Wat ik al voor heb op menig Telegraaf-lezer, is dat ik het hoofd koel weet te houden en mening niet laten beïnvloeden door emoties.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:08 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
En jij kan dat wel he Koos ? Wat is de aanklacht en waarom ?
Note!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:53 schreef Friek_ het volgende:
't Is echt prachtig hoe ik consequent genote word door NWS-mods in POL. Wat een stelletje losers blijven het ook.
Natuurlijk heb je draagvlak nodig. Het probleem bij dit soort zaken is echter dat emotie de overhand neemt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:09 schreef Jian het volgende:
En toch heb je als justitie draagvlak nodig in de maatschappij en de officier van justitie begrijpt dat maar al te goed. En toch is dat er bij significante delen van de bevolking niet. Deugt de (toepassing) van de regelgeving gewoon niet of faalt justitie hopeloos in haar uitleg.
De toorn van Elfletterig zal over u komen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:31 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, als ik goddomme geen discussies meer mag voeren in NWS, dan doen we het zo.
Lekker de regels omzeilen. Hoppa!
Rebel!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:31 schreef KoosVogels het volgende:
Duidelijk een referentie naar Koos.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die mensen hebben een heerlijk, relaxt, onbezorgd leventje. Je kunt tegenwoordig een complete nietsnut zijn met - als je al werkt - een luizenbaantje en dan toch een luxe leventje op nahouden. Sterker nog: zulk volk wordt op handen gedragen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Duidelijk een referentie naar Koos.
Laten we een forum beginnen, genaamd 'voorbij FOK!'.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:45 schreef waht het volgende:
Afscheiding van POL is nu de enige oplossing.
POLNWS.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Laten we een forum beginnen, genaamd 'voorbij FOK!'.
Open een hub-topic in POL waar je dat soort crosspostings kan doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:31 schreef KoosVogels het volgende:
Goed idee.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Open een hub-topic in POL waar je dat soort crosspostings kan doen.
De Toestand in de Wereld volgens KoosVogels.
+1 Slim!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat lijkt me de enige juiste manier.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
Mwoah, vind zo'n eigen topic eigenlijk wat te ver gaan. Dan lijk ik net zo'n Elfletterig die het forum veel te serieus neemt.
Ik heb gewoon effe aan Yvonne gevraagd of ze de ban terug wil draaien en dat ik me zal gedragen.
Ah, een topic naast de slowchat waar ik lekker kan baggeren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vind Piet een eng mannetje.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:11 schreef Tem het volgende:
Aan de andere kant zou het wel grappig zijn. PietV heeft ook zijn eigen smulhoekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |