Hoe gaat het herstel nu? Al minder last dan in het begin?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:44 schreef _MvN_ het volgende:
Na anderhalve week ben ik het niet kunnen lopen al helemaal zat

Ik vind jullie allemaal heel lief hoor maar pff. Ik heb mezelf al 15 minuten lopen zoeken.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daywalker wil wel ff voor je zoeken

Ik plaag maarquote:Op woensdag 20 november 2013 20:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik vind jullie allemaal heel lief hoor maar pff. Ik heb mezelf al 15 minuten lopen zoeken.
 het is zoeken naar een speld in de hooiberg
 het is zoeken naar een speld in de hooiberg  

Ja. Het beste kun je een shirt kiezen met verschillende kleuren, want zoeken op blauw of oranje ofzo heeft weinig zin.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:51 schreef SEMTEX het volgende:K
[..]
Ik plaag maarhet is zoeken naar een speld in de hooiberg

Lisaquote:Op woensdag 20 november 2013 20:44 schreef linebear het volgende:
Vanmiddag de documentaire Desert Runners gezien op het IDFA. Gaat over mensen die de 4 ultra marathons door de woestijn willen lopen in 1 jaar. Een absolute aanrader. Draait nog meerdere keren tijdens het festival

Het wandelen gaat al iets beter. Ik kan nog niet op het been steunen. En het wandelen probeer ik te beperken tot minimaal.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:49 schreef Tieske89 het volgende:
[..]
Hoe gaat het herstel nu? Al minder last dan in het begin?
*mompelt iets over daders, hangen en touwtjes*

Dat is inderdaad wel stijlvol.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:55 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Het wandelen gaat al iets beter. Ik kan nog niet op het been steunen. En het wandelen probeer ik te beperken tot minimaal.
Qua pijn heb ik gelukkig wel minder last.
Overigens gisteren nog een belletje gehad van de politie. Dat ze er op het moment weinig mee kunnen en hoe het ging met mijn herstel. Opzich wel netjes.

Even de jonkies op hun plek zettenquote:Op woensdag 20 november 2013 21:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb nog een bosloopfoto gevonden van een 2,5 week geleden
[ afbeelding ]

Ikquote:Op woensdag 20 november 2013 21:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
 die fotograaf! Altijd zulke leuke foto's van loopjes in onze regio!
 die fotograaf! Altijd zulke leuke foto's van loopjes in onze regio!

Nou zegquote:Op woensdag 20 november 2013 20:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik vind jullie allemaal heel lief hoor maar pff. Ik heb mezelf al 15 minuten lopen zoeken.

Wat een toffe foto!quote:Op woensdag 20 november 2013 21:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]

zweeffoto!quote:Op woensdag 20 november 2013 21:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 20 november 2013 21:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nou zeg
Ik geef het zoeken op.
MvN netjes wel van de politie. Blijft zo erg balen. Gelukkig wat progressie in je situatie.

They see dotstripedotstripedot runnin', they hatinquote:Op woensdag 20 november 2013 21:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
 .
 .

He is running fast and he is sturdyquote:Op woensdag 20 november 2013 21:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
They see dotstripedotstripedot runnin', they hatin.

En hoe ziet dat eruit?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:22 schreef Lastpost het volgende:
Enige voordeel van geblesseerd zijn is dat je eens toekomt aan wat andere dingen die ik normaliter liet versloffen. En direct m'n loopschema voor de komende zoveel maanden vorm gegeven.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |