Ja met vriendinnen is dat echt af en toe nog leukquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Echt? Dat vond ik leuk toen ik een jaar of zeven was, maar nu heb ik toch echt wel veel meer aan een tactisch spel dat wat langer duurt dan tien minuten...
Zo las ik het ook niet hoorquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:36 schreef Tink89 het volgende:
Het was niet lullig bedoeld poepies, het verbaasde me gewoon![]()
True. Ik realiseerde me net dat ik nog echt een fattie ben van binnen als ik moe ben... Overwoog een zak chips uit de prullenbak te vissen. Kan ook best: ligt bovenop en is netjes dichtgerold, maar toch. Ik doe het btw niet, maar dat ik het overweegquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het ruikt verdorie overal naar gebakkraam lijkt het wel tegenwoordig!
Daarom. Leegschudden. Treurig maar nodigquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:22 schreef Tink89 het volgende:
[..]
True. Ik realiseerde me net dat ik nog echt een fattie ben van binnen als ik moe ben... Overwoog een zak chips uit de prullenbak te vissen. Kan ook best: ligt bovenop en is netjes dichtgerold, maar toch. Ik doe het btw niet, maar dat ik het overweeg
Leegschudden en haarlak overheen spuiten. Just to be sure.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Daarom. Leegschudden. Treurig maar nodig
Op echt slechte dagen door de pleequote:Op dinsdag 26 november 2013 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leegschudden en haarlak overheen spuiten. Just to be sure.
Ok, op dit soort momenten 10 keer tegen jezelf zeggen dat je geen vuilnisbak bent helpt echt (voor mij in ieder geval).quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:22 schreef Tink89 het volgende:
[..]
True. Ik realiseerde me net dat ik nog echt een fattie ben van binnen als ik moe ben... Overwoog een zak chips uit de prullenbak te vissen. Kan ook best: ligt bovenop en is netjes dichtgerold, maar toch. Ik doe het btw niet, maar dat ik het overweeg
Dat snap ik ook niet. Ook als je niet lowcarb eet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:56 schreef Zeester het volgende:
Waarom eet je alleen de eiwitten? Je doet nu toch low-carb? Denk dat je dan juist die vetten in eigeel goed kunt gebruiken!
Schaam je!quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:28 schreef Myraela het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nooit over na heb gedacht om iets uit de prullenbak te halen.
Ik ben overigens wel eindelijk van de "ik eet het op, anders is het zonde" gedachte af.![]()
Ik eet best veel ei, maar eigenlijk bijna alleen de ei-witten. En mijn vriend begon al over dat dat zo zonde was. Maar of ik het nou op eet of in de prullenbak flikker, weg is het toch. Dat kreeg ik eerst maar niet in mijn fattie-hoofd.
Ik deed het ook niet, maar dat mijn hoofd heel even dacht 'kan best' vond ik confronterend. Nou is het wel de tijd van de maand *vanochtend al heel hard ruzie gemaakt met Mr. Tink* en dan is het wel wat lastiger om op de rem te blijven staan, maar toch...quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:33 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ok, op dit soort momenten 10 keer tegen jezelf zeggen dat je geen vuilnisbak bent helpt echt (voor mij in ieder geval).
Ik vind het bij een gebakken ei niets toevoegen, vind ik zonde van de kcal. Kom denk ik geen vet te kort.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:56 schreef Zeester het volgende:
Waarom eet je alleen de eiwitten? Je doet nu toch low-carb? Denk dat je dan juist die vetten in eigeel goed kunt gebruiken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |