Toch -0,2 *i know, i know, dat is een keer pissen* ondanks de migraine en de geplande frietjes met homemmade vispotje van gisteravond.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:55 schreef Tink89 het volgende:
Ik voel me nog steeds helemaal niet lekker, maar ben qua eten wel gewoon normaal aan 't doen
Morgenvroeg weegschaalmoment, verwacht dat ik stil sta. We zullen zien.
Minstens. Snijbiet kan best tegen wat vorst, dus het valt niet direct om, als je het een beetje helpt (glasplaatje ervoor iod) heb je in de winter ook nog snijbiet - het groeit alleen niet echt meer aan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dus ik zaai in het voorjaar, heb dan tot de vorst verse snijbiet en haal dan de restanten eruit en zaai in de nieuwe lente opnieuw?
Soort rolletjes maar dan niet opgeroldquote:Op donderdag 21 november 2013 22:26 schreef SilverSjoiis het volgende:
Even snel terug gelezen, want lange dag en moe..
Het sinterklaassnoepgoed blijft hier buiten de deur, dus geen last van! Ga volgende week naar vriendinnetje die studeert in het buitenland en voor haar flink wat snoepgoed ingeslagen.
Met kerst ga ik ook niet beknibbelen op avondeten, want daar vind ik de kerstdagen veels te gezellig voor. Op de planning staan een dag chinees, gourmetten en nog onbekend. Met oud en nieuw doen we jaarlijks sushi
Lijstje voor vandaag:
O: 3 volkoren knäckebröd met magere filet american
T: appel
L: bagel met carpaccio en een bagel met humus
T: eiermuffin
D: kip tandoori met spinazie en rijst
Lekker een uur gewandeld door Amsterdam, want moest op vriendlief wachten. En net terug uit het theater!
Wat zijn knieperties?
Rolletjes?quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Soort rolletjes maar dan niet opgerold
Ziet er nogal droog uit...quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:50 schreef V1z0R het volgende:
Ik dacht dat het iets Nederlands was maar kennelijk dus iets uit de regio
Knieperties:
[ afbeelding ]
Rolletjes:
[ afbeelding ]
Zo'n rolletje spuit je dan vol met slagroom.
Ah! Nee, inderdaad nog nooit van gehoord!quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:50 schreef V1z0R het volgende:
Ik dacht dat het iets Nederlands was maar kennelijk dus iets uit de regio
Knieperties:
[ afbeelding ]
Rolletjes:
[ afbeelding ]
Zo'n rolletje spuit je dan vol met slagroom.
Het zijn koekjes. Juist vet knapperig. Als je 1 hap neemt ligt gelijk zo'n kniepertie in 10 stukkenquote:
Geloof me. Probeer ze niet wat je doet het.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:10 schreef Myraela het volgende:
Ziet eruit als iets waar ik de hele dag van zou willen eten.
Ik kom nooit in die regio dus dat scheelt. Ik heb ook het geluk dat ik niet van oliebollen houd. Dus O&N is een makkie voor mij.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:36 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Geloof me. Probeer ze niet wat je doet het.![]()
Ik probeer er dit jaar ook vanaf te blijven want anders kom ik wel 10 kilo aan in de december maand dankzij die dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |