Gooi het dan gewoon meteen weg.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:54 schreef MamaPurk het volgende:
Lekker Hiz!
En ja maak het nog lekkerder allemaal.. Mijn oudste had op school schoentje gezet en allemaal chocola mee terug en ze lust geen chocola, je raad het al... Ik heb echt een slechte dag!
Hoe wil je het voor een volgende keer gaan aanpakken?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:33 schreef MamaPurk het volgende:
Ik heb het gedeeld met de jongstehet was van dat chocogeld.. En aangezien mijn lijf al een tijd snakt naar chocola was ik ergzwak, maar goed het zij zo, morgen weer een betere dag!!
In principe haal ik geen chocola in huis en dat lukte nu al ruim een half jaar dus hopelijk lukt het nu weer minimaal een half jaarquote:Op woensdag 27 november 2013 18:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe wil je het voor een volgende keer gaan aanpakken?
dat dusquote:Op woensdag 27 november 2013 19:37 schreef Myraela het volgende:
Waarom zijn 3 munten dan ineens een slechte dag? Dat is geen man over boord hoor. Ik verwachte eigenlijk hele chocolade letters en troep.
Mja, de grap is dat ik zonder te bewegen gelijk blijf, mits ik geen belachelijke eetbuien erop na houd. Ik zit dan ook steeds meer te denken dat ik de nadruk meer op beweging moet leggen. Vanaf volgende week heb ik meer routine in m'n week ook, dat zal ook schelen, want dat mis ik al sinds de zomer. Eten gaat dan sowieso beter.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:26 schreef Brighteyes het volgende:
Het helpt allicht, zonder zou het iig niet goed gaan.
Nou ja en pepernoten.. En als je al maanden eigenlijk helemaal niet snoept voelt het als veel. Althans voor mezelf voelde het als veel. Maar jullie hebben wel gelijk het is niet echt veel, het moet ook mijn hoofd in dat af en toe snoepen of een lekkere koek best kan en mag. Dat vind ik nog wel eens lastigquote:Op woensdag 27 november 2013 19:37 schreef Myraela het volgende:
Waarom zijn 3 munten dan ineens een slechte dag? Dat is geen man over boord hoor. Ik verwachte eigenlijk hele chocolade letters en troep.
Wat zijn je eetlijstjes van de afgelopen dagen? Of hoe zijn ze anders dan normaal?quote:Op donderdag 28 november 2013 09:31 schreef HiZ het volgende:
Fijne dag. Verslapen dus met DE tram naar mijn werk en 1.3 kg hoger op de weegschaal. 117.8 dus. Kennelijk zijn de teugels te los geweest.
quote:Op donderdag 14 september 2006 07:50 schreef Miss_S het volgende:
81 kilo![]()
2 kilo eraf in 1 maand, gaat gelukkig weer goed hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |