abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 november 2013 @ 22:56:46 #176
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_133627796
Na een halve vreetbui maar gewoon in mn nest gaan liggen. Met mijn hardloopblaadje, dat zal me leren. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_133631050
Ik heb zojuist voor het eerst in jaaaren geblowd. Gewoon, zomaar. Munchies zijn serious business.
pi_133632149
Ik zou willen dat ik net zo gedisciplineerd kon trainen met gewichten als ik de laatste maanden ben met eten en lopen. Maar voorlopig ben ik allen sponsor van mijn sportschool.
pi_133633077
Hmm, deze week maar 0,5 eraf.. Tegenvaller. Zondag was er meer af.. Maar goed, gewoon doorgaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 26 november 2013 @ 06:59:43 #180
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133633218
Goedemorgen!

Wat een verrassing, ik zit 800 gr boven m'n atl. Niet gek na dit weekend en met een hopeloze relatie met m'n wc.

Gisteren wel ontzettend fijn viool gespeeld. Lekker energie van gekregen. Is ook hard nodig: ik loop de hele dag van overleg naar overleg en m'n laatste afspraak duurt tot ong half 8. Da's dus 12 uur werken achter elkaar :| Maar een half uur dinertijd tussendoor, dus ik denk dat het een Italiaanse bol met oude kaas ofzo wordt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 26 november 2013 @ 07:16:22 #181
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_133633268
Italiaanse bol :9~
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuītief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 26 november 2013 @ 07:32:15 #182
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_133633324
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 06:59 schreef Tink89 het volgende:
Goedemorgen!

Wat een verrassing, ik zit 800 gr boven m'n atl. Niet gek na dit weekend en met een hopeloze relatie met m'n wc.

Gisteren wel ontzettend fijn viool gespeeld. Lekker energie van gekregen. Is ook hard nodig: ik loop de hele dag van overleg naar overleg en m'n laatste afspraak duurt tot ong half 8. Da's dus 12 uur werken achter elkaar :| Maar een half uur dinertijd tussendoor, dus ik denk dat het een Italiaanse bol met oude kaas ofzo wordt.
12 uur per dag werken! *O*
vreet wel energie ! ;)

nog lang van die weekjes of is het nu alleen maar?

hier gister gecattaned.. komt er ineens een tas met vreten op tafel :o
ik heb het geprobeerd.. maar het was te sterk! :o :o ;)

vanavond maar een keer extra sporten dan :D
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_133633355
Oh. Nog eens naar de wc geweest en toen viel het mee :') 0.8 eraf dus deze week. Ik ga me ook niet meer vasthouden aan een doel(behalve 31-12-2014 20 kg eraf). Alles wat eraf gaat ben ik blij mee.

Ik voel me goed bij deze manier van afvallen. Nu 2 week bezig en normaal zou ik nu alweer me vet aan het volproppen zijn. Ik heb die behoefte nu echt niet. Gister nam ik een glas 7-up..mehh.. ik vond het superzoet :') eerst dronk ik wel een fles per dag. Nu denk ik: waaaarrrooooooom?

#dagboek
pi_133633383
Ohja. En ik durf een broek weer aan die ik een paar week geleden nog vermeed. Toen zat ie superstrak. Nu zit ie ook nog wel een beetje strak om mijn bovenbenen, maar niet als een rollade. Ik ben nu niet bang om er binnen 5 minuten uit te scheuren en ik kreeg de knoop gewoon op een normale manier dicht. *O*

En nu zal ik ophouden zo enthousiast te zijn om de vroege ochtend . :')
pi_133633439
Je IU balanceert dat enthousiasme wel weer.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 26 november 2013 @ 08:18:41 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133633604
Ok, nieuw plan in het kader van elke dag opnieuw beginnen, tijd voor echte detox, ofzo...
Ik ga maar eens een tijdje met de IF (intermittent fasting) van mijn lieftallige mee.
Eating window wordt 13.00-20.00. Eens kijken of dat beter gaat. Binnen die 7 uur moet ik alle kcals binnen krijgen die ik normaal op een hele dag zou eten. Dus het gaat er niet om dat je ineens op heel veel minder kcals gaat zitten.
Kijken of dat beter werkt. Ik kan het nl. prima vol houden, lang zonder eten, maar het gaat aan het eind van de dag vaak mis. Als ik dan nog 'veel over heb' uit mijn dagplan dan kan ik dat dan gewoon nemen. Zoals bijv een roggebroodje m kaas etc. etc.

Ik bedenk me alleen dat ik voor vandaag te weinig eiwitten mee heb, dus mss straks nog maar even een gekookt eitje scoren in het bedrijfsrestaurant.
pi_133633677
:r
Band lek, dus ik kreeg een rondje intervaltraining cadeau vanmorgen. Gelukkig draag ik sneakers naar het werk...
Hebben die eikels ook weer de oversteek van de catharijnesingel verplaatst (voor de Utrechters: je gaat vanuit de stad vanaf vandaag meer richting lange viestraat de weg over). Onverwacht stukje extra aan het eind. Nu piep ik bij t ademen...
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_133633685
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 08:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, nieuw plan in het kader van elke dag opnieuw beginnen, tijd voor echte detox, ofzo...
Ik ga maar eens een tijdje met de IF (intermittent fasting) van mijn lieftallige mee.
Eating window wordt 13.00-20.00. Eens kijken of dat beter gaat. Binnen die 7 uur moet ik alle kcals binnen krijgen die ik normaal op een hele dag zou eten. Dus het gaat er niet om dat je ineens op heel veel minder kcals gaat zitten.
Kijken of dat beter werkt. Ik kan het nl. prima vol houden, lang zonder eten, maar het gaat aan het eind van de dag vaak mis. Als ik dan nog 'veel over heb' uit mijn dagplan dan kan ik dat dan gewoon nemen. Zoals bijv een roggebroodje m kaas etc. etc.

Ik bedenk me alleen dat ik voor vandaag te weinig eiwitten mee heb, dus mss straks nog maar even een gekookt eitje scoren in het bedrijfsrestaurant.
Krijg jij geen koppijn van al dat vasten? Als ik te lang niet eet, zie ik scheel van de pijn en ben ik poepchagrijnig.
pi_133633743
Dat IF vind ik wel een aparte manier van afvallen. Bedoel, dat is ongeveer hoe ik vroeger at. Niet ontbijten, en dan van 3 tot 8 eten. Wat is de gedachte erachter?
pi_133633918
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 07:55 schreef Vanyel het volgende:
Je IU balanceert dat enthousiasme wel weer.
_O-
  dinsdag 26 november 2013 @ 09:00:18 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133634061
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2013 08:35 schreef Myraela het volgende:
Dat IF vind ik wel een aparte manier van afvallen. Bedoel, dat is ongeveer hoe ik vroeger at. Niet ontbijten, en dan van 3 tot 8 eten. Wat is de gedachte erachter?
Ik ken eigenlijk alleen de gedachtengang achter het 5/2 principe, dus op een week 2 dagen 24 uur 'niet' eten (behalve dan 1 maaltijd van 600kcal max) en dat gaat erom dat je de reserves in je lijf aan gaat spreken.
Ik kan het niet heel goed uitleggen, maar in de OP van dit topic staat veel info. Vooral die bbc docu die aangehaald wordt was een flinke eye-opener.

De reden dat ik dit nu wil gaan doen op dit moment is omdat ik geen rem kan vinden. En ik kan dus wel heel makkelijk zeggen 'ik eet nu helemaal niet' itt 'ik eet nu gewoon binnen de lijntjes'.

Vanyel, ik krijg er helemaal geen koppijn van. Mss omdat ik wel sloten water en groene thee naar binnen werk.
En zo lang is het natuurlijk in principe ook niet, tot 13 uur niks eten. Dat doen veel mensen ook na een nachtje doorhalen en dan uitslapen. ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 26-11-2013 09:51:09 ]
pi_133634215
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
De reden dat ik dit nu wil gaan doen op dit moment is omdat ik geen rem kan vinden. En ik kan dus wel heel makkelijk zeggen 'ik eet nu helemaal niet' itt 'ik eet nu gewoon binnen de lijntjes'.
Dit herken ik in ieder geval wel heel erg. Ik zal de docu ook eens bekijken.

Ik heb zelf vandaag een normale vastdag. Die ene dag niet volgens de regels eten is er nogal ingeslagen. Terwijl dat qua kcal eigenlijk enorm meeviel.
pi_133634630
BE heb je ook al een plan hoe je daarna verder gaat of blijf je IF doen?
  dinsdag 26 november 2013 @ 09:50:24 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133634980
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:33 schreef Sarabi het volgende:
BE heb je ook al een plan hoe je daarna verder gaat of blijf je IF doen?
Daarna ga ik weer over op 'gewoon doen'. Dat ging vorig jaar prima, ben er keurig mee af gevallen, maar ik kan die knop en motivatie nu niet vinden op de een of andere manier, te veel verleidingen.
Vorig jaar ben ik in december 4kg afgevallen met de 5/2 methode in combinatie met veel afvallen, dus ik dacht dat het mss geen gek idee was om IF nog een keer in te zetten in deze periode. ;)
  dinsdag 26 november 2013 @ 09:51:32 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133635008
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dit herken ik in ieder geval wel heel erg. Ik zal de docu ook eens bekijken.

Ik heb zelf vandaag een normale vastdag. Die ene dag niet volgens de regels eten is er nogal ingeslagen. Terwijl dat qua kcal eigenlijk enorm meeviel.
Ik vergeet de link naar het 5/2 topic te geven. :')
LIF / IF, 5/2 methode of eat stop eat Daar staat dus die info en een link naar de docu.
pi_133635406
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:50 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Daarna ga ik weer over op 'gewoon doen'. Dat ging vorig jaar prima, ben er keurig mee af gevallen, maar ik kan die knop en motivatie nu niet vinden op de een of andere manier, te veel verleidingen.
Vorig jaar ben ik in december 4kg afgevallen met de 5/2 methode in combinatie met veel afvallen, dus ik dacht dat het mss geen gek idee was om IF nog een keer in te zetten in deze periode. ;)
Oke als het omschakelen de vorige keer goed ging is dit wel een goede keuze :)

Ik had vandaag stiekem gehoopt een 81 op de weegschaal te zien maar het bleef een nette 82.0. En de spijkerbroek die ik afgelopen zomer veel te klein kocht past weer *O*
  dinsdag 26 november 2013 @ 10:49:15 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133636330
Wat goed van je zeg! *O*
Ik vind het echt zo knap van jullie allemaal dat jullie wel vol weten te houden! :Y _O_

Vorige keer ben ik niet geschakeld hoor, toen ben ik gewoon van de ene op de andere dag normaal gaan doen, gewoon hup de knop om.

Ik hoop alleen nu door deze methode echt even af te kunnen kicken van al het gevreet en mezelf zo te detoxen dat al die zoete zooi ook niet meer zo aan me trekt waardoor het omzetten van die knop wellicht makkelijker is.
Ik heb ook geen idee hoe lang ik dit vast ga houden. Ik moet op 6 jan naar Cape Town voor mijn werk voor 4 dagen en dan is het altijd lastig om me aan een eetplan te houden en dan is IF op deze manier ook lastiger te doen want ik kan dan niet in de middag en avond al mijn kcals binnen krijgen.
Maar goed, eerst maar gewoon eens tot de kerstvakantie vol houden.

Gek wel hoor, mijn maag rommelt wat en dan kan ik nu dus wel denken 'jammer dan, je kan straks eten' terwijl ik dus op een dag als gisteren daar dan acuut aan toe zou geven. :?
pi_133636602
Heeft iemand nog tips voor leuke bordspelen? (een paar maanden geleden zag ik leuke tips voorbij komen maar kan ze niet meer terug vinden).
pi_133639125
116.3 kg vanochtend, minder dan verwacht, maar het lopen gaat goed. Ik loop nu elke (week)dag gemiddeld 1 km meer dan voorheen.

Wat dus betekent dat ik nu moet gaan denken over mijn volgende doel. Ik zat te overwegen om nu geen gewichtscriteria aan te houden maar een CM criterium. Alleen weet ik niet precies hoe ik dat moet aanpakken. Mijn buikomvang is nu (als ik het me goed herinner 132cm) maar wat is een realistisch doel voor pakweg 1 maart 2014?

Enne, wat zou ik gericht kunnen doen naast doorgaan met goed opletten wat ik eet?

PS. vanochtend besloten dat alle dressings/slasauzen etc het huis uitmoeten. Niet omdat er teveel calorieën inzitten, maar omdat ik ze ga vervangen door olijf-olie. In de hoop dat ik zo mijn goede cholesterol waarde binnen de juiste marges kan krijgen.
pi_133639353
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:00 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand nog tips voor leuke bordspelen? (een paar maanden geleden zag ik leuke tips voorbij komen maar kan ze niet meer terug vinden).
Hotel is wel een aardig spel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')