Thee zonder suiker is een kwestie van 3 weken wennen. Daarna vind je die met suiker echt niet meer lekker. Ga op zoek naar smaakjes die je lekker vindt. Zoethout of juist munt, kaneel, citroen of een zoetige soort als mango ofzo. Er is vast thee bij die je lekker vindt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:35 schreef Myraela het volgende:
Waarom gaat water altijd zo vervelen. Ben ook geen thee drinker, niet zonder suiker in ieder geval.
Dat is toch het idee van drinken?quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:43 schreef Myraela het volgende:
Ik dronk sowieso al nooit thee, het is niet dat ik het zonder suiker ineens smerig vind. Het is meer dat het er na één slok al voor zorgt dat ik helemaal geen dorst meer heb.
Maar maakt het meer drinken niet echt makkelijker. Na een halve mok krijg ik uren niets meer weg.quote:
Ja oke als je moeite hebt met genoeg drinken is dat wel lastig dan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar maakt het meer drinken niet echt makkelijker. Na een halve mok krijg ik uren niets meer weg.
Normaal gesproken eet ik zat groenten ja.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja oke als je moeite hebt met genoeg drinken is dat wel lastig dan.
Eet je wel veel groente? Daar zit ook al vocht in.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moest naar de tram rennen en ging niet dood.
Twee oliebollenkramen voor m'n deur staan, maar er ook nog geen moeite mee! Ik zal best een oliebol eten op Oud&Nieuw, maar nu nog geen trek in!quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kom nooit in die regio dus dat scheelt. Ik heb ook het geluk dat ik niet van oliebollen houd. Dus O&N is een makkie voor mij.
Ik hoop het van hartequote:Op vrijdag 22 november 2013 05:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooi dat je zo op schema ligt.
Wat betreft dat vel, dat is van later zorg. Haal eerst de gewenste doelen maar eens, hou het daarna een tijd lang stabiel, en als je dat allemaal bereikt hebt - en dat duurt dus nog wel even, dan eens kijken naar vel. Wie weet valt het wel 100% mee! Striae krijg je niet weg, maar huid met strepen kan best weer straktrekken.
Ooooohhhhh... dat is echt een geweldig moment he.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moest naar de tram rennen en ging niet dood.
Ik heb de chilli pepper van Yogi Tea geprobeerd nav een tip van mijn nichtje en die is lekker!quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:28 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Thee zonder suiker is een kwestie van 3 weken wennen. Daarna vind je die met suiker echt niet meer lekker. Ga op zoek naar smaakjes die je lekker vindt. Zoethout of juist munt, kaneel, citroen of een zoetige soort als mango ofzo. Er is vast thee bij die je lekker vindt.
Weeg jij elke ochtend?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:26 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte.... vanochtend trouwens 116.8
Ja, en ik weet het risico daarvan, maar de risico's van niet wegen zijn groter. Het gaat me minder om het cijfer dan om de trend. Een piekje omhoog van één of twee dagen maakt niet dat ik me zorgen maak, maar als er een hele week 'foute' cijfers uitkomen ga ik kritisch kijken naar wat er getweakt kan worden in mijn patroon.quote:
Het idee dat je 2 liter per dag zou moeten drinken is wetenschappelijk niet te onderbouwen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar maakt het meer drinken niet echt makkelijker. Na een halve mok krijg ik uren niets meer weg.
Oh dat is wel goed om te weten. Ik zit halve dagen op de toilet om te plassen, dus ik denk dat dat wel goed zit.quote:Op zaterdag 23 november 2013 05:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Het idee dat je 2 liter per dag zou moeten drinken is wetenschappelijk niet te onderbouwen.
Je moet ongeveer een halve liter per dag uitpissen; maar een paar komkommers eten is daarvoor ook heel effectief. Gemiddelde gezonde volwassen pissen 1,5 tot 2 liter. Als je 2 liter water naar binnen mikt EN nog her en der wat anders drinkt EN wat groente/fruit eet dan gooi je per saldo veel meer water naar binnen dan ergens goed voor is. Het kan geen kwaad, maar als je nou tegen heug en meug dat naar binnen probeert te werken.. kan je het beter laten.
Dokter Frank heeft er een stukje over geschreven, daarin ook wat verwijzigingen naar onderzoek ernaar.
Oh nee, zo bedoelde ik het niet! Was alleen benieuwd of ik het inderdaad goed had opgemerkt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:58 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, en ik weet het risico daarvan, maar de risico's van niet wegen zijn groter. Het gaat me minder om het cijfer dan om de trend. Een piekje omhoog van één of twee dagen maakt niet dat ik me zorgen maak, maar als er een hele week 'foute' cijfers uitkomen ga ik kritisch kijken naar wat er getweakt kan worden in mijn patroon.
Ik bekijk vanavond of ik zin hebquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat zou ik alleen doen als je er echt heelheelheelveel zin in hebt. Niet omdat het er toevallig is.
Waarom alleen ontbeten? Ik denk dat je echt aan je planning moet werken...quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:56 schreef PatriQue89 het volgende:
<knip>
Daarnaast voel ik me een kneus vandaag.. last van mijn knie, het is in mijn bovenbeen/bil geschoten en alleen maar ontbeten vandaag.. Grr
Alleen ontbeten omdat ik dat om 10 uur deed, daarna dacht ik even snel boodschappen en sinterklaasinkopen te gaan doen, maar dat duurde wat langer dan gedacht. Verder is er niks mis met mijn planning, dus daar hoef ik niet aan te werken vind ik. Jij kan je leven ook niet 24/7 strak plannen neem ik aan?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:11 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Waarom alleen ontbeten? Ik denk dat je echt aan je planning moet werken...
Ja CC. Waarom doe je dat?quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb zojuist tegen m'n zin in brownies zitten eten. Ze waren heerlijk, daar niet van, maar ik had al gehad, had genoeg, had niet eens trek want zat al vol maar het moést op. Waarom, wáárom doe ik dat?
quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Alleen ontbeten omdat ik dat om 10 uur deed, daarna dacht ik even snel boodschappen en sinterklaasinkopen te gaan doen, maar dat duurde wat langer dan gedacht. Verder is er niks mis met mijn planning, dus daar hoef ik niet aan te werken vind ik. Jij kan je leven ook niet 24/7 strak plannen neem ik aan?
Ik ben toch niet onaardig?quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 08:20 schreef Vanyel het volgende:
Mijn dikheid is redelijk stabiel. Dingen als zelfgebakken krentenbollen zorgen dat het iig niet minder wordt. Nu weer een hupsje omhoog, maar met BMI 24,4 vind ik t acceptabel om deze periode (tot oud en nieuw) wat los te laten. Vanaf feb ga ik weer buiten de deur sporten, dan moet het weer ff anders.
Zij?quote:Op zondag 24 november 2013 08:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Hotje
En nee niet onaardig. Maar soms hakken "we" hier wel snel. En ik vind dat zij in korte tijd echt best veel stappen zeg
Ik hoop het niet. Wil jij eventueel nog een kind?quote:Op zondag 24 november 2013 08:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zij?
Wat is met jouw hormonen gebeurd dat je zo gematigd bent? Ben je zwanger ofzo?
Ik heb het ook helemaal niet over 24/7 je leven strak plannen, maar jij geeft aan dat je ervan baalt dat je alleen ontbeten hebt, doordat je niet goed ingeschat hebt hoe lang je inkopen gingen duren. Dat balen kun je voorkomen door wat beter te plannen. Het was maar een tipquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Alleen ontbeten omdat ik dat om 10 uur deed, daarna dacht ik even snel boodschappen en sinterklaasinkopen te gaan doen, maar dat duurde wat langer dan gedacht. Verder is er niks mis met mijn planning, dus daar hoef ik niet aan te werken vind ik. Jij kan je leven ook niet 24/7 strak plannen neem ik aan?
Al opquote:Op zondag 24 november 2013 08:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
ODan kluts ik wat mensen door elkaar ben ik bang
Ik kom er aan Tink!
Ik vraag me dan ook altijd af sinds wanneer die ATL's ingaan.quote:
Mwah... als het aan mij lag waren we binnen 2 uur weer terug. Maar goed.. Ik vind het verder geen wereldramp.quote:Op zondag 24 november 2013 08:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daar is het dus mis. Op zich idd geen drama, maar als je vervolgens loopt te balen dat je alleen ontbeten hebt door deze inschatting, is het misschien handig om beter te leren inschatten of je voor te bereiden op uitloop.
En ik ben inderdaad een hijquote:Op zondag 24 november 2013 08:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Hotje
En nee niet onaardig. Maar soms hakken "we" hier wel snel. En ik vind dat zij in korte tijd echt best veel stappen zeg
Nouja.. ik had er dus een tijd voor ingeschat, mislukt, jammer en helaas. Volgende keer beter!quote:Op zondag 24 november 2013 08:39 schreef Tink89 het volgende:
Patrique is een kerel hoor!
[..]
Ik heb het ook helemaal niet over 24/7 je leven strak plannen, maar jij geeft aan dat je ervan baalt dat je alleen ontbeten hebt, doordat je niet goed ingeschat hebt hoe lang je inkopen gingen duren. Dat balen kun je voorkomen door wat beter te plannen. Het was maar een tip
quote:
Haha oeps.. als je het zo bekijkt ja..quote:
It's okayquote:Op zondag 24 november 2013 10:43 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Haha oeps.. als je het zo bekijkt ja..
Ik keek vanaf t moment dat ik begonnen ben
Bij mij sinds ik begonnen ben met m'n levensstijl aanpassenquote:Op zondag 24 november 2013 10:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook altijd af sinds wanneer die ATL's ingaan.![]()
En vanochtend was de weegschaal alweer lief.-0.8
Dan zit je toch al snel in de ATL's, tenzij je periodes weer veel aangekomen bent tussendoor.quote:Op zondag 24 november 2013 14:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Bij mij sinds ik begonnen ben met m'n levensstijl aanpassen
Wel zonde.quote:Op zondag 24 november 2013 18:24 schreef HiZ het volgende:
117,2 vanochtend, maar dat is niet zo vreemd aangezien ik op zaterdag nauwelijks een stap heb gezet en wel heb zitten snacken
Ja, daar deed ik de yoghurt ook telkens in. Ik heb trouwens net Alpro Soya-yoghurt gekocht, ben benieuwd hoe dat smaakt en of dat wel werkt.quote:Op zondag 24 november 2013 17:13 schreef Sarabi het volgende:
Hebben jullie een koelkast op je werk Ruby?
Zo'n omelet kan je dan ook goed meenemen, salades of quiche.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 november 2013 19:45 schreef Patoshik het volgende:
Ik ben nog steeds verstopt. Lijnzaad helpt niet.
Naar de dokter gaan lijkt me wel verstandig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AH verkoopt een thee 'voor de slanke lijn'... daar zit senneblad in, als je de thee niet te sterk maakt dan werkt het als een mild laxeermiddel. Als je de thee sterk maakt dan spuit het er bijna uit![]()
Patrique, je kan in de supermarkt Roosvicee laxo halen, dat helpt ook altijd wel wat mee. Eet eens gedroogde pruimen en vergeet ook vooral niet gewoon wat vet in je eten te gebruiken. Dat hebben je darmen namelijk nodig!quote:Op zondag 24 november 2013 19:53 schreef HiZ het volgende:
[..]
Naar de dokter gaan lijkt me wel verstandig.
AH verkoopt een thee 'voor de slanke lijn'... daar zit senneblad in, als je de thee niet te sterk maakt dan werkt het als een mild laxeermiddel. Als je de thee sterk maakt dan spuit het er bijna uit
Huh, wie?quote:Op zondag 24 november 2013 20:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Patrique, je kan in de supermarkt Roosvicee laxo halen, dat helpt ook altijd wel wat mee. Eet eens gedroogde pruimen en vergeet ook vooral niet gewoon wat vet in je eten te gebruiken. Dat hebben je darmen namelijk nodig!Beetje boter op je brood etc!
Ghehe, foutje!quote:Op zondag 24 november 2013 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
Andere P.
Patoshik! Ik bedoelde jou uiteraard.
Haha, dacht ik alquote:Op zondag 24 november 2013 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
Andere P.
Patoshik! Ik bedoelde jou uiteraard.
Ik ben verder ook niet zo snel van oh ik moet naar de huisarts hoor.quote:Op zondag 24 november 2013 21:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Die plekken klinken als iets wat ik ook gehad heb. Krijg je hoogstwaarschijnlijk een stinkzalfje voor, maar ff naar de huisarts kan inderdaad geen kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |