In dit geval is het een vlak parcours. Ik weet nog niet eens wat er mogelijk is. Vanaf januari zal ik hersteld zijn en dan langzaam weer opbouwen. Wat was je tijd en waar mikte je op?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je start heel gauw te snel. Voluit gaan kan maar dan heb je zeker heel veel verval in de tweede helft. Je moet eigenlijk precies weten wat je kunt en dan zo vlak mogelijk lopen lijkt me. Het hielp ook niet dat het parcours waar ik liep meer bergop is de tweede helft, maar het is frustrerend doodgaan als je je tijden steeds meer op ziet lopen.
Ik heb er 2x achter elkaar (3 weken ertussen) een gelopen en de eerste keer wilde ik <23 en deed ik 22.48 en de tweede keer wilde ik 22.00 en deed ik 22.18.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:11 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
In dit geval is het een vlak parcours. Ik weet nog niet eens wat er mogelijk is. Vanaf januari zal ik hersteld zijn en dan langzaam weer opbouwen. Wat was je tijd en waar mikte je op?
Graagquote:Op woensdag 20 november 2013 00:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb er 2x achter elkaar (3 weken ertussen) een gelopen en de eerste keer wilde ik <23 en deed ik 22.48 en de tweede keer wilde ik 22.00 en deed ik 22.18.
Ik zal de km tijden er even bij zoeken..
Mja, maar ik moest keihard knokken om dat binnen de perken te houdenquote:Op woensdag 20 november 2013 00:22 schreef _MvN_ het volgende:
Het verval valt nog wel mee. Maar ik snap je punt. Wel lekker gelopen
Netjes hoor!quote:Op woensdag 20 november 2013 00:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Oehh, ik sta eerste in het Leaderboard trouwens!
quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Thanksmorgen maar weer wat kuitspieroefeningen doen in de sportschool. hill repeats doen op het plaatselijke viaduct
Daar moet ik aan meedoen, al kom ik als laatste de volgende dag pas over de finish!quote:
Moet ik toch aan dit denken:quote:Op woensdag 20 november 2013 00:56 schreef winterstorm666 het volgende:
ik raak er niet op uitgekeken. hoe veelzijdig de bossen hier zijn.
Het afvallen in het begin is idd niet knap. Dat gaat vrij snel. Je zou eerder de chirurgen moeten feliciteren dat de persoon afvalt, dan de persoon zelf.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:38 schreef krokusje31 het volgende:
Eigenlijk is het helemaal niet knap. Er kan gewoon niet meer in mijn maag.
Ik wilde je al verbeteren. Maar gelukkig kun je naast hard en snel lopen ook goed lezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |