Dat meisje rookte hoor, Friek.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:11 schreef Friek_ het volgende:
NWS / Doodziek meisje (6) uitgezet naar Polen
Hoppa!
Ik post serieus mee op het NWS-subforum. Zoveel is duidelijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:55 schreef arjan1212 het volgende:
Je bent ook totaal niet serieus bezig. Je post dingen die je mening helemaal niet zijn, in de hoop op extreme reakties , zodat je hier kan zeiken dat nieuws posters allemaal nazi's zijn
Denk aan je rennies!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:53 schreef Friek_ het volgende:
't Is echt prachtig hoe ik consequent genote word door NWS-mods in POL. Wat een stelletje losers blijven het ook.
Niets dan lof voor dit kwaliteitstopic.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:11 schreef Friek_ het volgende:
NWS / Doodziek meisje (6) uitgezet naar Polen
Hoppa! Wederom een prachttopic van mijn hand.
Arjan heeft gelijk, Friek. Neem een voorbeeld aan hem en zijn prachtige postings.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik post serieus mee op het NWS-subforum. Zoveel is duidelijk.
Geen idee, maar het was wel mijn held. k denk zelf dat Reya erachter zat.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:54 schreef Tem het volgende:
Van wie was die Etto van België een kloon?
Of Titus.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geen idee, maar het was wel mijn held. k denk zelf dat Reya erachter zat.
Die Officier van Justitie kan er natuurlijk ook niets aan doen dat de gemiddelde Telegraaf-lezer het verstand heeft van een overrijp saucijzenbroodje.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit!
En wat gaat er dan geweldig fout?
http://www.telegraaf.nl/b(...)verdedigt_eis__.html
354 reacties tot op heden en ik heb ze (natuurlijk) niet allemaal gelezen maar ze snel even gescreend en werkelijk ik heb niet één reactie gezien waarin begrip wordt getoond voor justitie.....
Het (de eis) is dus schijnbaar richting grote delen van de de bevolking niet uit te leggen, het druist schijnbaar hopeloos tegen het rechtvaardigheidsgevoel van veel mensen in. Er gaat mijns inziens dus iets helemaal fout!
wie ?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:54 schreef Mutant01 het volgende:
Is arjan niet gewoon een kloon van Martijn_77
En jij kan dat wel he Koos ? Wat is de aanklacht en waarom ?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die Officier van Justitie kan er natuurlijk ook niets aan doen dat de gemiddelde Telegraaf-lezer het verstand heeft van een overrijp saucijzenbroodje.
Bovendien is het simpelweg onmogelijk om een uitspraak in deze zaak, welke dan ook, uit te leggen aan dat volk. Er is een kind dood en bepaalde mensen willen bloed zien.
En dat deze uitspraak tegen het rechtvaardigheidsgevoel van veel mensen indruist, zegt natuurlijk ook niets. Het gros van de mensen ontbeert het inzicht in de precieze gebeurtenissen alsmede de juridische kennis om een gedegen oordeel te vellen over deze zaak.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:23 schreef Drugshond het volgende:
Ze hebben daar wel gelachen. Met mijn zojuist geschoten schietkaart op mijn borst binnen komen lopen.
En dan vragen naar een ambulance bij de receptie.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:39 schreef Drugshond het volgende:
Of dronken aan de poort aan het klooien geweest met het hotel pasje. Bliep bliep maar te lui om de deur open te doen.
Sir, Is there something wrong with your pass ?
• No, I like the blieep blieep sounds (great acoustic, at night).
Helemaal terecht, met je linkse lariekoek.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:53 schreef Friek_ het volgende:
't Is echt prachtig hoe ik consequent genote word door NWS-mods in POL. Wat een stelletje losers blijven het ook.
Wat ik al voor heb op menig Telegraaf-lezer, is dat ik het hoofd koel weet te houden en mening niet laten beïnvloeden door emoties.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:08 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
En jij kan dat wel he Koos ? Wat is de aanklacht en waarom ?
Note!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:53 schreef Friek_ het volgende:
Natuurlijk heb je draagvlak nodig. Het probleem bij dit soort zaken is echter dat emotie de overhand neemt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:09 schreef Jian het volgende:
En toch heb je als justitie draagvlak nodig in de maatschappij en de officier van justitie begrijpt dat maar al te goed. En toch is dat er bij significante delen van de bevolking niet. Deugt de (toepassing) van de regelgeving gewoon niet of faalt justitie hopeloos in haar uitleg.
De toorn van Elfletterig zal over u komen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:31 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, als ik goddomme geen discussies meer mag voeren in NWS, dan doen we het zo.
Lekker de regels omzeilen. Hoppa!
Rebel!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:31 schreef KoosVogels het volgende:
Duidelijk een referentie naar Koos.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die mensen hebben een heerlijk, relaxt, onbezorgd leventje. Je kunt tegenwoordig een complete nietsnut zijn met - als je al werkt - een luizenbaantje en dan toch een luxe leventje op nahouden. Sterker nog: zulk volk wordt op handen gedragen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Duidelijk een referentie naar Koos.
Laten we een forum beginnen, genaamd 'voorbij FOK!'.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:45 schreef waht het volgende:
Afscheiding van POL is nu de enige oplossing.
POLNWS.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Laten we een forum beginnen, genaamd 'voorbij FOK!'.
Open een hub-topic in POL waar je dat soort crosspostings kan doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:31 schreef KoosVogels het volgende:
Goed idee.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Open een hub-topic in POL waar je dat soort crosspostings kan doen.
De Toestand in de Wereld volgens KoosVogels.
+1 Slim!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat lijkt me de enige juiste manier.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
Mwoah, vind zo'n eigen topic eigenlijk wat te ver gaan. Dan lijk ik net zo'n Elfletterig die het forum veel te serieus neemt.
Ik heb gewoon effe aan Yvonne gevraagd of ze de ban terug wil draaien en dat ik me zal gedragen.
Ah, een topic naast de slowchat waar ik lekker kan baggeren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vind Piet een eng mannetje.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:11 schreef Tem het volgende:
Aan de andere kant zou het wel grappig zijn. PietV heeft ook zijn eigen smulhoekje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |