Mwah... als het aan mij lag waren we binnen 2 uur weer terug. Maar goed.. Ik vind het verder geen wereldramp.quote:Op zondag 24 november 2013 08:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daar is het dus mis. Op zich idd geen drama, maar als je vervolgens loopt te balen dat je alleen ontbeten hebt door deze inschatting, is het misschien handig om beter te leren inschatten of je voor te bereiden op uitloop.
En ik ben inderdaad een hijquote:Op zondag 24 november 2013 08:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Hotje
En nee niet onaardig. Maar soms hakken "we" hier wel snel. En ik vind dat zij in korte tijd echt best veel stappen zeg
Nouja.. ik had er dus een tijd voor ingeschat, mislukt, jammer en helaas. Volgende keer beter!quote:Op zondag 24 november 2013 08:39 schreef Tink89 het volgende:
Patrique is een kerel hoor!
[..]
Ik heb het ook helemaal niet over 24/7 je leven strak plannen, maar jij geeft aan dat je ervan baalt dat je alleen ontbeten hebt, doordat je niet goed ingeschat hebt hoe lang je inkopen gingen duren. Dat balen kun je voorkomen door wat beter te plannen. Het was maar een tip
quote:
Haha oeps.. als je het zo bekijkt ja..quote:
It's okayquote:Op zondag 24 november 2013 10:43 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Haha oeps.. als je het zo bekijkt ja..
Ik keek vanaf t moment dat ik begonnen ben
Bij mij sinds ik begonnen ben met m'n levensstijl aanpassenquote:Op zondag 24 november 2013 10:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook altijd af sinds wanneer die ATL's ingaan.![]()
En vanochtend was de weegschaal alweer lief.-0.8
Dan zit je toch al snel in de ATL's, tenzij je periodes weer veel aangekomen bent tussendoor.quote:Op zondag 24 november 2013 14:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Bij mij sinds ik begonnen ben met m'n levensstijl aanpassen
Wel zonde.quote:Op zondag 24 november 2013 18:24 schreef HiZ het volgende:
117,2 vanochtend, maar dat is niet zo vreemd aangezien ik op zaterdag nauwelijks een stap heb gezet en wel heb zitten snacken
Ja, daar deed ik de yoghurt ook telkens in. Ik heb trouwens net Alpro Soya-yoghurt gekocht, ben benieuwd hoe dat smaakt en of dat wel werkt.quote:Op zondag 24 november 2013 17:13 schreef Sarabi het volgende:
Hebben jullie een koelkast op je werk Ruby?
Zo'n omelet kan je dan ook goed meenemen, salades of quiche.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 november 2013 19:45 schreef Patoshik het volgende:
Ik ben nog steeds verstopt. Lijnzaad helpt niet.
Naar de dokter gaan lijkt me wel verstandig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AH verkoopt een thee 'voor de slanke lijn'... daar zit senneblad in, als je de thee niet te sterk maakt dan werkt het als een mild laxeermiddel. Als je de thee sterk maakt dan spuit het er bijna uit![]()
Patrique, je kan in de supermarkt Roosvicee laxo halen, dat helpt ook altijd wel wat mee. Eet eens gedroogde pruimen en vergeet ook vooral niet gewoon wat vet in je eten te gebruiken. Dat hebben je darmen namelijk nodig!quote:Op zondag 24 november 2013 19:53 schreef HiZ het volgende:
[..]
Naar de dokter gaan lijkt me wel verstandig.
AH verkoopt een thee 'voor de slanke lijn'... daar zit senneblad in, als je de thee niet te sterk maakt dan werkt het als een mild laxeermiddel. Als je de thee sterk maakt dan spuit het er bijna uit
Huh, wie?quote:Op zondag 24 november 2013 20:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Patrique, je kan in de supermarkt Roosvicee laxo halen, dat helpt ook altijd wel wat mee. Eet eens gedroogde pruimen en vergeet ook vooral niet gewoon wat vet in je eten te gebruiken. Dat hebben je darmen namelijk nodig!Beetje boter op je brood etc!
Ghehe, foutje!quote:Op zondag 24 november 2013 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
Andere P.
Patoshik! Ik bedoelde jou uiteraard.
Haha, dacht ik alquote:Op zondag 24 november 2013 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
Andere P.
Patoshik! Ik bedoelde jou uiteraard.
Ik ben verder ook niet zo snel van oh ik moet naar de huisarts hoor.quote:Op zondag 24 november 2013 21:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Die plekken klinken als iets wat ik ook gehad heb. Krijg je hoogstwaarschijnlijk een stinkzalfje voor, maar ff naar de huisarts kan inderdaad geen kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |