Pixiequote:Op woensdag 31 juli 2013 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Van die ietwat mollige sjaaltjesdozen, ik begrijp je helemaal. Maar ik weet niet wie Pixie en Kat zijn.
Paar tekeningen zijn leuk, dit is te veel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Pixie
[ afbeelding ]
Kat von D
[ afbeelding ]
Oh wacht even, die Kat heb ik inderdaad wel eens op TLC gezien in een tattooprogramma. Mij een beetje te kattig. Zal aan de naam liggen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Pixie
[ afbeelding ]
Kat von D
[ afbeelding ]
Ze tatoeëert zelf, vandaar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:06 schreef waht het volgende:
[..]
Paar tekeningen zijn leuk, dit is te veel.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:08 schreef Friek_ het volgende:
Van die JOVD/VVD-vrouwen zijn meestal verschrikkelijk, inderdaad.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op het plaatje zien ze er nog oke uit maar IRL zijn ze ordinair, vulgair en ontdaan van iedere meisjesachtige charme. Net van die Breezermeiden.
Het zijn meestal van die ontzettend platte figuren die vaak zomaar wat zeggen en zonder enig idee bij de JOVD zitten. Meestal omdat papa veel geld heeft.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op het plaatje zien ze er nog oke uit maar IRL zijn ze ordinair, vulgair en ontdaan van iedere meisjesachtige charme. Net van die Breezermeiden.
Men noemt ze ook wel gleuven. Says it all.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het zijn meestal van die ontzettend platte figuren die vaak zomaar wat zeggen en zonder enig idee bij de JOVD zitten. Meestal omdat papa veel geld heeft.
Of om een kerel met geld aan de haak te slaan. Maar inderdaad, vaak heetft het de diepgang van een schoteltje.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het zijn meestal van die ontzettend platte figuren die vaak zomaar wat zeggen en zonder enig idee bij de JOVD zitten. Meestal omdat papa veel geld heeft.
Minus dat schorgerookte, uiterrraard.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Doe je dat ook nog als ze je met een schorgerookte kak-r aanspreken?
Dit is toch gewoon de Hollandse vrouw?quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, dit is een subgroepje.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:43 schreef hexje het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon de Hollandse vrouw?
Niets mis met een gezond stukje zelfkennis.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:43 schreef hexje het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon de Hollandse vrouw?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sommige gozers weten gewoon niet beterquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:34 schreef betyar het volgende:
[..]
De VVD-sletjes. Lekker die uitgewoonde stinkhoeren in je bed.
Wat een verschrikkelijke zin.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niets mis met een gezond stukje zelfkennis.
En ik maar proberen de boodschap een beetje subtiel te brengen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:34 schreef betyar het volgende:
[..]
De VVD-sletjes. Lekker die uitgewoonde stinkhoeren in je bed.
Of een paar per nacht.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En ik maar proberen de boodschap een beetje subtiel te brengen.
Maargoed ieder zijn liefhebberij. JOVD-meisjes mogen ook wel een vriendje hebben uiteindelijk.
Ja, ze gaan voor een stuk of vijf per avond.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En ik maar proberen de boodschap een beetje subtiel te brengen.
Maargoed ieder zijn liefhebberij. JOVD-meisjes mogen ook wel een vriendje hebben uiteindelijk.
Ervaring mee?quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, ze gaan voor een stuk of vijf per avond.
Ik ben wel eens wezen stappen, dat liggend omhoog werken zit er al vroeg in bij die schimmelkutten.quote:
Je kan ze daarom ook beter van achteren doen om wat te voelen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben wel eens wezen stappen, dat liggend omhoog werken zit er al vroeg in bij die schimmelkutten.
Ik hoef ze niet. Veel plezier met die "dames"....quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je kan ze daarom ook beter van achteren doen om wat te voelen.
Ik niet. Die waren voor waht en Monolith.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet. Veel plezier met die "dames"....
Waht neukt helemaal niks behalve zijn washandje.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik niet. Die waren voor waht en Monolith.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |