Thee zonder suiker is een kwestie van 3 weken wennen. Daarna vind je die met suiker echt niet meer lekker. Ga op zoek naar smaakjes die je lekker vindt. Zoethout of juist munt, kaneel, citroen of een zoetige soort als mango ofzo. Er is vast thee bij die je lekker vindt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:35 schreef Myraela het volgende:
Waarom gaat water altijd zo vervelen. Ben ook geen thee drinker, niet zonder suiker in ieder geval.
Dat is toch het idee van drinken?quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:43 schreef Myraela het volgende:
Ik dronk sowieso al nooit thee, het is niet dat ik het zonder suiker ineens smerig vind. Het is meer dat het er na één slok al voor zorgt dat ik helemaal geen dorst meer heb.
Maar maakt het meer drinken niet echt makkelijker. Na een halve mok krijg ik uren niets meer weg.quote:
Ja oke als je moeite hebt met genoeg drinken is dat wel lastig dan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar maakt het meer drinken niet echt makkelijker. Na een halve mok krijg ik uren niets meer weg.
Normaal gesproken eet ik zat groenten ja.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja oke als je moeite hebt met genoeg drinken is dat wel lastig dan.
Eet je wel veel groente? Daar zit ook al vocht in.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moest naar de tram rennen en ging niet dood.
Twee oliebollenkramen voor m'n deur staan, maar er ook nog geen moeite mee! Ik zal best een oliebol eten op Oud&Nieuw, maar nu nog geen trek in!quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kom nooit in die regio dus dat scheelt. Ik heb ook het geluk dat ik niet van oliebollen houd. Dus O&N is een makkie voor mij.
Ik hoop het van hartequote:Op vrijdag 22 november 2013 05:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooi dat je zo op schema ligt.
Wat betreft dat vel, dat is van later zorg. Haal eerst de gewenste doelen maar eens, hou het daarna een tijd lang stabiel, en als je dat allemaal bereikt hebt - en dat duurt dus nog wel even, dan eens kijken naar vel. Wie weet valt het wel 100% mee! Striae krijg je niet weg, maar huid met strepen kan best weer straktrekken.
Ooooohhhhh... dat is echt een geweldig moment he.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moest naar de tram rennen en ging niet dood.
Ik heb de chilli pepper van Yogi Tea geprobeerd nav een tip van mijn nichtje en die is lekker!quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:28 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Thee zonder suiker is een kwestie van 3 weken wennen. Daarna vind je die met suiker echt niet meer lekker. Ga op zoek naar smaakjes die je lekker vindt. Zoethout of juist munt, kaneel, citroen of een zoetige soort als mango ofzo. Er is vast thee bij die je lekker vindt.
Weeg jij elke ochtend?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:26 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte.... vanochtend trouwens 116.8
Ja, en ik weet het risico daarvan, maar de risico's van niet wegen zijn groter. Het gaat me minder om het cijfer dan om de trend. Een piekje omhoog van één of twee dagen maakt niet dat ik me zorgen maak, maar als er een hele week 'foute' cijfers uitkomen ga ik kritisch kijken naar wat er getweakt kan worden in mijn patroon.quote:
Het idee dat je 2 liter per dag zou moeten drinken is wetenschappelijk niet te onderbouwen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar maakt het meer drinken niet echt makkelijker. Na een halve mok krijg ik uren niets meer weg.
Oh dat is wel goed om te weten. Ik zit halve dagen op de toilet om te plassen, dus ik denk dat dat wel goed zit.quote:Op zaterdag 23 november 2013 05:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Het idee dat je 2 liter per dag zou moeten drinken is wetenschappelijk niet te onderbouwen.
Je moet ongeveer een halve liter per dag uitpissen; maar een paar komkommers eten is daarvoor ook heel effectief. Gemiddelde gezonde volwassen pissen 1,5 tot 2 liter. Als je 2 liter water naar binnen mikt EN nog her en der wat anders drinkt EN wat groente/fruit eet dan gooi je per saldo veel meer water naar binnen dan ergens goed voor is. Het kan geen kwaad, maar als je nou tegen heug en meug dat naar binnen probeert te werken.. kan je het beter laten.
Dokter Frank heeft er een stukje over geschreven, daarin ook wat verwijzigingen naar onderzoek ernaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |