Oh nee, zo bedoelde ik het niet! Was alleen benieuwd of ik het inderdaad goed had opgemerkt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:58 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, en ik weet het risico daarvan, maar de risico's van niet wegen zijn groter. Het gaat me minder om het cijfer dan om de trend. Een piekje omhoog van één of twee dagen maakt niet dat ik me zorgen maak, maar als er een hele week 'foute' cijfers uitkomen ga ik kritisch kijken naar wat er getweakt kan worden in mijn patroon.
Ik bekijk vanavond of ik zin hebquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat zou ik alleen doen als je er echt heelheelheelveel zin in hebt. Niet omdat het er toevallig is.
Waarom alleen ontbeten? Ik denk dat je echt aan je planning moet werken...quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:56 schreef PatriQue89 het volgende:
<knip>
Daarnaast voel ik me een kneus vandaag.. last van mijn knie, het is in mijn bovenbeen/bil geschoten en alleen maar ontbeten vandaag.. Grr
Alleen ontbeten omdat ik dat om 10 uur deed, daarna dacht ik even snel boodschappen en sinterklaasinkopen te gaan doen, maar dat duurde wat langer dan gedacht. Verder is er niks mis met mijn planning, dus daar hoef ik niet aan te werken vind ik. Jij kan je leven ook niet 24/7 strak plannen neem ik aan?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:11 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Waarom alleen ontbeten? Ik denk dat je echt aan je planning moet werken...
Ja CC. Waarom doe je dat?quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb zojuist tegen m'n zin in brownies zitten eten. Ze waren heerlijk, daar niet van, maar ik had al gehad, had genoeg, had niet eens trek want zat al vol maar het moést op. Waarom, wáárom doe ik dat?
quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Alleen ontbeten omdat ik dat om 10 uur deed, daarna dacht ik even snel boodschappen en sinterklaasinkopen te gaan doen, maar dat duurde wat langer dan gedacht. Verder is er niks mis met mijn planning, dus daar hoef ik niet aan te werken vind ik. Jij kan je leven ook niet 24/7 strak plannen neem ik aan?
Ik ben toch niet onaardig?quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 08:20 schreef Vanyel het volgende:
Mijn dikheid is redelijk stabiel. Dingen als zelfgebakken krentenbollen zorgen dat het iig niet minder wordt. Nu weer een hupsje omhoog, maar met BMI 24,4 vind ik t acceptabel om deze periode (tot oud en nieuw) wat los te laten. Vanaf feb ga ik weer buiten de deur sporten, dan moet het weer ff anders.
Zij?quote:Op zondag 24 november 2013 08:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Hotje
En nee niet onaardig. Maar soms hakken "we" hier wel snel. En ik vind dat zij in korte tijd echt best veel stappen zeg
Ik hoop het niet. Wil jij eventueel nog een kind?quote:Op zondag 24 november 2013 08:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zij?
Wat is met jouw hormonen gebeurd dat je zo gematigd bent? Ben je zwanger ofzo?
Ik heb het ook helemaal niet over 24/7 je leven strak plannen, maar jij geeft aan dat je ervan baalt dat je alleen ontbeten hebt, doordat je niet goed ingeschat hebt hoe lang je inkopen gingen duren. Dat balen kun je voorkomen door wat beter te plannen. Het was maar een tipquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Alleen ontbeten omdat ik dat om 10 uur deed, daarna dacht ik even snel boodschappen en sinterklaasinkopen te gaan doen, maar dat duurde wat langer dan gedacht. Verder is er niks mis met mijn planning, dus daar hoef ik niet aan te werken vind ik. Jij kan je leven ook niet 24/7 strak plannen neem ik aan?
Al opquote:Op zondag 24 november 2013 08:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
ODan kluts ik wat mensen door elkaar ben ik bang
Ik kom er aan Tink!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |