abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129551384
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Kijk eens naar de vrijwilligers bij verenigingen, kijk eens naar de vrijwilligers die met bejaarden mensen gaan wandelen. Of wil jij dat allemaal gaan doen naast je uiteraard te drukke baan?
Wat leef ik dan in een ontzettend egoistisch milieu, ik ken er geen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  woensdag 31 juli 2013 @ 18:27:09 #227
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_129551438
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:25 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Wat leef ik dan in een ontzettend egoistisch milieu, ik ken er geen.
Kom eens van je zolderkamer af en ga eens naar een vereniging, moet je eens kijken wie daar de boel bijhoudt.
pi_129551468
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Kom eens van je zolderkamer af en ga eens naar een vereniging, moet je eens kijken wie daar de boel bijhoudt.
Ik heb geen zolder :'(

Maar je bedoelt dat het figuur achter de tap in de voetbalkantine ook een vrijwilliger is. Aha sorry, dan ken ik er wel een paar.
  woensdag 31 juli 2013 @ 18:34:02 #229
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_129551611
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:28 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik heb geen zolder :'(

Maar je bedoelt dat het figuur achter de tap in de voetbalkantine ook een vrijwilliger is. Aha sorry, dan ken ik er wel een paar.
De mensen die je lastig vallen met zo'n collectebus, mensen die je kinderen zoet houden bij voetbalclubs, scouting en andere verenigingen. Dat vrouwtje dat een bejaarde vrouw meeneemt of er op de koffie gaat.
Vrijwilligers die oud ijzer, oud papier etc. etc. inzamelen voor verenigingen en stichtingen.
Solidariteit genoeg in Nederland, zolang er vrijwilligers zijn en het voor die mensen ook gewoon uitkomt om dat werk te kunnen doen. Helaas zijn er mensen die ervoor willen kiezen dat men moet werken tot ze dood neervallen, of mensen die zonder baan zitten lekker de vernieling in willen helpen zodat je steeds meer mensen drijft naar de criminaliteit. Natuurlijk willen we dat, dan kunnen we lekker mopperen op de ambtenaren dat ze niks aan onze veiligheid doen.
pi_129551635
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:34 schreef betyar het volgende:
[..]
De mensen die je lastig vallen met zo'n collectebus, mensen die je kinderen zoet houden bij voetbalclubs, scouting en andere verenigingen. Dat vrouwtje dat een bejaarde vrouw meeneemt of er op de koffie gaat.
Vrijwilligers die oud ijzer, oud papier etc. etc. inzamelen voor verenigingen en stichtingen.
Solidariteit genoeg in Nederland, zolang er vrijwilligers zijn en het voor die mensen ook gewoon uitkomt om dat werk te kunnen doen. Helaas zijn er mensen die ervoor willen kiezen dat men moet werken tot ze dood neervallen, of mensen die zonder baan zitten lekker de vernieling in willen helpen zodat je steeds meer mensen drijft naar de criminaliteit. Natuurlijk willen we dat, dan kunnen we lekker mopperen op de ambtenaren dat ze niks aan onze veiligheid doen.
Ik wil jouw roze bril.
  woensdag 31 juli 2013 @ 18:40:09 #231
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_129551797
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:35 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik wil jouw roze bril.
Welke roze bril? Jij denkt dat de voorbeelden die ik gaf niet bestaan? Jij denkt dat die mensen die overdag dit soort zaken verrichten allemaal een drukke baan hebben?
pi_129552165
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Welke roze bril? Jij denkt dat de voorbeelden die ik gaf niet bestaan? Jij denkt dat die mensen die overdag dit soort zaken verrichten allemaal een drukke baan hebben?
Mijn ervaringen zijn anders.
  woensdag 31 juli 2013 @ 18:52:40 #233
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_129552205
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:51 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Mijn ervaringen zijn anders.
Nou, welke ervaringen heb jij? Zit je überhaupt wel bij een vereniging?
pi_129552260
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Nou, welke ervaringen heb jij? Zit je überhaupt wel bij een vereniging?
Nope, maar soms spreek ik wel eens mensen (zit veel op de weg bij klanten heb nogal wat collega's), en ik heb ook familie en schoonfamilie, zelfs wat vrienden. En dan krijg ik toch een ander wereldbeeld. Maar goed, ik zal wel steeds de verkeerde mensen spreken
  woensdag 31 juli 2013 @ 18:58:13 #235
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_129552365
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:54 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Nope,
Dat zegt genoeg.

Ik woon recht tegenover een sportpark en als ik uit het raam kijk zijn het toch echt gepensioneerden en mensen die zonder werk zitten die de boel in orde houden daar. Maar vertel, wat zeggen die klanten, collega's, kennissen en familie van je?
pi_129552508
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:58 schreef betyar het volgende:

[..]

Dat zegt genoeg.
Ok.
  woensdag 31 juli 2013 @ 19:03:28 #237
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_129552551
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:02 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ok.
Ik heb liever dat je een antwoord geeft op de vraag. Of heb je nog niet genoeg uit je duim gezogen om het te vermelden?
pi_129552811
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je een antwoord geeft op de vraag. Of heb je nog niet genoeg uit je duim gezogen om het te vermelden?
Ach jij bent ook voor mij typisch het voorbeeld waarom ik de schurft heb aan 80 tot 90% van de mensen, met je uit je duim zuigen omdat mijn ervaringen anders zijn.
  woensdag 31 juli 2013 @ 19:30:06 #239
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_129553420
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:10 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ach jij bent ook voor mij typisch het voorbeeld waarom ik de schurft heb aan 80 tot 90% van de mensen, met je uit je duim zuigen omdat mijn ervaringen anders zijn.
Jouw ervaringen -die achteraf ervaringen zijn van iemand anders- zeggen dus dat vrijwilligers van verenigingen niet bestaan uit gepensioneerde en mensen die geen werk hebben? Natuurlijk zijn er vrijwilligers die een fulltime baan hebben, ikzelf ben penningmeester van de jeugdcarnaval hier en ben ik vrijwilliger bij het Gilde.
Maar vertel nu eens de ervaringen van jou of sorry ervaringen van andere mensen die dat tegen je hebben gezegd aangezien jezelf er dus gewoon geen ervaring mee hebt.
  woensdag 31 juli 2013 @ 19:33:41 #240
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_129553530
Het draaien om de vraag niet te beantwoorden ligt je wel hè. Je zou zo een broertje van Piet kunnen zijn.
pi_129553782
Ik begin je met elke comment sympathieker te vinden, net als die vrijwilliger bij de voetbalkantine die z'n huis ontvlucht om maar niet met z'n gezinnetje door te brengen en dan laat dronken thuis komt en z'n bed induikt.
pi_129553851
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:35 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik wil jouw roze bril.
Ik sla hier een beetje steil van achterover...iedere stad heeft een vrijwilligersbank hoor, waar goed gebruik van gemaakt wordt. Hier kun je dus allerlei vrijwilligersbaantjes vinden. Er zijn er heel veel, alle soorten en maten, en er wordt ook veel vrijwilligerswerk gedaan.
  woensdag 31 juli 2013 @ 19:45:30 #243
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_129553906
Laten we eerlijk zijn, als deze discussie een bokswedstrijd was, lag truthortruth nu op de grond en stond er een scheids bij te tellen.
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things.
pi_129553917
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:43 schreef DeToffifee het volgende:

[..]

Ik sla hier een beetje steil van achterover...iedere stad heeft een vrijwilligersbank hoor, waar goed gebruik van gemaakt wordt. Hier kun je dus allerlei vrijwilligersbaantjes vinden. Er zijn er heel veel, en er wordt ook veel vrijwilligerswerk gedaan.
Zoals ik al aangaf, mijn ervaringen zijn anders, vandaar mijn beeld.
pi_129553939
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:45 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Zoals ik al aangaf, mijn ervaringen zijn anders, vandaar mijn beeld.
Okee, dan weet je het nu :)
pi_129553943
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:45 schreef Yogaflame het volgende:
Laten we eerlijk zijn, als deze discussie een bokswedstrijd was, lag truthortruth nu op de grond en stond er een scheids bij te tellen.
Waarom? Omdat mijn ervaringen anders zijn?!?! Kijk als je er vanuit gaat dat ik lieg, waarom is er dan nog een discussie?
pi_129553962
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:46 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Okee, dan weet je het nu :)
Sorry, de waarheid halen uit een internetforum gaat er bij mij niet in, zeker gezien mijn real life ervaringen anders zijn.
pi_129553980
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:47 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Sorry, de waarheid halen uit een internetforum gaat er bij mij niet in, zeker gezien mijn real life ervaringen anders zijn.
HAHAHHAHAHAAHA.
Okee, doei he.
pi_129554044
Leuk hoe al die zogenaamd 'sociale' mensen eigenlijk allemaal hypocriete wantrouwende nare mensen zijn :) Dank, voor de bevestiging.
pi_129554187
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:49 schreef truthortruth het volgende:
Leuk hoe al die zogenaamd 'sociale' mensen eigenlijk allemaal hypocriete wantrouwende nare mensen zijn :) Dank, voor de bevestiging.
Sociaal of niet, het is een feit dat er in Nederland veel aan vrijwilligerswerk gedaan wordt. Of jij dat nou leuk vind of niet.
Misschien geloof je dit wel, plank voor je kop hebbende:

http://www.rijksoverheid.(...)e-vrijwilligers.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')