Pixiequote:Op woensdag 31 juli 2013 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Van die ietwat mollige sjaaltjesdozen, ik begrijp je helemaal. Maar ik weet niet wie Pixie en Kat zijn.
Paar tekeningen zijn leuk, dit is te veel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Pixie
[ afbeelding ]
Kat von D
[ afbeelding ]
Oh wacht even, die Kat heb ik inderdaad wel eens op TLC gezien in een tattooprogramma. Mij een beetje te kattig. Zal aan de naam liggen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Pixie
[ afbeelding ]
Kat von D
[ afbeelding ]
Ze tatoeëert zelf, vandaar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:06 schreef waht het volgende:
[..]
Paar tekeningen zijn leuk, dit is te veel.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:08 schreef Friek_ het volgende:
Van die JOVD/VVD-vrouwen zijn meestal verschrikkelijk, inderdaad.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op het plaatje zien ze er nog oke uit maar IRL zijn ze ordinair, vulgair en ontdaan van iedere meisjesachtige charme. Net van die Breezermeiden.
Het zijn meestal van die ontzettend platte figuren die vaak zomaar wat zeggen en zonder enig idee bij de JOVD zitten. Meestal omdat papa veel geld heeft.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op het plaatje zien ze er nog oke uit maar IRL zijn ze ordinair, vulgair en ontdaan van iedere meisjesachtige charme. Net van die Breezermeiden.
Men noemt ze ook wel gleuven. Says it all.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het zijn meestal van die ontzettend platte figuren die vaak zomaar wat zeggen en zonder enig idee bij de JOVD zitten. Meestal omdat papa veel geld heeft.
Of om een kerel met geld aan de haak te slaan. Maar inderdaad, vaak heetft het de diepgang van een schoteltje.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het zijn meestal van die ontzettend platte figuren die vaak zomaar wat zeggen en zonder enig idee bij de JOVD zitten. Meestal omdat papa veel geld heeft.
Minus dat schorgerookte, uiterrraard.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Doe je dat ook nog als ze je met een schorgerookte kak-r aanspreken?
Dit is toch gewoon de Hollandse vrouw?quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, dit is een subgroepje.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:43 schreef hexje het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon de Hollandse vrouw?
Niets mis met een gezond stukje zelfkennis.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:43 schreef hexje het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon de Hollandse vrouw?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sommige gozers weten gewoon niet beterquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:34 schreef betyar het volgende:
[..]
De VVD-sletjes. Lekker die uitgewoonde stinkhoeren in je bed.
Wat een verschrikkelijke zin.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niets mis met een gezond stukje zelfkennis.
En ik maar proberen de boodschap een beetje subtiel te brengen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:34 schreef betyar het volgende:
[..]
De VVD-sletjes. Lekker die uitgewoonde stinkhoeren in je bed.
Of een paar per nacht.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En ik maar proberen de boodschap een beetje subtiel te brengen.
Maargoed ieder zijn liefhebberij. JOVD-meisjes mogen ook wel een vriendje hebben uiteindelijk.
Ja, ze gaan voor een stuk of vijf per avond.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En ik maar proberen de boodschap een beetje subtiel te brengen.
Maargoed ieder zijn liefhebberij. JOVD-meisjes mogen ook wel een vriendje hebben uiteindelijk.
Ervaring mee?quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, ze gaan voor een stuk of vijf per avond.
Ik ben wel eens wezen stappen, dat liggend omhoog werken zit er al vroeg in bij die schimmelkutten.quote:
Je kan ze daarom ook beter van achteren doen om wat te voelen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben wel eens wezen stappen, dat liggend omhoog werken zit er al vroeg in bij die schimmelkutten.
Ik hoef ze niet. Veel plezier met die "dames"....quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je kan ze daarom ook beter van achteren doen om wat te voelen.
Ik niet. Die waren voor waht en Monolith.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet. Veel plezier met die "dames"....
Waht neukt helemaal niks behalve zijn washandje.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik niet. Die waren voor waht en Monolith.
Ik heb altijd een zwak gehad voor Amy Winehouse.quote:
Ik ook, vooral 'Frank' was een geweldig album.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb altijd een zwak gehad voor Amy Winehouse.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook, vooral 'Frank' was een geweldig album.
Het leukste zijn vrouwen die een stereotype VVD meisje lijken te zijn, maar het toch niet blijken te zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik niet. Die waren voor waht en Monolith.
Je voelt de zuurgraad bij vrouwen gewoon toenemen naarmate ze politieker worden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:10 schreef GSbrder het volgende:
Vrouwen kan je het best apolitiek houden. Stel je voor.
Ze kunnen ook cynisch worden, hetgeen prima is.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je voelt de zuurgraad bij vrouwen gewoon toenemen naarmate ze politieker worden.
Ach dat geëngageerde heeft soms ook wel wat.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je voelt de zuurgraad bij vrouwen gewoon toenemen naarmate ze politieker worden.
Honds.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:16 schreef waht het volgende:
[..]
Ze kunnen ook cynisch worden, hetgeen prima is.
Zolang je het met ze eens bent, ja.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach dat geëngageerde heeft soms ook wel wat.
Daarvoor hoeven ze niet van de politiek af te weten, beter van niet juist.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:16 schreef waht het volgende:
[..]
Ze kunnen ook cynisch worden, hetgeen prima is.
quote:hilversum -
Een twee man sterke delegatie van de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) heeft een bezoek gebracht aan de VPRO vanwege het ‘rookincident’ tijdens Zomergasten. De omroep heeft een filmpje op de site gezet van de komst van de ambtenaren. Daarin is te zien hoe ze ook de asbak inspecteren waarin cabaretier Hans Teeuwen tijdens het programma zijn veelbesproken sigaretje uitdrukte.
Ach als het niet te erg is, dan kun je heerlijk trollen af en toe.quote:
Vanzelfsprekend. Het is of dat, of ze voelen zich bij elk meningsverschil persoonlijk aangevallen en doen een Anoushka Miltenburgje.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ziet er bijna illegaal uitquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:16 schreef YokiKater het volgende:
Koffertje is eindelijk bezorgd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach ja, er zijn een hoop simpele zielen op de wereld.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:32 schreef betyar het volgende:
Mensen die denken dat gepensioneerden en mensen die zonder baan zitten geen vrijwilligers werk doen...![]()
![]()
Cabaretiers verdienen WEER veel MEER.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:20 schreef De_Coulance het volgende:
Misschien heeft Teeuwen wel een ton gekregen van Philip Morris.
Hij had gewoon moeten stoppen op zijn hoogtepunt.quote:
En dan? Zijn geld verdienen met een nieuwe carrière als vestigingsmanager bij een hamburgerrestaurant? Of denk je dat ie al binnen is?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij had gewoon moeten stoppen op zijn hoogtepunt.
Z'n jazzmuziek is tegenwoordig beter dan z'n grappen dus laat ie het daar maar bij houden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
En dan? Zijn geld verdienen met een nieuwe carriere als vestigingsmanager bij een hamburgerrestaurant? Of denk je dat ie al binnen is?
Een boek schrijven. Feministen hebben trouwens een kleinere cupmaat, zo leert Femen mij.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
En dan? Zijn geld verdienen met een nieuwe carrière als vestigingsmanager bij een hamburgerrestaurant? Of denk je dat ie al binnen is?
Of op kleine tieten kan je beter leuzen kalken, dat kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een boek schrijven. Feministen hebben trouwens een kleinere cupmaat, zo leert Femen mij.
Dat komt door de borstverkleiningsubsidie die ze krijgen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een boek schrijven. Feministen hebben trouwens een kleinere cupmaat, zo leert Femen mij.
Zou er een freudiaanse borstennijd aan ten grondslag liggen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of je stoort je pas aan seksualisering als je er zelf geen gebruik van kan makenquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Of op kleine tieten kan je beter leuzen kalken, dat kan ook natuurlijk
Die gefrustreerde feministische lesbo's kunnen het ook niet helpen, die hebben gewoon een echte pik nodig in plaats van zo'n plastic ding. Geen wonder dat ze gefrustreerd raken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of je stoort je pas aan seksualisering als je er zelf geen gebruik van kan maken
Dit klopt en is wetenschappelijk bewezen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die gefrustreerde feministische lesbo's kunnen het ook niet helpen, die hebben gewoon een echte pik nodig in plaats van zo'n plastic ding. Geen wonder dat ze gefrustreerd raken.
Kun jij ze niet helpen? Een homo is mogelijk een acceptabel compromis.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die gefrustreerde feministische lesbo's kunnen het ook niet helpen, die hebben gewoon een echte pik nodig in plaats van zo'n plastic ding. Geen wonder dat ze gefrustreerd raken.
Daarom zijn homo's ook altijd zo vrolijk en lief, die hebben er zelf een, plus krijgen regelmatig nog extra.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:55 schreef waht het volgende:
[..]
Dit klopt en is wetenschappelijk bewezen.
Wellicht, eerst maar eens wat blauwe pillen roven bij de apotheek dan, anders lukt het niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kun jij ze niet helpen? Een homo is mogelijk een acceptabel compromis.
Net zoals een echte man een vagina nodig heeft ipv een kontgat.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Net zoals een echte man een vagina nodig heeft ipv een kontgat.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom zijn homo's ook altijd zo vrolijk en lief, die hebben er zelf een, plus krijgen regelmatig nog extra.
Voel jij je aangesproken door "Daarom zijn homo's...." dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik word niet vrolijk van een bruine grot.
Ah, je Google Alert ging af.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:56 schreef De_Coulance het volgende:
Handtasjes zijn ook wetenschappelijk bewezen.
Dat vind ik dan weer overdaad, één is meer dan genoeg.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom zijn homo's ook altijd zo vrolijk en lief, die hebben er zelf een, plus krijgen regelmatig nog extra.
Beter iets dan niets.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:03 schreef waht het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer overdaad, één is meer dan genoeg.
Ik constateerde slechts een parallel tussen feministische lesbo's en verwijfde homo's.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voel jij je aangesproken door "Daarom zijn homo's...." dan?
Gevalletje latent he, geef maar toe.
Gelukkig voel ik me niet aangesproken dan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik constateerde slechts een parallel tussen feministische lesbo's en verwijfde homo's.
En één op de drie heteroseksuele stellen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik constateerde slechts een parallel tussen feministische lesbo's en verwijfde homo's.
Haaaaaaaaaaaaaiquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Een op de drie bezigt trio's?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En één op de drie heteroseksuele stellen.
Nee, anale heteroseksquote:
Interesting.quote:
Afblijven van die stroopwafels, het is nog geen tijd.quote:
Want ik was hier niet de hele dag.quote:
Daarom is een relatie ook niks voor mij, met mijn geschapenheid zijn ze zo uitgewoond.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien heb je als man wel geen keus na de derde bevalling.
Dankje, wat attentquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:13 schreef Voorschrift het volgende:
Which reminds me, gefeliciteerd nog met de nieuwe functie GS.![]()
Iets strakker dicht laten naaien, zo stelt Betyar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien heb je als man wel geen keus na de derde bevalling.
quote:
Koos z'n moeder zoekt nog een pooier.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:17 schreef eriksd het volgende:
Ik zou wel een beter betalende functie willen.
Een kleine 16 minuten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:13 schreef waht het volgende:
[..]
Afblijven van die stroopwafels, het is nog geen tijd.
Heeft een recruiter op je profiel lopen loeren?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:20 schreef Voorschrift het volgende:
Wat is LinkedIn toch een geniale service, na 4 jaar schelden op die kutsite zie ik er eindelijk het nut van in, en hoe.
Oh dat regelmatig, maar dat boeit niet zo, meer het in contact blijven met ex-collega's en er nog wat aan hebben ook.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Heeft een recruiter op je profiel lopen loeren?
Ik een 'whopping' 73.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:26 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb al honderden contacten op Linkedin. En allerlei aanbevelingen. Iedereen wil mij.
Geenszins, maar ik heb het dan ook nog maar een paar maanden, sinds April of Mei ofzo meen ik.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geenszins, maar ik heb het dan ook nog maar een paar maanden, sinds April of Mei ofzo meen ik.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:20 schreef Voorschrift het volgende:
Wat is LinkedIn toch een geniale service, na 4 jaar schelden op die kutsite zie ik er eindelijk het nut van in, en hoe.
Ja ik hield altijd een prive-kruistocht tegen LinkedIn, tegen iedereen die vond dat ik 't moest aanmaken.quote:
De PVV-recruiter ook?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:26 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb al honderden contacten op Linkedin. En allerlei aanbevelingen. Iedereen wil mij.
Waar denk je dat de aanbevelingen van zijn?quote:
Ik zit tussen de 400 en 500quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geenszins, maar ik heb het dan ook nog maar een paar maanden, sinds April of Mei ofzo meen ik.
Ja dan is het zo gepiept inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zit tussen de 400 en 500
Mijn oude studentenvereniging en een hele bak D66'ers toevoegen doet wonderen.
Ook geen visitekaartjes die je krijgt?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dan is het zo gepiept inderdaad.
Ik probeer 't vaak wat te limiteren tot mensen waarmee ik echt heb gewerkt.
Die zoek ik niet op LinkedIn op nee, eigenlijk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ook geen visitekaartjes die je krijgt?
LinkedIn is juis het perfecte platform om dat soort contacten te onderhoudenquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zoek ik niet op LinkedIn op nee, eigenlijk.
Bij goede zakelijke contacten wel, maar niet bij iedereen waar ik contact mee heb. Mijn werk is dingen regelen voor bedrijven, dus om ze nou contactinformatie te verschaffen van mij prive, nah.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
LinkedIn is juis het perfecte platform om dat soort contacten te onderhouden
Is niet al te moeilijk. Eerst wat onderzoek doen, en dan het meeste achterlijke neerkalken wat je kunt bedenken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Beleidsadviseur bij de PVV.
Dat zou leuk zijn.
Nou heb ik toch een goed idee Geert. Wat dacht je van een moslimpolitie, speciaal voor moslims.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:58 schreef waht het volgende:
[..]
Is niet al te moeilijk. Eerst wat onderzoek doen, en dan het meeste achterlijke neerkalken wat je kunt bedenken.
Saoedische agenten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou heb ik toch een goed idee Geert. Wat dacht je van een moslimpolitie, speciaal voor moslims.
Meh.quote:
Dat zei Gordon ook toen ie met z'n stok tussen je vetrollen zat te roeren.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zei Gordon ook toen ie met z'n stok tussen je vetrollen zat te roeren.
Muttie maakt bah opmerking.quote:
De_Cavitas.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:35 schreef De_Coulance het volgende:
Ik zit aan de rooibosthee met baklava.
National Geographic Channelquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die past niet in het rijtje:
De_Nuance
De_Guidance
De_Coulance
Even een klomp brie wegwerken dus.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo. Woensdagavond. Tijd voor een kaasplankje.
Spoiler.quote:
Je smaak qua vrouwen is al net zo vreemd als je muzieksmaak.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:29 schreef Hexagon het volgende:
Quirine Eijkman heeft mooie ogen maar er mogen wel een paar kilo vanaf
Ik houd overigens niet alleen maar van oude eurodance mocht je dat denkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Je smaak qua vrouwen is al net zo vreemd als je muzieksmaak.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die past niet in het rijtje:
De_Nuance
De_Guidance
De_Coulance
Je vrouw lijkt daar wel een beetje op.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:13 schreef betyar het volgende:
Waht valt meer op types zoals Ellen DeGeneres.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je vrouw lijkt daar wel een beetje op.
De politiek heeft nou eenmaal een enorme aantrekkingskracht op geile wijven.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:17 schreef Hexagon het volgende:
Overigens denk ik dat POL wel een van de boards is met de minste FOK-maagden (OUD even niet meegeteld), of zit ik er naast?
En bedankt, we gaan dadelijk naar ons liefdesnestje.......................quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of het een leugen is, het zit nu in je hoofd.
Ach. Op ieder potje past een dekseltje.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:21 schreef betyar het volgende:
[..]
En bedankt, we gaan dadelijk naar ons liefdesnestje.......................
Mijn vrouw is in ieder geval geen potjequote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach. Op ieder potje past een dekseltje.
Jij mag ook het potje zijn hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn vrouw is in ieder geval geen potje![]()
![]()
Dat meisje rookte hoor, Friek.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:11 schreef Friek_ het volgende:
NWS / Doodziek meisje (6) uitgezet naar Polen
Hoppa!
Ik post serieus mee op het NWS-subforum. Zoveel is duidelijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:55 schreef arjan1212 het volgende:
Je bent ook totaal niet serieus bezig. Je post dingen die je mening helemaal niet zijn, in de hoop op extreme reakties , zodat je hier kan zeiken dat nieuws posters allemaal nazi's zijn
Denk aan je rennies!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:53 schreef Friek_ het volgende:
't Is echt prachtig hoe ik consequent genote word door NWS-mods in POL. Wat een stelletje losers blijven het ook.
Niets dan lof voor dit kwaliteitstopic.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:11 schreef Friek_ het volgende:
NWS / Doodziek meisje (6) uitgezet naar Polen
Hoppa! Wederom een prachttopic van mijn hand.
Arjan heeft gelijk, Friek. Neem een voorbeeld aan hem en zijn prachtige postings.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik post serieus mee op het NWS-subforum. Zoveel is duidelijk.
Geen idee, maar het was wel mijn held. k denk zelf dat Reya erachter zat.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:54 schreef Tem het volgende:
Van wie was die Etto van België een kloon?
Of Titus.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geen idee, maar het was wel mijn held. k denk zelf dat Reya erachter zat.
Die Officier van Justitie kan er natuurlijk ook niets aan doen dat de gemiddelde Telegraaf-lezer het verstand heeft van een overrijp saucijzenbroodje.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit!
En wat gaat er dan geweldig fout?
http://www.telegraaf.nl/b(...)verdedigt_eis__.html
354 reacties tot op heden en ik heb ze (natuurlijk) niet allemaal gelezen maar ze snel even gescreend en werkelijk ik heb niet één reactie gezien waarin begrip wordt getoond voor justitie.....
Het (de eis) is dus schijnbaar richting grote delen van de de bevolking niet uit te leggen, het druist schijnbaar hopeloos tegen het rechtvaardigheidsgevoel van veel mensen in. Er gaat mijns inziens dus iets helemaal fout!
wie ?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:54 schreef Mutant01 het volgende:
Is arjan niet gewoon een kloon van Martijn_77
En jij kan dat wel he Koos ? Wat is de aanklacht en waarom ?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die Officier van Justitie kan er natuurlijk ook niets aan doen dat de gemiddelde Telegraaf-lezer het verstand heeft van een overrijp saucijzenbroodje.
Bovendien is het simpelweg onmogelijk om een uitspraak in deze zaak, welke dan ook, uit te leggen aan dat volk. Er is een kind dood en bepaalde mensen willen bloed zien.
En dat deze uitspraak tegen het rechtvaardigheidsgevoel van veel mensen indruist, zegt natuurlijk ook niets. Het gros van de mensen ontbeert het inzicht in de precieze gebeurtenissen alsmede de juridische kennis om een gedegen oordeel te vellen over deze zaak.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:23 schreef Drugshond het volgende:
Ze hebben daar wel gelachen. Met mijn zojuist geschoten schietkaart op mijn borst binnen komen lopen.
En dan vragen naar een ambulance bij de receptie.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:39 schreef Drugshond het volgende:
Of dronken aan de poort aan het klooien geweest met het hotel pasje. Bliep bliep maar te lui om de deur open te doen.
Sir, Is there something wrong with your pass ?
• No, I like the blieep blieep sounds (great acoustic, at night).
Helemaal terecht, met je linkse lariekoek.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:53 schreef Friek_ het volgende:
't Is echt prachtig hoe ik consequent genote word door NWS-mods in POL. Wat een stelletje losers blijven het ook.
Wat ik al voor heb op menig Telegraaf-lezer, is dat ik het hoofd koel weet te houden en mening niet laten beïnvloeden door emoties.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:08 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
En jij kan dat wel he Koos ? Wat is de aanklacht en waarom ?
Note!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:53 schreef Friek_ het volgende:
Natuurlijk heb je draagvlak nodig. Het probleem bij dit soort zaken is echter dat emotie de overhand neemt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:09 schreef Jian het volgende:
En toch heb je als justitie draagvlak nodig in de maatschappij en de officier van justitie begrijpt dat maar al te goed. En toch is dat er bij significante delen van de bevolking niet. Deugt de (toepassing) van de regelgeving gewoon niet of faalt justitie hopeloos in haar uitleg.
De toorn van Elfletterig zal over u komen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:31 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, als ik goddomme geen discussies meer mag voeren in NWS, dan doen we het zo.
Lekker de regels omzeilen. Hoppa!
Rebel!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:31 schreef KoosVogels het volgende:
Duidelijk een referentie naar Koos.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die mensen hebben een heerlijk, relaxt, onbezorgd leventje. Je kunt tegenwoordig een complete nietsnut zijn met - als je al werkt - een luizenbaantje en dan toch een luxe leventje op nahouden. Sterker nog: zulk volk wordt op handen gedragen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Duidelijk een referentie naar Koos.
Laten we een forum beginnen, genaamd 'voorbij FOK!'.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:45 schreef waht het volgende:
Afscheiding van POL is nu de enige oplossing.
POLNWS.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Laten we een forum beginnen, genaamd 'voorbij FOK!'.
Open een hub-topic in POL waar je dat soort crosspostings kan doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:31 schreef KoosVogels het volgende:
Goed idee.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Open een hub-topic in POL waar je dat soort crosspostings kan doen.
De Toestand in de Wereld volgens KoosVogels.
+1 Slim!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat lijkt me de enige juiste manier.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
Mwoah, vind zo'n eigen topic eigenlijk wat te ver gaan. Dan lijk ik net zo'n Elfletterig die het forum veel te serieus neemt.
Ik heb gewoon effe aan Yvonne gevraagd of ze de ban terug wil draaien en dat ik me zal gedragen.
Ah, een topic naast de slowchat waar ik lekker kan baggeren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vind Piet een eng mannetje.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:11 schreef Tem het volgende:
Aan de andere kant zou het wel grappig zijn. PietV heeft ook zijn eigen smulhoekje.
Piet is een lieve homo. Hij is enkel zuur als de hekwerken op de parkeerplaatsen weer zijn dichtgemaakt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind Piet een eng mannetje.
En dit gaat je nog goed afquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:31 schreef KoosVogels het volgende:
Goed gedaan, ik hoop dat je weer een kans krijgt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb gewoon effe aan Yvonne gevraagd of ze de ban terug wil draaien en dat ik me zal gedragen.
Nou en!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je draagvlak nodig.
quote:Het programma is als een knorrige oude hond, hij stinkt, hij gromt als je bij zijn voerbak komt en kan zelden nog kwispelen en de enige reden dat je hem niet afmaakt is omdat hij erbij hoort. Maar zo leuk als pup en jonge hond is hij al lang niet meer.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:20 schreef Reya het volgende:
TV / Zomergasten 2013 #7 Op naar Nelleke
Hier geeft Piet een beschrijving van zichzelf:
[..]
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:21 schreef Drugshond het volgende:
Koos de journalist die digitaal kan tonproaten.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:20 schreef Reya het volgende:
TV / Zomergasten 2013 #7 Op naar Nelleke
Hier geeft Piet een beschrijving van zichzelf:
[..]
quote:Geert Wilders @geertwilderspvv 17m
Zweepslagen en cel voor journalist in Saoedi-Arabie voor beledigen islam. Binnenkort ook in NL als we doorgaan met laf cultuurrelativisme.
Het is 'refereren aan' of 'verwijzen naar'. 'Refereren naar' is een contaminatie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:43 schreef Reya het volgende:
[..]
In de Metro stond gisteren een interview met een of andere Metro- en Geenstijl-columniste die was bedreigd naar aanleiding van een van haar artikelen.quote:
Jogy is goed bezig in NWS / Lagerhuis Uruguay legaliseert wietquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:45 schreef betyar het volgende:
Even kijken of er nog wat te trollen valt in NWS.
Ik mag dat nog steeds namelijk.![]()
![]()
Trollen niet, maar ik mag in de loop van de dag wel weer posten in NWS.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:45 schreef betyar het volgende:
Even kijken of er nog wat te trollen valt in NWS.
Ik mag dat nog steeds namelijk.![]()
![]()
Klinkt als iemand met een uitstekende en scherpe visie op de werkelijkheid, een columnist optima forma.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In de Metro stond gisteren een interview met een of andere Metro- en Geenstijl-columniste die was bedreigd naar aanleiding van een van haar artikelen.
Ze klaagde dat Metro en GS niet serieus worden genomen om een aantal zinnen later te verklaren dat het de schuld is van Job Cohen dat het land naar de klote gaat.
Echt? Mooi.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trollen niet, maar ik mag in de loop van de dag wel weer posten in NWS.
Ebru Umar heeft inhoudelijk volledig aan haar zelf te maken dat niemand haar serieus neemt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In de Metro stond gisteren een interview met een of andere Metro- en Geenstijl-columniste die was bedreigd naar aanleiding van een van haar artikelen.
Ze klaagde dat Metro en GS niet serieus worden genomen om een aantal zinnen later te verklaren dat het de schuld is van Job Cohen dat het land naar de klote gaat.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:44 schreef KoosVogels het volgende:
dat het de schuld is van Job Cohen dat het land naar de klote gaat.
Mooi, dan kan het hek hier weer dicht.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Checkpoint Charlie....quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi, dan kan het hek hier weer dicht.
Ik moest hardop lachen in de trein.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:46 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ebru Umar heeft inhoudelijk volledig aan haar zelf te maken dat niemand haar serieus neemt.
De bedreigingen blijven triest, verwerpelijk en niveauloos uiteraard.
Bek houden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het is 'refereren aan' of 'verwijzen naar'. 'Refereren naar' is een contaminatie.
Zie je wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eindelijk een maatschappijvisie die elke Nederlander samenbindt tegen een gezamenlijke vijand.quote:
Reya flikkersteent eens op met je getroll godsammesse peuterquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Moet dit nu weer?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Reya flikkersteent eens op met je getroll godsammesse peuter
Zullen we een POL-bierintekenlijst maken voor Duits bier dat Betje dan per pallet importeert met z'n busje?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eindelijk een maatschappijvisie die elke Nederlander samenbindt tegen een gezamenlijke vijand.
Hmmm?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:31 schreef KoosVogels het volgende:
Dat was een grapje.quote:
Ja.quote:
Hoi remquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Zullen we een POL-bierintekenlijst maken voor Duits bier dat Betje dan per pallet importeert met z'n busje?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Zullen we een POL-bierintekenlijst maken voor Duits bier dat Betje dan per pallet importeert met z'n busje?
Nou je weet dat sommige NWS modjes (en FP redactieleden) er een potje van maken. Kom. Geef toe. Wees een vrouwelijke sultan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja.Ga Slauerhoff lezen., drink wijn, ga nakend door het park dansen maar kap met dat hersenloze getroll.
Ik verwacht dit gedrag van KLB/ONZ/JNG usertjes, maar ik zit hier met een stel volwassenen die elkaar het leven zo enorm zuur weet te maken. En hihihhahaha, lekker bashen op de mods haha wat leuk,
rot op met dat gekleuter.
Ik begrijp niet waar je het over hebt. Welke mods?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja.Ga Slauerhoff lezen., drink wijn, ga nakend door het park dansen maar kap met dat hersenloze getroll.
Ik verwacht dit gedrag van KLB/ONZ/JNG usertjes, maar ik zit hier met een stel volwassenen die elkaar het leven zo enorm zuur weet te maken. En hihihhahaha, lekker bashen op de mods haha wat leuk,
Je snapt natuurlijk wel dat het commentaar op NWS voortkomt uit het niveau van de reacties daar?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Man, ik heb me ooit zorgen gemaakt om een NWS mod, dacht dat er iets ernstigs aan de hand was, ziek, dood, zulk soort dingen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou je weet dat sommige NWS modjes (en FP redactieleden) er een potje van maken. Kom. Geef toe. Wees een vrouwelijke sultan.
DoG leeft nog.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Man, ik heb me ooit zorgen gemaakt om een NWS mod, dacht dat er iets ernstigs aan de hand was, ziek, dood, zulk soort dingen.
God nee Rem, dit is de eerste keer dat ik dit hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat het commentaar op NWS voortkomt uit het niveau van de reacties daar?
Sommige katers kunnen best heftig zijn. Sorry.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Man, ik heb me ooit zorgen gemaakt om een NWS mod, dacht dat er iets ernstigs aan de hand was, ziek, dood, zulk soort dingen.
Ja, ook al zo iemand godskolerequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |