quote:Op woensdag 20 november 2013 14:44 schreef Frsh het volgende:
[..]
Ja. Van de colorrun.co.nl website:
"The Color Run™ gaat louter om het beleven van een te gekke kleurrijke dag met familie en vrienden. Je mag rennen, wandelen, kruipen of zelfs dansen!
Kan ik meerennen met een kinderwagen en kinderen?
Onder één voorwaarde… als je bereidt bent om als aller hipste moeder/vader over de finish te gaan! Zolang je kinderen lief zijn en lol hebben, mogen alle kinderen van 0 tot en met 5 jaar GRATIS mee rennen."
Ik rust mijn kaas.
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:50 schreef Jero_nimo het volgende:
Zo, nu toch even verplichte rust na de 7heuvelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik klikteSPOILER: Bah! Blood & Gore :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:50 schreef Jero_nimo het volgende:
Zo, nu toch even verplichte rust na de 7heuvelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awh! Hoop dat je kaak niet al te veel 'ontzet' is. Wolve had dat ook een paar jaar geleden, dat de beste man zo moest wrikken dat hij 5 dagen niet normaal kon etenSPOILER: Bah! Blood & Gore :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte!
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Vreselijk dat soort dingen. Sowieso dat blije oudergedoe. Ouders op Facebook *ril*. En ondertussen maar klagen.
Ja doei.
Tot nu toe valt het mee, maar denk dat de verdoving nog niet helemaal uitgewerkt is. En de Ibuprofen 600's helpen ook wel een handjequote:Op woensdag 20 november 2013 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Awh! Hoop dat je kaak niet al te veel 'ontzet' is. Wolve had dat ook een paar jaar geleden, dat de beste man zo moest wrikken dat hij 5 dagen niet normaal kon eten![]()
Sterkte!
Oei! Ik hoop met je mee!quote:Op woensdag 20 november 2013 14:58 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Tot nu toe valt het mee, maar denk dat de verdoving nog niet helemaal uitgewerkt is. En de Ibuprofen 600's helpen ook wel een handje.
Maar de assistente moest zelfs wat tegendruk zetten tegen mijn kaak om te wrikken, dus hoop dat het morgen ook nog meevalt..
Thanks en veel plezier vanavond!quote:Op woensdag 20 november 2013 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oei! Ik hoop met je mee!
Vanavond speed training in 't town center... Het is in elk geval niet meer zulk hondenweer als vanochtend !
Lucky you!quote:Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef hatsaflats het volgende:
Ik mag mijn verstandskiezen houden
Een paar ibu's een paar dagen kan trouwens geen kwaad, ook niet als je het idee hebt dat het verder geen pijn doet. Want de ontstekingsremmende werking is wel gunstig bij zo'n wond (er zal met eten/drinken toch meer rommel langs komen dan bij de gemiddelde wond).quote:Op woensdag 20 november 2013 14:58 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Tot nu toe valt het mee, maar denk dat de verdoving nog niet helemaal uitgewerkt is. En de Ibuprofen 600's helpen ook wel een handje.
Maar de assistente moest zelfs wat tegendruk zetten tegen mijn kaak om te wrikken, dus hoop dat het morgen ook nog meevalt..
Ik hoorde het ja!quote:Op woensdag 20 november 2013 15:09 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Een paar ibu's een paar dagen kan trouwens geen kwaad, ook niet als je het idee hebt dat het verder geen pijn doet. Want de ontstekingsremmende werking is wel gunstig bij zo'n wond (er zal met eten/drinken toch meer rommel langs komen dan bij de gemiddelde wond).
Heb een aantal jaren geleden ook m'n verstand verloren bij de tandarts.
Ik alleen mijn verstand.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef hatsaflats het volgende:
Ik mag mijn verstandskiezen houden
Kan je kleurtjes poepen!quote:Op woensdag 20 november 2013 14:45 schreef SEMTEX het volgende:
Oh kruipend een colorrun doen, bucketlist itemEn bij terugkomst allemaal gekleurde zetmeel in je aars
Soms wel op het tandvlees.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:54 schreef _MvN_ het volgende:
Je loopt toch niet met je tanden?![]()
Sterkte
Weet ikquote:Op woensdag 20 november 2013 14:55 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Er staat nog een waarschuwing bij
SPOILER: sem en stip toch?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Vast jaloers omdat ze niet zweefdequote:Op woensdag 20 november 2013 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
Hé!
[ afbeelding ]
En ik zweef ook nog!
Die mevrouw met het petje voor me, in het groen, was de mevrouw met wie ik 'ruzie' had![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |