abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133567736
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 08:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:D
Daar is het dus mis. Op zich idd geen drama, maar als je vervolgens loopt te balen dat je alleen ontbeten hebt door deze inschatting, is het misschien handig om beter te leren inschatten of je voor te bereiden op uitloop.
Mwah... als het aan mij lag waren we binnen 2 uur weer terug. Maar goed.. Ik vind het verder geen wereldramp. :P
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 08:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:9~ Hotje :9~

En nee niet onaardig. Maar soms hakken "we" hier wel snel. En ik vind dat zij in korte tijd echt best veel stappen zeg :Y
En ik ben inderdaad een hij ;)
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 08:39 schreef Tink89 het volgende:
Patrique is een kerel hoor!

[..]

Ik heb het ook helemaal niet over 24/7 je leven strak plannen, maar jij geeft aan dat je ervan baalt dat je alleen ontbeten hebt, doordat je niet goed ingeschat hebt hoe lang je inkopen gingen duren. Dat balen kun je voorkomen door wat beter te plannen. Het was maar een tip :)

Nouja.. ik had er dus een tijd voor ingeschat, mislukt, jammer en helaas. Volgende keer beter! *O*
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 09:54 schreef Sarabi het volgende:
Zware kleuter was je dan ;)
_O-
pi_133567755
Vanochtend even op de weegschaal gestaan(dinsdagochtend is mijn wekelijkse weegmoment), en tot nu deze week 0.8 eraf, wat betekent dat ik sowieso mijn gemiddelde van 1.4 per week gehaald heb(vorige week 2.0 eraf). Nog 2 dagen te gaan *O*
pi_133567862
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 09:54 schreef Sarabi het volgende:
Zware kleuter was je dan ;)
Haha oeps.. als je het zo bekijkt ja..
Ik keek vanaf t moment dat ik begonnen ben :+
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_133568474
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 10:43 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Haha oeps.. als je het zo bekijkt ja..
Ik keek vanaf t moment dat ik begonnen ben :+
It's okay :D iedereen gebruikt het op die manier, maar echt kloppen doet het niet.

Maar goed ik ben gewoon jaloers :P al een tijdje niet afgevallen.
pi_133568669
Boh, ik was zo lekker bezig, maar inmiddels ben ik weer bezig naar mijn ATL toe te bewegen ipv een tijdje er weer van af :')

Niks geks, niks ernstigs, maar ik ging als een trein en nu dus echt niet meer :')

Maar goed, ik ben weer onderweg naar beneden en ik kom weer in de buurt *O* Not all is lost *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133568928
Wat is eigelijk een betrouwbaardere weegschaal? Een analoge of een digitale?
  zondag 24 november 2013 @ 13:33:55 #132
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_133571356
Ik heb weer nootjes gegeten :@

Gelukkig lees ik net over een studie die het eten van nootjes linkt aan een langere levensduur en een lager gewicht
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 24 november 2013 @ 14:09:28 #133
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133572536
quote:
14s.gif Op zondag 24 november 2013 10:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vraag me dan ook altijd af sinds wanneer die ATL's ingaan. :D

En vanochtend was de weegschaal alweer lief. O+ -0.8
Bij mij sinds ik begonnen ben met m'n levensstijl aanpassen :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_133573378
Hoe lunchen jullie op je werk eigenlijk? Ik nam een tijdje bakjes yoghurt mee, waar ik 's ochtends dan fruit in had gedaan, maar pas ontdekte ik dat de buikpijn die ik al tijden had, spontaan stopte zodra ik stopte met yoghurt eten. :') Dus ik lunch nu weer alleen met boterhammen. Ik wil wat meer afwisseling, maar het moet wel iets zijn dat ik mee kan nemen van thuis.

Anyway, net geluncht met een groente-omelet met vooral veel tomaat :9, want ik werk vandaag niet.
pi_133578283
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 14:09 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Bij mij sinds ik begonnen ben met m'n levensstijl aanpassen :)
Dan zit je toch al snel in de ATL's, tenzij je periodes weer veel aangekomen bent tussendoor.
pi_133578661
Hebben jullie een koelkast op je werk Ruby?
Zo'n omelet kan je dan ook goed meenemen, salades of quiche.
pi_133580933
117,2 vanochtend, maar dat is niet zo vreemd aangezien ik op zaterdag nauwelijks een stap heb gezet en wel heb zitten snacken :)
pi_133581907
HiZ je weet dat je alles niet meteen de volgende dag op de weegschaal ziet, toch?
pi_133581993
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 18:24 schreef HiZ het volgende:
117,2 vanochtend, maar dat is niet zo vreemd aangezien ik op zaterdag nauwelijks een stap heb gezet en wel heb zitten snacken :)
Wel zonde.
pi_133582542
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:13 schreef Sarabi het volgende:
Hebben jullie een koelkast op je werk Ruby?
Zo'n omelet kan je dan ook goed meenemen, salades of quiche.
Ja, daar deed ik de yoghurt ook telkens in. Ik heb trouwens net Alpro Soya-yoghurt gekocht, ben benieuwd hoe dat smaakt en of dat wel werkt.
pi_133583801
Ik ben nog steeds verstopt. Lijnzaad helpt niet. -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133584053
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 19:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wel zonde.
Ach, als het volgende zaterdag maar in de buurt van de 116 zit, dan ben ik heel tevreden.
pi_133584125
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 19:45 schreef Patoshik het volgende:
Ik ben nog steeds verstopt. Lijnzaad helpt niet. -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar de dokter gaan lijkt me wel verstandig.

AH verkoopt een thee 'voor de slanke lijn'... daar zit senneblad in, als je de thee niet te sterk maakt dan werkt het als een mild laxeermiddel. Als je de thee sterk maakt dan spuit het er bijna uit :)
  zondag 24 november 2013 @ 20:08:31 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133584676
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 19:53 schreef HiZ het volgende:

[..]

Naar de dokter gaan lijkt me wel verstandig.

AH verkoopt een thee 'voor de slanke lijn'... daar zit senneblad in, als je de thee niet te sterk maakt dan werkt het als een mild laxeermiddel. Als je de thee sterk maakt dan spuit het er bijna uit :)
Patrique, je kan in de supermarkt Roosvicee laxo halen, dat helpt ook altijd wel wat mee. Eet eens gedroogde pruimen en vergeet ook vooral niet gewoon wat vet in je eten te gebruiken. Dat hebben je darmen namelijk nodig! :Y Beetje boter op je brood etc! :Y
pi_133584805
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 20:08 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Patrique, je kan in de supermarkt Roosvicee laxo halen, dat helpt ook altijd wel wat mee. Eet eens gedroogde pruimen en vergeet ook vooral niet gewoon wat vet in je eten te gebruiken. Dat hebben je darmen namelijk nodig! :Y Beetje boter op je brood etc! :Y
Huh, wie? :P
  zondag 24 november 2013 @ 20:30:57 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133585725
:@ Andere P. :D

Patoshik! Ik bedoelde jou uiteraard. :Y
pi_133588152
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 20:30 schreef Brighteyes het volgende:

Ghehe, foutje! :P

Maar ik vind het zo raar.. het is ineens gekomen. Terwijl ik bijna elke dag hetzelfde eet (qua ontbijt , tussendoortjes vooral).

Maar ik ga sowieso de roosvicee proberen! :) Handige tip, dankje!
pi_133588226
Die plekken klinken als iets wat ik ook gehad heb. Krijg je hoogstwaarschijnlijk een stinkzalfje voor, maar ff naar de huisarts kan inderdaad geen kwaad :+.
pi_133588271
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 20:30 schreef Brighteyes het volgende:

Haha, dacht ik al :P
pi_133588425
quote:
14s.gif Op zondag 24 november 2013 21:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Die plekken klinken als iets wat ik ook gehad heb. Krijg je hoogstwaarschijnlijk een stinkzalfje voor, maar ff naar de huisarts kan inderdaad geen kwaad :+.
Ik ben verder ook niet zo snel van oh ik moet naar de huisarts hoor. :P De laatste keer is wel 4 jaar geleden om m'n pil aan te vragen en daarvoor denk ik toen ik 8 was voor een moedervlek die raar deed (wat dus gewoon bleek dat hij droog was door de winter). Maar de plekken jeuken ook heel erg en soms zitten er bultjes in dus dat is gewoon.. een beetje raar.

En als ik op internet zoek word ik niet blij (ten eerste zijn het allemaal piemel plaatjes met rode vlekken :P of huidkanker. :o Maar ik kan niet iets vinden wat er echt op lijkt. Sowieso moet je nooit dingen opzoeken op internet want je wordt alleen maar bang ghehe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')