Piet is een lieve homo. Hij is enkel zuur als de hekwerken op de parkeerplaatsen weer zijn dichtgemaakt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind Piet een eng mannetje.
En dit gaat je nog goed afquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:31 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, als ik goddomme geen discussies meer mag voeren in NWS, dan doen we het zo.
Lekker de regels omzeilen. Hoppa!
Goed gedaan, ik hoop dat je weer een kans krijgt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb gewoon effe aan Yvonne gevraagd of ze de ban terug wil draaien en dat ik me zal gedragen.
Nou en!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je draagvlak nodig.
quote:Het programma is als een knorrige oude hond, hij stinkt, hij gromt als je bij zijn voerbak komt en kan zelden nog kwispelen en de enige reden dat je hem niet afmaakt is omdat hij erbij hoort. Maar zo leuk als pup en jonge hond is hij al lang niet meer.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:20 schreef Reya het volgende:
TV / Zomergasten 2013 #7 Op naar Nelleke
Hier geeft Piet een beschrijving van zichzelf:
[..]
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:21 schreef Drugshond het volgende:
Koos de journalist die digitaal kan tonproaten.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:20 schreef Reya het volgende:
TV / Zomergasten 2013 #7 Op naar Nelleke
Hier geeft Piet een beschrijving van zichzelf:
[..]
quote:Geert Wilders @geertwilderspvv 17m
Zweepslagen en cel voor journalist in Saoedi-Arabie voor beledigen islam. Binnenkort ook in NL als we doorgaan met laf cultuurrelativisme.
Het is 'refereren aan' of 'verwijzen naar'. 'Refereren naar' is een contaminatie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Duidelijk een referentie naar Koos.
In de Metro stond gisteren een interview met een of andere Metro- en Geenstijl-columniste die was bedreigd naar aanleiding van een van haar artikelen.quote:
Jogy is goed bezig in NWS / Lagerhuis Uruguay legaliseert wietquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:45 schreef betyar het volgende:
Even kijken of er nog wat te trollen valt in NWS.
Ik mag dat nog steeds namelijk.![]()
![]()
Trollen niet, maar ik mag in de loop van de dag wel weer posten in NWS.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:45 schreef betyar het volgende:
Even kijken of er nog wat te trollen valt in NWS.
Ik mag dat nog steeds namelijk.![]()
![]()
Klinkt als iemand met een uitstekende en scherpe visie op de werkelijkheid, een columnist optima forma.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In de Metro stond gisteren een interview met een of andere Metro- en Geenstijl-columniste die was bedreigd naar aanleiding van een van haar artikelen.
Ze klaagde dat Metro en GS niet serieus worden genomen om een aantal zinnen later te verklaren dat het de schuld is van Job Cohen dat het land naar de klote gaat.
Echt? Mooi.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trollen niet, maar ik mag in de loop van de dag wel weer posten in NWS.
Ebru Umar heeft inhoudelijk volledig aan haar zelf te maken dat niemand haar serieus neemt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In de Metro stond gisteren een interview met een of andere Metro- en Geenstijl-columniste die was bedreigd naar aanleiding van een van haar artikelen.
Ze klaagde dat Metro en GS niet serieus worden genomen om een aantal zinnen later te verklaren dat het de schuld is van Job Cohen dat het land naar de klote gaat.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:44 schreef KoosVogels het volgende:
dat het de schuld is van Job Cohen dat het land naar de klote gaat.
Mooi, dan kan het hek hier weer dicht.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Checkpoint Charlie....quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi, dan kan het hek hier weer dicht.
Ik moest hardop lachen in de trein.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:46 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ebru Umar heeft inhoudelijk volledig aan haar zelf te maken dat niemand haar serieus neemt.
De bedreigingen blijven triest, verwerpelijk en niveauloos uiteraard.
Bek houden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het is 'refereren aan' of 'verwijzen naar'. 'Refereren naar' is een contaminatie.
Zie je wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eindelijk een maatschappijvisie die elke Nederlander samenbindt tegen een gezamenlijke vijand.quote:
Reya flikkersteent eens op met je getroll godsammesse peuterquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Duidelijk een referentie naar Koos.
Moet dit nu weer?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Reya flikkersteent eens op met je getroll godsammesse peuter
Zullen we een POL-bierintekenlijst maken voor Duits bier dat Betje dan per pallet importeert met z'n busje?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eindelijk een maatschappijvisie die elke Nederlander samenbindt tegen een gezamenlijke vijand.
Hmmm?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:31 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, als ik goddomme geen discussies meer mag voeren in NWS, dan doen we het zo.
Lekker de regels omzeilen. Hoppa!
Dat was een grapje.quote:
Ja.quote:
Hoi remquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Zullen we een POL-bierintekenlijst maken voor Duits bier dat Betje dan per pallet importeert met z'n busje?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Zullen we een POL-bierintekenlijst maken voor Duits bier dat Betje dan per pallet importeert met z'n busje?
Nou je weet dat sommige NWS modjes (en FP redactieleden) er een potje van maken. Kom. Geef toe. Wees een vrouwelijke sultan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja.Ga Slauerhoff lezen., drink wijn, ga nakend door het park dansen maar kap met dat hersenloze getroll.
Ik verwacht dit gedrag van KLB/ONZ/JNG usertjes, maar ik zit hier met een stel volwassenen die elkaar het leven zo enorm zuur weet te maken. En hihihhahaha, lekker bashen op de mods haha wat leuk,
rot op met dat gekleuter.
Ik begrijp niet waar je het over hebt. Welke mods?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja.Ga Slauerhoff lezen., drink wijn, ga nakend door het park dansen maar kap met dat hersenloze getroll.
Ik verwacht dit gedrag van KLB/ONZ/JNG usertjes, maar ik zit hier met een stel volwassenen die elkaar het leven zo enorm zuur weet te maken. En hihihhahaha, lekker bashen op de mods haha wat leuk,
Je snapt natuurlijk wel dat het commentaar op NWS voortkomt uit het niveau van de reacties daar?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Man, ik heb me ooit zorgen gemaakt om een NWS mod, dacht dat er iets ernstigs aan de hand was, ziek, dood, zulk soort dingen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou je weet dat sommige NWS modjes (en FP redactieleden) er een potje van maken. Kom. Geef toe. Wees een vrouwelijke sultan.
DoG leeft nog.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Man, ik heb me ooit zorgen gemaakt om een NWS mod, dacht dat er iets ernstigs aan de hand was, ziek, dood, zulk soort dingen.
God nee Rem, dit is de eerste keer dat ik dit hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat het commentaar op NWS voortkomt uit het niveau van de reacties daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |