Sommige gozers weten gewoon niet beterquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:34 schreef betyar het volgende:
[..]
De VVD-sletjes. Lekker die uitgewoonde stinkhoeren in je bed.
Wat een verschrikkelijke zin.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niets mis met een gezond stukje zelfkennis.
En ik maar proberen de boodschap een beetje subtiel te brengen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:34 schreef betyar het volgende:
[..]
De VVD-sletjes. Lekker die uitgewoonde stinkhoeren in je bed.
Of een paar per nacht.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En ik maar proberen de boodschap een beetje subtiel te brengen.
Maargoed ieder zijn liefhebberij. JOVD-meisjes mogen ook wel een vriendje hebben uiteindelijk.
Ja, ze gaan voor een stuk of vijf per avond.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En ik maar proberen de boodschap een beetje subtiel te brengen.
Maargoed ieder zijn liefhebberij. JOVD-meisjes mogen ook wel een vriendje hebben uiteindelijk.
Ervaring mee?quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, ze gaan voor een stuk of vijf per avond.
Ik ben wel eens wezen stappen, dat liggend omhoog werken zit er al vroeg in bij die schimmelkutten.quote:
Je kan ze daarom ook beter van achteren doen om wat te voelen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben wel eens wezen stappen, dat liggend omhoog werken zit er al vroeg in bij die schimmelkutten.
Ik hoef ze niet. Veel plezier met die "dames"....quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je kan ze daarom ook beter van achteren doen om wat te voelen.
Ik niet. Die waren voor waht en Monolith.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet. Veel plezier met die "dames"....
Waht neukt helemaal niks behalve zijn washandje.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik niet. Die waren voor waht en Monolith.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |