Nee alleen 0-5quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar je hebt zowel Evy 0-5 en 5-10 al gedaan?
Daar zijn er overigens 2 van. Eentje uit 2006 en eentje uit 2011. Hebben verschillende muziekjesquote:
Denk dat ik de 2011 versie heb. Maar is er niet iets soortgelijks? Renate wennemars ga ik nog even naar kijkenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Daar zijn er overigens 2 van. Eentje uit 2006 en eentje uit 2011. Hebben verschillende muziekjes
Verder ken ik niets. Weet niet of couch25k ook zoiets is. Maar kan google je niets vertellen eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:37 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Denk dat ik de 2011 versie heb. Maar is er niet iets soortgelijks? Renate wennemars ga ik nog even naar kijken
Wat is je doel voor over 18 weken?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:44 schreef krokusje31 het volgende:
Ik ga morgen beginnen. Koud buiten maar moet maar effe. Nog maar 18 weken te gaan.
Lekker juist. Veel zuurstof in de lucht. Beter dan 25 graden pal in de zon.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:44 schreef krokusje31 het volgende:
Ik ga morgen beginnen. Koud buiten maar moet maar effe. Nog maar 18 weken te gaan.
Ja dat is waar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Lekker juist. Veel zuurstof in de lucht. Beter dan 25 graden pal in de zon.
Ik ga de venloop doen. Is in venlo. Ieder jaar in maartquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:47 schreef YUR het volgende:
[..]
MooiVoor jezelf of bij een specifiek evenement?
Mooi doel hoor! Veel plezier en blijf gezellig hier je vorderingen postenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:48 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ik ga de venloop doen. Is in venlo. Ieder jaar in maart
Dankje. Super bedankt. Het is ook een overwinning voor mij. Ben in 10 maanden 54 kilo afgevallen dmv een maagverkleining. Voel me goed in mijn vel en wil nu conditioneel ook beter in mijn vel zitten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooi doel hoor! Veel plezier en blijf gezellig hier je vorderingen postenEn als je tips nodig hebt....die hebben we genoeg
Wowquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:51 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Dankje. Super bedankt. Het is ook een overwinning voor mij. Ben in 10 maanden 54 kilo afgevallen dmv een maagverkleining. Voel me goed in mijn vel en wil nu conditioneel ook beter in mijn vel zitten.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:51 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Dankje. Super bedankt. Het is ook een overwinning voor mij. Ben in 10 maanden 54 kilo afgevallen dmv een maagverkleining. Voel me goed in mijn vel en wil nu conditioneel ook beter in mijn vel zitten.
niets anders dan een diepe buiging voor deze dame!quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:51 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Er posten hier "grote" legendes die ook vele kilo's kwijt zijn geraakt met lopen en nog steeds flink bezig zijn! Jij bent de volgendequote:Op dinsdag 19 november 2013 22:51 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
wat hij zegt!quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:52 schreef YUR het volgende:
Zorg in ieder geval voor juiste schoenen, dan verklein je de kans op blessures.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:51 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
| 1 2 | [b]30 maart 2014 - [url=www.venloop.nl]Venloop (Venlo)[/url][/b] [*] Tieske89 - 10km |
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
En Merrell? Kun je daar iets over zeggen?
Trouwens! Heeft DJMO nog die marathon van Rotterdam gelopen?
Het merk maakt niet zo veel uit. Zo lang ze maar bij je loopstijl en je lichaamsbouw passenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:07 schreef krokusje31 het volgende:
Ik heb schoenen gekocht bij een loopcentrum hier in de buurt. Zal eens kijken welk merk.
Hoeveel heb je er op gelopen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:12 schreef krokusje31 het volgende:
Maar toen ik ze kocht woog ik 110 kilo. Nu weeg ik 77. Wellicht moet ik weer andere?
Niet veel. Max 200 kmquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er op gelopen?
Dan zou ik het gewoon even proberen. Waarschijnlijk zijn ze wat steviger dan hoeft bij je nieuwe gewicht, maar als ze lekker lopen is het zonde om nu al nieuwe te kopen!quote:
Mijn maagverkleining (gastric bypass) is in jan twee jaar geleden. Ik kan best goed eten. 'S morgens 1 boterham, tussendoor fruit, smiddags een boterham, tussendoor weer van alles en savonds een halve aardappel,stronkje bloemkool of broccoli en een half stukje vlees. En dan zit ik goed vol.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Hoe werkt dat trouwens met zo'n maagoperatie, je kunt alleen nog hele kleine porties eten toch?
Dus als je nou flink gaat sporten, kun je dan wel genoeg eten?
Hmm dat klinkt toch wel als erg weinig voor mij! Hangt er natuurlijk vanaf hoeveel de tussendoortjes zijn. Maar als je 10km gerend hebt wil je toch wel wat meer dan een eetlepel pasta lijkt me. Of eet je dan in meerdere etappes?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:29 schreef krokusje31 het volgende:
aagverkleining (gastric bypass) is in jan twee jaar geleden. Ik kan best goed eten. 'S morgens 1 boterham, tussendoor fruit, smiddags een boterham, tussendoor weer van alles en savonds een halve aardappel,stronkje bloemkool of broccoli en een half stukje vlees. En dan zit ik goed vol.
Met rijst is het 1 eetlepel rijst. En macaroni ook 1 eetlepel. Heb nooit honger. Dat scheelt enorm.
Dit jaar zou ik de 5 rennen maar werd 3 weken vantevoren geopereerd. Het is idd erg sfeervol. Mijn kinderen doen ook mee. De ene 1 km en de ander 500 meter. Ze zij. 9 en 5.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:21 schreef _MvN_ het volgende:
De venloop is erg sfeervol trouwens. In 2011 de 10 KM gelopen en in 2012 zowel de 10 als 21 KM gelopen. Veel publiek, veel sfeer en na afloop veel bier
En hoe zit het dan met het sporten? Zeker op de grotere afstanden zul je toch brandstof moeten halen uit het eten? Heeft dat invloed?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:29 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Mijn maagverkleining (gastric bypass) is in jan twee jaar geleden. Ik kan best goed eten. 'S morgens 1 boterham, tussendoor fruit, smiddags een boterham, tussendoor weer van alles en savonds een halve aardappel,stronkje bloemkool of broccoli en een half stukje vlees. En dan zit ik goed vol.
Met rijst is het 1 eetlepel rijst. En macaroni ook 1 eetlepel. Heb nooit honger. Dat scheelt enorm.
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:32 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met het sporten? Zeker op de grotere afstanden zul je toch brandstof moeten halen uit het eten? Heeft dat invloed?
Ik neem er mijn mijter voor af.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:30 schreef krokusje31 het volgende:
Ik sta sinds afgelopen september een jaar op 77 kilo. Ik tennis er ook nog bij maar dat is niet zo intensief als rennen. Ik wolk 130 kilo en nu schommel ik tussen de 75 en 79 kilo. Ik ben 170 lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |