Platgebombardeerd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 02:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat gezever ook altijd over dit programma en wat mensen er van verwachten. Het is gewoon wat het is .
Ik miste in alle eerlijkheid wel een moment waarop hij kon uitleggen waarom hij de mening van Pat Condell deelde.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:37 schreef Rhalius het volgende:
een programma zoals dit geeft de kans om het allemaal wat meer toe te lichten.
Dat was idd tenenkrommende tv....quote:Op woensdag 31 juli 2013 02:22 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik miste in alle eerlijkheid wel een moment waarop hij kon uitleggen waarom hij de mening van Pat Condell deelde.
Dat was goed aan bv Luyendijk tegenover Leon de Winter ooit, die gaf flink tegengas.
Wat is het dan ?quote:Op woensdag 31 juli 2013 02:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat gezever ook altijd over dit programma en wat mensen er van verwachten. Het is gewoon wat het is .
Hij heeft vele televieoptredens gehad bij Meiden van Halal, Pauw en Witteman, etc. Wanneer heeft hij ooit zo'n programma laten ontsporen? Juist: nooit.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Teeuwen is inderdaad een van de heel weinigen die het aan zou durven om een zorgvuldig geregisseerde televisieavond volledig naar zijn hand te zetten, te ontregelen, compleet te laten ontsporen.
Van wie moet dat allemaal?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat me nog het meeste stoort aan zomergasten is dat je
1. Het gezien moet hebben
2. Je het geweldig moet vinden
3. Je er geen kritiek op mag hebben (want vpro dus goed)
Ik kijk het dus ook nog maar zelden, en zap meestal snel weer weg.
Lees deze reeks nog eens door zou ik zeggen, dan krijg je een ideequote:
Het is zo ongeveer het meest afgezeken programma op de Nederlandse televisie.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:
3. Je er geen kritiek op mag hebben (want vpro dus goed)
Lekker ergeren is ook heerlijk. Had je vorig jaar moeten meelezen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:51 schreef fliert het volgende:
Ik heb het topic gelezen, en lees voornamelijk veel kritiek. Nergens stond: "Pietverdriet kijk en vind het goed."
Tja, maar ook jij gaat niet op mijn kritiek inquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:51 schreef fliert het volgende:
Ik heb het topic gelezen, en lees voornamelijk veel kritiek. Nergens stond: "Pietverdriet kijk en vind het goed."
ik mag ook nauwelijks nog kookprogrammas op de vaderlandse tv kijken van mijn huisarts, wind ik me teveel opquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lekker ergeren is ook heerlijk. Had je vorig jaar moeten meelezen.
Ik stelde je een vraag naar aanleiding van je post toch?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, maar ook jij gaat niet op mijn kritiek in
Vanuit het oogpunt van de Meiden van Halal heeft hij dat programma vermoedelijk wel degelijk laten ontsporen. Die zouden met zijn drieën die grappenmakert wel even op zijn plaats zetten, maar dat bleek toch net even anders uit te pakken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Hij heeft vele televieoptredens gehad bij Meiden van Halal, Pauw en Witteman, etc. Wanneer heeft hij ooit zo'n programma laten ontsporen? Juist: nooit.
Geen idee.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe is dit buiten Nederland te kijken op uitzending gemist?
Natuurlijk niet. Die meiden waren zelf provocerend bezig met hun achterlijke vragen en bij het eerste weerwoord van Teeuwen wisten ze al niks zinnigs meer uit te brengen. Kun je moeilijk Teeuwen de schuld van geven. Die meiden hadden zich beter voor moeten bereiden. Dat het ontspoort zou zijn is hun eigen schuld.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:26 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Vanuit het oogpunt van de Meiden van Halal heeft hij dat programma vermoedelijk wel degelijk laten ontsporen. Die zouden met zijn drieën die grappenmakert wel even op zijn plaats zetten, maar dat bleek toch net even anders uit te pakken.
Wat is het nut van deze posting!!!!quote:
Lachen joh.quote:
Hij wil grappig zijn. Maar schiet in z'n eigen voet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat is het nut van deze posting!!!!
Wat vond jij trouwens van de Zomergasten j.l. zondag?quote:
Van de FB-pagina van Zomergasten:quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe is dit buiten Nederland te kijken op uitzending gemist?
quote:We krijgen veel mailtjes met de vraag waarom Zomergasten niet in het buitenland te zien is via Uitzending Gemist. Om hier opheldering over te geven: voor elk fragment dat Zomergasten uitzendt moeten auteursrechten worden betaald en er is helaas geen geld om de fragmenten ook in het buitenland aan te bieden. Daarom kun je de Zomergasten alleen in Nederland terugkijken via Uitzending Gemist en slechts voor een beperkte periode (10 dagen).
Ook is er geen geld om de fragmenten uit Zomergasten te zenden via een livestream. Daarom is Zomergasten niet te zien via de livestream van Nederland 2 op NPO.nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |