Eens kijken, politieke partij wil een verbod en faalt. Commerciële partij plaatst billboard en krijgt ook nog eens gratis reclame in de media.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:26 schreef Kingstown het volgende:
Ik weet niet welke kneuzen ik nou triester moet vinden....die van de SGP die de "we hebben last van jullie" kaart spelen of 2nd Love die als kleuters "sliep uit"gaat roepen.
Elkaar een beetje met rust laten en ieder zijn leven laten leiden is tegenwooridg schijnbaar erg lastig.
Toch is dit voor de SGP ideale gratis reclame.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eens kijken, politieke partij wil een verbod en faalt. Commerciële partij plaatst billboard en krijgt ook nog eens gratis reclame in de media.
Oftewel het plannetje van de SGP heeft een volkomen averechts effect gehad. Ik vind het wel ironisch.
Ik weet dat anderen uitlachen en belachelijk maken tegenwoordig hip is....laten we allemaal een grappig billboard plaatsen voor elk proefballonnetje wat opgelaten wordt in de politiek en laten we als politiek vooral ook veel proefballonetjes oplaten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eens kijken, politieke partij wil een verbod en faalt. Commerciële partij plaatst billboard en krijgt ook nog eens gratis reclame in de media.
Oftewel het plannetje van de SGP heeft een volkomen averechts effect gehad. Ik vind het wel ironisch.
Wat voor een kamervragen zouden ze hier in godsnaam (hihi) over kunnen stellen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Toch is dit voor de SGP ideale gratis reclame.
Zeker als ze het gaan uitbuiten door hier weer vragen over te stellen.
Of dit soort zedenloze, respectloze uitingen niet kunnen worden aangepakt en dat ze aantonen dat Nederland een ethisch reveil nodig heeft en blablablaquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat voor een kamervragen zouden ze hier in godsnaam (hihi) over kunnen stellen?
Het heeft weinig met kleutergedrag te maken, het is gewoon een handige marketingtruc. Het inspelen op actualiteiten is een marketingtrend die je steeds vaker ziet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet dat anderen uitlachen en belachelijk maken tegenwoordig hip is....laten we allemaal een grappig billboard plaatsen voor elk proefballonnetje wat opgelaten wordt in de politiek en laten we als politiek vooral ook veel proefballonetjes oplaten.
Stelletje kleuters.
Vermoeiend en vervelend tegelijk dat mensen, politieke partijen en bedrijven vooral op een ander letten ipv op zichzelf. Bemoeizuchtig en betweterigheid worden dan lekker pittig, ludiek en/of catchy verpakt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het heeft weinig met kleutergedrag te maken, het is gewoon een handige marketingtruc. Het inspelen op actualiteiten is een marketingtrend die je steeds vaker ziet.
Verder zie ik dit eerder als iets ludieks, niet zozeer als belachelijk maken.
Als een bank inspeelt op de problemen met internetbankieren bij een concurrent, door een tekst als 'bij ons wel 24 uur per dag online', dan heeft dat weinig met belachelijk maken van doen.
In Amerika is dat heel normaal hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:48 schreef Life2.0 het volgende:
wat kinderachtig, beetje aandacht geven aan reli's
is de sgp daar zieltjes winnen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
In Amerika is dat heel normaal hoor.
Ach zowel een commercieel bedrijf als een politieke partij heeft baat bij dit soort zeer gemakkelijke publiciteit.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vermoeiend en vervelend tegelijk dat mensen, politieke partijen en bedrijven vooral op een ander letten ipv op zichzelf. Bemoeizuchtig en betweterigheid worden dan lekker pittig, ludiek en/of catchy verpakt.![]()
Zowel SGP als 2ndLove gedragen zich als klauters.
Nee, die overspel-site komt daar vandaan, dus vandaar.quote:
oh op zon bootquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, die overspel-site komt daar vandaan, dus vandaar.
Dit gaat om een concurrent van second love.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vermoeiend en vervelend tegelijk dat mensen, politieke partijen en bedrijven vooral op een ander letten ipv op zichzelf. Bemoeizuchtig en betweterigheid worden dan lekker pittig, ludiek en/of catchy verpakt.![]()
Zowel SGP als 2ndLove gedragen zich als klauters.
Als je die site immoreel vindt dan moet je er geen geld naar gooien, ren je roepend naar de juffrouw toe in de hoop dat ze een gameboy Iphone steelt van iemand anders dan ben je een kleuter.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit gaat om een concurrent van second love.
Verder zie ik ook niet in waarom de SGP zich als kleuters zou gedragen. Zij zijn van mening dat dit soort sites immoreel zijn en vinden derhalve ook dat ze aan banden gelegd moeten worden.
Ik vind het overigens ook moreel verwerpelijk, maar dat is een afweging die mensen zelf maar lekker moeten maken.
Betreffend bedrijf handelt gewoon rationeel vanuit het oogpunt van winstmaximalisatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |