag chinees, gourmetten en nog onbekend. Met oud en nieuw doen we jaarlijks sushi
Lijstje voor vandaag:
O: 3 volkoren knäckebröd met magere filet american
T: appel
L: bagel met carpaccio en een bagel met humus
T: eiermuffin
D: kip tandoori met spinazie en rijst
Lekker een uur gewandeld door Amsterdam, want moest op vriendlief wachten. En net terug uit het theater!
Wat zijn knieperties?
Rolletjes?quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Soort rolletjes maar dan niet opgerold
Ziet er nogal droog uit...quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:50 schreef V1z0R het volgende:
Ik dacht dat het iets Nederlands was maar kennelijk dus iets uit de regio
Knieperties:
[ afbeelding ]
Rolletjes:
[ afbeelding ]
Zo'n rolletje spuit je dan vol met slagroom.
Ah! Nee, inderdaad nog nooit van gehoord!quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:50 schreef V1z0R het volgende:
Ik dacht dat het iets Nederlands was maar kennelijk dus iets uit de regio
Knieperties:
[ afbeelding ]
Rolletjes:
[ afbeelding ]
Zo'n rolletje spuit je dan vol met slagroom.
Het zijn koekjes. Juist vet knapperig. Als je 1 hap neemt ligt gelijk zo'n kniepertie in 10 stukkenquote:
Geloof me. Probeer ze niet wat je doet het.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:10 schreef Myraela het volgende:
Ziet eruit als iets waar ik de hele dag van zou willen eten.
Ik kom nooit in die regio dus dat scheelt. Ik heb ook het geluk dat ik niet van oliebollen houd. Dus O&N is een makkie voor mij.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:36 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Geloof me. Probeer ze niet wat je doet het.![]()
Ik probeer er dit jaar ook vanaf te blijven want anders kom ik wel 10 kilo aan in de december maand dankzij die dingen.
Thee zonder suiker is een kwestie van 3 weken wennen. Daarna vind je die met suiker echt niet meer lekker. Ga op zoek naar smaakjes die je lekker vindt. Zoethout of juist munt, kaneel, citroen of een zoetige soort als mango ofzo. Er is vast thee bij die je lekker vindt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:35 schreef Myraela het volgende:
Waarom gaat water altijd zo vervelen. Ben ook geen thee drinker, niet zonder suiker in ieder geval.
Dat is toch het idee van drinken?quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:43 schreef Myraela het volgende:
Ik dronk sowieso al nooit thee, het is niet dat ik het zonder suiker ineens smerig vind. Het is meer dat het er na één slok al voor zorgt dat ik helemaal geen dorst meer heb.
Maar maakt het meer drinken niet echt makkelijker. Na een halve mok krijg ik uren niets meer weg.quote:
Ja oke als je moeite hebt met genoeg drinken is dat wel lastig dan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar maakt het meer drinken niet echt makkelijker. Na een halve mok krijg ik uren niets meer weg.
Normaal gesproken eet ik zat groenten ja.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja oke als je moeite hebt met genoeg drinken is dat wel lastig dan.
Eet je wel veel groente? Daar zit ook al vocht in.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moest naar de tram rennen en ging niet dood.
Twee oliebollenkramen voor m'n deur staan, maar er ook nog geen moeite mee! Ik zal best een oliebol eten op Oud&Nieuw, maar nu nog geen trek in!quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kom nooit in die regio dus dat scheelt. Ik heb ook het geluk dat ik niet van oliebollen houd. Dus O&N is een makkie voor mij.
Ik hoop het van hartequote:Op vrijdag 22 november 2013 05:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooi dat je zo op schema ligt.
Wat betreft dat vel, dat is van later zorg. Haal eerst de gewenste doelen maar eens, hou het daarna een tijd lang stabiel, en als je dat allemaal bereikt hebt - en dat duurt dus nog wel even, dan eens kijken naar vel. Wie weet valt het wel 100% mee! Striae krijg je niet weg, maar huid met strepen kan best weer straktrekken.
Ooooohhhhh... dat is echt een geweldig moment he.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moest naar de tram rennen en ging niet dood.
Ik heb de chilli pepper van Yogi Tea geprobeerd nav een tip van mijn nichtje en die is lekker!quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:28 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Thee zonder suiker is een kwestie van 3 weken wennen. Daarna vind je die met suiker echt niet meer lekker. Ga op zoek naar smaakjes die je lekker vindt. Zoethout of juist munt, kaneel, citroen of een zoetige soort als mango ofzo. Er is vast thee bij die je lekker vindt.
Weeg jij elke ochtend?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:26 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte.... vanochtend trouwens 116.8
Ja, en ik weet het risico daarvan, maar de risico's van niet wegen zijn groter. Het gaat me minder om het cijfer dan om de trend. Een piekje omhoog van één of twee dagen maakt niet dat ik me zorgen maak, maar als er een hele week 'foute' cijfers uitkomen ga ik kritisch kijken naar wat er getweakt kan worden in mijn patroon.quote:
Het idee dat je 2 liter per dag zou moeten drinken is wetenschappelijk niet te onderbouwen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar maakt het meer drinken niet echt makkelijker. Na een halve mok krijg ik uren niets meer weg.
Oh dat is wel goed om te weten. Ik zit halve dagen op de toilet om te plassen, dus ik denk dat dat wel goed zit.quote:Op zaterdag 23 november 2013 05:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Het idee dat je 2 liter per dag zou moeten drinken is wetenschappelijk niet te onderbouwen.
Je moet ongeveer een halve liter per dag uitpissen; maar een paar komkommers eten is daarvoor ook heel effectief. Gemiddelde gezonde volwassen pissen 1,5 tot 2 liter. Als je 2 liter water naar binnen mikt EN nog her en der wat anders drinkt EN wat groente/fruit eet dan gooi je per saldo veel meer water naar binnen dan ergens goed voor is. Het kan geen kwaad, maar als je nou tegen heug en meug dat naar binnen probeert te werken.. kan je het beter laten.
Dokter Frank heeft er een stukje over geschreven, daarin ook wat verwijzigingen naar onderzoek ernaar.
Oh nee, zo bedoelde ik het niet! Was alleen benieuwd of ik het inderdaad goed had opgemerkt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:58 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, en ik weet het risico daarvan, maar de risico's van niet wegen zijn groter. Het gaat me minder om het cijfer dan om de trend. Een piekje omhoog van één of twee dagen maakt niet dat ik me zorgen maak, maar als er een hele week 'foute' cijfers uitkomen ga ik kritisch kijken naar wat er getweakt kan worden in mijn patroon.
Ik bekijk vanavond of ik zin hebquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat zou ik alleen doen als je er echt heelheelheelveel zin in hebt. Niet omdat het er toevallig is.
Waarom alleen ontbeten? Ik denk dat je echt aan je planning moet werken...quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:56 schreef PatriQue89 het volgende:
<knip>
Daarnaast voel ik me een kneus vandaag.. last van mijn knie, het is in mijn bovenbeen/bil geschoten en alleen maar ontbeten vandaag.. Grr
Alleen ontbeten omdat ik dat om 10 uur deed, daarna dacht ik even snel boodschappen en sinterklaasinkopen te gaan doen, maar dat duurde wat langer dan gedacht. Verder is er niks mis met mijn planning, dus daar hoef ik niet aan te werken vind ik. Jij kan je leven ook niet 24/7 strak plannen neem ik aan?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:11 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Waarom alleen ontbeten? Ik denk dat je echt aan je planning moet werken...
Ja CC. Waarom doe je dat?quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb zojuist tegen m'n zin in brownies zitten eten. Ze waren heerlijk, daar niet van, maar ik had al gehad, had genoeg, had niet eens trek want zat al vol maar het moést op. Waarom, wáárom doe ik dat?
quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Alleen ontbeten omdat ik dat om 10 uur deed, daarna dacht ik even snel boodschappen en sinterklaasinkopen te gaan doen, maar dat duurde wat langer dan gedacht. Verder is er niks mis met mijn planning, dus daar hoef ik niet aan te werken vind ik. Jij kan je leven ook niet 24/7 strak plannen neem ik aan?
Ik ben toch niet onaardig?quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 08:20 schreef Vanyel het volgende:
Mijn dikheid is redelijk stabiel. Dingen als zelfgebakken krentenbollen zorgen dat het iig niet minder wordt. Nu weer een hupsje omhoog, maar met BMI 24,4 vind ik t acceptabel om deze periode (tot oud en nieuw) wat los te laten. Vanaf feb ga ik weer buiten de deur sporten, dan moet het weer ff anders.
Zij?quote:Op zondag 24 november 2013 08:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Hotje
En nee niet onaardig. Maar soms hakken "we" hier wel snel. En ik vind dat zij in korte tijd echt best veel stappen zeg
Ik hoop het niet. Wil jij eventueel nog een kind?quote:Op zondag 24 november 2013 08:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zij?
Wat is met jouw hormonen gebeurd dat je zo gematigd bent? Ben je zwanger ofzo?
Ik heb het ook helemaal niet over 24/7 je leven strak plannen, maar jij geeft aan dat je ervan baalt dat je alleen ontbeten hebt, doordat je niet goed ingeschat hebt hoe lang je inkopen gingen duren. Dat balen kun je voorkomen door wat beter te plannen. Het was maar een tipquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Alleen ontbeten omdat ik dat om 10 uur deed, daarna dacht ik even snel boodschappen en sinterklaasinkopen te gaan doen, maar dat duurde wat langer dan gedacht. Verder is er niks mis met mijn planning, dus daar hoef ik niet aan te werken vind ik. Jij kan je leven ook niet 24/7 strak plannen neem ik aan?
Al opquote:Op zondag 24 november 2013 08:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
ODan kluts ik wat mensen door elkaar ben ik bang
Ik kom er aan Tink!
Ik vraag me dan ook altijd af sinds wanneer die ATL's ingaan.quote:
Mwah... als het aan mij lag waren we binnen 2 uur weer terug. Maar goed.. Ik vind het verder geen wereldramp.quote:Op zondag 24 november 2013 08:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daar is het dus mis. Op zich idd geen drama, maar als je vervolgens loopt te balen dat je alleen ontbeten hebt door deze inschatting, is het misschien handig om beter te leren inschatten of je voor te bereiden op uitloop.
En ik ben inderdaad een hijquote:Op zondag 24 november 2013 08:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Hotje
En nee niet onaardig. Maar soms hakken "we" hier wel snel. En ik vind dat zij in korte tijd echt best veel stappen zeg
Nouja.. ik had er dus een tijd voor ingeschat, mislukt, jammer en helaas. Volgende keer beter!quote:Op zondag 24 november 2013 08:39 schreef Tink89 het volgende:
Patrique is een kerel hoor!
[..]
Ik heb het ook helemaal niet over 24/7 je leven strak plannen, maar jij geeft aan dat je ervan baalt dat je alleen ontbeten hebt, doordat je niet goed ingeschat hebt hoe lang je inkopen gingen duren. Dat balen kun je voorkomen door wat beter te plannen. Het was maar een tip
quote:
Haha oeps.. als je het zo bekijkt ja..quote:
It's okayquote:Op zondag 24 november 2013 10:43 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Haha oeps.. als je het zo bekijkt ja..
Ik keek vanaf t moment dat ik begonnen ben
Bij mij sinds ik begonnen ben met m'n levensstijl aanpassenquote:Op zondag 24 november 2013 10:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook altijd af sinds wanneer die ATL's ingaan.![]()
En vanochtend was de weegschaal alweer lief.-0.8
Dan zit je toch al snel in de ATL's, tenzij je periodes weer veel aangekomen bent tussendoor.quote:Op zondag 24 november 2013 14:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Bij mij sinds ik begonnen ben met m'n levensstijl aanpassen
Wel zonde.quote:Op zondag 24 november 2013 18:24 schreef HiZ het volgende:
117,2 vanochtend, maar dat is niet zo vreemd aangezien ik op zaterdag nauwelijks een stap heb gezet en wel heb zitten snacken
Ja, daar deed ik de yoghurt ook telkens in. Ik heb trouwens net Alpro Soya-yoghurt gekocht, ben benieuwd hoe dat smaakt en of dat wel werkt.quote:Op zondag 24 november 2013 17:13 schreef Sarabi het volgende:
Hebben jullie een koelkast op je werk Ruby?
Zo'n omelet kan je dan ook goed meenemen, salades of quiche.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 november 2013 19:45 schreef Patoshik het volgende:
Ik ben nog steeds verstopt. Lijnzaad helpt niet.
Naar de dokter gaan lijkt me wel verstandig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AH verkoopt een thee 'voor de slanke lijn'... daar zit senneblad in, als je de thee niet te sterk maakt dan werkt het als een mild laxeermiddel. Als je de thee sterk maakt dan spuit het er bijna uit![]()
Patrique, je kan in de supermarkt Roosvicee laxo halen, dat helpt ook altijd wel wat mee. Eet eens gedroogde pruimen en vergeet ook vooral niet gewoon wat vet in je eten te gebruiken. Dat hebben je darmen namelijk nodig!quote:Op zondag 24 november 2013 19:53 schreef HiZ het volgende:
[..]
Naar de dokter gaan lijkt me wel verstandig.
AH verkoopt een thee 'voor de slanke lijn'... daar zit senneblad in, als je de thee niet te sterk maakt dan werkt het als een mild laxeermiddel. Als je de thee sterk maakt dan spuit het er bijna uit
Huh, wie?quote:Op zondag 24 november 2013 20:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Patrique, je kan in de supermarkt Roosvicee laxo halen, dat helpt ook altijd wel wat mee. Eet eens gedroogde pruimen en vergeet ook vooral niet gewoon wat vet in je eten te gebruiken. Dat hebben je darmen namelijk nodig!Beetje boter op je brood etc!
Ghehe, foutje!quote:Op zondag 24 november 2013 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
Andere P.
Patoshik! Ik bedoelde jou uiteraard.
Haha, dacht ik alquote:Op zondag 24 november 2013 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
Andere P.
Patoshik! Ik bedoelde jou uiteraard.
Ik ben verder ook niet zo snel van oh ik moet naar de huisarts hoor.quote:Op zondag 24 november 2013 21:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Die plekken klinken als iets wat ik ook gehad heb. Krijg je hoogstwaarschijnlijk een stinkzalfje voor, maar ff naar de huisarts kan inderdaad geen kwaad.
quote:Op zondag 24 november 2013 19:45 schreef Patoshik het volgende:
Ik ben nog steeds verstopt. Lijnzaad helpt niet.
Ik slik vezeltabletten, werken ook prima!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
Mijn favoriete dieet.quote:Op maandag 25 november 2013 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
Eerlijk gejat het het ONZ Gym topic:
Ik volg het seefood dieet op dit moment: When I see food, I eat it.
Lekkerquote:Op maandag 25 november 2013 11:10 schreef Sarabi het volgende:
Een weekend zonder alcohol werkt wel meteen door op de weegschaal
Ik denk dat rustig afvallen de beste is zodat het natuurlijk tijd heeft om terug te, ja, hoe noem je dat, rekken?quote:Op maandag 25 november 2013 18:39 schreef HiZ het volgende:
116,8. Ik heb vanmiddag officieel mijn target bijgesteld. Het is niet meer 115 kg per 31 december 2013, maar op 18 december 2013. De dag dat mijn kerstvakantie begint stap ik het vliegtuig in niet meer wegend dan 115kg (ook wel aardig voor de persoon die naast me moet zitten).
Ik zit me in te lezen over het voorkomen van loszittende huid, ik begrijp dat er methodes zijn waarmee het misschien kan meevallen.
je moet je huid schijnt het sowieso een jaar geven, minstens. verder goed vet/gehydrateerd houden, maar striae zal nooit verdwijnen.quote:Op maandag 25 november 2013 18:42 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik denk dat rustig afvallen de beste is zodat het natuurlijk tijd heeft om terug te, ja, hoe noem je dat, rekken?
Zelfs ben ik wel bang dat ik ook was losser vel krijg. Ik ben nog jong maar toch denk ik dat het niet helemaal meer strak gaat worden.
Daar hoef je voorlopig nog geen zorgen over te maken. Volgens mij hebben veel mensen uit dit topic ook best geluk gehad met terugplooien.quote:Op maandag 25 november 2013 18:39 schreef HiZ het volgende:
116,8. Ik heb vanmiddag officieel mijn target bijgesteld. Het is niet meer 115 kg per 31 december 2013, maar op 18 december 2013. De dag dat mijn kerstvakantie begint stap ik het vliegtuig in niet meer wegend dan 115kg (ook wel aardig voor de persoon die naast me moet zitten).
Ik zit me in te lezen over het voorkomen van loszittende huid, ik begrijp dat er methodes zijn waarmee het misschien kan meevallen.
Dat laatste is wel weer een goede instelling.quote:Op maandag 25 november 2013 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
Zo irritant, steeds heb ik het voor een dag of 3-4 en dan gaat het toch weer mis... Maar goed, ik blijf opnieuw beginnen, hoe mindfull, elke dag heb je een kans om opnieuw te beginnen.
Dat ga je met halve kilootjes precies redden!quote:Op maandag 25 november 2013 12:51 schreef MamaPurk het volgende:
Ik had even geen zin meer om netjes te eten en me steeds maar te moeten beheersen.. Ik heb inwendig dit even uitgevochten en eet toch wel netjes. Resultaat is na een periode van stilstand dat ik nu weer met halve kilootjes per week zak. Ging me eigenlijk niet snel genoeg maar ben me er wel bewust van dat het beter is dat het niet sneller gaat.
Mijn doel voor het einde van het jaar komt wel steeds meer in zicht, ik hoop nog steeds onder de 100 kilo te zijn met oud en nieuw! Nog 2,8 te gaan.
Lekker weer dik worden. Dat zal de emotie leren!quote:Op maandag 25 november 2013 21:11 schreef Qwea het volgende:
Hier gaat het niet zo. Emotie eten ftw. Valt opzich allemaal wel mee hoor. Plus minus rond de 2100kcal en sport ter compensatie maar bijna elke dag
12 uur per dag werken!quote:Op dinsdag 26 november 2013 06:59 schreef Tink89 het volgende:
Goedemorgen!
Wat een verrassing, ik zit 800 gr boven m'n atl. Niet gek na dit weekend en met een hopeloze relatie met m'n wc.
Gisteren wel ontzettend fijn viool gespeeld. Lekker energie van gekregen. Is ook hard nodig: ik loop de hele dag van overleg naar overleg en m'n laatste afspraak duurt tot ong half 8. Da's dus 12 uur werken achter elkaar :| Maar een half uur dinertijd tussendoor, dus ik denk dat het een Italiaanse bol met oude kaas ofzo wordt.
Krijg jij geen koppijn van al dat vasten? Als ik te lang niet eet, zie ik scheel van de pijn en ben ik poepchagrijnig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, nieuw plan in het kader van elke dag opnieuw beginnen, tijd voor echte detox, ofzo...
Ik ga maar eens een tijdje met de IF (intermittent fasting) van mijn lieftallige mee.
Eating window wordt 13.00-20.00. Eens kijken of dat beter gaat. Binnen die 7 uur moet ik alle kcals binnen krijgen die ik normaal op een hele dag zou eten. Dus het gaat er niet om dat je ineens op heel veel minder kcals gaat zitten.
Kijken of dat beter werkt. Ik kan het nl. prima vol houden, lang zonder eten, maar het gaat aan het eind van de dag vaak mis. Als ik dan nog 'veel over heb' uit mijn dagplan dan kan ik dat dan gewoon nemen. Zoals bijv een roggebroodje m kaas etc. etc.
Ik bedenk me alleen dat ik voor vandaag te weinig eiwitten mee heb, dus mss straks nog maar even een gekookt eitje scoren in het bedrijfsrestaurant.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 07:55 schreef Vanyel het volgende:
Je IU balanceert dat enthousiasme wel weer.
Ik ken eigenlijk alleen de gedachtengang achter het 5/2 principe, dus op een week 2 dagen 24 uur 'niet' eten (behalve dan 1 maaltijd van 600kcal max) en dat gaat erom dat je de reserves in je lijf aan gaat spreken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:35 schreef Myraela het volgende:
Dat IF vind ik wel een aparte manier van afvallen. Bedoel, dat is ongeveer hoe ik vroeger at. Niet ontbijten, en dan van 3 tot 8 eten. Wat is de gedachte erachter?
Dit herken ik in ieder geval wel heel erg. Ik zal de docu ook eens bekijken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
De reden dat ik dit nu wil gaan doen op dit moment is omdat ik geen rem kan vinden. En ik kan dus wel heel makkelijk zeggen 'ik eet nu helemaal niet' itt 'ik eet nu gewoon binnen de lijntjes'.
Daarna ga ik weer over op 'gewoon doen'. Dat ging vorig jaar prima, ben er keurig mee af gevallen, maar ik kan die knop en motivatie nu niet vinden op de een of andere manier, te veel verleidingen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:33 schreef Sarabi het volgende:
BE heb je ook al een plan hoe je daarna verder gaat of blijf je IF doen?
Ik vergeet de link naar het 5/2 topic te geven.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit herken ik in ieder geval wel heel erg. Ik zal de docu ook eens bekijken.
Ik heb zelf vandaag een normale vastdag. Die ene dag niet volgens de regels eten is er nogal ingeslagen. Terwijl dat qua kcal eigenlijk enorm meeviel.
Oke als het omschakelen de vorige keer goed ging is dit wel een goede keuzequote:Op dinsdag 26 november 2013 09:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daarna ga ik weer over op 'gewoon doen'. Dat ging vorig jaar prima, ben er keurig mee af gevallen, maar ik kan die knop en motivatie nu niet vinden op de een of andere manier, te veel verleidingen.
Vorig jaar ben ik in december 4kg afgevallen met de 5/2 methode in combinatie met veel afvallen, dus ik dacht dat het mss geen gek idee was om IF nog een keer in te zetten in deze periode.
Hotel is wel een aardig spel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:00 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand nog tips voor leuke bordspelen? (een paar maanden geleden zag ik leuke tips voorbij komen maar kan ze niet meer terug vinden).
Carcassonne, Thurn und Taxis, Regenwormen (minder tactiek, maar wel grappig), Cluedo, Risk, Saboteur, Boonanza, enz...quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:00 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand nog tips voor leuke bordspelen? (een paar maanden geleden zag ik leuke tips voorbij komen maar kan ze niet meer terug vinden).
Kleine aanpassingen kunnen ook een hoop helpen. Neem de trap, ga lopend boodschappen doen, ga op de fiets naar vrienden. Verder is het tof dat je hardloopt, maar train je daar een beperkte spiergroep mee. Misschien kun je wat extra sporten en dan met name je armen trainen bijvoorbeeld? Kleine stapjes, dan hou je het tenminste vol.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:36 schreef HiZ het volgende:
116.3 kg vanochtend, minder dan verwacht, maar het lopen gaat goed. Ik loop nu elke (week)dag gemiddeld 1 km meer dan voorheen.
Wat dus betekent dat ik nu moet gaan denken over mijn volgende doel. Ik zat te overwegen om nu geen gewichtscriteria aan te houden maar een CM criterium. Alleen weet ik niet precies hoe ik dat moet aanpakken. Mijn buikomvang is nu (als ik het me goed herinner 132cm) maar wat is een realistisch doel voor pakweg 1 maart 2014?
Enne, wat zou ik gericht kunnen doen naast doorgaan met goed opletten wat ik eet?
PS. vanochtend besloten dat alle dressings/slasauzen etc het huis uitmoeten. Niet omdat er teveel calorieën inzitten, maar omdat ik ze ga vervangen door olijf-olie. In de hoop dat ik zo mijn goede cholesterol waarde binnen de juiste marges kan krijgen.
Met hoeveel mensen speel je, hoe lang mag het duren en wat vind je leuke spellen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:00 schreef Sarabi het volgende:
Vroeger aten we ook geen 6 of 8 maaltijden per dag. En aangezien we evolutionair gezien nog niet veel zijn opgeschoten is het juist een hele natuurlijke manier van eten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:35 schreef Myraela het volgende:
Dat IF vind ik wel een aparte manier van afvallen. Bedoel, dat is ongeveer hoe ik vroeger at. Niet ontbijten, en dan van 3 tot 8 eten. Wat is de gedachte erachter?
Correctie; ik doe (nog) niet aan hardlopen. Ik heb de tram naar en van mijn werk vervangen door de benenwagen, maar gewoon in een stevig wandeltempo. Ik zit inderdaad moed te verzamelen om naar een sportschool te gaan, armen wat trainen lijkt me alleen al om slap vel daar tegen te gaan een goede methode. Buikspieren trainen is sowieso een goede basis voor alles.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:46 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Carcassonne, Thurn und Taxis, Regenwormen (minder tactiek, maar wel grappig), Cluedo, Risk, Saboteur, Boonanza, enz...
[..]
Kleine aanpassingen kunnen ook een hoop helpen. Neem de trap, ga lopend boodschappen doen, ga op de fiets naar vrienden. Verder is het tof dat je hardloopt, maar train je daar een beperkte spiergroep mee. Misschien kun je wat extra sporten en dan met name je armen trainen bijvoorbeeld? Kleine stapjes, dan hou je het tenminste vol.
En alles vervangen door olijfolie is misschien wel erg rigoreus. Je kunt ook zongedroogde tomaatjes (in olijfolie), olijven of noten door je salades doen. Dan mag je er nog steeds wel wat yoghurtdressing of vinaigrette ofzo bij en krijg je toch goede vetten binnen.
Met jouw gewicht moet je nu al een behoorlijke hoeveelheid spieren hebben om het goed te kunnen dragen. Je ziet vaak bij mannen dat ze door krachttraining relatief snel gewicht verliezen. Als je grote spiergroepen aanpakt, tikt het ook aan. Succes!!quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:01 schreef HiZ het volgende:
Ik zit inderdaad moed te verzamelen om naar een sportschool te gaan, armen wat trainen lijkt me alleen al om slap vel daar tegen te gaan een goede methode. Buikspieren trainen is sowieso een goede basis voor alles.
Vooral met zijn 2en (dus dat is altijd wel lastig), hoe lang maakt niet uit, nu spelen we vooral Carcassonne, Agricola & Catan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen speel je, hoe lang mag het duren en wat vind je leuke spellen?
Heb je de uitbreidingssets van Carcassonne? En Thurn und Taxis is ook écht leuk met zijn tweeën. Stratego overigens ook, maar daar moet je van houdenquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vooral met zijn 2en (dus dat is altijd wel lastig), hoe lang maakt niet uit, nu spelen we vooral Carcassonne, Agricola & Catan.
Erg boeiend wel allemaal. Een eet window spreekt me zelf minder aan, misschien omdat ik mijn halve leven zo heb gegeten en te vaak heb gehoord dat dat slecht was.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vergeet de link naar het 5/2 topic te geven.
LIF / IF, 5/2 methode of eat stop eat Daar staat dus die info en een link naar de docu.
Je mag dan één uur op de dag eten, en alles eten wat je wilt?quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik ben ook een beetje bang voor het effect dat ik nu in korte tijd 'veel' mag eten.
Ik heb bijv net om 13 uur mijn ontbijt op en ga straks om 15 uur voor mijn boterhammetjes ipv voor bijv 2 crackers als tussendoortje.
Ik heb een tijd geHellerd waarbij je dan 1 uur 'alles' mag en ik ging op het laatst in dat uur ook steeds meer eten en heb lang last gehad van dat 'het mag nu, dus het MOET' gevoel en daar vrees ik nu dus ook een beetje voor.
Nee, je eet 3 maaltijden per dag, 2 er van zijn low carb (niks wat meer dan 5g carbs per 100gr heeft) en 1 uur per dag mag je dan wel carbs eten, maar die maaltijd moet wel voor 1/3 uit groente bestaan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je mag dan één uur op de dag eten, en alles eten wat je wilt?
Ik krijg best wat weg in een uur.En zou me verplicht voelen om dat dan ook elke dag te doen.
Eet je nu dan uitgebreidere maaltijden, of eet je ook nog je tussendoortjes?
Onderuitquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vooral met zijn 2en (dus dat is altijd wel lastig), hoe lang maakt niet uit, nu spelen we vooral Carcassonne, Agricola & Catan.
ik ook, maar wel minder als je met zijn tweeen bent.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:48 schreef Myraela het volgende:
Ik vind "zap de neger" een leuk spelletje. Maar dat bedoel je vast niet.
Echt? Dat vond ik leuk toen ik een jaar of zeven was, maar nu heb ik toch echt wel veel meer aan een tactisch spel dat wat langer duurt dan tien minuten...quote:
Ja, ook niet altijd. Of moet het altijd zwaar ende diep zijn?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Echt? Dat vond ik leuk toen ik een jaar of zeven was, maar nu heb ik toch echt wel veel meer aan een tactisch spel dat wat langer duurt dan tien minuten...
Ja met vriendinnen is dat echt af en toe nog leukquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Echt? Dat vond ik leuk toen ik een jaar of zeven was, maar nu heb ik toch echt wel veel meer aan een tactisch spel dat wat langer duurt dan tien minuten...
Zo las ik het ook niet hoorquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:36 schreef Tink89 het volgende:
Het was niet lullig bedoeld poepies, het verbaasde me gewoon![]()
True. Ik realiseerde me net dat ik nog echt een fattie ben van binnen als ik moe ben... Overwoog een zak chips uit de prullenbak te vissen. Kan ook best: ligt bovenop en is netjes dichtgerold, maar toch. Ik doe het btw niet, maar dat ik het overweegquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het ruikt verdorie overal naar gebakkraam lijkt het wel tegenwoordig!
Daarom. Leegschudden. Treurig maar nodigquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:22 schreef Tink89 het volgende:
[..]
True. Ik realiseerde me net dat ik nog echt een fattie ben van binnen als ik moe ben... Overwoog een zak chips uit de prullenbak te vissen. Kan ook best: ligt bovenop en is netjes dichtgerold, maar toch. Ik doe het btw niet, maar dat ik het overweeg
Leegschudden en haarlak overheen spuiten. Just to be sure.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Daarom. Leegschudden. Treurig maar nodig
Op echt slechte dagen door de pleequote:Op dinsdag 26 november 2013 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leegschudden en haarlak overheen spuiten. Just to be sure.
Ok, op dit soort momenten 10 keer tegen jezelf zeggen dat je geen vuilnisbak bent helpt echt (voor mij in ieder geval).quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:22 schreef Tink89 het volgende:
[..]
True. Ik realiseerde me net dat ik nog echt een fattie ben van binnen als ik moe ben... Overwoog een zak chips uit de prullenbak te vissen. Kan ook best: ligt bovenop en is netjes dichtgerold, maar toch. Ik doe het btw niet, maar dat ik het overweeg
Dat snap ik ook niet. Ook als je niet lowcarb eet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:56 schreef Zeester het volgende:
Waarom eet je alleen de eiwitten? Je doet nu toch low-carb? Denk dat je dan juist die vetten in eigeel goed kunt gebruiken!
Schaam je!quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:28 schreef Myraela het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nooit over na heb gedacht om iets uit de prullenbak te halen.
Ik ben overigens wel eindelijk van de "ik eet het op, anders is het zonde" gedachte af.![]()
Ik eet best veel ei, maar eigenlijk bijna alleen de ei-witten. En mijn vriend begon al over dat dat zo zonde was. Maar of ik het nou op eet of in de prullenbak flikker, weg is het toch. Dat kreeg ik eerst maar niet in mijn fattie-hoofd.
Ik deed het ook niet, maar dat mijn hoofd heel even dacht 'kan best' vond ik confronterend. Nou is het wel de tijd van de maand *vanochtend al heel hard ruzie gemaakt met Mr. Tink* en dan is het wel wat lastiger om op de rem te blijven staan, maar toch...quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:33 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ok, op dit soort momenten 10 keer tegen jezelf zeggen dat je geen vuilnisbak bent helpt echt (voor mij in ieder geval).
Ik vind het bij een gebakken ei niets toevoegen, vind ik zonde van de kcal. Kom denk ik geen vet te kort.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:56 schreef Zeester het volgende:
Waarom eet je alleen de eiwitten? Je doet nu toch low-carb? Denk dat je dan juist die vetten in eigeel goed kunt gebruiken!
Ga er niet helemaal mee stoppen maar af en toe zo'n 2 weken helemaal niets behalve water en thee bevalt wel goedquote:Op woensdag 27 november 2013 09:55 schreef Zeester het volgende:
Netjes Sarabi! Kan me voorstellen dat geen alcohol goed doet voor je afvalproces.
Wauw, wat goed zeg!quote:Op woensdag 27 november 2013 09:44 schreef Sarabi het volgende:
Mijn doel voor eind december heb ik al gehaald![]()
![]()
vanmorgen 81.5 op de weegschaal.
Nog maar 2 kilo tot mijn einddoel (misschien toch maar geen einddoel van maken).
Ik zat met het vuurwerk in gedachten, en vroeg me af hoe je daar in godsnaam pepernoten in kreegquote:Op woensdag 27 november 2013 16:02 schreef Myraela het volgende:
Je moet er rotjes van maken, net zoals pinda rotjes maar dan met pepernoten. Meer chocolade.
Oh gosh, en ik maak dezelfde fout ook echt 2 keer. Ik ga zelfmoord plegen.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zat met het vuurwerk in gedachten, en vroeg me af hoe je daar in godsnaam pepernoten in kreeg. Maar je bedoelt rotsjes dus
.
Overigens, kruidnoten > pepernoten. En dan truffelkruidnoten.
Je gaat lekker.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:22 schreef HiZ het volgende:
116.5 vanochtend. Verder geen bijzonderheden vandaag.
Toppiequote:Op woensdag 27 november 2013 16:22 schreef HiZ het volgende:
116.5 vanochtend. Verder geen bijzonderheden vandaag.
Gooi het dan gewoon meteen weg.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:54 schreef MamaPurk het volgende:
Lekker Hiz!
En ja maak het nog lekkerder allemaal.. Mijn oudste had op school schoentje gezet en allemaal chocola mee terug en ze lust geen chocola, je raad het al... Ik heb echt een slechte dag!
Hoe wil je het voor een volgende keer gaan aanpakken?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:33 schreef MamaPurk het volgende:
Ik heb het gedeeld met de jongstehet was van dat chocogeld.. En aangezien mijn lijf al een tijd snakt naar chocola was ik ergzwak, maar goed het zij zo, morgen weer een betere dag!!
In principe haal ik geen chocola in huis en dat lukte nu al ruim een half jaar dus hopelijk lukt het nu weer minimaal een half jaarquote:Op woensdag 27 november 2013 18:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe wil je het voor een volgende keer gaan aanpakken?
dat dusquote:Op woensdag 27 november 2013 19:37 schreef Myraela het volgende:
Waarom zijn 3 munten dan ineens een slechte dag? Dat is geen man over boord hoor. Ik verwachte eigenlijk hele chocolade letters en troep.
Mja, de grap is dat ik zonder te bewegen gelijk blijf, mits ik geen belachelijke eetbuien erop na houd. Ik zit dan ook steeds meer te denken dat ik de nadruk meer op beweging moet leggen. Vanaf volgende week heb ik meer routine in m'n week ook, dat zal ook schelen, want dat mis ik al sinds de zomer. Eten gaat dan sowieso beter.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:26 schreef Brighteyes het volgende:
Het helpt allicht, zonder zou het iig niet goed gaan.
Nou ja en pepernoten.. En als je al maanden eigenlijk helemaal niet snoept voelt het als veel. Althans voor mezelf voelde het als veel. Maar jullie hebben wel gelijk het is niet echt veel, het moet ook mijn hoofd in dat af en toe snoepen of een lekkere koek best kan en mag. Dat vind ik nog wel eens lastigquote:Op woensdag 27 november 2013 19:37 schreef Myraela het volgende:
Waarom zijn 3 munten dan ineens een slechte dag? Dat is geen man over boord hoor. Ik verwachte eigenlijk hele chocolade letters en troep.
Wat zijn je eetlijstjes van de afgelopen dagen? Of hoe zijn ze anders dan normaal?quote:Op donderdag 28 november 2013 09:31 schreef HiZ het volgende:
Fijne dag. Verslapen dus met DE tram naar mijn werk en 1.3 kg hoger op de weegschaal. 117.8 dus. Kennelijk zijn de teugels te los geweest.
quote:Op donderdag 14 september 2006 07:50 schreef Miss_S het volgende:
81 kilo![]()
2 kilo eraf in 1 maand, gaat gelukkig weer goed hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |