abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 november 2013 @ 19:25:43 #1
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133419955

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 19 november 2013 @ 19:25:59 #2
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133419964
Ik kon niks originelers verzinnen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_133419990
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2013 16:14 schreef Arquero het volgende:

[..]

Ik boks gezellig met jullie mee, met de normale mensen hoor :D
Ik heb ietsjes harder gelopen, maar nog steeds een normale mensentijd en nog steeds spierpijn :')

Kortom, goede TT :D
pi_133420038
Semtex blaast kuiten op was een optie geweest.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  dinsdag 19 november 2013 @ 19:28:48 #5
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133420043
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 16:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik heb vooral op duur getraind en ik heb gemerkt dat mijn snelheid significant omlaag gegaan is. De 10km gaat nog wel, maar op de HM ben ik per kilometer 25 seconden kwijt geraakt. Bovendien ben ik het gevoel kwijtgeraakt hoe ik de kortere afstanden moet indelen. Wat ik echter wel merk is dat door al die omvang de basis zo goed is dat de snelheid heel snel weer terug komt met een paar gerichte trainingen (interval en trainingen gericht op pasfrequentie). Al met al denk ik dat het heel verstandig is om eerst afstand uit te bouwen, en daarna aan snelheidswerk te gaan doen.
sluit me hier volledig bij aan.
En zoals stipjestreepje zegt, als je doelgericht zou gaan oefenen dan is de snelheid er zo weer.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_133420072
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:28 schreef slacker_nl het volgende:
Semtex blaast kuiten op was een optie geweest.
In dat geval ben ik heel erg gesemtext :')
  dinsdag 19 november 2013 @ 19:30:40 #7
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133420105
Maar ik ben volgens mij de enige die ze daadwerkelijk "opgeblazen" heeft.

quote:
17s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:29 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Oh toch niet.
pi_133420153
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:02 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Mooie schoen! Is toch antipronatie? Ik had vlgs mij de GTS12.. mijn eerste hardloopschoenen O+
Klopt, is antipronatie. had hiervoor Saucony (ook antipronatie), die waren een stuk zwaarder. Die had ik vier jaar geleden gekocht. Heb nu onwijs zere benen dus ik ga ze over twee dagen even goed testen. Uiteraard met mijn nieuwe podozooltjes er in :)

Prijs viel me wel wat tegen, 135E bij de Run2Day. Maargoed, volgens hun is Brooks een goed merk.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_133420180
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:06 schreef Ach3r0n het volgende:
Mijn 7 heuvelenweekend was helaas iets minder succesvol, maar ik vond het zaterdagavond best wel gezellig.

Voor mijn gevoel heb ik best een goede wedstrijd gelopen, maar ondanks alle trainingsarbeid gaat het hardlopen de laatste weken iets minder hard. In de afgelopen trainingen bleef ik steeds onder de 9 km/u gemiddeld terwijl ik eerder meestal tussen de 9 en 9,5 km/u liep.

Halverwege de 10 km had ik een doorkomsttijd van 28:51. Bijna 2 minuten langzamer dan gepland en in de daaropvolgende kilometers raakte ik nog meer achterop. In de laatste kilometers zag ik dat ik ruim boven mijn PR liep en had het weinig zin om nog te versnellen. Voor de finish natuurlijk wel iets harder gelopen om nog onder de zestig minuten te lopen.

Met een tijd van 59:39 is dit mijn langzaamste 10 km ooit.

Ik had het plan om de komende maanden te gaan trainen richting de 18 km van de midwintermarathon, maar gezien mijn huidige vorm lijkt me dat niet zo goed plan. Ik ga in ieder geval wat vaker de baantrainingen volgen om wat meer op snelheid te trainen. Verder natuurlijk proberen om 3x per week te blijven trainen ongeacht de omstandigheden.
Misschien train je te dicht bij je wedstrijdsnelheid? Ik doe de meeste trainingen ook tussen de 9,5 en 10 km/u en op een 10km wedstrijd loop ik eerder 12km/u..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_133420194
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar ik ben volgens mij de enige die ze daadwerkelijk "opgeblazen" heeft.

[..]

Oh toch niet.
Vooral bovenbenen eigenlijk. En trap aflopen is heel naar :') Voor mijn gevoel liep ik zonder te forceren, alleen mijn lichaam zegt nu iets anders :')
  Moderator dinsdag 19 november 2013 @ 19:38:54 #11
155227 crew  Guppy
dus
pi_133420407
Kuitpijn. Ja, een beetje wel :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_133420427
Ja doei.
  dinsdag 19 november 2013 @ 19:40:34 #13
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133420471
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:29 schreef debeterebob het volgende:

[..]

ik gisteren ook :9
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_133420493
Volgens mij is het bij mij hetzelfde als na de HM: spieren gaan prima, maar de rest van m'n lijf is er weer even een beetje klaar mee. Vandaag maar lekker vroeg naar bed en donderdag weer hobbelen.
pi_133420552
Oeh :9
Brooks Glycerin 11

Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_133420583
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:42 schreef De_kluizenaar het volgende:
Brooks Glycerin 11

[ afbeelding ]
Hebben hebben!!! :9
  dinsdag 19 november 2013 @ 19:43:13 #17
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133420600

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 19 november 2013 @ 19:45:51 #18
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133420728
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:31 schreef Skv het volgende:
Maargoed, volgens hun is Brooks een goed merk.
voor wegschoenen vind ik het een perfect merk maar hun trailschoenen zijn een drama als je het mij vraagt
  dinsdag 19 november 2013 @ 19:46:58 #19
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133420771
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:33 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Vooral bovenbenen eigenlijk. En trap aflopen is heel naar :') Voor mijn gevoel liep ik zonder te forceren, alleen mijn lichaam zegt nu iets anders :')
Ja bovenbenen voel ik ook wel iets, maar daar kan ik verder alles wel om doen. Ik kan niet fatsoenlijk lopen, opstaan of traplopen. :X
  dinsdag 19 november 2013 @ 19:50:03 #20
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133420915
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:45 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

voor wegschoenen vind ik het een perfect merk maar hun trailschoenen zijn een drama als je het mij vraagt
Shhhhhhhhht ik heb net de cascadia gekocht.
  dinsdag 19 november 2013 @ 19:51:58 #21
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_133421004
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:42 schreef De_kluizenaar het volgende:
Brooks Glycerin 11

[ afbeelding ]
Die heb ik. Fijn schoentje (meer kan ik je er niet over vertellen).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_133421212
quote:
Die bovenste :9

Ik vind die Nike free flyknit ook nog steeds leuk, maar ik vind die zolen wel heel erg flexibel.
  dinsdag 19 november 2013 @ 19:57:12 #23
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133421231
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:56 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Die bovenste :9

Ik vind die Nike free flyknit ook nog steeds leuk, maar ik vind die zolen wel heel erg flexibel.
Dat lijkt me ook niks, ik wil wel een solide bodempje hebben onder mijn voeten.
pi_133421373
Nu het toch over schoenen gaat. Ik heb de Gel Nimbus van Asics, maar het binnenwerk is compleet kapot gegaan. Begon eigenlijk al in het begin toen het zachte gedeelte bij de hak af en toe dubbel ging zitten. Iemand gelijksoortige ervaringen, of ligt het aan mijn onvoorzichtigheid?
  dinsdag 19 november 2013 @ 20:03:05 #25
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133421492
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:50 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Shhhhhhhhht ik heb net de cascadia gekocht.
laat ik het zo zeggen, voor off road lopen op bijv. een bospad kan je met de cascadia goed uit de voeten maar voor een meer technische trail vind ik de grip veel te weinig.
Schoenmaker blijf bij je leest...ik heb nu een paar Brooks en NB gehad als trailschoen en was over beiden niet tevreden, de Brooks te weinig grip en de NB een veel te slap bovenwerk (was verder wel een lekkere schoen met veel grip)
Ik heb het idee dat veel "wegschoen-fabrikanten" op de populariteit van het trailen willen inspelen en snel even met een trailschoen op de markt komen.
Laat trailschoenen over aan de merken die er verstand van hebben zoals bijv. Salomon,TNF, Patagonia en Montrail
pi_133421736
Mijn semi-trailschoenen zijn gisteren vanuit Duitsland verzonden, dus misschien zijn ze er nog deze week. Ik hoop dat ze goed zitten, maar anders is terugsturen gratis :D
pi_133422051
quote:

[..]

ben zeer tevreden met mijn Cascadias!
Ja doei.
  dinsdag 19 november 2013 @ 20:32:35 #28
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133422894
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:03 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

laat ik het zo zeggen, voor off road lopen op bijv. een bospad kan je met de cascadia goed uit de voeten maar voor een meer technische trail vind ik de grip veel te weinig.
Schoenmaker blijf bij je leest...ik heb nu een paar Brooks en NB gehad als trailschoen en was over beiden niet tevreden, de Brooks te weinig grip en de NB een veel te slap bovenwerk (was verder wel een lekkere schoen met veel grip)
Ik heb het idee dat veel "wegschoen-fabrikanten" op de populariteit van het trailen willen inspelen en snel even met een trailschoen op de markt komen.
Laat trailschoenen over aan de merken die er verstand van hebben zoals bijv. Salomon,TNF, Patagonia en Montrail
Zo heel technisch hebben we het hier gelukkig niet ;)
Ik heb ook salomon aangehad (weet even niet welke) maar de verkoopster vond mij, en dat zag ik aan de beelden ook, niet heel goed op lopen/landen. Dus ik heb haar advies gevolgd.

De volgende schoenen koop ik misschien wel gewoon op basis van reviews ofzo. Nu nog even "goed aangemeten".
pi_133423425
quote:

[..]

Ja, ik gebruik ze ook als wegschoenen. Ben erg benieuwd, reviews die ik lees zijn iig lovend.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_133423607
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:43 schreef Skv het volgende:

[..]

Ja, ik gebruik ze ook als wegschoenen. Ben erg benieuwd, reviews die ik lees zijn iig lovend.
Ik heb de Adrenaline's ook gehad, bevielen wel goed! Ik vond ze ook wel fijn voor bospaadjes enzo, veel beter dan m'n Omni's.
pi_133423760
Wil als ik eens geld over heb de Kapteren XT 3's van Decathlon er eens bijhalen. Heb ze al eens aangehad, en ze voelden goed.
Ja doei.
pi_133423989
Hallo,

Ik ga in maart de venloop rennen. Nu vroeg ik mij af of er een leuk renprogramma voor op de tel is. Niet evy, die heb ik al.
pi_133424083
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:52 schreef krokusje31 het volgende:
Hallo,

Ik ga in maart de venloop rennen. Nu vroeg ik mij af of er een leuk renprogramma voor op de tel is. Niet evy, die heb ik al.
Wat bedoel je precies? Er is ook Evy 5-10 km, maar verder lopen de meeste mensen als ze dat niveau bereikt hebben gewoon zonder podcast. Je hebt wel programma's zoals Endomondo om je snelheid en afstand bij te houden..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_133424932
Renate wennemars heeft ook podcasts. Je kan ook schema's vinden en die met eigen (of juist zonder) muziek lopen.

Ik zit me hier echt heel erg in te houden.. Heb maar één tight en één longsleeve en wil kleren kopen! Maar er moet eigenlijk nog zoveel voor in huis gekocht worden! De frustratie!
pi_133424943
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:52 schreef krokusje31 het volgende:
Hallo,

Voor op de televisie? En dan op je loopband ofzo? Of telefoon?
Ja doei.
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:34:28 #36
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_133426427
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Voor op de televisie? En dan op je loopband ofzo? Of telefoon?
:') droogkloot.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:41:03 #37
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_133426789
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:22 schreef Tieske89 het volgende:

[..]

Ik zou in ieder geval minstens de tijd die je kilometer duurt rustig joggen en evt. zelfs een stukje wandelen anders wordt het een hele zware training. Aan afstand tussen de kilometers zou ik een minimum van 500m aanhouden. Je kan het doen als een soort van 'souplesse-methode', dan is het 800m rust.

Overigens denk ik dat het wel belangrijk is niet te forceren in dit soort trainingen. In wedstrijden komt snelheid vaak makkelijker met de mensen waar je je aan kan optrekken. Als je bijvoorbeeld 4-6 herhalingen op 4:00 - 4:15 per km kan doen zit je denk ik al op wedstrijd intensiteit. Zoals altijd geldt ook hier liever de eerste training te rustig deze kilometers lopen en niet geblesseerd raken dan als een raket gaan en vervolgens thuis zitten.

Edit: Overigens is dit mijn visie op tempo-hardheid, waar ik behoorlijk mee vooruit ga. Anderen heb ik ook wel eens iets anders zien doen, zoals op LDL lopen (bijv 5 min/km) en vervolgens een kilometer 10km snelheid doen. Dit een aantal herhalingen.
Souplesse methode ben ik mee bekend :7 Die heb ik in de aanloop naar de Roparun gebruikt en de zomer door, maar merkte dat toen ik na de zomer het aantal km's weer opvoerde ik last kreeg van knieën en schenen, nadat ik het aantal intervallen terug had gebracht naar niet elke training maar 1 x in de 2 weken, ging het beter.
Qua opbouw voor de intervallen gebruik ik eigenlijk alleen de 200-jes en 400-jes van de souplesse methode, maar misschien goed om 1 x in de twee weken mijn LDL ook te gebruiken voor de 6 x 1000 vanuit de souplesse methode.

Ik heb ook het idee dat het een stukje mentaal is, want ik merk op iedere afstand dat ik 2 of 3 km voor de finish slechtere km's heb... :@
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_133426851
gewoon alleen 1000 meters gaan doen dan misschien? :D
pi_133427297
hier geen kuitpijn. beetje gevoelige achilles. dat dan wel weer.
nee mijn spierpijn zit in mijn bovenlijf. oeeeeff! toch een tijdje geleden dat ik voor het laatst de skating techniek heb gelanglaufd. gister er spontaan van door mijn rug gegaan.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:52:56 #40
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133427503
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:00:01 #41
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133428004
Zevenheuvelenachtlopers: hier staan nog wat foto's:
http://oypo.nl/pixxer.asp?path=o62gfp54&user=viagladiola

en de loop zelf: http://fiets.nijmegen.internl.net/zevenheuvelenloop/fotos2013/

[ Bericht 24% gewijzigd door SEMTEX op 19-11-2013 22:09:46 ]
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:11:08 #42
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133428640
Hoe heeft sylvesterrr het trouwens gehad?
quote:
17 november 2013 - Istanbul Eurasia Marathon (Istanbul)
• sylvesterrr - 15km
pi_133428989
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
En Merrell? Kun je daar iets over zeggen?

Trouwens! Heeft DJMO nog die marathon van Rotterdam gelopen? :o
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:23:36 #44
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_133429558
In plaats van training een avondje kookworkshop met werk. Het blijft werk en morgen gaat vroeg de wekker weer. Belangrijke presentatie moet nog worden voorbereid. Ofwel: bléééh! :(
pi_133429736
Startnummer 652 komende zondag pour moi in Geldrop
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_133429767
Om buiten te rennen. Voor op de iPod ja. En evy heb ik al zo vaak gehoord dat ik eens andere liedjes wil.
pi_133429850
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:26 schreef krokusje31 het volgende:
Om buiten te rennen. Voor op de iPod ja. En evy heb ik al zo vaak gehoord dat ik eens andere liedjes wil.
Gewoon zelf muziek uitkiezen dan! Op websites als jogtunes.com kun je liedjes uitzoeken op BPM, dan blijft het hetzelfde ritme!
pi_133430073
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:27 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Gewoon zelf muziek uitkiezen dan! Op websites als jogtunes.com kun je liedjes uitzoeken op BPM, dan blijft het hetzelfde ritme!
Maar ik zoek een opbouw schema. Heb nog totaal geen conditie. Vandaar.
pi_133430103
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:31 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Maar je hebt zowel Evy 0-5 en 5-10 al gedaan?
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:32:35 #50
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133430139
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:31 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Het schema van Evy is gewoon "op papier" te vinden. Dan kun je lekker je eigen muziek er omheen bouwen
F means you're fucked
pi_133430268
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:31 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar je hebt zowel Evy 0-5 en 5-10 al gedaan?
Nee alleen 0-5
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:35:54 #52
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133430292
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:35 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Nee alleen 0-5
Daar zijn er overigens 2 van. Eentje uit 2006 en eentje uit 2011. Hebben verschillende muziekjes
F means you're fucked
pi_133430348
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:35 schreef YUR het volgende:

[..]

Daar zijn er overigens 2 van. Eentje uit 2006 en eentje uit 2011. Hebben verschillende muziekjes
Denk dat ik de 2011 versie heb. Maar is er niet iets soortgelijks? Renate wennemars ga ik nog even naar kijken
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:38:34 #54
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133430398
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:37 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Denk dat ik de 2011 versie heb. Maar is er niet iets soortgelijks? Renate wennemars ga ik nog even naar kijken
Verder ken ik niets. Weet niet of couch25k ook zoiets is. Maar kan google je niets vertellen eigenlijk?
F means you're fucked
pi_133430443
Ja er is ook een Amerikaanse couch25k.
Dan heb je dus al 3 opties voor 0-5 en een voor 5-10, kun je wel weer even verder ;)
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:41:52 #56
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133430562
Couch25k liep ik jaren terug mee, zit relaxte dance/trancemuziek onder.
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:42:52 #57
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133430603
Er zijn ook apps alleen geen idee hoe dat verder werkt. En evy komtook met een app, wwellicht ook het checken waard?
pi_133430629
OK bedankt voor alle tips :)
pi_133430671
Ik ga morgen beginnen. Koud buiten maar moet maar effe. Nog maar 18 weken te gaan. *O*
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:45:53 #60
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133430744
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:44 schreef krokusje31 het volgende:
Ik ga morgen beginnen. Koud buiten maar moet maar effe. Nog maar 18 weken te gaan. *O*
Wat is je doel voor over 18 weken?
F means you're fucked
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:46:17 #61
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133430758
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:44 schreef krokusje31 het volgende:
Lekker juist. Veel zuurstof in de lucht. Beter dan 25 graden pal in de zon.
pi_133430789
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:45 schreef YUR het volgende:

[..]

Wat is je doel voor over 18 weken?
10 km
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:47:50 #63
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133430819
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:47 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

10 km
Mooi :Y Voor jezelf of bij een specifiek evenement?
F means you're fucked
pi_133430820
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:46 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Lekker juist. Veel zuurstof in de lucht. Beter dan 25 graden pal in de zon.
Ja dat is waar.
pi_133430852
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:47 schreef YUR het volgende:

[..]

Mooi :Y Voor jezelf of bij een specifiek evenement?
Ik ga de venloop doen. Is in venlo. Ieder jaar in maart
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:49:16 #66
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133430885
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:48 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Ik ga de venloop doen. Is in venlo. Ieder jaar in maart
Mooi doel hoor! Veel plezier en blijf gezellig hier je vorderingen posten ^O^ En als je tips nodig hebt....die hebben we genoeg :)
F means you're fucked
pi_133430958
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:49 schreef YUR het volgende:

[..]

Mooi doel hoor! Veel plezier en blijf gezellig hier je vorderingen posten ^O^ En als je tips nodig hebt....die hebben we genoeg :)
Dankje. Super bedankt. Het is ook een overwinning voor mij. Ben in 10 maanden 54 kilo afgevallen dmv een maagverkleining. Voel me goed in mijn vel en wil nu conditioneel ook beter in mijn vel zitten.
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:52:40 #68
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133431027
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:51 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Dankje. Super bedankt. Het is ook een overwinning voor mij. Ben in 10 maanden 54 kilo afgevallen dmv een maagverkleining. Voel me goed in mijn vel en wil nu conditioneel ook beter in mijn vel zitten.
Wow _O_

Zorg in ieder geval voor juiste schoenen, dan verklein je de kans op blessures. En neem rustig de tijd voor het opbouwen :Y
F means you're fucked
pi_133431030
quote:

[..]

^O^ ^O^ ^O^ goed bezig!
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:53:52 #70
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133431063
quote:

[..]

niets anders dan een diepe buiging voor deze dame!
lekker zo door blijven gaan (met lopen en posten!!)
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:55:42 #71
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133431135
quote:

[..]

Er posten hier "grote" legendes die ook vele kilo's kwijt zijn geraakt met lopen en nog steeds flink bezig zijn! Jij bent de volgende :) zet m op. Schroom niet te posten en te vragen ondanks dat velen al ver lopen.
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:56:25 #72
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133431161
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:52 schreef YUR het volgende:

Zorg in ieder geval voor juiste schoenen, dan verklein je de kans op blessures.
wat hij zegt!
pi_133431163
quote:

[..]

_O_ Dat verdient respect! Heel veel loopplezier gewenst *O*

Ow mag ik (voor het eerst) in de OP met loopjes:
Genneper Parken Nieuwjaarsloop (staat er al in):
* Tieske89 - 8km

En de venloop:
1
2
[b]30 maart 2014 - [url=www.venloop.nl]Venloop (Venlo)[/url][/b]
[*] Tieske89 - 10km
pi_133431217
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:16 schreef wyccie het volgende:

[..]

En Merrell? Kun je daar iets over zeggen?

Trouwens! Heeft DJMO nog die marathon van Rotterdam gelopen? :o
:')_______!
Ja doei.
pi_133431259
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:43 schreef krokusje31 het volgende:
OK bedankt voor alle tips :)
En blijf gewoon gezellig meeposten! Dat motiveert nog eens extra! *O*
Ja doei.
pi_133431333
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:')_______!
:X :P
pi_133431434
Ik neem aan dat dat een nee is?
pi_133431591
Ik heb schoenen gekocht bij een loopcentrum hier in de buurt. Zal eens kijken welk merk.
  dinsdag 19 november 2013 @ 23:09:31 #79
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133431680
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:07 schreef krokusje31 het volgende:
Ik heb schoenen gekocht bij een loopcentrum hier in de buurt. Zal eens kijken welk merk.
Het merk maakt niet zo veel uit. Zo lang ze maar bij je loopstijl en je lichaamsbouw passen :Y
F means you're fucked
pi_133431705
pi_133431734
Ze hebben me gefilmd met rennen enzo. Kostte 159 euro. Rib uit mijn lijf maar ze lopen heerlijk
pi_133431800
Maar toen ik ze kocht woog ik 110 kilo. Nu weeg ik 77. Wellicht moet ik weer andere?
pi_133431862
Volgens mij is het merk mizuno
pi_133431873
Hoogte-info over Spa Francorchamps:
http://veloviewer.com/seg(...)2+-+start+to+finish)
Lekker kuitenbijtertje hoor :9
pi_133431967
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:12 schreef krokusje31 het volgende:
Maar toen ik ze kocht woog ik 110 kilo. Nu weeg ik 77. Wellicht moet ik weer andere?
Hoeveel heb je er op gelopen?
pi_133432105
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:15 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hoeveel heb je er op gelopen?
Niet veel. Max 200 km
pi_133432135
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:18 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Niet veel. Max 200 km
Dan zou ik het gewoon even proberen. Waarschijnlijk zijn ze wat steviger dan hoeft bij je nieuwe gewicht, maar als ze lekker lopen is het zonde om nu al nieuwe te kopen!
pi_133432172
Hoe werkt dat trouwens met zo'n maagoperatie, je kunt alleen nog hele kleine porties eten toch?
Dus als je nou flink gaat sporten, kun je dan wel genoeg eten?
pi_133432230
Mij eerste paar was er eentje voor de zwaardere lopers, maar ze waren wel mijn fijnste paar. Goede demping. :+
  dinsdag 19 november 2013 @ 23:21:58 #90
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_133432258
De venloop is erg sfeervol trouwens. In 2011 de 10 KM gelopen en in 2012 zowel de 10 als 21 KM gelopen. Veel publiek, veel sfeer en na afloop veel bier :9
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  dinsdag 19 november 2013 @ 23:26:26 #91
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_133432476
Mensen die de strijd tegen (over)gewicht aangaan verdienen soweiso veeeeul respect. _O_

54 kilo afvallen klinkt mij als belachelijk (positief) veel in de oren. Succes met het vinden van een stabiel gewicht. Naar ik begrepen heb, is dat het moeilijkste. Als lopen (of een andere sportieve bezigheid) je daarbij helpt super!

En aangaande je schoenen, de demping wordt wat minder gedurende de tijd, dus dat je afgevallen bent, betekent vooral dat je er langer op kan doen dan anderen. ;)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_133432591
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Hoe werkt dat trouwens met zo'n maagoperatie, je kunt alleen nog hele kleine porties eten toch?
Dus als je nou flink gaat sporten, kun je dan wel genoeg eten?
Mijn maagverkleining (gastric bypass) is in jan twee jaar geleden. Ik kan best goed eten. 'S morgens 1 boterham, tussendoor fruit, smiddags een boterham, tussendoor weer van alles en savonds een halve aardappel,stronkje bloemkool of broccoli en een half stukje vlees. En dan zit ik goed vol.

Met rijst is het 1 eetlepel rijst. En macaroni ook 1 eetlepel. Heb nooit honger. Dat scheelt enorm.
pi_133432650
Ik sta sinds afgelopen september een jaar op 77 kilo. Ik tennis er ook nog bij maar dat is niet zo intensief als rennen. Ik wolk 130 kilo en nu schommel ik tussen de 75 en 79 kilo. Ik ben 170 lang.
pi_133432672
Wow. Iemand die zich vervolgens ook nog aan het aangepaste dieet houdt in plaats van denkt gewoon alles weer te kunnen eten en op de oude voet verder gaat, ergere schade riskerend. Hulde.
Ja doei.
pi_133432685
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:29 schreef krokusje31 het volgende:
aagverkleining (gastric bypass) is in jan twee jaar geleden. Ik kan best goed eten. 'S morgens 1 boterham, tussendoor fruit, smiddags een boterham, tussendoor weer van alles en savonds een halve aardappel,stronkje bloemkool of broccoli en een half stukje vlees. En dan zit ik goed vol.

Met rijst is het 1 eetlepel rijst. En macaroni ook 1 eetlepel. Heb nooit honger. Dat scheelt enorm.
Hmm dat klinkt toch wel als erg weinig voor mij! Hangt er natuurlijk vanaf hoeveel de tussendoortjes zijn. Maar als je 10km gerend hebt wil je toch wel wat meer dan een eetlepel pasta lijkt me. Of eet je dan in meerdere etappes?
pi_133432719
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:21 schreef _MvN_ het volgende:
De venloop is erg sfeervol trouwens. In 2011 de 10 KM gelopen en in 2012 zowel de 10 als 21 KM gelopen. Veel publiek, veel sfeer en na afloop veel bier :9
Dit jaar zou ik de 5 rennen maar werd 3 weken vantevoren geopereerd. Het is idd erg sfeervol. Mijn kinderen doen ook mee. De ene 1 km en de ander 500 meter. Ze zij. 9 en 5.
  dinsdag 19 november 2013 @ 23:32:58 #97
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_133432724
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:29 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Mijn maagverkleining (gastric bypass) is in jan twee jaar geleden. Ik kan best goed eten. 'S morgens 1 boterham, tussendoor fruit, smiddags een boterham, tussendoor weer van alles en savonds een halve aardappel,stronkje bloemkool of broccoli en een half stukje vlees. En dan zit ik goed vol.

En hoe zit het dan met het sporten? Zeker op de grotere afstanden zul je toch brandstof moeten halen uit het eten? Heeft dat invloed?
pi_133432734
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:32 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

En hoe zit het dan met het sporten? Zeker op de grotere afstanden zul je toch brandstof moeten halen uit het eten? Heeft dat invloed?
Goeie vraag.
Ja doei.
pi_133432757
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:30 schreef krokusje31 het volgende:
Ik sta sinds afgelopen september een jaar op 77 kilo. Ik tennis er ook nog bij maar dat is niet zo intensief als rennen. Ik wolk 130 kilo en nu schommel ik tussen de 75 en 79 kilo. Ik ben 170 lang.
Ik neem er mijn mijter voor af. ^O^
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 november 2013 @ 23:34:25 #100
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_133432775
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Goeie vraag.
Thats my middle name *)
pi_133432806
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:31 schreef motorbloempje het volgende:
Wow. Iemand die zich vervolgens ook nog aan het aangepaste dieet houdt in plaats van denkt gewoon alles weer te kunnen eten en op de oude voet verder gaat, ergere schade riskerend. Hulde.
Ik heb de knop op de dag van de operatie omgezet. En natuurlijk kan ik ook snoepen, alleen het voordeel is dat ik na een aantal snoepjes super misselijk ben. Dan laat je het gauw achterwege. En ik hou zoveel van mijn lijf nu dat ik nooit meer terug naar de 130 kilo wil
  dinsdag 19 november 2013 @ 23:35:22 #102
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_133432824
Wow, ik dacht dat ik weinig at, maar dat klinkt idd als erg weinig. Maar knap dat je het volhoudt!
Ik hoop dat het je gaat lukken tijdens de Venloop. Ik ga me inschrijven voor de 5km.....
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_133432881
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:32 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

Dan eet ik een banaan.

Ik moet wel zeggen dat ik dan sneller weer af val. Ik ben vorig jaar ook een tijd gestopt met rennen omdat ik iedere dag 1 kilo afviel van 3 keer per week rennen. Ben benieuwd hoe dat nu gaat
pi_133432921
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:37 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Dan eet ik een banaan.

Ik moet wel zeggen dat ik dan sneller weer af val. Ik ben vorig jaar ook een tijd gestopt met rennen omdat ik iedere dag 1 kilo afviel van 3 keer per week rennen. Ben benieuwd hoe dat nu gaat
Werkt drinken beter? Dan zou ik eiwitshakes of hersteldrank proberen.
pi_133432922
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wow, ik dacht dat ik weinig at, maar dat klinkt idd als erg weinig. Maar knap dat je het volhoudt!
Ik hoop dat het je gaat lukken tijdens de Venloop. Ik ga me inschrijven voor de 5km.....
Eigenlijk is het helemaal niet knap. Er kan gewoon niet meer in mijn maag.
pi_133432946
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:38 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Werkt drinken beter? Dan zou ik eiwitshakes of hersteldrank proberen.
Dat is ook een goede tip ^O^
  dinsdag 19 november 2013 @ 23:40:08 #107
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_133432993
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:38 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Ach, beetje valsspelen mag ook. ;)

Maar er zijn er genoeg die na een maagverkleining toch door blijven eten of weer meer gaan eten... Dus dat je dat volgevoel vast houdt is wel knap.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_133433101
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:40 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Ach, beetje valsspelen mag ook. ;)

Maar er zijn er genoeg die na een maagverkleining toch door blijven eten of weer meer gaan eten... Dus dat je dat volgevoel vast houdt is wel knap.
Ik heb sinds mijn operatie totaal geen honger gevoel meer. Trek wel. Maar dan drink ik een glas water en dan is dat ook weer weg. En ik ben ook gestopt met het drinken van koolzuurhoudende dranken. Ik dronk voor de mgvkl 1,5 liter cola per dag. Nu alleen maar water of sap of thee
pi_133433229
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:31 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm dat klinkt toch wel als erg weinig voor mij! Hangt er natuurlijk vanaf hoeveel de tussendoortjes zijn. Maar als je 10km gerend hebt wil je toch wel wat meer dan een eetlepel pasta lijkt me. Of eet je dan in meerdere etappes?
Ik ren meestal na het eten. Dan kom ik thuis, pak wat fruit en douchen en slapen.
  dinsdag 19 november 2013 @ 23:46:28 #110
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133433233
Als je echt snel kcals binnen wil hebben moet je kokosolie gebruiken.
  dinsdag 19 november 2013 @ 23:47:49 #111
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133433287
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:13 schreef Stefanovic83 het volgende:
Hoogte-info over Spa Francorchamps:
http://veloviewer.com/seg(...)2+-+start+to+finish)
Lekker kuitenbijtertje hoor :9
Thanks :D morgen maar weer wat kuitspieroefeningen doen in de sportschool.
  dinsdag 19 november 2013 @ 23:48:35 #112
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133433313
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:31 schreef motorbloempje het volgende:
Dit! _O_
  dinsdag 19 november 2013 @ 23:51:15 #113
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_133433404
Ook maar ingeschreven voor de 5 KM venloop. Na twee HM, vijf 10 km, drie 15 km loopjes en 2marathons word het eens tijd voor eenn absurd snelle 5 KM 8-)

Mijn eerste overigens in wedstrijd verband. Is dit een mijlpaal? :6
  dinsdag 19 november 2013 @ 23:51:41 #114
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_133433415
@krokusje31: Slank zijn voor mensen die geen aanleg hebben tot dik worden is niet knap. Ik kan veel eten, maar heb zelden honger. Dat eerste kan jij dan niet (meer), en dat tweede na een ingreep, maar het heeft jou meer opoffering gekost dan mij, die er mee geboren is. (Het leven is gewoon heel erg oneerlijk) En gaan hardlopen als je geen Kenia-look hebt is een stuk dapperder dan als je die wel hebt.
pi_133433425
Ongeveer een 3.5mijlpaal ja.
Ja doei.
  dinsdag 19 november 2013 @ 23:52:44 #116
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_133433443
:')
pi_133433455
*)
Ja doei.
pi_133433483
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:47 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Thanks :D morgen maar weer wat kuitspieroefeningen doen in de sportschool.
ik las iets met kruipspieren haha. Wel handig voor de laatste ronde misschien.

Ik twijfel nog erg. Beetje loodzwaar voor mij, te ver om ff heen te rijden voor 7km, en het is wel erg veel rechtdoor en brede weg enzo. Kan saai zijn..
pi_133433484
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:51 schreef _MvN_ het volgende:
Ook maar ingeschreven voor de 5 KM venloop. Na twee HM, vijf 10 km, drie 15 km loopjes en 2marathons word het eens tijd voor eenn absurd snelle 5 KM 8-)

Pas maar op, het zal je tegenvallen. Dat deed het bij mij in ieder geval, echt een moeilijke afstand om in te delen. Ik had ook al 10EM, 10km, 21,1km gedaan voordat ik 5 in wedstrijdverband deed.
  woensdag 20 november 2013 @ 00:01:37 #120
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133433748
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:54 schreef Stefanovic83 het volgende:

[..]

ik las iets met kruipspieren haha. Wel handig voor de laatste ronde misschien.

Ik twijfel nog erg. Beetje loodzwaar voor mij, te ver om ff heen te rijden voor 7km, en het is wel erg veel rechtdoor en brede weg enzo. Kan saai zijn..
Ik denk dat ik ook een avondje B&B daar in de buurt eraan vast plak. En saai op het circuit: never O+
  woensdag 20 november 2013 @ 00:02:09 #121
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133433769
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:51 schreef _MvN_ het volgende:
-lama :') -
  woensdag 20 november 2013 @ 00:02:26 #122
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_133433779
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:54 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Pas maar op, het zal je tegenvallen. Dat deed het bij mij in ieder geval, echt een moeilijke afstand om in te delen. Ik had ook al 10EM, 10km, 21,1km gedaan voordat ik 5 in wedstrijdverband deed.
Hoe zou jij hem nu indelen dan? Al valt er niet veel in te delen lijkt mij, voor je het weet ben je er weer. Gewoon verstand op 0 en 5 KM lang doodgaan. Of denk ik er nu heel gek over?
pi_133433919
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 00:02 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

Hoe zou jij hem nu indelen dan? Al valt er niet veel in te delen lijkt mij, voor je het weet ben je er weer. Gewoon verstand op 0 en 5 KM lang doodgaan. Of denk ik er nu heel gek over?
Je start heel gauw te snel. Voluit gaan kan maar dan heb je zeker heel veel verval in de tweede helft. Je moet eigenlijk precies weten wat je kunt en dan zo vlak mogelijk lopen lijkt me. Het hielp ook niet dat het parcours waar ik liep meer bergop is de tweede helft, maar het is frustrerend doodgaan als je je tijden steeds meer op ziet lopen.
  woensdag 20 november 2013 @ 00:10:30 #124
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_133434059
Hoe loop ik een 5 km?
Les 1: Start niet te snel
Les 2: Start niet te snel
Les 3: Herhaal les 1 & 2
Les 4: Blijf pushen als het pijn doet
Les 5: Schat goed in wat haalbaar is, en probeer dat met een vlak schema te halen

Dus niet zoals deze pipo hier een verval van 40 seconde per kilometer tussen je eerste en je laatste. ;)
  woensdag 20 november 2013 @ 00:10:44 #125
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133434066
5km is wel een x een leuke ja. Ik zou dan 2x5min/km doen en daarna proberen wat te versnellen. Morgen even zoeken.
  woensdag 20 november 2013 @ 00:11:43 #126
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_133434094
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 00:06 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je start heel gauw te snel. Voluit gaan kan maar dan heb je zeker heel veel verval in de tweede helft. Je moet eigenlijk precies weten wat je kunt en dan zo vlak mogelijk lopen lijkt me. Het hielp ook niet dat het parcours waar ik liep meer bergop is de tweede helft, maar het is frustrerend doodgaan als je je tijden steeds meer op ziet lopen.
In dit geval is het een vlak parcours. Ik weet nog niet eens wat er mogelijk is. Vanaf januari zal ik hersteld zijn en dan langzaam weer opbouwen. Wat was je tijd en waar mikte je op? :)
pi_133434142
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 00:11 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

In dit geval is het een vlak parcours. Ik weet nog niet eens wat er mogelijk is. Vanaf januari zal ik hersteld zijn en dan langzaam weer opbouwen. Wat was je tijd en waar mikte je op? :)
Ik heb er 2x achter elkaar (3 weken ertussen) een gelopen en de eerste keer wilde ik <23 en deed ik 22.48 en de tweede keer wilde ik 22.00 en deed ik 22.18.
Ik zal de km tijden er even bij zoeken..
  woensdag 20 november 2013 @ 00:17:10 #128
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_133434252
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 00:13 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik heb er 2x achter elkaar (3 weken ertussen) een gelopen en de eerste keer wilde ik <23 en deed ik 22.48 en de tweede keer wilde ik 22.00 en deed ik 22.18.
Ik zal de km tijden er even bij zoeken..
Graag ^O^
pi_133434314
Eind september: 4.16 4.28 4.36 4.40 4.48 - 22.48

Eind oktober: 4.11 4.26 4.39 4.29 4.33 - 22.18

Dus de tweede keer ging al wel beter dan de eerste keer, alhoewel ik nog steeds te hard startte :P
  woensdag 20 november 2013 @ 00:22:05 #130
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_133434375
Het verval valt nog wel mee. Maar ik snap je punt. Wel lekker gelopen ^O^
pi_133434494
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 00:22 schreef _MvN_ het volgende:
Het verval valt nog wel mee. Maar ik snap je punt. Wel lekker gelopen ^O^
Mja, maar ik moest keihard knokken om dat binnen de perken te houden :P In de langere races heb ik vaak meer het gevoel, ik weet wat ik ongeveer kan, en dan ben ik aan het einde stuk maar het grootste deel van de race loop ik redelijk comfortabel. Als je na 1.5-2km al denkt please kill me now!! en je moet nog meer dan de helft.. dat is het spelletje van de 5k :P
pi_133434528
Oehh, ik sta eerste in het Leaderboard trouwens! :D
  woensdag 20 november 2013 @ 00:31:40 #133
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133434597
^O^
pi_133434714
1 3:39.4 1.00 3:39
2 3:39.6 1.00 3:40
3 3:39.0 1.00 3:39
4 3:39.1 1.00 3:39
5 3:33.3 1.00 3:33
6 0:02.7 0.02 2:16

Dit was denk ik tot nu toe 1 van de beste 5k's die ik gelopen heb. Toen kwam ik op 18.13 uit, maar gewoon erg vlak gelopen en dan ook nog eens een kleine eindsprint eruit kunnen persen. Dit is ook meteen 1 jaar lang mijn PR geweest tot ik vorige maand hem aan gort liep ;). Helaas heb ik daar helemaal geen km tijden van omdat mijn GPS hem flipte.

Maar een vlakke race en niet te snel beginnen lijkt ook mij het beste recept voor een goede 5k. En onderweg mag je je best even afvragen waarom je dit ook alweer deed en bidden dat je niet echt doodgaat ;).

quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 00:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Oehh, ik sta eerste in het Leaderboard trouwens! :D
Netjes hoor! _O_
pi_133434971
  woensdag 20 november 2013 @ 00:53:26 #136
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133435080
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:47 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Thanks :D morgen maar weer wat kuitspieroefeningen doen in de sportschool. hill repeats doen op het plaatselijke viaduct
pi_133435091
quote:
Daar moet ik aan meedoen, al kom ik als laatste de volgende dag pas over de finish!
Wandelend vond ik de Duivelsberg echt al heel pittig. :X
Wat een natuur hier. O+
pi_133435125
ik raak er niet op uitgekeken. hoe veelzijdig de bossen hier zijn.
pi_133436141
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 00:56 schreef winterstorm666 het volgende:
ik raak er niet op uitgekeken. hoe veelzijdig de bossen hier zijn.
Moet ik toch aan dit denken:

Maar dan met bomen dus :D
pi_133436756
Wat heb ik mooie verslagen gelezen en leuke foto's voorbij zien komen.
Veel duimpjes :9

Enne Semtex... Veel succes met je voorbereiding voor de M.

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:38 schreef krokusje31 het volgende:
Het afvallen in het begin is idd niet knap. Dat gaat vrij snel. Je zou eerder de chirurgen moeten feliciteren dat de persoon afvalt, dan de persoon zelf.
Het is wel knap wat MoBlo ook al aangaf. Je levensstijl aanpassen zodat je niet weer terugvalt op je oude gewicht.
Je ziet te vaak dat mensen na zo'n ingreep weer langzaam veel gaan eten OF het gene wat ze eten erg ongezond is. En dan onder het motto: "ik kan niet veel eten dus wat ik eet moet ook lekker zijn". :|W
Hulde dat jij wel goed bezig bent.
  woensdag 20 november 2013 @ 06:47:26 #141
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133436802
I knew it...!!! I feel like a spring chicken....!!
http://www.news.com.au/na(...)ii5sms-1226763742845
pi_133437008
Mag ik in de OP bij de CPC voor de 10 km? :)
  woensdag 20 november 2013 @ 07:51:48 #143
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_133437054
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2013 00:02 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

-lama :') -
Ik wilde je al verbeteren. Maar gelukkig kun je naast hard en snel lopen ook goed lezen. >:)
pi_133437089
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:09 schreef YUR het volgende:

[..]

Het merk maakt niet zo veel uit.

[..]

Leugens. Nike is de beste.

Groetjes, D.
  woensdag 20 november 2013 @ 08:59:00 #146
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_133437627
Vindplaatje:

pi_133437664
Als er niks raars gebeurt, kan ik vanmiddag na twee weken eindelijk weer een keer een rondje hollen. De eerste keer in Den Bosch.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  woensdag 20 november 2013 @ 09:19:57 #148
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_133437849
quote:
99s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:02 schreef mosselmossel het volgende:
Als er niks raars gebeurt (..)
Yeah!!!! Laten we daar dan maar vanuit gaan. :)
pi_133437907
Te snel voor de foto :P
pi_133438016
2333 foto's van die fdeeders... Crisis.
pi_133438104
En nog 1 zonder hoofd.

Er moet ook nog ergens een foto van mij zijn waar ik goed m'n duimpjes omhoog heb, recht de camera in kijk en probeer te glimlachen (ergens in de 10e of 11e km, geloof ik), maar die kan ik nergens vinden.
pi_133439040
Jihaaaaa doelstelling gehaald gisteren, eerder dan ik verwacht had. Ondanks dat de regelmaat er deze maand niet goed in zit tov de vorige.

Direct volgende doelstelling aangemaakt.. nu nog druk bezig met de 5 km, om die knap aan één gesloten te lopen. Wat redelijk goed gaat, dus nu de 10km voor 1 juni aan één gesloten als target gezet.

Nooit gedacht dat ik dat ooit nog zou gaan zeggen, ik die altijd zei "dat rennen de meest onzinnige manier van voortbewegen was op kruipen na!" :)
= What else do you have to do on a saterdaynight =
  woensdag 20 november 2013 @ 10:43:07 #153
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133439484
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_133439813
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:25 schreef RedScorpion het volgende:
Jihaaaaa doelstelling gehaald gisteren, eerder dan ik verwacht had. Ondanks dat de regelmaat er deze maand niet goed in zit tov de vorige.

[ afbeelding ]

Direct volgende doelstelling aangemaakt.. nu nog druk bezig met de 5 km, om die knap aan één gesloten te lopen. Wat redelijk goed gaat, dus nu de 10km voor 1 juni aan één gesloten als target gezet.

Nooit gedacht dat ik dat ooit nog zou gaan zeggen, ik die altijd zei "dat rennen de meest onzinnige manier van voortbewegen was op kruipen na!" :)
^O^ goed bezig. Hoe lang ben je nu bezig?
pi_133440254
Nog meer zoekplaatjes:
http://www.henkbaron.nl/g(...)Id=1211427&g2_page=1

concentratievermogen van een goudvis vandaag :')
pi_133440328
Begin feb van dit jaar begonnen.... langzaam opbouwen met Evy. Alleen iets te snel op gegeven moment m'n eigen weg in geslagen zonder Evy Start2Run echt af te maken. Bij les 20/21 gestopt.

Vlak voor de zomer was dat, toen nog wel wat doorgelopen, maar niet zoals ik wilde. Te weinig regelmaat, dus zakte eigenlijk behoorlijk in. Na de zomer (sept) alles weer opgepakt en stap terug gedaan, ergens halverwege Evy weer begonnen (les 14/15). En vanuit daar zijn we dus nu bezig om de regelmaat er weer goed in te krijgen.

Afgelopen periode ook iets te weinig gelopen omdat ik niet de juiste kleding had (loop vooral 's avonds en dan is een korte broek nu echt te koud). Dit is nu gelukkig opgelost, dus we gaan er weer volop tegenaan :D
  woensdag 20 november 2013 @ 11:27:39 #157
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_133440607
quote:
99s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:02 schreef mosselmossel het volgende:
Als er niks raars gebeurt, kan ik vanmiddag na twee weken eindelijk weer een keer een rondje hollen. De eerste keer in Den Bosch.
Kijk je uit dat je niet verdwaalt? ;)
Zijn jullie al klaar met klussen? Wonen jullie al?

Vanmorgen weer een duurloop gedaan... ik heb op de bruggenloop nog precies een half uur voor de laatste 2,5 km... ;) Moet lukken dus :)
Vanmorgen 12,3 in 1.30 :) Bekertjes voor langste afstand en afstand in een uur *O*

Nu gauw douchen :P
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage woensdag 20 november 2013 @ 11:28:58 #158
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_133440629
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:25 schreef RedScorpion het volgende:

[ afbeelding ]

Gefeliciteerd!
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 20 november 2013 @ 11:32:47 #159
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133440735
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:17 schreef RedScorpion het volgende:
Begin feb van dit jaar begonnen.... langzaam opbouwen met Evy. Alleen iets te snel op gegeven moment m'n eigen weg in geslagen zonder Evy Start2Run echt af te maken. Bij les 20/21 gestopt.

Vlak voor de zomer was dat, toen nog wel wat doorgelopen, maar niet zoals ik wilde. Te weinig regelmaat, dus zakte eigenlijk behoorlijk in. Na de zomer (sept) alles weer opgepakt en stap terug gedaan, ergens halverwege Evy weer begonnen (les 14/15). En vanuit daar zijn we dus nu bezig om de regelmaat er weer goed in te krijgen.

Afgelopen periode ook iets te weinig gelopen omdat ik niet de juiste kleding had (loop vooral 's avonds en dan is een korte broek nu echt te koud). Dit is nu gelukkig opgelost, dus we gaan er weer volop tegenaan :D
^O^
pi_133440832
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:13 schreef hatsaflats het volgende:
Nog meer zoekplaatjes:
http://www.henkbaron.nl/g(...)Id=1211427&g2_page=1

concentratievermogen van een goudvis vandaag :')
Volgens mij stond z'n klokje een uur vroeger dan het eigenlijk was, En aangezien ik na 12 minuten ongeveer bij km2 was, zou dat 13.17-18 moeten zijn, maar helaas, mezelf niet gevonden :(
Ja doei.
pi_133440868
quote:
6s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:27 schreef E.T. het volgende:

[..]

Vanmorgen weer een duurloop gedaan... ik heb op de bruggenloop nog precies een half uur voor de laatste 2,5 km... ;) Moet lukken dus :)
Vanmorgen 12,3 in 1.30 :) Bekertjes voor langste afstand en afstand in een uur *O*

_O_
Wordt feestje daar in Rotterdam :Y
pi_133440895
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:17 schreef RedScorpion het volgende:

Inderdaad doorgaan nu, lopen 's-avonds in het donker in de kou is O+
pi_133440973
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Volgens mij stond z'n klokje een uur vroeger dan het eigenlijk was, En aangezien ik na 12 minuten ongeveer bij km2 was, zou dat 13.17-18 moeten zijn, maar helaas, mezelf niet gevonden :(
Volgens mij heeft ie gewoon heel heel heel veel foto's van het begin gemaakt, eerste foto met Komon erop is 13:05:44. Laatste foto op dat punt, 64 pagina's verder, is om 13:47. Beetje jammer :P Ik kan mezelf ook niet vinden, trouwens.

Ik heb ook gekeken naar de brutotijden van een paar random lopers, en dan lijkt het klokje ook gewoon te kloppen.
pi_133440992
Oh, ja, dat klopt dan weer wel. Jammer ;( *kras*
Ja doei.
  woensdag 20 november 2013 @ 11:43:11 #165
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133441017
De lopers op de laatste foto's zien er ook nog veel te fit/snel uit. No way dat ik daar al tussen zat. :P
  woensdag 20 november 2013 @ 11:44:12 #166
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_133441043
Pff, wat een hoop foto's. Ik heb me nog een keer gevonden. :)

pi_133441069
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:41 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ie gewoon heel heel heel veel foto's van het begin gemaakt, eerste foto met Komon erop is 13:05:44. Laatste foto op dat punt, 64 pagina's verder, is om 13:47. Beetje jammer :P Ik kan mezelf ook niet vinden, trouwens.

Ik heb ook gekeken naar de brutotijden van een paar random lopers, en dan lijkt het klokje ook gewoon te kloppen.
Het wordt volgens mij aangevuld op dit moment, want er zijn ook al foto's van na 14:00. Niet dat ik daar op sta.
pi_133441097
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:45 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Het wordt volgens mij aangevuld op dit moment, want er zijn ook al foto's van na 14:00. Niet dat ik daar op sta.
Maar dat is weer op een ander punt, niet op km 2.
pi_133441139
Ze willen het plebs gewoon niet op de foto :') ;( *kras*
Ja doei.
pi_133441658
[..]
Inderdaad doorgaan nu, lopen 's-avonds in het donker in de kou is O+
[/quote]

Ik vind het heerlijk lopen. Kou/regen nee geen probleem. Juiste kleding + verlichting doet wonderen. ;)
pi_133441838
Had trouwens een bekertje op de 7^^! :o Uurtijd verbeterd naar 10.43km op de tweede 'helft'!
Ja doei.
  woensdag 20 november 2013 @ 12:38:29 #172
236410 MaleDuck
pi_133442556
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
Had trouwens een bekertje op de 7^^! :o Uurtijd verbeterd naar 10.43km op de tweede 'helft'!
^O^ Good busy!

Maar die ga je over 5 jaar toch aan gort lopen met je 1.15 ;)
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_133442625
En zo is dat! *) :D
Hopelijk al wat eerder, though! :P
Ja doei.
  woensdag 20 november 2013 @ 12:45:58 #174
236410 MaleDuck
pi_133442765
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
En zo is dat! *) :D
Hopelijk al wat eerder, though! :P
Ja, anders wordt het 1 keer een verbetering van ruim 1,5 km, ongeveer een mijl :D
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_133442809
quote:

[..]

Nog niet helemaal klaar met klussen, maar we wonen er sinds afgelopen zaterdag en het zijn vooral kleine dingetjes die nog gedaan moeten worden. :)

En wat heb je lekker gelopen!! Ik kom je aanmoedigen de achtste!!
pi_133442971
quote:

[..]

Verdwalen? Vast wel! Al ga ik proberen hetzelfde rondje te lopen als Gogo afgelopen maandag, dat moet ik misschien wel kunnen vinden.

Ik ben bang voor de bruggenloop. Veel te weinig gelopen de afgelopen tijd, maar goed, ik pak het wel weer op, komt wel goed. En jij gaat het ook zeker wel redden!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  woensdag 20 november 2013 @ 13:17:42 #177
3011 E.T.
pi_133443748
Ik heb twee doelen met de bruggenloop..
Uitlopen
en
Niet als allerlaatste over de finish komen

Volgend jaar kunnen we tijd verbeteren :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_133443758
Voor de color run fans, hier bij ons in 't park:

Ja doei.
  woensdag 20 november 2013 @ 13:27:36 #179
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_133444024
Laatste worden is natuurlijk de eerste plek voor het lange duurlopen. Ook een mooie prestatie :)
pi_133444093
Er komt sneeuw aan, misschien morgenochtend wel lopen in een winters landschap :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 20 november 2013 @ 13:32:28 #181
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_133444186
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:00 schreef Tieske89 het volgende:
Nu het toch over schoenen gaat. Ik heb de Gel Nimbus van Asics, maar het binnenwerk is compleet kapot gegaan. Begon eigenlijk al in het begin toen het zachte gedeelte bij de hak af en toe dubbel ging zitten. Iemand gelijksoortige ervaringen, of ligt het aan mijn onvoorzichtigheid?
Ik heb de Gel Nimbus helemaal afgelopen en deed daar in vgl met m'n Sauconys erg lang over.
Als het zachte gedeelte bij de hak dubbel gaat zitten, is de pasvorm dan wel goed?
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:41 schreef MaleDuck het volgende:
Qua opbouw voor de intervallen gebruik ik eigenlijk alleen de 200-jes en 400-jes van de souplesse methode, maar misschien goed om 1 x in de twee weken mijn LDL ook te gebruiken voor de 6 x 1000 vanuit de souplesse methode.
3-6x1000 lijkt mij uitstekend om 5-10k wedstrijdsnelheid te trainen
quote:
Ik heb ook het idee dat het een stukje mentaal is, want ik merk op iedere afstand dat ik 2 of 3 km voor de finish slechtere km's heb... :@
Bij mij ook mentaal iets. Op ongeveer driekwart van de raceafstand is het het zwaarst. daarna "ruik ik de stal" en en wordt er een soort vooreindsprint ingezet. Heeft erook mee te maken dat ik op 75% afstand nog "bang" ben echt stuk te gaan en op 90% afstand kun je blind gaan knallen, dat red je wel op wilskracht.

Gisteren trouwens een heerlijk tempoloopje van een uur gedaan.
Feyenoord!!! * Barça
  woensdag 20 november 2013 @ 13:39:59 #182
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133444430
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
Voor de color run fans, hier bij ons in 't park:

[ afbeelding ]
Dat is best een overwinning, dat jij hier iets over een colorrun post })
pi_133444448
Oh, vergat ik de " :r " smiley? ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 20-11-2013 13:48:37 ]
Ja doei.
  Redactie Frontpage woensdag 20 november 2013 @ 13:46:50 #184
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_133444695
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, vergat ik de " :r " smiley? ;(
Wat heb je er eigenlijk zo op tegen :P
With four other people
And aliens
  woensdag 20 november 2013 @ 13:51:13 #185
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133444873
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:46 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Wat heb je er eigenlijk zo op tegen :P
pi_133444893
Sodeju wind is koud buiten!
Vanavond misschien zelfs handschoenen aan doen met het lopen :o
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  Redactie Frontpage woensdag 20 november 2013 @ 13:52:24 #187
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_133444923
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:51 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh dat is al 100x uitgelegd? Ik weet het niet, ik ben wel nieuwsgierig :P
With four other people
And aliens
pi_133444956
Ik weerhoud mij van commentaar.
Ja doei.
pi_133445203
Het was koud. :') Gelukkig stond er maar een kort rondje gepland omdat ik faal in plannen. :+ (Vanavond sporten, morgen gaat het er niet van komen en vrijdag eenzelfde indeling als vandaag. En weekenden plan ik maar niks meer in, want dat werkt toch nooit. :'))
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Redactie Frontpage woensdag 20 november 2013 @ 14:07:12 #190
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_133445501
quote:
6s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
Ik weerhoud mij van commentaar.
;(
With four other people
And aliens
  woensdag 20 november 2013 @ 14:26:08 #191
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_133446191
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:07 schreef Etcetera het volgende:

[..]

;(
Colorrun is iets voor families met kinderen, joggers zonder tempo en vrouwen in bloemetjesjurk die van zichzelf vinden dat ze 'een lekker gek mens' zijn. Conclusie, colorrun is offtopic, want heeft niets met hardlopen.

zo goed MoBlo?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_133446537
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:26 schreef Frsh het volgende:

[..]

Colorrun is iets voor families met kinderen, joggers zonder tempo en vrouwen in bloemetjesjurk die van zichzelf vinden dat ze 'een lekker gek mens' zijn. Conclusie, colorrun is offtopic, want heeft niets met hardlopen.

zo goed MoBlo?
Dat is wel heel zwart-wit allemaal.
pi_133446562
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:36 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:51 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ja doei.
  Redactie Frontpage woensdag 20 november 2013 @ 14:40:09 #194
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_133446651
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:26 schreef Frsh het volgende:

[..]

zo goed MoBlo?
:D

Ik heb in elk geval een antwoord :+
With four other people
And aliens
  woensdag 20 november 2013 @ 14:44:37 #195
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_133446802
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:36 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ja. Van de colorrun.co.nl website:

"The Color Run™ gaat louter om het beleven van een te gekke kleurrijke dag met familie en vrienden. Je mag rennen, wandelen, kruipen of zelfs dansen!

Kan ik meerennen met een kinderwagen en kinderen?

Onder één voorwaarde… als je bereidt bent om als aller hipste moeder/vader over de finish te gaan! Zolang je kinderen lief zijn en lol hebben, mogen alle kinderen van 0 tot en met 5 jaar GRATIS mee rennen."

Ik rust mijn kaas.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  woensdag 20 november 2013 @ 14:45:46 #196
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133446845
Oh kruipend een colorrun doen, bucketlist item 8-) En bij terugkomst allemaal gekleurde zetmeel in je aars :9
pi_133446860
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:45 schreef SEMTEX het volgende:
Oh kruipend een colorrun doen, bucketlist item 8-)
Kun je misschien wel onder die mist van dat kleurpoeder doortijgeren..

"Laag blijven bij rook" raden ze je in het vliegtuig ook altijd aan.
Ja doei.
  woensdag 20 november 2013 @ 14:47:59 #198
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133446926
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Kun je misschien wel onder die mist van dat kleurpoeder doortijgeren..
En vervelende linksklevers laten struikelen })
pi_133446955
quote:
Oh kruipend een colorrun doen, bucketlist item 8-) En bij terugkomst allemaal gekleurde zetmeel in je aars :9
Mental image even wegpoetsen ;(
pi_133447015
Zo, nu toch even verplichte rust na de 7heuvelen ;).

SPOILER
SPOILER: Bah! Blood & Gore :P
pi_133447030
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:44 schreef Frsh het volgende:

[..]

Ja. Van de colorrun.co.nl website:

"The Color Run™ gaat louter om het beleven van een te gekke kleurrijke dag met familie en vrienden. Je mag rennen, wandelen, kruipen of zelfs dansen!

Kan ik meerennen met een kinderwagen en kinderen?

Onder één voorwaarde… als je bereidt bent om als aller hipste moeder/vader over de finish te gaan! Zolang je kinderen lief zijn en lol hebben, mogen alle kinderen van 0 tot en met 5 jaar GRATIS mee rennen."

Ik rust mijn kaas.
:r Vreselijk dat soort dingen. Sowieso dat blije oudergedoe. Ouders op Facebook *ril*. En ondertussen maar klagen.
  woensdag 20 november 2013 @ 14:51:43 #202
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133447049
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:50 schreef Jero_nimo het volgende:

SPOILER
Ik klikte :o :o :r
pi_133447177
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:51 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik klikte :o :o :r
Er staat nog een waarschuwing bij :6
pi_133447205
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:50 schreef Jero_nimo het volgende:

SPOILER
Awh! Hoop dat je kaak niet al te veel 'ontzet' is. Wolve had dat ook een paar jaar geleden, dat de beste man zo moest wrikken dat hij 5 dagen niet normaal kon eten :') ;( Sterkte!

quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:51 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

:r Vreselijk dat soort dingen. Sowieso dat blije oudergedoe. Ouders op Facebook *ril*. En ondertussen maar klagen.
Ja doei.
pi_133447212
Ik ook. Ik heb die van mij gelukkig niet gezien..
pi_133447290
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Awh! Hoop dat je kaak niet al te veel 'ontzet' is. Wolve had dat ook een paar jaar geleden, dat de beste man zo moest wrikken dat hij 5 dagen niet normaal kon eten :') ;( Sterkte!
Tot nu toe valt het mee, maar denk dat de verdoving nog niet helemaal uitgewerkt is. En de Ibuprofen 600's helpen ook wel een handje O+ .
Maar de assistente moest zelfs wat tegendruk zetten tegen mijn kaak om te wrikken, dus hoop dat het morgen ook nog meevalt.. :P
  woensdag 20 november 2013 @ 15:01:19 #207
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133447406
Ouders :{w
F means you're fucked
pi_133447545
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:58 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Tot nu toe valt het mee, maar denk dat de verdoving nog niet helemaal uitgewerkt is. En de Ibuprofen 600's helpen ook wel een handje O+ .
Maar de assistente moest zelfs wat tegendruk zetten tegen mijn kaak om te wrikken, dus hoop dat het morgen ook nog meevalt.. :P
Oei! Ik hoop met je mee!

Vanavond speed training in 't town center... Het is in elk geval niet meer zulk hondenweer als vanochtend ! :o
Ja doei.
pi_133447651
Ik mag mijn verstandskiezen houden O+
pi_133447667
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oei! Ik hoop met je mee!

Vanavond speed training in 't town center... Het is in elk geval niet meer zulk hondenweer als vanochtend ! :o
Thanks en veel plezier vanavond! ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef hatsaflats het volgende:
Lucky you! :P
  woensdag 20 november 2013 @ 15:09:07 #211
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133447675
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:58 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Een paar ibu's een paar dagen kan trouwens geen kwaad, ook niet als je het idee hebt dat het verder geen pijn doet. Want de ontstekingsremmende werking is wel gunstig bij zo'n wond (er zal met eten/drinken toch meer rommel langs komen dan bij de gemiddelde wond).

Heb een aantal jaren geleden ook m'n verstand verloren bij de tandarts. :P
pi_133447932
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:09 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Een paar ibu's een paar dagen kan trouwens geen kwaad, ook niet als je het idee hebt dat het verder geen pijn doet. Want de ontstekingsremmende werking is wel gunstig bij zo'n wond (er zal met eten/drinken toch meer rommel langs komen dan bij de gemiddelde wond).

Heb een aantal jaren geleden ook m'n verstand verloren bij de tandarts. :P
Ik hoorde het ja! ;) En thanks, zal het onthouden. Misschien ook wel goed tegen enige blessures als er nog iets van ontstoken pezen over zijn ofzo. Heb nu eigenlijk al wel weer zin om te rennen, gewoon lekker het bos in, mja even wachten.
pi_133448586
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef hatsaflats het volgende:
Ik alleen mijn verstand.
Maar dat was bij voorbaat verspilde moeite... :+
pi_133448880
Hmm vanavond is er weer baantraining van de hardloopclub, maar dat past nu toch echt niet meer goed in mijn schema, want ze doen nog steeds 200/400s als voorbereiding op 5km races, en het is zo koud, dat ik het niet chill vind om na het hardlopen eerst nog 40 minuten naar huis te fietsen voor ik kan douchen. Wel jammer want het was een leuk clubje :o
  woensdag 20 november 2013 @ 15:51:35 #215
3011 E.T.
pi_133449549
quote:
Kan je kleurtjes poepen! *O*

Jero, het ziet er iig heftig uit! Sterkte!
  woensdag 20 november 2013 @ 15:54:52 #216
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_133449701
Je loopt toch niet met je tanden? :{w

Sterkte ;)
  woensdag 20 november 2013 @ 15:55:34 #217
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133449734
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:54 schreef _MvN_ het volgende:
Je loopt toch niet met je tanden? :{w

Sterkte ;)
Soms wel op het tandvlees.
pi_133449780
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:55 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Soms wel op het tandvlees.
Ja doei.
  woensdag 20 november 2013 @ 16:36:55 #219
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133451634
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:55 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Er staat nog een waarschuwing bij :6
Weet ik :@ ik ben een masochist :@
  woensdag 20 november 2013 @ 16:41:15 #220
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133451788

Ik heb mijn verstandkiezen trouwens ook nog gewoon. Stonden redelijk recht dus er hoeft niks uit.
Mijn broer moest, omdat hij een hartpatiënt en zodoende dus maar 1 keer verdooft hoefde te worden, alle 4 de kiezen in 1 keer laten wegsnijden. Die heeft best lang last gehad.
  woensdag 20 november 2013 @ 17:18:40 #221
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133453249
SPOILER: sem en stip toch?
  woensdag 20 november 2013 @ 17:18:49 #222
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133453256
Wat een heerlijk hondenweer. Dat wordt dus weer hardlopen straks :9
F means you're fucked
pi_133453343
Hé!

En ik zweef ook nog!

Die mevrouw met het petje voor me, in het groen, was de mevrouw met wie ik 'ruzie' had ;( :')

[ Bericht 70% gewijzigd door motorbloempje op 20-11-2013 17:27:32 ]
Ja doei.
  woensdag 20 november 2013 @ 17:28:27 #224
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_133453552
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
Hé!

[ afbeelding ]

En ik zweef ook nog!

Die mevrouw met het petje voor me, in het groen, was de mevrouw met wie ik 'ruzie' had ;( :')
Vast jaloers omdat ze niet zweefde :')_
pi_133453611
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:01 schreef YUR het volgende:
Ouders :{w
:D :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 20 november 2013 @ 17:40:35 #226
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133453992
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 17:28 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Vast jaloers omdat ze niet zweefde :')_
Kloon van debeterebob? :o
  woensdag 20 november 2013 @ 17:42:07 #227
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133454045
Voor het écht niet meer kan, dan nu alsnog een race-report van de 7^^! *O*

Het doel
Minimum goal was de tijd van Mo van 5 jaar geleden: onder de 1:42 dus. Makkelijk haalbaar, zelfs op een slechte dag zou dat moeten lukken.
Eigenlijke doel was om 1:35 te halen. Dat komt neer op een tempo van 6:20 per kilometer. Het tempo zelf is haalbaar, maar ik had het nog nooit gedaan over zo'n lange afstand. Hier ging ik op mikken en hier rekende ik telkens naartoe onderweg.
En voor als alles op z'n plek zou vallen: 1:33. Een tempo van 6:12 per kilometer. Een tempo dat ik een keer in een training per ongeluk had gelopen gedurende 10 kilometer. Maar daarna was de tank aardig leeg en vlogen de kilometertijden omhoog. Dus of dat 15 kilometer lang haalbaar zou zijn...

Voorbereiding
Op zaterdag al naar Nijmegen afgereisd. Daar alvast kunnen proeven van de sfeer van de Zevenheuvelennacht. Was erg apart/bijzonder met de mist. En erg koud. Maar door een beetje te blijven bewegen hebben we daar toch nog een hele tijd gestaan. En daarna nog een paar fok!kers gedag gezegd. Erg leuk om er weer wat gezichten bij te hebben! Zelfs nog een biertje gedronken met Acheron na afloop. Daarna weer terug naar onze slaapplek op een steenworp afstand van de start. O-)

Op zondag nog relatief kunnen uitslapen. Goed ontbeten, wat dat betreft is zo'n race in de middag wel ideaal. Even nog bij daglicht gekeken waar onze startvakken waren en daarna langs de shirtuitgifte. Dat was goed geregeld en na een paar tellen waren we ook daar klaar. Nog even kort met Jero gesproken. Helaas niet nog meer fok!kers gezien, want toen de anderen er waren, waren wij alweer net weg terug richting onze lekkere warme veblijfplaats. Nog even wat gedronken, banaantje er in, hardloopkleren aan (toch maar kort/lang). En wachten. En wachten. We hebben nog rustig op de internet-stream de start kunnen kijken.

Maar uiteindelijk was het dan toch tijd om richting de startvakken te gaan. Horloge vast aan. Mo gedag gezegd (die startte in een ander vak), nog even langs een urinoir en het vak in. Daar stroomde het al flink vol. Ik denk dat ik ongeveer halverwege het vak stond en achter me bleef het maar binnen stromen. Gelukkig was het zo tussen de mensen wel wat warmer. Maar ondertussen toch van been naar been blijven huppen, beetje warm proberen te blijven, met name de benen. Vaters nog maar eens opnieuw gestrikt. Langer staan wachten dan verwacht. Nog maar een keer naar een urinoir. En toen begon het langzaam te bewegen. We gingen op naar de start! En we liepen... en liepen... en liepen... De start zat een stuk verder richting de Groesbeekseweg dan de avond daar voor. En wat een enorme berg jassen, truien, zakken enzovoorts lag er bij de hebben net voor de start. En ineens was daar... de echte start!

Kilometers 1-5: Groesbeekseweg/Nijmeegsebaan
Rustig van start was het plan. Er stond behoorlijk wat publiek langs de kant, zeker het eerste stuk. Maar ondanks dat had ik al gauw een redelijk comfortabel tempo gevonden. Eerste kilometer in net iets over de 6 minuten. Precies op schema. Benen voelden goed en ik had het idee dat ik lekker losjes liep.

Piep-piep-piep-piep-piep-piep-piep-piep-piep-...

He, fijn zo'n metronoom. Vooral als die niet in je eigen ritme piept. Dan maar even een paar passen aanzetten en bij dat geluid weglopen. En voor ik het wist was ook de tweede kilometer voorbij. Ietsjes voor op schema, maar niks zorgwekkends.

Kilometers drie, vier en vijf hadden wat meer stijging, waarvan twee stukjes iets steiler. En daar was de man met de hamer. Onee, het was een vrouw. En ze was ons aan het aanmoedigen! w/
Het tempo ging iets omlaag. Verder gebeurde er weinig spannends en zo liep ik vrij comfortabel naar het 5-kilometerpunt toe in 31:32. Precies op schema voor een 1:35 finish ondanks de netto stijging in het eerste gedeelte. Dat geeft de burger moed!

Kilometers 6-10: Derdebaan/Zevenheuvelenweg/Meerwijkselaan

Kort na het 5-kilometerpunt linksaf de Derdebaan op. Even een vlakke kilometer. Even wat rust. Nou ja, rust... Uiteindelijk werd de volgende kilometer toch nog een wat rommelige kilometer. Omdat dat het smalste deel van het parcours is, loop je er sowieso wat dichter op elkaar. En een eindje onderweg krijg je, vanuit de achterste startvakken, regelmatig wat mensen die even een wandelpauze nemen. Maar ook mensen die wat versnellen omdat het een vlak stuk is. Er wordt daar dus nogal wat ingehaald. Bij gebrek aan ruimte heb ik hier en daar wat stukjes berm meegepakt. En zo kwam ik rommelig, maar ongeschonden, bij de eerste drinkpost. Het plan: niet stoppen om drinken aan te nemen en niet stoppen om te drinken. Na wat mensen te hebben ontweken die wel plotseling stopten met lopen, een bekertje AA te pakken weten te krijgen zonder echt snelheid te minderen. Eerste deel van het plan gelukt. Deel twee van het plan daarentegen... Normaal kan ik prima inademen en een slok nemen tegelijk. Maar normaal is dat ook als ik stilzit. Hardlopend inademen en een slok nemen was een minder goede combinatie. De daaropvolgende meters werden hoestend en proestend afgelegd. Na enigszins bijgekomen te zijn, moest ik toch zien de rest van het drinken binnen zien te krijgen. Eerst inademen en daarna een slok nemen bleek een succesvollere tactiek. En zo kwam uiteindelijk toch nog het grootste deel van het drinken op de juiste plek terecht.

En toen kwam de Zevenheuvelenweg. Beetje langzamer omhoog en een beetje sneller omlaag. Ik had gehoopt hier al wat aan te kunnen zetten na de vele heuveltraining die we met de club zo vaak voor onze kiezen krijgen. Maar door het drinkincident voelde het alsof ik niet meer extra kon even en ik tegen de max aan liep. En dat terwijl we pas op de helft waren! Maar behalve het niet kunnen versnellen, kon ik wel de snelheid van daarvoor aanhouden. Dus zo had ik het idee toch nog enigszins in de buurt van het schema te kunnen blijven. Eenmaal bovenop de eerste bult keek je ineens uit over een zee van lopers die naar beneden afdaalden en de volgende klim aan het beslechten waren. Een prachtige deinende zee van neon kleurtjes. Goed voor het moraal, ondanks dat het de volgende bult wel twee keer zo hoog deed lijken.

Afdalend vanaf de laatste bult was er even wat ademruimte. En nu kwamen we op het stuk waar m'n vader en Maria wel eens langs de kant zouden kunnen staan. Ze waren speciaal vanuit Doetinchem komen rijden om ons te zien lopen. Ze zouden ergens bij Berg en Dal zijn. Dus dat kon bij de afslag zijn waar je de Meerwijkselaan op draait, of anders ruim twee kilometer verderop als je weer de doorgaande weg opdraait (Oude Kleefsebaan). Dus tijdens het lopen snel ook nog naar het publiek kijken of ze er tussen staan. Tot ineens net na de bocht "René!!" geroepen werd. Echt super om ze daar langs de kant te zien! Na beide handen enthousiast de lucht in te hebben gegooid en een korte uitroep "Hey! Het gaat lekker!" was ik er ook zo weer voorbij. Maar zomaar uit het niets ging het ook ineens lekker. Naast de lange afdaling gaf de plotselingen ontmoeting en de aanmoediging me ineens een enorme boost. Precies toen ik het nodig had.

En zo vloog ik, na de drankpost dit keer wel succesvol te hebben getackeld, naar het 10-kilometerpunt toe. Het tweede stuk heb ik uiteindelijk afgelegd in 31:42, 10 seconden langzamer dan de eerste vijf kilometer, voor een totaaltijd van 1:03:14. Nog altijd precies op schema dus om de 1:35 te halen.

Kilometers 11-15: Postweg/Oude Kleefsebaan/Kwakkenbergweg/Gelderselaan/Groesbeekseweg

Nog een keer omhoog en dan naar beneden; naar de finish. Wel een lang stuk omhoog was gewaarschuwd. Dus niet te hard aangezet. En omdat dit ook niet een al te brede weg was, ook nog af en toe in moeten houden om om mensen heen te gaan. Maar van alle bulten op het parcours viel deze me eigenlijk nog wel het meeste mee. Maar misschien kwam dat wel omdat dit uiteindelijk m'n langzaamste kilometer bleek te zijn geworden. Maar alle moeilijke stukken waren achter de rug, tijd om van de afdaling een mooie finish te maken!

Terug op de doorgaande weg het tempo wat opgevoerd. Geen protest vanuit de benen, gewoon zo blijven doorgaan dus. En terug in de bewoonde wereld stonden er ook steeds meer mensen langs de kant de lopers aan te moedigen. Erg leuk en zeer gewaardeerd zo laat in de race. Na de bordjes van de 6-, 7-, 8- en 9-kilometerpunten over het hoofd te hebben gezien, had ik ze dit keer niet gemist. En potdorie, dat was een mooie vlotte kilometer. Snel rekenend was 1:34 ineens haalbaar. Dat zou mooi zijn! Gewoon zo door blijven gaan dus. Een kilometer verder, nog maar twee kilometer te gaan, zat dat er nog steeds in als ik het vol kon houden. Maar waar ik zo'n moeizaam middenstuk had, ging het nu ineens zo makkelijk!

Toch nog maar wat harder dan? Maar is dat niet te vroeg? Blaas ik mezelf dan niet op? Nou, toch nog maar een tandje harder dan. En dat was nog vol te houden. Had ondertussen genoeg vaart gemaakt om met een laatste kilometer van 6 minuten de 1:34 te halen. Dat moest wel te doen zijn toch?

Tijd om de echte eindsprint in te zetten. maar een kilometer lang sprinten, dat is toch veel te lang? Niet miepen, maar lopen! Links mensen voorbij, rechts mensen voorbij, maakt niet uit hoe, als ik maar door kan stomen. En daar was de Groesbeekseweg, de finish was nu wel heel dichtbij! "René!!!" klonk het uit het publiek: m'n schoonouders! Maar ik zat zo te stomen dat ik niet verder dan "hey!" kwam en een handje omhoog kon doen. Nog meer mensen werden ingehaald. En nog meer. Opzij, opzij, opzij, maak plaats, maak plaats, maak plaats, ik heb ongelofelijke haast! Overal lopers en niet genoeg ruimte. Dan maar tussen de barricaden en de lopers door. Was alleen zaak om niet te struikelen over de pootjes van de hekken. (Spoiler: ik ben niet gestruikeld.) Nog een verdwaalde high-five met een jochie uit het publiek die met een goede *pets* ging. Zal die nog wel een paar dagen gevoeld hebben. En door stomen. Bijna bij de finish. Eindelijk een breder stuk. Snel naar de andere kant gezigzagd, meer ruimte voor de sprint.

En toen zat het er op. Handje omhoog over de finish komend. Daarna horloge stopgezet. Ik kon m'n ogen niet geloven: 1:33:03. Alles viel op z'n plek en in de laatste kilometer kwam ik toch nog op m'n top-doel uit. Op van de lange race, maar met een hernieuwde energie alsof ik gewonnen had liep ik 100% tevreden door het finish-gebied. Met een laatste vijf kilometer split van 29:49 zat ik daarmee zelfs erg dicht tegen m'n persoonlijke 5-kilometerrecord aan.

Aftermath

Eenmaal door het enorme finish-gebied heen op het afgesproken punt Mo weer tegengekomen (met haar eigen geweldige resultaat! _O_) die klaarstond met wat extra laagjes kleding. En daar kwam ook m'n nichtje, waar we de nacht daarvoor mochten overnachten ondanks dat ze zelf niet eens thuis was. Na wat communicatieproblemen helaas geen fok!kers meer tegengekomen na de race, maar dat mocht de pret niet drukken. Nog even heerlijk bij m'n nichtje thuis mogen nagenieten met een paar koppen thee en een lekkere warme douche.

Al met al een enorm geslaagde loop. Van de vele loopjes was dit het loopje waar het moest gebeuren. En het gebeurde! De 15 kilometers zijn succesvol beslecht. Op naar de halve marathon!

TL;DR: ik heb 15km hardgelopen.
  woensdag 20 november 2013 @ 17:43:17 #228
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_133454086
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 17:40 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Kloon van debeterebob? :o
Jep :) Net zo cool dus :7
pi_133454373
O+
Ja doei.
pi_133454477
http://www.bbc.co.uk/news/health-24998497
Nou, geniet nog even van alle wereldrecords die er worden gerend!
Ja doei.
  woensdag 20 november 2013 @ 17:58:29 #231
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133454591
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 17:42 schreef Wolve000 het volgende:

Het doel
Minimum goal was de tijd van Mo van 5 jaar geleden: onder de 1:42 dus. Makkelijk haalbaar, zelfs op een slechte dag zou dat moeten lukken.
Eigenlijke doel was om 1:35 te halen. Dat komt neer op een tempo van 6:20 per kilometer. Het tempo zelf is haalbaar, maar ik had het nog nooit gedaan over zo'n lange afstand. Hier ging ik op mikken en hier rekende ik telkens naartoe onderweg.
En voor als alles op z'n plek zou vallen: 1:33. Een tempo van 6:12 per kilometer. Een tempo dat ik een keer in een training per ongeluk had gelopen gedurende 10 kilometer. Maar daarna was de tank aardig leeg en vlogen de kilometertijden omhoog. Dus of dat 15 kilometer lang haalbaar zou zijn...

Voorbereiding
Op zaterdag al naar Nijmegen afgereisd. Daar alvast kunnen proeven van de sfeer van de Zevenheuvelennacht. Was erg apart/bijzonder met de mist. En erg koud. Maar door een beetje te blijven bewegen hebben we daar toch nog een hele tijd gestaan. En daarna nog een paar fok!kers gedag gezegd. Erg leuk om er weer wat gezichten bij te hebben! Zelfs nog een biertje gedronken met Acheron na afloop. Daarna weer terug naar onze slaapplek op een steenworp afstand van de start. O-)

Op zondag nog relatief kunnen uitslapen. Goed ontbeten, wat dat betreft is zo'n race in de middag wel ideaal. Even nog bij daglicht gekeken waar onze startvakken waren en daarna langs de shirtuitgifte. Dat was goed geregeld en na een paar tellen waren we ook daar klaar. Nog even kort met Jero gesproken. Helaas niet nog meer fok!kers gezien, want toen de anderen er waren, waren wij alweer net weg terug richting onze lekkere warme veblijfplaats. Nog even wat gedronken, banaantje er in, hardloopkleren aan (toch maar kort/lang). En wachten. En wachten. We hebben nog rustig op de internet-stream de start kunnen kijken.

Maar uiteindelijk was het dan toch tijd om richting de startvakken te gaan. Horloge vast aan. Mo gedag gezegd (die startte in een ander vak), nog even langs een urinoir en het vak in. Daar stroomde het al flink vol. Ik denk dat ik ongeveer halverwege het vak stond en achter me bleef het maar binnen stromen. Gelukkig was het zo tussen de mensen wel wat warmer. Maar ondertussen toch van been naar been blijven huppen, beetje warm proberen te blijven, met name de benen. Vaters nog maar eens opnieuw gestrikt. Langer staan wachten dan verwacht. Nog maar een keer naar een urinoir. En toen begon het langzaam te bewegen. We gingen op naar de start! En we liepen... en liepen... en liepen... De start zat een stuk verder richting de Groesbeekseweg dan de avond daar voor. En wat een enorme berg jassen, truien, zakken enzovoorts lag er bij de hebben net voor de start. En ineens was daar... de echte start!

Rustig van start was het plan. Er stond behoorlijk wat publiek langs de kant, zeker het eerste stuk. Maar ondanks dat had ik al gauw een redelijk comfortabel tempo gevonden. Eerste kilometer in net iets over de 6 minuten. Precies op schema. Benen voelden goed en ik had het idee dat ik lekker losjes liep.

He, fijn zo'n metronoom. Vooral als die niet in je eigen ritme piept. Dan maar even een paar passen aanzetten en bij dat geluid weglopen. En voor ik het wist was ook de tweede kilometer voorbij. Ietsjes voor op schema, maar niks zorgwekkends.

Kilometers drie, vier en vijf hadden wat meer stijging, waarvan twee stukjes iets steiler. En daar was de man met de hamer. Onee, het was een vrouw. En ze was ons aan het aanmoedigen! w/
Het tempo ging iets omlaag. Verder gebeurde er weinig spannends en zo liep ik vrij comfortabel naar het 5-kilometerpunt toe in 31:32. Precies op schema voor een 1:35 finish ondanks de netto stijging in het eerste gedeelte. Dat geeft de burger moed!

Kort na het 5-kilometerpunt linksaf de Derdebaan op. Even een vlakke kilometer. Even wat rust. Nou ja, rust... Uiteindelijk werd de volgende kilometer toch nog een wat rommelige kilometer. Omdat dat het smalste deel van het parcours is, loop je er sowieso wat dichter op elkaar. En een eindje onderweg krijg je, vanuit de achterste startvakken, regelmatig wat mensen die even een wandelpauze nemen. Maar ook mensen die wat versnellen omdat het een vlak stuk is. Er wordt daar dus nogal wat ingehaald. Bij gebrek aan ruimte heb ik hier en daar wat stukjes berm meegepakt. En zo kwam ik rommelig, maar ongeschonden, bij de eerste drinkpost. Het plan: niet stoppen om drinken aan te nemen en niet stoppen om te drinken. Na wat mensen te hebben ontweken die wel plotseling stopten met lopen, een bekertje AA te pakken weten te krijgen zonder echt snelheid te minderen. Eerste deel van het plan gelukt. Deel twee van het plan daarentegen... Normaal kan ik prima inademen en een slok nemen tegelijk. Maar normaal is dat ook als ik stilzit. Hardlopend inademen en een slok nemen was een minder goede combinatie. De daaropvolgende meters werden hoestend en proestend afgelegd. Na enigszins bijgekomen te zijn, moest ik toch zien de rest van het drinken binnen zien te krijgen. Eerst inademen en daarna een slok nemen bleek een succesvollere tactiek. En zo kwam uiteindelijk toch nog het grootste deel van het drinken op de juiste plek terecht.

En toen kwam de Zevenheuvelenweg. Beetje langzamer omhoog en een beetje sneller omlaag. Ik had gehoopt hier al wat aan te kunnen zetten na de vele heuveltraining die we met de club zo vaak voor onze kiezen krijgen. Maar door het drinkincident voelde het alsof ik niet meer extra kon even en ik tegen de max aan liep. En dat terwijl we pas op de helft waren! Maar behalve het niet kunnen versnellen, kon ik wel de snelheid van daarvoor aanhouden. Dus zo had ik het idee toch nog enigszins in de buurt van het schema te kunnen blijven. Eenmaal bovenop de eerste bult keek je ineens uit over een zee van lopers die naar beneden afdaalden en de volgende klim aan het beslechten waren. Een prachtige deinende zee van neon kleurtjes. Goed voor het moraal, ondanks dat het de volgende bult wel twee keer zo hoog deed lijken.

Afdalend vanaf de laatste bult was er even wat ademruimte. En nu kwamen we op het stuk waar m'n vader en Maria wel eens langs de kant zouden kunnen staan. Ze waren speciaal vanuit Doetinchem komen rijden om ons te zien lopen. Ze zouden ergens bij Berg en Dal zijn. Dus dat kon bij de afslag zijn waar je de Meerwijkselaan op draait, of anders ruim twee kilometer verderop als je weer de doorgaande weg opdraait (Oude Kleefsebaan). Dus tijdens het lopen snel ook nog naar het publiek kijken of ze er tussen staan. Tot ineens net na de bocht "René!!" geroepen werd. Echt super om ze daar langs de kant te zien! Na beide handen enthousiast de lucht in te hebben gegooid en een korte uitroep "Hey! Het gaat lekker!" was ik er ook zo weer voorbij. Maar zomaar uit het niets ging het ook ineens lekker. Naast de lange afdaling gaf de plotselingen ontmoeting en de aanmoediging me ineens een enorme boost. Precies toen ik het nodig had.

En zo vloog ik, na de drankpost dit keer wel succesvol te hebben getackeld, naar het 10-kilometerpunt toe. Het tweede stuk heb ik uiteindelijk afgelegd in 31:42, 10 seconden langzamer dan de eerste vijf kilometer, voor een totaaltijd van 1:03:14. Nog altijd precies op schema dus om de 1:35 te halen.

Kilometers 11-15: Postweg/Oude Kleefsebaan/Kwakkenbergweg/Gelderselaan/Groesbeekseweg

Nog een keer omhoog en dan naar beneden; naar de finish. Wel een lang stuk omhoog was gewaarschuwd. Dus niet te hard aangezet. En omdat dit ook niet een al te brede weg was, ook nog af en toe in moeten houden om om mensen heen te gaan. Maar van alle bulten op het parcours viel deze me eigenlijk nog wel het meeste mee. Maar misschien kwam dat wel omdat dit uiteindelijk m'n langzaamste kilometer bleek te zijn geworden. Maar alle moeilijke stukken waren achter de rug, tijd om van de afdaling een mooie finish te maken!

Terug op de doorgaande weg het tempo wat opgevoerd. Geen protest vanuit de benen, gewoon zo blijven doorgaan dus. En terug in de bewoonde wereld stonden er ook steeds meer mensen langs de kant de lopers aan te moedigen. Erg leuk en zeer gewaardeerd zo laat in de race. Na de bordjes van de 6-, 7-, 8- en 9-kilometerpunten over het hoofd te hebben gezien, had ik ze dit keer niet gemist. En potdorie, dat was een mooie vlotte kilometer. Snel rekenend was 1:34 ineens haalbaar. Dat zou mooi zijn! Gewoon zo door blijven gaan dus. Een kilometer verder, nog maar twee kilometer te gaan, zat dat er nog steeds in als ik het vol kon houden. Maar waar ik zo'n moeizaam middenstuk had, ging het nu ineens zo makkelijk!

Toch nog maar wat harder dan? Maar is dat niet te vroeg? Blaas ik mezelf dan niet op? Nou, toch nog maar een tandje harder dan. En dat was nog vol te houden. Had ondertussen genoeg vaart gemaakt om met een laatste kilometer van 6 minuten de 1:34 te halen. Dat moest wel te doen zijn toch?

Tijd om de echte eindsprint in te zetten. maar een kilometer lang sprinten, dat is toch veel te lang? Niet miepen, maar lopen! Links mensen voorbij, rechts mensen voorbij, maakt niet uit hoe, als ik maar door kan stomen. En daar was de Groesbeekseweg, de finish was nu wel heel dichtbij! "René!!!" klonk het uit het publiek: m'n schoonouders! Maar ik zat zo te stomen dat ik niet verder dan "hey!" kwam en een handje omhoog kon doen. Nog meer mensen werden ingehaald. En nog meer. Opzij, opzij, opzij, maak plaats, maak plaats, maak plaats, ik heb ongelofelijke haast! Overal lopers en niet genoeg ruimte. Dan maar tussen de barricaden en de lopers door. Was alleen zaak om niet te struikelen over de pootjes van de hekken. (Spoiler: ik ben niet gestruikeld.) Nog een verdwaalde high-five met een jochie uit het publiek die met een goede *pets* ging. Zal die nog wel een paar dagen gevoeld hebben. En door stomen. Bijna bij de finish. Eindelijk een breder stuk. Snel naar de andere kant gezigzagd, meer ruimte voor de sprint.

En toen zat het er op. Handje omhoog over de finish komend. Daarna horloge stopgezet. Ik kon m'n ogen niet geloven: 1:33:03. Alles viel op z'n plek en in de laatste kilometer kwam ik toch nog op m'n top-doel uit. Op van de lange race, maar met een hernieuwde energie alsof ik gewonnen had liep ik 100% tevreden door het finish-gebied. Met een laatste vijf kilometer split van 29:49 zat ik daarmee zelfs erg dicht tegen m'n persoonlijke 5-kilometerrecord aan.

Aftermath

Eenmaal door het enorme finish-gebied heen op het afgesproken punt Mo weer tegengekomen (met haar eigen geweldige resultaat! _O_) die klaarstond met wat extra laagjes kleding. En daar kwam ook m'n nichtje, waar we de nacht daarvoor mochten overnachten ondanks dat ze zelf niet eens thuis was. Na wat communicatieproblemen helaas geen fok!kers meer tegengekomen na de race, maar dat mocht de pret niet drukken. Nog even heerlijk bij m'n nichtje thuis mogen nagenieten met een paar koppen thee en een lekkere warme douche.

Al met al een enorm geslaagde loop. Van de vele loopjes was dit het loopje waar het moest gebeuren. En het gebeurde! De 15 kilometers zijn succesvol beslecht. Op naar de halve marathon!

Mooi geschreven en fantastisch gelopen ^O^
Die vrouw met de hamer was een best halve zool _O- En dat met die pootjes van de hekken aan 't end is herkenbaar ja, heb een paar keer aan de linkerkant iemand moeten aantikken omdat ik er langs wou.
Helaas was het met de telefoonverbindingen niet erg best. Tot de sallandtrail dus :W
  woensdag 20 november 2013 @ 18:00:20 #232
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_133454664
Wanneer breng je het uit in boekvorm Wolve? :6
pi_133454674
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:32 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Ik heb de Gel Nimbus helemaal afgelopen en deed daar in vgl met m'n Sauconys erg lang over.
Als het zachte gedeelte bij de hak dubbel gaat zitten, is de pasvorm dan wel goed?
Ze zaten goed, wat ruim in de breedte bij de voorvoet. De hak zat echter prima, daarom verbaasde het mij ook. Ik heb zojuist de Saucony Ride 6 gekocht. Hoop dat die niet zo snel verslijten als jouw Saucony's dan.
  woensdag 20 november 2013 @ 18:01:26 #234
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133454710
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 18:00 schreef _MvN_ het volgende:
Wanneer breng je het uit in boekvorm Wolve? :6
Er zit een tl;dr bij! *O*
pi_133454830
quote:

Het doel

Voorbereiding

Aftermath

Wow, dat je dat allemaal kan denken tijdens de race :P Ik bedoel, volgens mij heb ik ook wel veel gedachten maar na de race kan ik me nooit meer goed herinneren wat ik gedaan of gedacht heb :P
Maar super resultaat!
  woensdag 20 november 2013 @ 18:05:03 #236
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133454847
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 18:01 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Er zit een tl;dr bij! *O*
Mooie titel voor het boek ;)

Nu in de aanbieding bij Runnersworld:

Ik heb 15km hardgelopen, geschreven door Wolve000
  woensdag 20 november 2013 @ 18:06:13 #237
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133454887
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 18:04 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wow, dat je dat allemaal kan denken tijdens de race :P Ik bedoel, volgens mij heb ik ook wel veel gedachten maar na de race kan ik me nooit meer goed herinneren wat ik gedaan of gedacht heb :P
Maar super resultaat!
Gelijk erna ik ook niet. Dan ben ik even in een andere wereld. Tenminste bij de 7^^ dit keer wel. Liep een beetje door het finishgebied te dolen.
  woensdag 20 november 2013 @ 18:07:19 #238
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133454930
En dan heb ik nog niet eens alle hoempapa-groepen en enthousiaste plukjes publiek genoemd! :D
  woensdag 20 november 2013 @ 18:08:15 #239
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_133454966
Wow, wat een verhaal Wolve! Dat je alles nog weet :o Die vrouw met die hamer herinner ik me ook.

Ik loop niet vanavond :{ Driedubbele werkmalaise, enorme behoefte om te lopen (had zelfs bij een borrel water genomen), maar ik moet weer even kiezen voor relaxen... (en een spaarzaam momentje thuis)

SPOILER
pi_133455143
quote:

Het doel

Voorbereiding

Aftermath

tof verslag! zat er helemaal in!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 november 2013 @ 18:14:51 #241
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_133455211
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:27 schreef _MvN_ het volgende:
Laatste worden is natuurlijk de eerste plek voor het lange duurlopen. Ook een mooie prestatie :)
:D Ja zo kan je het ook zien. Dan beheers je LDL's tot in de finesse.
  woensdag 20 november 2013 @ 18:18:04 #242
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_133455312
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 18:00 schreef Tieske89 het volgende:

[..]

Ze zaten goed, wat ruim in de breedte bij de voorvoet. De hak zat echter prima, daarom verbaasde het mij ook. Ik heb zojuist de Saucony Ride 6 gekocht. Hoop dat die niet zo snel verslijten als jouw Saucony's dan.
Ik heb nu van Saucony de Kinvara3 voor korte werk en wedstrijden en de Ride6 voor lange duurlopen. Beide sleten in het begin erg hard, maar nu lijkt de slijt haast stil te staan :?

Vandaag in de sportschool waren er schaatsters van Team Activia aan het squatten in yogapants
Feyenoord!!! * Barça
  woensdag 20 november 2013 @ 18:24:04 #243
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133455517
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 18:08 schreef Quoi het volgende:
Wow, wat een verhaal Wolve! Dat je alles nog weet :o Die vrouw met die hamer herinner ik me ook.

Ik loop niet vanavond :{ Driedubbele werkmalaise, enorme behoefte om te lopen (had zelfs bij een borrel water genomen), maar ik moet weer even kiezen voor relaxen... (en een spaarzaam momentje thuis)

SPOILER
Doen wat je het beste lijkt ;) Pas op dat het allemaal niet te veel wordt.
  woensdag 20 november 2013 @ 18:45:44 #244
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133456240
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
Hé!

[ afbeelding ]

En ik zweef ook nog!

Ze heeft ook een zuur mondje :P
pi_133456305
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 18:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik wilde het niet zeggen! :+
Ja doei.
pi_133456710
het is zo. bij een hardloopwedstrijd kun je altijd per ongeluk op iemand voet/schoen etc gaan staan.
maar om daarom ruzie te gaan maken...pffff! |:(
hoort er gewoon bij
pi_133457053
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 18:18 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Ik heb nu van Saucony de Kinvara3 voor korte werk en wedstrijden en de Ride6 voor lange duurlopen. Beide sleten in het begin erg hard, maar nu lijkt de slijt haast stil te staan :?

Vandaag in de sportschool waren er schaatsters van Team Activia aan het squatten in yogapants
[ afbeelding ]

Pics or it didn't happen ;)
pi_133457083
Net weer een rondje van 2.4km erop zitten. Dit keer in 17:52, anderhalve minuut sneller dan maandagavond met de hond. Maar ja, ik hoef onderweg niet te stoppen voor poepen en plassen ;)
pi_133457834
Nou, eens kijken of we de training halen.. Wolve's trein heeft 10 minuten vertraging en het kwam op zich net mooi uit met z'n oude aankomsttijd. Maargoed, we zullen zien! Anders zelf maar gaan rennen, ofzo.
Ja doei.
  woensdag 20 november 2013 @ 19:38:10 #250
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_133458253
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 18:24 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Doen wat je het beste lijkt ;) Pas op dat het allemaal niet te veel wordt.
Thanks. Trying :)

Ik ga maar eens eventjes al die foto's doorspitten :Y)
  woensdag 20 november 2013 @ 19:40:32 #251
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133458356
even tegengas na al het 7^^ geweld... ;)

SPOILER
  woensdag 20 november 2013 @ 19:46:17 #252
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133458665
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 18:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Had je die foto gezien die ik van jou en stipstreep gevonden had?
Kreeg 'm niet in IMG tags gelinkt dus hij staat als een link in een spoiler.
pi_133458893
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 17:18 schreef Daywalk3r het volgende:
SPOILER: sem en stip toch?
:Y
Dat was nog voor Semtex besloot dat het haar te langzaam ging.
pi_133459163
Wat een vertyfd kutweer zeg! Dat moet wel een goeie training worden, in mijn 7^^shirt! *O*
Ja doei.
  woensdag 20 november 2013 @ 20:03:31 #255
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133459554
vanavond een klein rondje van 10km.
Het wachten begint me op te breken, ik heb geen zin meer om te trainen, I'm ready to rock and rumble!!
  woensdag 20 november 2013 @ 20:04:06 #256
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133459586
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:46 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Had je die foto gezien die ik van jou en stipstreep gevonden had?
Kreeg 'm niet in IMG tags gelinkt dus hij staat als een link in een spoiler.
Knap dat je die gevonden hebt :D Ik scande de pagina's af op oranje dingetjes en was het na een tijdje beu :D
  woensdag 20 november 2013 @ 20:06:44 #257
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133459721
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
even tegengas na al het 7^^ geweld... ;)

SPOILER
Heuvelsdis ;(
  woensdag 20 november 2013 @ 20:07:01 #258
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133459740
Morgen weer lopen. Kuit is bijna weer normaal. Morgen met 2 vrienden lopen die ook sinds vorige week zijn begonnen. En dan nog een stukje mijn eigen tempo erna.
  woensdag 20 november 2013 @ 20:07:35 #259
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133459772
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:04 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Knap dat je die gevonden hebt :D Ik scande de pagina's af op oranje dingetjes en was het na een tijdje beu :D
Ik kwam op een gegeven moment een vouw tegen waar ik vlak achterliep. Toen zag ik mijzelf ook en ben ik even teruggeklikt en toen kwam ik dus jullie tegen :D
  woensdag 20 november 2013 @ 20:08:26 #260
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133459817
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:07 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ik kwam op een gegeven moment een vouw tegen waar ik vlak achterliep. Toen zag ik mijzelf ook en ben ik even teruggeklikt en toen kwam ik dus jullie tegen :D
Ik vind hem leuk, heb hem besteld. Ff soepen en als 't van stipstreep mag, kan ik hier een betere versie posten :+
  woensdag 20 november 2013 @ 20:09:46 #261
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133459893
quote:
13s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:06 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Heuvelsdis ;(
})
  woensdag 20 november 2013 @ 20:12:43 #262
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133460034
Zo, twee fokkers voor de prijs van 1 :+
SPOILER
pi_133460042
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:08 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik vind hem leuk, heb hem besteld. Ff soepen en als 't van stipstreep mag, kan ik hier een betere versie posten :+
Jij mag dat :)
  woensdag 20 november 2013 @ 20:14:04 #264
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133460109
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Jij mag dat :)
*O*
pi_133460130
vandaag weer heerlijk gewandeld/ hardgelopen op de fivefingers.
op de sint jansberg. met wandelen had ik wel een beetje koude voeten erin, maar met het hardlopen werden ze lekker warm.
het is even goed uitkijken met boomstronken onder blad, maar wat loopt het lekker.
totaal een uur gewandeld met 6 keer 2 minuten hardlopen. zo lekker vrij en licht gevoel.
ik wil het heel voorzichtig gaan aanpakken. dubbel zo langzaam schema ivm achillespees.
pi_133460193
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:12 schreef SEMTEX het volgende:
SPOILER
Jij doet hetzelfde als ik, iets teveel naar voren hangen met je hele lichaam ;)
Maarja het is heel moeilijk te veranderen en je kan er toch best hard mee lopen volgens mij :P
pi_133460199
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:12 schreef SEMTEX het volgende:
SPOILER
toffe foto!
  woensdag 20 november 2013 @ 20:23:25 #268
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133460604
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:15 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Jij doet hetzelfde als ik, iets teveel naar voren hangen met je hele lichaam ;)
Maarja het is heel moeilijk te veranderen en je kan er toch best hard mee lopen volgens mij :P
Ligt eraan waar in het parcours. Ik weet niet meer precies waar dit was, of dit heuvelop was of niet. Want heuvelop hang ik wel meer naar voren toe. Ik had na dit loopje ook wat meer last van mijn lage onderrug.
pi_133460693
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:23 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ligt eraan waar in het parcours. Ik weet niet meer precies waar dit was, of dit heuvelop was of niet. Want heuvelop hang ik wel meer naar voren toe. Ik had na dit loopje ook wat meer last van mijn lage onderrug.
Mja, volgens de good form running trainer hier mag je alleen hangen vanuit je scheenbenen, ook heuvelop. Maar ik had niet eens door dat ik het deed totdat ik het op film terugzag :P
pi_133460839
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:23 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dit is volgens mij op de Nijmeegsebaan Groesbeekseweg, net voordat het Nijmeegsebaan wordt.

/edit: Dit is nog in de eerste 2 km,.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2013 20:47:03 ]
  woensdag 20 november 2013 @ 20:34:11 #271
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_133461134
Zo op de foto's lijken Fok!kers ook maar gewoon mensen he.
  woensdag 20 november 2013 @ 20:35:51 #272
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133461231
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:34 schreef _MvN_ het volgende:
Zo op de foto's lijken Fok!kers ook maar gewoon mensen he.
inderdaad, als je niet beter wist......
  woensdag 20 november 2013 @ 20:38:24 #273
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_133461375
Waar moet ik in hemelsnaam beginnen met die foto's. Wat veel! :o
  woensdag 20 november 2013 @ 20:40:24 #274
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_133461492
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:38 schreef Quoi het volgende:
Bij het begin :6
  woensdag 20 november 2013 @ 20:42:55 #275
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133461670
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:38 schreef Quoi het volgende:
Daywalker wil wel ff voor je zoeken :o
pi_133461762
Vanmiddag de documentaire Desert Runners gezien op het IDFA. Gaat over mensen die de 4 ultra marathons door de woestijn willen lopen in 1 jaar. Een absolute aanrader. Draait nog meerdere keren tijdens het festival

woensdag 20 november 2013 @ 20:44:56 #277
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_133461813
Na anderhalve week ben ik het niet kunnen lopen al helemaal zat :r
pi_133462070
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:44 schreef _MvN_ het volgende:
Na anderhalve week ben ik het niet kunnen lopen al helemaal zat :r
Hoe gaat het herstel nu? Al minder last dan in het begin?
*mompelt iets over daders en touwtjes*

[ Bericht 0% gewijzigd door Tieske89 op 20-11-2013 20:54:36 ]
  woensdag 20 november 2013 @ 20:51:04 #279
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133462181
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:42 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Daywalker wil wel ff voor je zoeken :o
Ik vind jullie allemaal heel lief hoor maar pff. Ik heb mezelf al 15 minuten lopen zoeken.
  woensdag 20 november 2013 @ 20:51:40 #280
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133462214
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:51 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ik vind jullie allemaal heel lief hoor maar pff. Ik heb mezelf al 15 minuten lopen zoeken.
Ik plaag maar :D het is zoeken naar een speld in de hooiberg :o
pi_133462279
Leuk verslag Wolve000, op die manier de 7HL weer een beetje herbeleefd!
  woensdag 20 november 2013 @ 20:52:30 #282
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133462283
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:51 schreef SEMTEX het volgende:K

[..]

Ik plaag maar :D het is zoeken naar een speld in de hooiberg :o
Ja. Het beste kun je een shirt kiezen met verschillende kleuren, want zoeken op blauw of oranje ofzo heeft weinig zin.
  woensdag 20 november 2013 @ 20:54:38 #283
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133462395
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:44 schreef linebear het volgende:
Vanmiddag de documentaire Desert Runners gezien op het IDFA. Gaat over mensen die de 4 ultra marathons door de woestijn willen lopen in 1 jaar. Een absolute aanrader. Draait nog meerdere keren tijdens het festival

Lisa *O*

dit kwam ik gister op FB tegen.
Niet zo zeer een verslag van de race zelf maar meer over de voorbereidingen er naar toe
  woensdag 20 november 2013 @ 20:55:02 #284
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_133462420
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:49 schreef Tieske89 het volgende:

[..]

Hoe gaat het herstel nu? Al minder last dan in het begin?
*mompelt iets over daders, hangen en touwtjes*
Het wandelen gaat al iets beter. Ik kan nog niet op het been steunen. En het wandelen probeer ik te beperken tot minimaal.

Qua pijn heb ik gelukkig wel minder last.

Overigens gisteren nog een belletje gehad van de politie. Dat ze er op het moment weinig mee kunnen en hoe het ging met mijn herstel. Opzich wel netjes. :)
  woensdag 20 november 2013 @ 20:58:08 #285
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133462605
\
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:55 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

Het wandelen gaat al iets beter. Ik kan nog niet op het been steunen. En het wandelen probeer ik te beperken tot minimaal.

Qua pijn heb ik gelukkig wel minder last.

Overigens gisteren nog een belletje gehad van de politie. Dat ze er op het moment weinig mee kunnen en hoe het ging met mijn herstel. Opzich wel netjes. :)
Dat is inderdaad wel stijlvol.
pi_133462805
Ik heb nog een bosloopfoto gevonden van een 2,5 week geleden :)
pi_133462944
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
Even de jonkies op hun plek zetten ;)
  Moderator woensdag 20 november 2013 @ 21:04:19 #288
155227 crew  Guppy
dus
pi_133462973
quote:
[ afbeelding ]
Ik O+ die fotograaf! Altijd zulke leuke foto's van loopjes in onze regio!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 20 november 2013 @ 21:05:27 #289
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_133463040
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:51 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Nou zeg :@
Ik geef het zoeken op.

MvN netjes wel van de politie. Blijft zo erg balen. Gelukkig wat progressie in je situatie.
pi_133463316
quote:
[ afbeelding ]
Wat een toffe foto!
Ja doei.
pi_133463325
quote:
[ afbeelding ]
zweeffoto! *O*

MvN succes met het verdere herstel! blijft een baggeractie -O-
  woensdag 20 november 2013 @ 21:11:17 #292
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133463364
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:05 schreef Quoi het volgende:

[..]

Nou zeg :@
Ik geef het zoeken op.

MvN netjes wel van de politie. Blijft zo erg balen. Gelukkig wat progressie in je situatie.
:@ :6
pi_133463635
:* MvN -O-
Ja doei.
  woensdag 20 november 2013 @ 21:21:04 #294
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133463815
quote:
[ afbeelding ]
They see dotstripedotstripedot runnin', they hatin 8-) .
  woensdag 20 november 2013 @ 21:21:43 #295
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133463856
Bedankt voor de complimenten! :@

Schijf niet vaak een lang verslag, maar als ik het doe, dan krijg je ook echt alles te lezen. :P
pi_133463863
Jammer dat je nog steeds zo weinig kan... -O-
Wel netjes dat de politie gebeld heeft in ieder geval, zelfs als ze niets kunnen doen toch even aandacht eraan gegeven.
  woensdag 20 november 2013 @ 21:22:03 #297
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133463871
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:21 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

They see dotstripedotstripedot runnin', they hatin 8-) .
He is running fast and he is sturdy
  woensdag 20 november 2013 @ 21:22:09 #298
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_133463875
Enige voordeel van geblesseerd zijn is dat je eens toekomt aan wat andere dingen die ik normaliter liet versloffen. En direct m'n loopschema voor de komende zoveel maanden vorm gegeven. :)
  woensdag 20 november 2013 @ 21:22:47 #299
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133463909
Oh, en de training van zonet ging bagger. Alles voelt nog stijfjes. Dus in plaats van snelheidstraining maar gewoon een paar rustige uitlooprondjes gedaan zonet.

Dat belooft nog wat voor zondag (~10k cross). :%
  woensdag 20 november 2013 @ 21:22:47 #300
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133463912
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:22 schreef Lastpost het volgende:
Enige voordeel van geblesseerd zijn is dat je eens toekomt aan wat andere dingen die ik normaliter liet versloffen. En direct m'n loopschema voor de komende zoveel maanden vorm gegeven. :)
En hoe ziet dat eruit?
pi_133463915
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:22 schreef Lastpost het volgende:
show us!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')