abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133541472
Hier vanochtend maar 3 ons, maar eigenlijk zit ik te wachten op de dag dat ik toch weer een beetje aankom. Want het is nu al 5 dagen alleen maar naar beneden. Al hoor je mij daar eigenlijk niet over klagen hoor. :D
pi_133543384
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 00:58 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ja, en ik weet het risico daarvan, maar de risico's van niet wegen zijn groter. Het gaat me minder om het cijfer dan om de trend. Een piekje omhoog van één of twee dagen maakt niet dat ik me zorgen maak, maar als er een hele week 'foute' cijfers uitkomen ga ik kritisch kijken naar wat er getweakt kan worden in mijn patroon.
Oh nee, zo bedoelde ik het niet! Was alleen benieuwd of ik het inderdaad goed had opgemerkt.

Ik sta ook wel eens tussendoor op de weegschasl hoor :)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_133545676
Boterkoek voor de visite in huis gehaald, nu twijfel ik of ik ook een stukje neem.
Qua kcal kom ik vandaag erg laag uit maar om het nu met koek aan te gaan vullen...
pi_133547378
Dat zou ik alleen doen als je er echt heelheelheelveel zin in hebt. Niet omdat het er toevallig is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133547982
Zo... thuis van sinterklaasinkopen en boodschappen enzo. Bergen snoepgoed ingeslagen, voor sinterklaas en kerst.. En het doet me niks *O*

Daarnaast een beetje gekeken voor een leuk kledingsetje voor kerst... 2 paar schoenen gescoord *O* En dat was het :') Had opzich wel een vestje, ging ik afrekenen.. zegt de verkoopster: U weet dat dit een tweede keus artikel is? Zat er een vieze vlek op een arm.. Laat maar zitten dan :') Wel nog een hoodie gekocht, maar geen feestdagen-materiaal..

Daarnaast voel ik me een kneus vandaag.. last van mijn knie, het is in mijn bovenbeen/bil geschoten en alleen maar ontbeten vandaag.. Grr
pi_133548576
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 16:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat zou ik alleen doen als je er echt heelheelheelveel zin in hebt. Niet omdat het er toevallig is.
Ik bekijk vanavond of ik zin heb :Y als het vlak na het avondeten is dan sowieso niet.
  zaterdag 23 november 2013 @ 18:11:20 #107
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133549630
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 november 2013 16:56 schreef PatriQue89 het volgende:
<knip>
Daarnaast voel ik me een kneus vandaag.. last van mijn knie, het is in mijn bovenbeen/bil geschoten en alleen maar ontbeten vandaag.. Grr
Waarom alleen ontbeten? Ik denk dat je echt aan je planning moet werken...

Ik heb vanochtend heerlijk gesport en verder een goede dag gehad. Morgenvroeg wegen. Na uitslapen tot 8:30 ofzo ben ik altijd lichter dan vroeger in de ochtend. We zullen zien. Komende week een keertje extra sporten, week erna ook (we gaan trekpaarden rijden!), dus mag best een zelfgebakken speculaasje op 7 december.

Morgen btw spelletjesmiddag. Heb voor de mannen chips, maar ook een grote schaal worteltjes, komkommer, puntpaprika en houmous :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_133553115
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:11 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Waarom alleen ontbeten? Ik denk dat je echt aan je planning moet werken...

Alleen ontbeten omdat ik dat om 10 uur deed, daarna dacht ik even snel boodschappen en sinterklaasinkopen te gaan doen, maar dat duurde wat langer dan gedacht. Verder is er niks mis met mijn planning, dus daar hoef ik niet aan te werken vind ik. Jij kan je leven ook niet 24/7 strak plannen neem ik aan?
pi_133554692
Wedstrijd ging vandaag niet door.. balen!
Morgen weer wegen en wandelen. Denk dat ik deze week weer een goede week heb gehad :D

Spelletjesmiddagen O+ twee weken geleden nog een gehad :D
pi_133561255
Ik heb zojuist tegen m'n zin in brownies zitten eten. Ze waren heerlijk, daar niet van, maar ik had al gehad, had genoeg, had niet eens trek want zat al vol maar het moést op :{. Waarom, wáárom doe ik dat?
pi_133562918
Stukje boterkoek en chocolade op.
kan beter maar zonder alcohol is het een stuk beter qua kcal dan normaal in het weekend.
pi_133566732
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb zojuist tegen m'n zin in brownies zitten eten. Ze waren heerlijk, daar niet van, maar ik had al gehad, had genoeg, had niet eens trek want zat al vol maar het moést op :{. Waarom, wáárom doe ik dat?
Ja CC. Waarom doe je dat? }:|
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_133566737
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 november 2013 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Alleen ontbeten omdat ik dat om 10 uur deed, daarna dacht ik even snel boodschappen en sinterklaasinkopen te gaan doen, maar dat duurde wat langer dan gedacht. Verder is er niks mis met mijn planning, dus daar hoef ik niet aan te werken vind ik. Jij kan je leven ook niet 24/7 strak plannen neem ik aan?
:D
Daar is het dus mis. Op zich idd geen drama, maar als je vervolgens loopt te balen dat je alleen ontbeten hebt door deze inschatting, is het misschien handig om beter te leren inschatten of je voor te bereiden op uitloop.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_133566744
Oi, tis een n00b he!

Hoe is het met jouw dikheid Vanyelkind?
pi_133566759
Mijn dikheid is redelijk stabiel. Dingen als zelfgebakken krentenbollen zorgen dat het iig niet minder wordt. Nu weer een hupsje omhoog, maar met BMI 24,4 vind ik t acceptabel om deze periode (tot oud en nieuw) wat los te laten. Vanaf feb ga ik weer buiten de deur sporten, dan moet het weer ff anders.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_133566762
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 08:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oi, tis een n00b he!
Ik ben toch niet onaardig?
pi_133566768
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 08:20 schreef Vanyel het volgende:
Mijn dikheid is redelijk stabiel. Dingen als zelfgebakken krentenbollen zorgen dat het iig niet minder wordt. Nu weer een hupsje omhoog, maar met BMI 24,4 vind ik t acceptabel om deze periode (tot oud en nieuw) wat los te laten. Vanaf feb ga ik weer buiten de deur sporten, dan moet het weer ff anders.
:9~ Hotje :9~

En nee niet onaardig. Maar soms hakken "we" hier wel snel. En ik vind dat zij in korte tijd echt best veel stappen zeg :Y
pi_133566776
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 08:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:9~ Hotje :9~

En nee niet onaardig. Maar soms hakken "we" hier wel snel. En ik vind dat zij in korte tijd echt best veel stappen zeg :Y
Zij? :o

Wat is met jouw hormonen gebeurd dat je zo gematigd bent? Ben je zwanger ofzo?
pi_133566778
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 08:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Zij? :o

Wat is met jouw hormonen gebeurd dat je zo gematigd bent? Ben je zwanger ofzo?
Ik hoop het niet. Wil jij eventueel nog een kind?

Is een zij toch? :@
  zondag 24 november 2013 @ 08:39:42 #120
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133566833
Patrique is een kerel hoor!

quote:
7s.gif Op zaterdag 23 november 2013 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Ik heb het ook helemaal niet over 24/7 je leven strak plannen, maar jij geeft aan dat je ervan baalt dat je alleen ontbeten hebt, doordat je niet goed ingeschat hebt hoe lang je inkopen gingen duren. Dat balen kun je voorkomen door wat beter te plannen. Het was maar een tip :)

Ik ga zo wentelteefjes maken, jum!
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_133566847
O :D Dan kluts ik wat mensen door elkaar ben ik bang :D

Ik kom er aan Tink!
pi_133567331
Wekelijkse weegmoment gehad!
Deze week -1,4kg *O*
Zit nu op een totaal van -12,5 kg sinds 8 september. En een gewicht van 115.5, wat dus tevens weer een ATL is!
pi_133567355
Zware kleuter was je dan ;)
  zondag 24 november 2013 @ 09:55:02 #124
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133567365
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 08:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
O :D Dan kluts ik wat mensen door elkaar ben ik bang :D

Ik kom er aan Tink!
Al op :) Ze waren bijzonder lekker!

Nu nog even theeën en dan m'n huis toonbaar maken. Heb echt zin in vanmiddag, maar even opruimen kan geen kwaad...
pi_133567442
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 09:54 schreef Sarabi het volgende:
Zware kleuter was je dan ;)
Ik vraag me dan ook altijd af sinds wanneer die ATL's ingaan. :D

En vanochtend was de weegschaal alweer lief. O+ -0.8
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')