abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 november 2013 @ 17:28:07 #76
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133520092
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:35 schreef Myraela het volgende:
Waarom gaat water altijd zo vervelen. Ben ook geen thee drinker, niet zonder suiker in ieder geval.
Thee zonder suiker is een kwestie van 3 weken wennen. Daarna vind je die met suiker echt niet meer lekker. Ga op zoek naar smaakjes die je lekker vindt. Zoethout of juist munt, kaneel, citroen of een zoetige soort als mango ofzo. Er is vast thee bij die je lekker vindt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_133520263
Werkelijk bijna alles is een kwestie van even wennen. Smaak kun je oefenen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133520526
Muntthee O+
Suiker in de thee vind ik sowieso zonde van de smaak & kcal.
pi_133520603
Ik dronk sowieso al nooit thee, het is niet dat ik het zonder suiker ineens smerig vind. Het is meer dat het er na één slok al voor zorgt dat ik helemaal geen dorst meer heb.
pi_133520655
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:43 schreef Myraela het volgende:
Ik dronk sowieso al nooit thee, het is niet dat ik het zonder suiker ineens smerig vind. Het is meer dat het er na één slok al voor zorgt dat ik helemaal geen dorst meer heb.
Dat is toch het idee van drinken?
pi_133520749
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is toch het idee van drinken?
Maar maakt het meer drinken niet echt makkelijker. Na een halve mok krijg ik uren niets meer weg.
pi_133520807
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar maakt het meer drinken niet echt makkelijker. Na een halve mok krijg ik uren niets meer weg.
Ja oke als je moeite hebt met genoeg drinken is dat wel lastig dan.
Eet je wel veel groente? Daar zit ook al vocht in.
pi_133520957
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja oke als je moeite hebt met genoeg drinken is dat wel lastig dan.
Eet je wel veel groente? Daar zit ook al vocht in.
Normaal gesproken eet ik zat groenten ja. :Y Dat zit wel goed.
pi_133521690
Ik moest naar de tram rennen en ging niet dood.
pi_133522820
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:22 schreef clumsy_clown het volgende:
_O_
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_133522905
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik kom nooit in die regio dus dat scheelt. Ik heb ook het geluk dat ik niet van oliebollen houd. Dus O&N is een makkie voor mij. O+
Twee oliebollenkramen voor m'n deur staan, maar er ook nog geen moeite mee! Ik zal best een oliebol eten op Oud&Nieuw, maar nu nog geen trek in!

De appelbeignets van m'n moeder daarentegen zijn verrukkelijk O+ En aangezien zij niet echt rekening houdt met het feit dat ik aan het afvallen ben, zal er wel een bak voor ons klaar staan straks..

En mijn lijst van vandaag

O - Drie volkoren knackbrod met magere filet americain
L - Wrap met sla, ananas, gefruite uitjes, een plakje ham, rucola en knoflooksaus
T - 5 prepsels (?) van die zoute stengels
D - Bietenappelsalade, bietenaardappelsalade en witlofstamppot met gemarineerde kippenhaasjes O+ Moest restjes weg werken O-)
pi_133523716
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 november 2013 05:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Mooi dat je zo op schema ligt :Y.

Wat betreft dat vel, dat is van later zorg. Haal eerst de gewenste doelen maar eens, hou het daarna een tijd lang stabiel, en als je dat allemaal bereikt hebt - en dat duurt dus nog wel even, dan eens kijken naar vel. Wie weet valt het wel 100% mee! Striae krijg je niet weg, maar huid met strepen kan best weer straktrekken.
Ik hoop het van harte :) .... vanochtend trouwens 116.8 :)
pi_133523739
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ooooohhhhh... dat is echt een geweldig moment he. :) Gefeliciteerd.
  vrijdag 22 november 2013 @ 19:44:53 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133524342
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:28 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Thee zonder suiker is een kwestie van 3 weken wennen. Daarna vind je die met suiker echt niet meer lekker. Ga op zoek naar smaakjes die je lekker vindt. Zoethout of juist munt, kaneel, citroen of een zoetige soort als mango ofzo. Er is vast thee bij die je lekker vindt.
Ik heb de chilli pepper van Yogi Tea geprobeerd nav een tip van mijn nichtje en die is lekker! :Y Jum! :Y
pi_133527582
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 19:26 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik hoop het van harte :) .... vanochtend trouwens 116.8 :)
Weeg jij elke ochtend?
pi_133537813
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 20:58 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Weeg jij elke ochtend?
Ja, en ik weet het risico daarvan, maar de risico's van niet wegen zijn groter. Het gaat me minder om het cijfer dan om de trend. Een piekje omhoog van één of twee dagen maakt niet dat ik me zorgen maak, maar als er een hele week 'foute' cijfers uitkomen ga ik kritisch kijken naar wat er getweakt kan worden in mijn patroon.
pi_133540123
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het idee dat je 2 liter per dag zou moeten drinken is wetenschappelijk niet te onderbouwen.
Je moet ongeveer een halve liter per dag uitpissen; maar een paar komkommers eten is daarvoor ook heel effectief. Gemiddelde gezonde volwassen pissen 1,5 tot 2 liter. Als je 2 liter water naar binnen mikt EN nog her en der wat anders drinkt EN wat groente/fruit eet dan gooi je per saldo veel meer water naar binnen dan ergens goed voor is. Het kan geen kwaad, maar als je nou tegen heug en meug dat naar binnen probeert te werken.. kan je het beter laten :).

Dokter Frank heeft er een stukje over geschreven, daarin ook wat verwijzigingen naar onderzoek ernaar.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_133540473
Irritant dat je niet bij fatsecret kunt invullen "ik gok 1500 calorietjes" als je uit eten bent geweest en geen idee hebt wat je hebt gegeten.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133540780
Toen ik mijn WW punten nog braaf bijhield deed ik grote zondes waarvn ik het punten aantal moest gokken altijd bij in croissantjes. 20 punten croissantjes was dan flink uit eten ;)
pi_133541033
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 november 2013 05:40 schreef sigme het volgende:

[..]

Het idee dat je 2 liter per dag zou moeten drinken is wetenschappelijk niet te onderbouwen.
Je moet ongeveer een halve liter per dag uitpissen; maar een paar komkommers eten is daarvoor ook heel effectief. Gemiddelde gezonde volwassen pissen 1,5 tot 2 liter. Als je 2 liter water naar binnen mikt EN nog her en der wat anders drinkt EN wat groente/fruit eet dan gooi je per saldo veel meer water naar binnen dan ergens goed voor is. Het kan geen kwaad, maar als je nou tegen heug en meug dat naar binnen probeert te werken.. kan je het beter laten :).

Dokter Frank heeft er een stukje over geschreven, daarin ook wat verwijzigingen naar onderzoek ernaar.
Oh dat is wel goed om te weten. Ik zit halve dagen op de toilet om te plassen, dus ik denk dat dat wel goed zit. :')
pi_133541285
Gisteren voor het eerst in jaren niet op een vrijdagavond gedronken :D
Bevalt best goed, nu de rest van het weekend nog (bezoek van schoonouders).
pi_133541314
Ontbijten met een salade is toch een beetje, meh. Dat doe ik niet meer.
pi_133541354
Ik hou van salades maar als ontbijt is het inderdaad ook niet mijn ding.
Ik heb net ontbeten met griekse yoghurt en honing. Vanmiddag nog een restje spinaziesoep :9
pi_133541420
En weer een kilo eraf *O*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')