Ik heb de knop op de dag van de operatie omgezet. En natuurlijk kan ik ook snoepen, alleen het voordeel is dat ik na een aantal snoepjes super misselijk ben. Dan laat je het gauw achterwege. En ik hou zoveel van mijn lijf nu dat ik nooit meer terug naar de 130 kilo wilquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:31 schreef motorbloempje het volgende:
Wow. Iemand die zich vervolgens ook nog aan het aangepaste dieet houdt in plaats van denkt gewoon alles weer te kunnen eten en op de oude voet verder gaat, ergere schade riskerend. Hulde.
Dan eet ik een banaan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:32 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met het sporten? Zeker op de grotere afstanden zul je toch brandstof moeten halen uit het eten? Heeft dat invloed?
Werkt drinken beter? Dan zou ik eiwitshakes of hersteldrank proberen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:37 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Dan eet ik een banaan.
Ik moet wel zeggen dat ik dan sneller weer af val. Ik ben vorig jaar ook een tijd gestopt met rennen omdat ik iedere dag 1 kilo afviel van 3 keer per week rennen. Ben benieuwd hoe dat nu gaat
Eigenlijk is het helemaal niet knap. Er kan gewoon niet meer in mijn maag.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wow, ik dacht dat ik weinig at, maar dat klinkt idd als erg weinig. Maar knap dat je het volhoudt!
Ik hoop dat het je gaat lukken tijdens de Venloop. Ik ga me inschrijven voor de 5km.....
Dat is ook een goede tipquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Werkt drinken beter? Dan zou ik eiwitshakes of hersteldrank proberen.
Ach, beetje valsspelen mag ook.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:38 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het helemaal niet knap. Er kan gewoon niet meer in mijn maag.
Ik heb sinds mijn operatie totaal geen honger gevoel meer. Trek wel. Maar dan drink ik een glas water en dan is dat ook weer weg. En ik ben ook gestopt met het drinken van koolzuurhoudende dranken. Ik dronk voor de mgvkl 1,5 liter cola per dag. Nu alleen maar water of sap of theequote:Op dinsdag 19 november 2013 23:40 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ach, beetje valsspelen mag ook.
Maar er zijn er genoeg die na een maagverkleining toch door blijven eten of weer meer gaan eten... Dus dat je dat volgevoel vast houdt is wel knap.
Ik ren meestal na het eten. Dan kom ik thuis, pak wat fruit en douchen en slapen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt toch wel als erg weinig voor mij! Hangt er natuurlijk vanaf hoeveel de tussendoortjes zijn. Maar als je 10km gerend hebt wil je toch wel wat meer dan een eetlepel pasta lijkt me. Of eet je dan in meerdere etappes?
Thanksquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:13 schreef Stefanovic83 het volgende:
Hoogte-info over Spa Francorchamps:
http://veloviewer.com/seg(...)2+-+start+to+finish)
Lekker kuitenbijtertje hoor
Dit!quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:31 schreef motorbloempje het volgende:
Wow. Iemand die zich vervolgens ook nog aan het aangepaste dieet houdt in plaats van denkt gewoon alles weer te kunnen eten en op de oude voet verder gaat, ergere schade riskerend. Hulde.
ik las iets met kruipspieren haha. Wel handig voor de laatste ronde misschien.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Thanksmorgen maar weer wat kuitspieroefeningen doen in de sportschool.
Pas maar op, het zal je tegenvallen. Dat deed het bij mij in ieder geval, echt een moeilijke afstand om in te delen. Ik had ook al 10EM, 10km, 21,1km gedaan voordat ik 5 in wedstrijdverband deed.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:51 schreef _MvN_ het volgende:
Ook maar ingeschreven voor de 5 KM venloop. Na twee HM, vijf 10 km, drie 15 km loopjes en 2marathons word het eens tijd voor eenn absurd snelle 5 KM![]()
Mijn eerste overigens in wedstrijd verband. Is dit een mijlpaal?
Ik denk dat ik ook een avondje B&B daar in de buurt eraan vast plak. En saai op het circuit: neverquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:54 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
ik las iets met kruipspieren haha. Wel handig voor de laatste ronde misschien.
Ik twijfel nog erg. Beetje loodzwaar voor mij, te ver om ff heen te rijden voor 7km, en het is wel erg veel rechtdoor en brede weg enzo. Kan saai zijn..
-lamaquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:51 schreef _MvN_ het volgende:
Mijn eerste overigens in wedstrijd verband. Is dit een mijlpaal?
Hoe zou jij hem nu indelen dan? Al valt er niet veel in te delen lijkt mij, voor je het weet ben je er weer. Gewoon verstand op 0 en 5 KM lang doodgaan. Of denk ik er nu heel gek over?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Pas maar op, het zal je tegenvallen. Dat deed het bij mij in ieder geval, echt een moeilijke afstand om in te delen. Ik had ook al 10EM, 10km, 21,1km gedaan voordat ik 5 in wedstrijdverband deed.
Je start heel gauw te snel. Voluit gaan kan maar dan heb je zeker heel veel verval in de tweede helft. Je moet eigenlijk precies weten wat je kunt en dan zo vlak mogelijk lopen lijkt me. Het hielp ook niet dat het parcours waar ik liep meer bergop is de tweede helft, maar het is frustrerend doodgaan als je je tijden steeds meer op ziet lopen.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:02 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Hoe zou jij hem nu indelen dan? Al valt er niet veel in te delen lijkt mij, voor je het weet ben je er weer. Gewoon verstand op 0 en 5 KM lang doodgaan. Of denk ik er nu heel gek over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |