Wat leef ik dan in een ontzettend egoistisch milieu, ik ken er geen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Kijk eens naar de vrijwilligers bij verenigingen, kijk eens naar de vrijwilligers die met bejaarden mensen gaan wandelen. Of wil jij dat allemaal gaan doen naast je uiteraard te drukke baan?
Kom eens van je zolderkamer af en ga eens naar een vereniging, moet je eens kijken wie daar de boel bijhoudt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:25 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Wat leef ik dan in een ontzettend egoistisch milieu, ik ken er geen.
Ik heb geen zolderquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Kom eens van je zolderkamer af en ga eens naar een vereniging, moet je eens kijken wie daar de boel bijhoudt.
De mensen die je lastig vallen met zo'n collectebus, mensen die je kinderen zoet houden bij voetbalclubs, scouting en andere verenigingen. Dat vrouwtje dat een bejaarde vrouw meeneemt of er op de koffie gaat.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:28 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik heb geen zolder![]()
Maar je bedoelt dat het figuur achter de tap in de voetbalkantine ook een vrijwilliger is. Aha sorry, dan ken ik er wel een paar.
Ik wil jouw roze bril.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:34 schreef betyar het volgende:
[..]
De mensen die je lastig vallen met zo'n collectebus, mensen die je kinderen zoet houden bij voetbalclubs, scouting en andere verenigingen. Dat vrouwtje dat een bejaarde vrouw meeneemt of er op de koffie gaat.
Vrijwilligers die oud ijzer, oud papier etc. etc. inzamelen voor verenigingen en stichtingen.
Solidariteit genoeg in Nederland, zolang er vrijwilligers zijn en het voor die mensen ook gewoon uitkomt om dat werk te kunnen doen. Helaas zijn er mensen die ervoor willen kiezen dat men moet werken tot ze dood neervallen, of mensen die zonder baan zitten lekker de vernieling in willen helpen zodat je steeds meer mensen drijft naar de criminaliteit. Natuurlijk willen we dat, dan kunnen we lekker mopperen op de ambtenaren dat ze niks aan onze veiligheid doen.
Welke roze bril? Jij denkt dat de voorbeelden die ik gaf niet bestaan? Jij denkt dat die mensen die overdag dit soort zaken verrichten allemaal een drukke baan hebben?quote:
Mijn ervaringen zijn anders.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Welke roze bril? Jij denkt dat de voorbeelden die ik gaf niet bestaan? Jij denkt dat die mensen die overdag dit soort zaken verrichten allemaal een drukke baan hebben?
Nope, maar soms spreek ik wel eens mensen (zit veel op de weg bij klanten heb nogal wat collega's), en ik heb ook familie en schoonfamilie, zelfs wat vrienden. En dan krijg ik toch een ander wereldbeeld. Maar goed, ik zal wel steeds de verkeerde mensen sprekenquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Nou, welke ervaringen heb jij? Zit je überhaupt wel bij een vereniging?
Dat zegt genoeg.quote:
Ok.quote:
Ik heb liever dat je een antwoord geeft op de vraag. Of heb je nog niet genoeg uit je duim gezogen om het te vermelden?quote:
Ach jij bent ook voor mij typisch het voorbeeld waarom ik de schurft heb aan 80 tot 90% van de mensen, met je uit je duim zuigen omdat mijn ervaringen anders zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je een antwoord geeft op de vraag. Of heb je nog niet genoeg uit je duim gezogen om het te vermelden?
Jouw ervaringen -die achteraf ervaringen zijn van iemand anders- zeggen dus dat vrijwilligers van verenigingen niet bestaan uit gepensioneerde en mensen die geen werk hebben? Natuurlijk zijn er vrijwilligers die een fulltime baan hebben, ikzelf ben penningmeester van de jeugdcarnaval hier en ben ik vrijwilliger bij het Gilde.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:10 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ach jij bent ook voor mij typisch het voorbeeld waarom ik de schurft heb aan 80 tot 90% van de mensen, met je uit je duim zuigen omdat mijn ervaringen anders zijn.
Ik sla hier een beetje steil van achterover...iedere stad heeft een vrijwilligersbank hoor, waar goed gebruik van gemaakt wordt. Hier kun je dus allerlei vrijwilligersbaantjes vinden. Er zijn er heel veel, alle soorten en maten, en er wordt ook veel vrijwilligerswerk gedaan.quote:
Zoals ik al aangaf, mijn ervaringen zijn anders, vandaar mijn beeld.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:43 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Ik sla hier een beetje steil van achterover...iedere stad heeft een vrijwilligersbank hoor, waar goed gebruik van gemaakt wordt. Hier kun je dus allerlei vrijwilligersbaantjes vinden. Er zijn er heel veel, en er wordt ook veel vrijwilligerswerk gedaan.
Okee, dan weet je het nuquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:45 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf, mijn ervaringen zijn anders, vandaar mijn beeld.
Waarom? Omdat mijn ervaringen anders zijn?!?! Kijk als je er vanuit gaat dat ik lieg, waarom is er dan nog een discussie?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:45 schreef Yogaflame het volgende:
Laten we eerlijk zijn, als deze discussie een bokswedstrijd was, lag truthortruth nu op de grond en stond er een scheids bij te tellen.
Sorry, de waarheid halen uit een internetforum gaat er bij mij niet in, zeker gezien mijn real life ervaringen anders zijn.quote:
HAHAHHAHAHAAHA.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:47 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Sorry, de waarheid halen uit een internetforum gaat er bij mij niet in, zeker gezien mijn real life ervaringen anders zijn.
Sociaal of niet, het is een feit dat er in Nederland veel aan vrijwilligerswerk gedaan wordt. Of jij dat nou leuk vind of niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:49 schreef truthortruth het volgende:
Leuk hoe al die zogenaamd 'sociale' mensen eigenlijk allemaal hypocriete wantrouwende nare mensen zijnDank, voor de bevestiging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |