abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 november 2013 @ 08:25:27 #51
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133506414
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:55 schreef Tink89 het volgende:
Ik voel me nog steeds helemaal niet lekker, maar ben qua eten wel gewoon normaal aan 't doen :)

Morgenvroeg weegschaalmoment, verwacht dat ik stil sta. We zullen zien.
Toch -0,2 *i know, i know, dat is een keer pissen* ondanks de migraine en de geplande frietjes met homemmade vispotje van gisteravond.

Vandaag een werkdag van een uur of 14, dus ben benieuwd hoe ik me vanavond voel. Iig het volgende lijstje in de planning:
O: 250 gr. lv kwark met een banaan en een tl suiker.
T: Appel
L: 4 volkoren. 2 corned beef, 2 anijshagel
T: Appel
T: Puntpaprika
D: Salade met couscous van de AH
T: Niks meer, werken...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_133506639
Het eerste kopje thee 's ochtends O+.

Ken je dat, dat je thuiskomt van werk/studie, compleet helemaal morsjedood bent en alleen maar wil slapen, EN VERVOLGENS DE HELE NACHT WAKKER LIGT :(. Maar 12 uur werken op een uurtje slaap moet lukken. Denk ik.
pi_133507240
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 08:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dus ik zaai in het voorjaar, heb dan tot de vorst verse snijbiet en haal dan de restanten eruit en zaai in de nieuwe lente opnieuw?
Minstens. Snijbiet kan best tegen wat vorst, dus het valt niet direct om, als je het een beetje helpt (glasplaatje ervoor iod) heb je in de winter ook nog snijbiet - het groeit alleen niet echt meer aan.
Ik heb ze ook wel eens aan het eind van het jaar uitgestoken en in de kas gezet - dan kan je blad eten tot in de volgende lente.

En als je dan in het voorjaar nieuwe zaait, doe dat dan op een nieuwe plek of in -als je in een bak oid zaait- in schone grond.
Je kan (buiten) zaaien vanaf half maart tot half augustus (dat zeg ik, het is geen moeilijke plant), en oogsten tot half november. Ze staan er nu in mijn moestuin nog fier en fruitig bij.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_133508107
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:26 schreef SilverSjoiis het volgende:
Even snel terug gelezen, want lange dag en moe..

Het sinterklaassnoepgoed blijft hier buiten de deur, dus geen last van! Ga volgende week naar vriendinnetje die studeert in het buitenland en voor haar flink wat snoepgoed ingeslagen.

Met kerst ga ik ook niet beknibbelen op avondeten, want daar vind ik de kerstdagen veels te gezellig voor. Op de planning staan een dag chinees, gourmetten en nog onbekend. Met oud en nieuw doen we jaarlijks sushi O+

Lijstje voor vandaag:
O: 3 volkoren knäckebröd met magere filet american
T: appel
L: bagel met carpaccio en een bagel met humus
T: eiermuffin
D: kip tandoori met spinazie en rijst

Lekker een uur gewandeld door Amsterdam, want moest op vriendlief wachten. En net terug uit het theater!

Wat zijn knieperties?
Soort rolletjes maar dan niet opgerold :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133508301
Bleh verkouden -O-
  vrijdag 22 november 2013 @ 10:36:30 #56
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133508423
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:18 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Soort rolletjes maar dan niet opgerold :9
Rolletjes? :?
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_133508723
Ik dacht dat het iets Nederlands was maar kennelijk dus iets uit de regio :+

Knieperties:

Rolletjes:

Zo'n rolletje spuit je dan vol met slagroom.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 22 november 2013 @ 11:33:50 #58
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133509631
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:50 schreef V1z0R het volgende:

Knieperties:
[ afbeelding ]

Rolletjes:
[ afbeelding ]

Ziet er nogal droog uit...
pi_133509643
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:29 schreef Sarabi het volgende:
Bleh verkouden -O-
Maar ontbeten met een spinazie/courgettesoepje, vitamientjes!
pi_133509954
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:50 schreef V1z0R het volgende:

Knieperties:
[ afbeelding ]

Rolletjes:
[ afbeelding ]

Ah! Nee, inderdaad nog nooit van gehoord! :P
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_133511476
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 11:33 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ziet er nogal droog uit...
Het zijn koekjes. Juist vet knapperig. Als je 1 hap neemt ligt gelijk zo'n kniepertie in 10 stukken :P
pi_133511923
Ziet eruit als iets waar ik de hele dag van zou willen eten.
  vrijdag 22 november 2013 @ 13:18:51 #63
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133512186
Ik vind het er niet lekker uit zien. Ik heb een reep lactosevrije rijstchocolade gekocht en uitgedeeld en mag zelf ook een stukje. Jum!
pi_133512782
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:10 schreef Myraela het volgende:
Ziet eruit als iets waar ik de hele dag van zou willen eten.
Geloof me. Probeer ze niet wat je doet het. :P

Ik probeer er dit jaar ook vanaf te blijven want anders kom ik wel 10 kilo aan in de december maand dankzij die dingen.
pi_133513079
Vechtersrolletjes horen er wat mij betreft ook écht bij met O&N. Geen zelfgebakken kniepertjes, maar ik ken ze wel. Maar goed, ik heb ook een papa uit Groningen en een mama uit Drenthe, en kom zelf uit Overijssel dus regio-technisch klopt dat wel.

Ik kan volgens mij elk moment ongesteld worden, maar voel me niet opgeblazen ofzo. Hopelijk komt het deze x ook niet!
  vrijdag 22 november 2013 @ 14:10:33 #66
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133513837
Ik ben een zuid-limburgse... dat verklaart waarom ik ze niet ken.

Hoe dan ook: de chocolade was lekker en het helemaal waard. Heb het netjes bij 2 kleine stukjes gehouden. Straks nog fruit en paprika en avondeten, dus genoeg gezonde dingen hier liggen.

Nog maar 7 uur werken |:(
pi_133513899
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:36 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Geloof me. Probeer ze niet wat je doet het. :P

Ik probeer er dit jaar ook vanaf te blijven want anders kom ik wel 10 kilo aan in de december maand dankzij die dingen.
Ik kom nooit in die regio dus dat scheelt. Ik heb ook het geluk dat ik niet van oliebollen houd. Dus O&N is een makkie voor mij. O+
pi_133514151
De oliebollen en appelflappen zijn voor mij nog niet eens de moeilijkheid van O&N, maar de hoeveelheid drank die ik wil!
  vrijdag 22 november 2013 @ 15:24:00 #69
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133516074
Appelbollen en champagne :)

Gelukkig hebben wij een 1001nachtfeestje met O&N. Baklava, couscoussalade, gegrilde groente, houmous enz....
pi_133516190
Hier meestal wel een oliebol, maar verder vind ik het ook niet zo spannend.
pi_133516290
Oud en nieuw... Rolletjes zijn yummie inderdaad. Oliebollen enzo eet ik opzich wel, maar kan ik makkelijk zonder. Daarnaast zijn er nog genoeg andere hapjes hier..Maar vorig weekend op een verjaardag kon ik het ook prima weerstaan. Ben benieuwd :7
  vrijdag 22 november 2013 @ 16:29:06 #72
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133517987
Ik ben echt zo ontzettend op... De hoofdpijn van woensdag wil maar niet over gaan, maar ik kon vandaag echt niet weg blijven van m'n werk. Over een uurtje m'n salade naar binnen lepelen en dan op naar m'n eerste afspraak van vanavond. Om 20:00 uur de volgende en dan maar hopen dat die niet al te lang duurt.

Morgenvroeg iig lekker paardrijden om mijn hoofd leeg te maken. Heb er nu al behoefte aan. Collegaatje biedt net aan dat ik daarna nog wel een rondje kan maken op haar paardje. Ben benieuwd, beestje zou ik vroeger niet op zijn gaan zitten, maar inmiddels kan het best, denk ik.

En oliebollen, nah... Appelbollen wel! Van die kraam naast station Bijlmer-Arena. Die zijn zo heerlijk gevuld!
pi_133518200
Waarom gaat water altijd zo vervelen. Ben ook geen thee drinker, niet zonder suiker in ieder geval.
pi_133519641
Na 2,5 dag alleen maar water en thee te drinken begint het ook wel saai te worden.
In de zomer heb ik er nooit zo'n moeite mee, maar nu wel.
Ben benieuwd of ik het dit weekend overleef :D
pi_133519831
Ik probeerde al sinds de zomer zo veel mogelijk water te drinken maar greep toch soms weer naar de crystal clear maar sinds dat ik m'n verstandkies enzo heb laten trekken drink ik alleen maar water. Want toen alles nog los zat prikte crystal clear zo erg.. en nu ben ik er helemaal aan gewent. :) Neem altijd mijn flesjes mee zodat ik makkelijk weet wanneer ik genoeg gedronken heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')