abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129499567
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 08:47 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Wat een onzin, het is televisie. Heb je al eens goed gekeken wat er allemaal te zien is de hele dag? En dan zitten zeiken om een paar sigaretjes. Ongelooflijk, wat is dit een raar land geworden.....
^O^

Leuk trouwens om die 147 weer eens terug te zien.
Zomergasten is fijne televisie.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 12:02:57 #52
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_129500744
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:52 schreef Rhalius het volgende:

Wat ik zelf overigens graag had willen weten is wat Hans vind van de klassieke komieken. Charly Chaplin, Marx Brothers, Buster Keaton, Laurell & Hardy, etc.

Komieken zoals de Marx Brothers hebben nu eenmaal de weg vrij gemaakt voor meer gewaagde humor.
Het enige wat Wilfried daar kon bedenken was; keek je dat alleen of met je ouders?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  Trouwste user 2022 dinsdag 30 juli 2013 @ 12:34:46 #53
7889 tong80
Spleenheup
pi_129501776
Wat zou ie van Lenny Bruce vinden ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_129504423
Dit programma leent zich altijd wel goed voor 'gezeur' he? Ik vond het een reuze interessant gesprek, juist door de twee personen (de Jong en Teeuwen). De inhoud vond ik niet zo boeiend, maar ik vond het knap hoe de Jong met hem omging waardoor het merendeel van het gesprek toch vloeiend liep. Teeuwen leek zich niet te vervelen, op twee momenten na, maar ging echt in het gesprek op, terwijl ik dit het begin nogal spannend vond (vanwege het ongrijpbare karakter van Teeuwen).

Ik vond zéker niet dat één van de twee de ander overrulede, dat is dan gewoon wat je wil zien. De Jong behandelde hem helemaal niet met ontzag of iets dergelijks, hij ging op dezelfde wijze met hem om als met andere gasten bij '24 uur met', bijvoorbeeld.

Goed begin! :Y En ook wel een vuurproef, met zo'n onberekenbaar figuur. Denk wel dat dit wat spanning betreft de spannendste was, dat is jammer. De volgenden zullen alleen om inhoud interessant zijn denk ik.
pi_129505858
Edit: al geplaatst
pi_129505993
Ik zag de hele tijd parallellen tussen degene in het fragment en Teeuwen zelf. Vooral bij Kaufman, in die zin dat het een ontregelend figuur is, ook buiten de shows, dien vaak humor of gekkigheid als 'schild' gebruikt in een interview of gesprek. Ik had graag gezien dat de Jong daar, al dan niet indirect, wat meer naar doorvroeg.

Ook bij Sullivan en zelfs een beetje bij Manson had ik dat idee, dat er heel goed een stukje Teeuwen in die mensen zit.
pi_129506081
Kaufman is toch wel zeker een grote inspiratie geweest wat betreft het gespeelde autisme wat Teeuwen vaak laat zien tijdens zijn shows. Hans heeft ook vaak genoeg publiek voor zich die zijn abstractere vorm van humor totaal niet begrijpt en deelt. Vooral duidelijk bij zijn show 'Industry of Love'.
pi_129506144
And the plot thickens...

Hans Teeuwen stak sigaret 'gewoon maar op' in Zomergasten

Al die heisa vanwege een fucking sigaret! :')
pi_129506660
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 14:49 schreef Mint_Clansell het volgende:
Kaufman is toch wel zeker een grote inspiratie geweest wat betreft het gespeelde autisme wat Teeuwen vaak laat zien tijdens zijn shows. Hans heeft ook vaak genoeg publiek voor zich die zijn abstractere vorm van humor totaal niet begrijpt en deelt. Vooral duidelijk bij zijn show 'Industry of Love'.
Ja, en dus buiten zijn shows. Dat zag je ook in zomergasten een paar keer, hij reageert op heel veel dingen met een 'grap'. Vooral als het een moeilijke of juist suffe vraag is.
  Trouwste user 2022 dinsdag 30 juli 2013 @ 15:59:44 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_129508895
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 14:51 schreef Mint_Clansell het volgende:
And the plot thickens...

Hans Teeuwen stak sigaret 'gewoon maar op' in Zomergasten

Al die heisa vanwege een fucking sigaret! :')
De cabaretier had zondag de hoofdrol in Zomergasten bij Wilfried de Jong en stak spontaan een sigaret op. En nog één.

De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) kondigde gisteren aan een onderzoek in te stellen. De set van het programma is een werkplek en dus mag daar niet worden gerookt. De VPRO riskeert een boete of waarschuwing.

Mocht die boete er komen, dan is Hans niet bereid die te betalen, zegt hij desgevraagd in het NRC. "Nee. Ik heb drie uur gratis voor ze opgetreden zondag, dat lijkt me meer dan zat. Maar een dergelijk verzoek is er ook nog niet gekomen hoor, en dat verwacht ik ook niet."

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 30 juli 2013 @ 17:48:55 #61
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_129512835
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:04 schreef thettes het volgende:

[..]

Ja, en dus buiten zijn shows. Dat zag je ook in zomergasten een paar keer, hij reageert op heel veel dingen met een 'grap'. Vooral als het een moeilijke of juist suffe vraag is.
Even een gek stemmetje opzetten, heen en weer kijken, achterover zitten en hij kwam er mee weg. Toch maar Koen Verbraak inzetten volgend jaar dan :D
I'm not the girl in the picture..
pi_129524377
Wel goed om eens een keer een daadwerkelijke talkshow te zien met inhoud, waar echt in gesproken wordt in plaats van een of ander dom oppervlakkig praatje om iets te verkopen en met een presentator die zichzelf vooral erg grappig vind.

Wat dat betreft doet het me wat denken aan de Dick Cavett show, laatste tijd zoek ik dat nogal eens op op youtube. Interessant om grootheden zoals Groucho Marx, Marlon Brando, Jimi Hendrix, Janis Joplin, John Lennon, George Harrison en vele anderen in een echt gesprek te zien.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
  Trouwste user 2022 dinsdag 30 juli 2013 @ 22:24:32 #63
7889 tong80
Spleenheup
pi_129524840
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 22:16 schreef Rhalius het volgende:
Wel goed om eens een keer een daadwerkelijke talkshow te zien met inhoud, waar echt in gesproken wordt in plaats van een of ander dom oppervlakkig praatje om iets te verkopen en met een presentator die zichzelf vooral erg grappig vind.

Wat dat betreft doet het me wat denken aan de Dick Cavett show, laatste tijd zoek ik dat nogal eens op op youtube. Interessant om grootheden zoals Groucho Marx, Marlon Brando, Jimi Hendrix, Janis Joplin, John Lennon, George Harrison en vele anderen in een echt gesprek te zien.
Mohammed Ali kreeg ruzie met hem.

pi_129526008
quote:
Was dit de eerste keer dat je zomergasten zag?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 30 juli 2013 @ 23:00:25 #65
862 Arcee
Look closer
pi_129526782
Column van Nico Dijkshoorn:

quote:
'Teeuwen kon Zomergasten laten zinken. Maar hij durfde niet'

Hans Teeuwen zou de boel gaan ontregelen in Zomergasten en daar verheugde het volk zich op, schrijft Nico Dijkshoorn in de televisierecensie van vandaag. Het liep anders. 'Steeds sluimerde de gekte achter Hans zijn ogen. Hij wilde wel, maar deed het niet.'

Toen enkele weken geleden bekend werd gemaakt dat Hans Teeuwen de eerste gast zou zijn in het VPRO-programma Zomergasten, ontplofte internet. Zelden las ik een zo groot verheugen. Alles was nu mogelijk. Hans zou misschien, midden in een vraag van nieuwkomer Wilfried de Jong, opstaan en zingend over tafel pissen. Misschien schoof Hans aan tafel met een geslacht schaap over zijn rechterschouder.

Het volk, of liever, de onderdanen van Teeuwen verheugden zich op ontregelende televisie. Zoals dat vroeger nog weleens voorkwam, maar dan veel gemoedelijker. Dertig jaar geleden werd er dagen lang nagepraat over een boze man die tijdens een programma van Sonja Barend een pot rode verf leeg schudde. Je was blij met niets.

Dat enorme verheugen op Hans Teeuwen verraste mij. Die bijna anarchistische behoefte aan ontregeling. Aan verwarring. Die hunkering naar onaangepastheid. Veel mensen wreven zich in de handen bij het idee alleen al: Hans Teeuwen die tijdens de uitzending achteloos een scheerapparaat uit zijn zak haalt en tijdens het beantwoorden van een vraag over de islam met lange halen zijn hoofd kaal scheert.

Leedvermaak
Ik herkende ook het leedvermaak in dit verheugen. Uitgerekend Wilfried de Jong, een nieuwe presentator, zou het zwaar krijgen. Er werd naar de eerste uitzending toegeleefd zoals mijn vader vroeger naar een bokswedstrijd van Mohammed Ali toeleefde. Hij stond er 's nachts speciaal voor op, maakte mij wakker en samen keken wij hoe zijn tegenstander een ongenadig pak op zijn flikker kreeg. Zo een lynchsfeertje hing er in lucht, de weken vlak voor de uitzending.

Een belangrijk signaal. Zo heb ik het begrepen. Er bestaat bij een grote groep televisiekijkers een sterke behoefte aan totale ontregeling. En Hans Teeuwen werd in staat geacht om Zomergasten te laten zinken. Ik las weinig over de fragmenten die Hans Teeuwen ging laten zien. Dat deed er verder ook niet zoveel toe. We gingen met zijn allen langs de snelweg zitten en dan maar hopen op een ongeluk.

Het liep zondagavond heel anders. Hans Teeuwen was een beetje plagerig. Veel verder dan wat wippen op een stoel kwam hij niet. Hij sprak bijna de hele avond zorgvuldig over religie, humor, sport, theater en over Andy Kaufman. Over de briljante komiek die een leven lang durfde wat niemand hier in Nederland durft. Onbemind zijn. Genieten als een zaal vol mensen je haat. Het ongemak opzoeken.

Andy Kaufman
Hans Teeuwen legde uit dat hij Andy Kaufman juist daarom zo bewonderde. Dat hij dat zelf niet op die manier zou durven. Omdat Hans - en dat zei hij niet - uiteindelijk ook wil behagen. Zo een avond was het zondag. Ik zag een Hans Teeuwen die ons iets wilde leren. Hij liet ons handige fragmenten zien van mensen die verstandige dingen vertelden over religie. En steeds sluimerde de gekte achter Hans zijn ogen. Hij wilde wel, maar deed het niet. Of durfde het niet.

Andy Kaufman zou het wel hebben gedurfd. Andy zou tijdens een vraag zijn rechterschoen hebben uitgedaan. En daarna zou hij zijn vaste schoenmakertje in de studio hebben geroepen. Andy Kaufman zelf zou zijn vertrokken. Wij in Nederland zouden drie uur hebben moeten luisteren naar een schoenmaker, die aan Wilfried uitlegde hoe je nu eigenlijk een goede schoenzool herkent.

Andy Kaufman zou daar, inmiddels thuis, naar hebben gekeken. Gierend van het lachen. Hans Teeuwen durfde dat niet. Doodzonde.

Nico Dijkshoorn is columnist voor de Volkskrant en vervangt Jean-Pierre Geelen als tv-recensent.

Bron: Volkskrant
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 23:07:42 #66
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_129527145
Er zit veel waars in wat Dijkshoorn zegt.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 23:28:15 #67
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_129528041
quote:
_O- _O- weinig inhoud saai geleuter, maar De Jong was geen te zwak om er iets van te maken.,,,
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  dinsdag 30 juli 2013 @ 23:29:21 #68
124676 RobertoCarlos
pi_129528096
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:58 schreef Taurus het volgende:
Dit programma leent zich altijd wel goed voor 'gezeur' he? Ik vond het een reuze interessant gesprek, juist door de twee personen (de Jong en Teeuwen). De inhoud vond ik niet zo boeiend, maar ik vond het knap hoe de Jong met hem omging waardoor het merendeel van het gesprek toch vloeiend liep. Teeuwen leek zich niet te vervelen, op twee momenten na, maar ging echt in het gesprek op, terwijl ik dit het begin nogal spannend vond (vanwege het ongrijpbare karakter van Teeuwen).

Ik vond zéker niet dat één van de twee de ander overrulede, dat is dan gewoon wat je wil zien. De Jong behandelde hem helemaal niet met ontzag of iets dergelijks, hij ging op dezelfde wijze met hem om als met andere gasten bij '24 uur met', bijvoorbeeld.
Hoe oud ben je?
pi_129528314
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 22:45 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Was dit de eerste keer dat je zomergasten zag?
Ja, ik kijk zowiezo weinig tv. En dit is ook een programma wat niet vaak op tv komt.
pi_129528388
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 23:34 schreef Rhalius het volgende:

[..]

Ja, ik kijk zowiezo weinig tv. En dit is ook een programma wat niet vaak op tv komt.
Nee, alleen in de zomer (je zou het niet verwachten met zo'n naam), maar toch wel alweer een jaar of 25.
pi_129529358
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 23:36 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Nee, alleen in de zomer (je zou het niet verwachten met zo'n naam), maar toch wel alweer een jaar of 25.
Tja, met mijn ouders op de bank is het nooit mogelijk geweest om een Nederlandstalig programma te kijken aangezien ze hun klep nooit houden, is ook een reden waarom ik nooit echt veel tv heb gekeken.

De andere redenen zijn gruwelijk veel reclame en een groot gebrek aan programma's die mij interesseren. Meestal kijk ik alleen maar tv tijdens het eten, en dan vaak nog een DVD als er niets interessants op is.
pi_129530717
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 23:00 schreef Arcee het volgende:
Column van Nico Dijkshoorn:

[..]

Wat een slechte column van Dijkshoorn :')
Blijkbaar ziet hij Hans Teeuwen als een dorpsidioot, een clown zonder enige rullevante inhoud die men gekke dingen kan laten doen. En het publiek ziet hij als een stel kinderachtige pubers die ook zo over Teeuwen denken en daar dan hard om moeten lachen.
Pure minachting van het publiek en van Teeuwen.

Ik. en ik denk de meeste kijkers waren gewoon geïnteresseerd in de fragmenten die Teeuwen zou kiezen, en zijn eigen uitleg en interpretatie daarvan. Natuurlijk hoopte ik ook op wat ongemakkelijkheid, grappen en meningen... Maar ik was zeker niet gaan kijken omdat ik hoopte dat Teeuwen zijn haar zou gaan afscheren na een vraag over de islam oid.
  woensdag 31 juli 2013 @ 01:03:59 #73
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_129531216
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 00:44 schreef Latert het volgende:

Wat een slechte column van Dijkshoorn :')
Nee, vind ik niet. Teeuwen is inderdaad een van de heel weinigen die het aan zou durven om een zorgvuldig geregisseerde televisieavond volledig naar zijn hand te zetten, te ontregelen, compleet te laten ontsporen. Althans, dat is waar velen op hoopten. Maar niemand kreeg het te zien, want Teeuwen is braver of ouder of braver en ouder dan zijn reputatie van Wilde Gek deed vermoeden. Hij gedroeg zich keurig, als een gewoon mensch, gaf eerlijk antwoord op serieuze vragen en liet maar heel soms héél even zijn tanden zien. De lollige oom in het verkeerde gezelschap, wiens dodelijke lach bij gebrek aan mede-enthousiasme verwordt tot een trage oudemannengrijns.

Nu ja, ik lul maar wat. In elk geval begreep ik Dijkshoorn volkomen. Uiteindelijk bleef er van Teeuwens anti-maatschappelijke geschmier niet meer over dan één illegaal opgerookte sigaret, maar zelfs daar durfde hij zich lafjes voor te verontschuldigen, alsof hij zich er gdvrdmm voor schaamde.
We leven in armoedige tijden.
pi_129531877
Het is geen voorstelling, en ik denk ook niet dat Hans Teeuwen dat er nou zo snel van zou maken, zeker niet zonder een publiek in de zaal.

Het was nu eenmaal een kans om zijn mening te geven over wat hij maar ter sprake wilde brengen, en hij heeft meer dan genoeg te melden. Er zijn ook genoeg mensen die zijn motivaties niet begrijpen en een programma zoals dit geeft de kans om het allemaal wat meer toe te lichten.
pi_129532273
_O- Dat gezever ook altijd over dit programma en wat mensen er van verwachten. Het is gewoon wat het is .
  woensdag 31 juli 2013 @ 02:20:39 #76
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_129532396
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 02:06 schreef bloodymary1 het volgende:
_O- Dat gezever ook altijd over dit programma en wat mensen er van verwachten. Het is gewoon wat het is .
Platgebombardeerd.
Door commersjeele illusies.
pi_129532411
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 01:37 schreef Rhalius het volgende:
een programma zoals dit geeft de kans om het allemaal wat meer toe te lichten.
Ik miste in alle eerlijkheid wel een moment waarop hij kon uitleggen waarom hij de mening van Pat Condell deelde.

Dat was goed aan bv Luyendijk tegenover Leon de Winter ooit, die gaf flink tegengas.
  woensdag 31 juli 2013 @ 08:31:49 #78
124676 RobertoCarlos
pi_129533976
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 02:22 schreef thettes het volgende:

[..]

Ik miste in alle eerlijkheid wel een moment waarop hij kon uitleggen waarom hij de mening van Pat Condell deelde.

Dat was goed aan bv Luyendijk tegenover Leon de Winter ooit, die gaf flink tegengas.
Dat was idd tenenkrommende tv.... :P
  Trouwste user 2022 woensdag 31 juli 2013 @ 12:09:10 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_129539390
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 02:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is het dan ?

pi_129542675
Dat.
pi_129542720
En zo is het, Wauke.
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:18:10 #82
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_129543415
Wat me nog het meeste stoort aan zomergasten is dat je
1. Het gezien moet hebben
2. Je het geweldig moet vinden
3. Je er geen kritiek op mag hebben (want vpro dus goed)
Toen Peter van Ingen het nog presenteerde was het memorabele televisie, maar het ging sneller naar de bodem dan de titannic toen Freek de Jonge het stokje overnam, het ging toen niet om de gast, maar om de presentator. Sinds 1996 staat Freek voorgoed met zijn kop in de pisbak bij mij. Het leefde nog kort op met Hanneke Groenbak en vooral Adriaan van Dis, maar daarna is het aan het vegeteren.
Het programma is als een knorrige oude hond, hij stinkt, hij gromt als je bij zijn voerbak komt en kan zelden nog kwispelen en de enige reden dat je hem niet afmaakt is omdat hij erbij hoort. Maar zo leuk als pup en jonge hond is hij al lang niet meer.

Ik kijk het dus ook nog maar zelden, en zap meestal snel weer weg.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_129545157
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2013 01:03 schreef Ringo het volgende:

[..]

Nee, vind ik niet. Teeuwen is inderdaad een van de heel weinigen die het aan zou durven om een zorgvuldig geregisseerde televisieavond volledig naar zijn hand te zetten, te ontregelen, compleet te laten ontsporen.
Hij heeft vele televieoptredens gehad bij Meiden van Halal, Pauw en Witteman, etc. Wanneer heeft hij ooit zo'n programma laten ontsporen? Juist: nooit.

Wilfried de Jong was trouwens erg zwak. Vroeg ook helemaal niet door op sommige antwoorden. Alleen maar van: 'ja... ja...' en dan snel op zijn papiertje kijken. Vond het ook goed dat Teeuwen er op een gegeven moment iets over zei.
pi_129546395
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat me nog het meeste stoort aan zomergasten is dat je
1. Het gezien moet hebben
2. Je het geweldig moet vinden

Ik kijk het dus ook nog maar zelden, en zap meestal snel weer weg.
Van wie moet dat allemaal?
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:49:29 #85
45206 Pietverdriet
pi_129546446
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:47 schreef fliert het volgende:

[..]

Van wie moet dat allemaal?
Lees deze reeks nog eens door zou ik zeggen, dan krijg je een idee
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:50:49 #86
66825 Reya
Fier Wallon
pi_129546479
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is zo ongeveer het meest afgezeken programma op de Nederlandse televisie.
pi_129546517
Ik heb het topic gelezen, en lees voornamelijk veel kritiek. Nergens stond: "Pietverdriet kijk en vind het goed."
  Trouwste user 2022 woensdag 31 juli 2013 @ 15:58:14 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_129546754
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:51 schreef fliert het volgende:
Ik heb het topic gelezen, en lees voornamelijk veel kritiek. Nergens stond: "Pietverdriet kijk en vind het goed."
Lekker ergeren is ook heerlijk. Had je vorig jaar moeten meelezen. :D

woensdag 31 juli 2013 @ 16:08:13 #89
45206 Pietverdriet
pi_129547195
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:51 schreef fliert het volgende:
Tja, maar ook jij gaat niet op mijn kritiek in
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:10:05 #90
45206 Pietverdriet
pi_129547284
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:58 schreef tong80 het volgende:

[..]

Lekker ergeren is ook heerlijk. Had je vorig jaar moeten meelezen. :D

ik mag ook nauwelijks nog kookprogrammas op de vaderlandse tv kijken van mijn huisarts, wind ik me teveel op
pi_129547328
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:08 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tja, maar ook jij gaat niet op mijn kritiek in
Ik stelde je een vraag naar aanleiding van je post toch?

[ Bericht 4% gewijzigd door fliert op 01-08-2013 12:39:17 ]
pi_129555301
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:11 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Hij heeft vele televieoptredens gehad bij Meiden van Halal, Pauw en Witteman, etc. Wanneer heeft hij ooit zo'n programma laten ontsporen? Juist: nooit.
Vanuit het oogpunt van de Meiden van Halal heeft hij dat programma vermoedelijk wel degelijk laten ontsporen. Die zouden met zijn drieën die grappenmakert wel even op zijn plaats zetten, maar dat bleek toch net even anders uit te pakken.
pi_129565992
Hoe is dit buiten Nederland te kijken op uitzending gemist?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 1 augustus 2013 @ 00:37:03 #94
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_129566012
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 00:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen idee.
Wat vind jij er van?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_129570059
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:26 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Vanuit het oogpunt van de Meiden van Halal heeft hij dat programma vermoedelijk wel degelijk laten ontsporen. Die zouden met zijn drieën die grappenmakert wel even op zijn plaats zetten, maar dat bleek toch net even anders uit te pakken.
Natuurlijk niet. Die meiden waren zelf provocerend bezig met hun achterlijke vragen en bij het eerste weerwoord van Teeuwen wisten ze al niks zinnigs meer uit te brengen. Kun je moeilijk Teeuwen de schuld van geven. Die meiden hadden zich beter voor moeten bereiden. Dat het ontspoort zou zijn is hun eigen schuld.
pi_129581737
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 00:37 schreef golfer het volgende:

[..]

Geen idee.
Wat vind jij er van?
Wat is het nut van deze posting!!!!
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Trouwste user 2022 donderdag 1 augustus 2013 @ 18:39:59 #97
7889 tong80
Spleenheup
pi_129586390
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 00:37 schreef golfer het volgende:

[..]

Geen idee.
Wat vind jij er van?
Lachen joh. :{

Trouwste user 2022 donderdag 1 augustus 2013 @ 18:40:35 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_129586410
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat is het nut van deze posting!!!!
Hij wil grappig zijn. Maar schiet in z'n eigen voet.

donderdag 1 augustus 2013 @ 18:50:19 #99
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_129586676
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 18:40 schreef tong80 het volgende:

Wat vond jij trouwens van de Zomergasten j.l. zondag?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_129586706
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 00:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van de FB-pagina van Zomergasten:
quote:
We krijgen veel mailtjes met de vraag waarom Zomergasten niet in het buitenland te zien is via Uitzending Gemist. Om hier opheldering over te geven: voor elk fragment dat Zomergasten uitzendt moeten auteursrechten worden betaald en er is helaas geen geld om de fragmenten ook in het buitenland aan te bieden. Daarom kun je de Zomergasten alleen in Nederland terugkijken via Uitzending Gemist en slechts voor een beperkte periode (10 dagen).

Ook is er geen geld om de fragmenten uit Zomergasten te zenden via een livestream. Daarom is Zomergasten niet te zien via de livestream van Nederland 2 op NPO.nl.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')