SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12 uur per dag werken!quote:Op dinsdag 26 november 2013 06:59 schreef Tink89 het volgende:
Goedemorgen!
Wat een verrassing, ik zit 800 gr boven m'n atl. Niet gek na dit weekend en met een hopeloze relatie met m'n wc.
Gisteren wel ontzettend fijn viool gespeeld. Lekker energie van gekregen. Is ook hard nodig: ik loop de hele dag van overleg naar overleg en m'n laatste afspraak duurt tot ong half 8. Da's dus 12 uur werken achter elkaar :| Maar een half uur dinertijd tussendoor, dus ik denk dat het een Italiaanse bol met oude kaas ofzo wordt.
Krijg jij geen koppijn van al dat vasten? Als ik te lang niet eet, zie ik scheel van de pijn en ben ik poepchagrijnig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, nieuw plan in het kader van elke dag opnieuw beginnen, tijd voor echte detox, ofzo...
Ik ga maar eens een tijdje met de IF (intermittent fasting) van mijn lieftallige mee.
Eating window wordt 13.00-20.00. Eens kijken of dat beter gaat. Binnen die 7 uur moet ik alle kcals binnen krijgen die ik normaal op een hele dag zou eten. Dus het gaat er niet om dat je ineens op heel veel minder kcals gaat zitten.
Kijken of dat beter werkt. Ik kan het nl. prima vol houden, lang zonder eten, maar het gaat aan het eind van de dag vaak mis. Als ik dan nog 'veel over heb' uit mijn dagplan dan kan ik dat dan gewoon nemen. Zoals bijv een roggebroodje m kaas etc. etc.
Ik bedenk me alleen dat ik voor vandaag te weinig eiwitten mee heb, dus mss straks nog maar even een gekookt eitje scoren in het bedrijfsrestaurant.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 07:55 schreef Vanyel het volgende:
Je IU balanceert dat enthousiasme wel weer.
Ik ken eigenlijk alleen de gedachtengang achter het 5/2 principe, dus op een week 2 dagen 24 uur 'niet' eten (behalve dan 1 maaltijd van 600kcal max) en dat gaat erom dat je de reserves in je lijf aan gaat spreken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:35 schreef Myraela het volgende:
Dat IF vind ik wel een aparte manier van afvallen. Bedoel, dat is ongeveer hoe ik vroeger at. Niet ontbijten, en dan van 3 tot 8 eten. Wat is de gedachte erachter?
Dit herken ik in ieder geval wel heel erg. Ik zal de docu ook eens bekijken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
De reden dat ik dit nu wil gaan doen op dit moment is omdat ik geen rem kan vinden. En ik kan dus wel heel makkelijk zeggen 'ik eet nu helemaal niet' itt 'ik eet nu gewoon binnen de lijntjes'.
Daarna ga ik weer over op 'gewoon doen'. Dat ging vorig jaar prima, ben er keurig mee af gevallen, maar ik kan die knop en motivatie nu niet vinden op de een of andere manier, te veel verleidingen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:33 schreef Sarabi het volgende:
BE heb je ook al een plan hoe je daarna verder gaat of blijf je IF doen?
Ik vergeet de link naar het 5/2 topic te geven.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit herken ik in ieder geval wel heel erg. Ik zal de docu ook eens bekijken.
Ik heb zelf vandaag een normale vastdag. Die ene dag niet volgens de regels eten is er nogal ingeslagen. Terwijl dat qua kcal eigenlijk enorm meeviel.
Oke als het omschakelen de vorige keer goed ging is dit wel een goede keuzequote:Op dinsdag 26 november 2013 09:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daarna ga ik weer over op 'gewoon doen'. Dat ging vorig jaar prima, ben er keurig mee af gevallen, maar ik kan die knop en motivatie nu niet vinden op de een of andere manier, te veel verleidingen.
Vorig jaar ben ik in december 4kg afgevallen met de 5/2 methode in combinatie met veel afvallen, dus ik dacht dat het mss geen gek idee was om IF nog een keer in te zetten in deze periode.
Hotel is wel een aardig spel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:00 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand nog tips voor leuke bordspelen? (een paar maanden geleden zag ik leuke tips voorbij komen maar kan ze niet meer terug vinden).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |