quote:Op zondag 24 november 2013 19:45 schreef Patoshik het volgende:
Ik ben nog steeds verstopt. Lijnzaad helpt niet.
Ik slik vezeltabletten, werken ook prima!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
Mijn favoriete dieet.quote:Op maandag 25 november 2013 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
Eerlijk gejat het het ONZ Gym topic:
Ik volg het seefood dieet op dit moment: When I see food, I eat it.
Lekkerquote:Op maandag 25 november 2013 11:10 schreef Sarabi het volgende:
Een weekend zonder alcohol werkt wel meteen door op de weegschaal
Ik denk dat rustig afvallen de beste is zodat het natuurlijk tijd heeft om terug te, ja, hoe noem je dat, rekken?quote:Op maandag 25 november 2013 18:39 schreef HiZ het volgende:
116,8. Ik heb vanmiddag officieel mijn target bijgesteld. Het is niet meer 115 kg per 31 december 2013, maar op 18 december 2013. De dag dat mijn kerstvakantie begint stap ik het vliegtuig in niet meer wegend dan 115kg (ook wel aardig voor de persoon die naast me moet zitten).
Ik zit me in te lezen over het voorkomen van loszittende huid, ik begrijp dat er methodes zijn waarmee het misschien kan meevallen.
je moet je huid schijnt het sowieso een jaar geven, minstens. verder goed vet/gehydrateerd houden, maar striae zal nooit verdwijnen.quote:Op maandag 25 november 2013 18:42 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik denk dat rustig afvallen de beste is zodat het natuurlijk tijd heeft om terug te, ja, hoe noem je dat, rekken?
Zelfs ben ik wel bang dat ik ook was losser vel krijg. Ik ben nog jong maar toch denk ik dat het niet helemaal meer strak gaat worden.
Daar hoef je voorlopig nog geen zorgen over te maken. Volgens mij hebben veel mensen uit dit topic ook best geluk gehad met terugplooien.quote:Op maandag 25 november 2013 18:39 schreef HiZ het volgende:
116,8. Ik heb vanmiddag officieel mijn target bijgesteld. Het is niet meer 115 kg per 31 december 2013, maar op 18 december 2013. De dag dat mijn kerstvakantie begint stap ik het vliegtuig in niet meer wegend dan 115kg (ook wel aardig voor de persoon die naast me moet zitten).
Ik zit me in te lezen over het voorkomen van loszittende huid, ik begrijp dat er methodes zijn waarmee het misschien kan meevallen.
Dat laatste is wel weer een goede instelling.quote:Op maandag 25 november 2013 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
Zo irritant, steeds heb ik het voor een dag of 3-4 en dan gaat het toch weer mis... Maar goed, ik blijf opnieuw beginnen, hoe mindfull, elke dag heb je een kans om opnieuw te beginnen.
Dat ga je met halve kilootjes precies redden!quote:Op maandag 25 november 2013 12:51 schreef MamaPurk het volgende:
Ik had even geen zin meer om netjes te eten en me steeds maar te moeten beheersen.. Ik heb inwendig dit even uitgevochten en eet toch wel netjes. Resultaat is na een periode van stilstand dat ik nu weer met halve kilootjes per week zak. Ging me eigenlijk niet snel genoeg maar ben me er wel bewust van dat het beter is dat het niet sneller gaat.
Mijn doel voor het einde van het jaar komt wel steeds meer in zicht, ik hoop nog steeds onder de 100 kilo te zijn met oud en nieuw! Nog 2,8 te gaan.
Lekker weer dik worden. Dat zal de emotie leren!quote:Op maandag 25 november 2013 21:11 schreef Qwea het volgende:
Hier gaat het niet zo. Emotie eten ftw. Valt opzich allemaal wel mee hoor. Plus minus rond de 2100kcal en sport ter compensatie maar bijna elke dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |