Voel jij je aangesproken door "Daarom zijn homo's...." dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik word niet vrolijk van een bruine grot.
Ah, je Google Alert ging af.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:56 schreef De_Coulance het volgende:
Handtasjes zijn ook wetenschappelijk bewezen.
Dat vind ik dan weer overdaad, één is meer dan genoeg.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom zijn homo's ook altijd zo vrolijk en lief, die hebben er zelf een, plus krijgen regelmatig nog extra.
Beter iets dan niets.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:03 schreef waht het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer overdaad, één is meer dan genoeg.
Ik constateerde slechts een parallel tussen feministische lesbo's en verwijfde homo's.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voel jij je aangesproken door "Daarom zijn homo's...." dan?
Gevalletje latent he, geef maar toe.
Gelukkig voel ik me niet aangesproken dan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik constateerde slechts een parallel tussen feministische lesbo's en verwijfde homo's.
En één op de drie heteroseksuele stellen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik constateerde slechts een parallel tussen feministische lesbo's en verwijfde homo's.
Haaaaaaaaaaaaaiquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Een op de drie bezigt trio's?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En één op de drie heteroseksuele stellen.
Nee, anale heteroseksquote:
Interesting.quote:
Afblijven van die stroopwafels, het is nog geen tijd.quote:
Want ik was hier niet de hele dag.quote:
Daarom is een relatie ook niks voor mij, met mijn geschapenheid zijn ze zo uitgewoond.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien heb je als man wel geen keus na de derde bevalling.
Dankje, wat attentquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:13 schreef Voorschrift het volgende:
Which reminds me, gefeliciteerd nog met de nieuwe functie GS.![]()
Iets strakker dicht laten naaien, zo stelt Betyar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien heb je als man wel geen keus na de derde bevalling.
quote:
Koos z'n moeder zoekt nog een pooier.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:17 schreef eriksd het volgende:
Ik zou wel een beter betalende functie willen.
Een kleine 16 minuten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:13 schreef waht het volgende:
[..]
Afblijven van die stroopwafels, het is nog geen tijd.
Heeft een recruiter op je profiel lopen loeren?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:20 schreef Voorschrift het volgende:
Wat is LinkedIn toch een geniale service, na 4 jaar schelden op die kutsite zie ik er eindelijk het nut van in, en hoe.
Oh dat regelmatig, maar dat boeit niet zo, meer het in contact blijven met ex-collega's en er nog wat aan hebben ook.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Heeft een recruiter op je profiel lopen loeren?
Ik een 'whopping' 73.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:26 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb al honderden contacten op Linkedin. En allerlei aanbevelingen. Iedereen wil mij.
Geenszins, maar ik heb het dan ook nog maar een paar maanden, sinds April of Mei ofzo meen ik.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geenszins, maar ik heb het dan ook nog maar een paar maanden, sinds April of Mei ofzo meen ik.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:20 schreef Voorschrift het volgende:
Wat is LinkedIn toch een geniale service, na 4 jaar schelden op die kutsite zie ik er eindelijk het nut van in, en hoe.
Ja ik hield altijd een prive-kruistocht tegen LinkedIn, tegen iedereen die vond dat ik 't moest aanmaken.quote:
De PVV-recruiter ook?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:26 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb al honderden contacten op Linkedin. En allerlei aanbevelingen. Iedereen wil mij.
Waar denk je dat de aanbevelingen van zijn?quote:
Ik zit tussen de 400 en 500quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geenszins, maar ik heb het dan ook nog maar een paar maanden, sinds April of Mei ofzo meen ik.
Ja dan is het zo gepiept inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zit tussen de 400 en 500
Mijn oude studentenvereniging en een hele bak D66'ers toevoegen doet wonderen.
Ook geen visitekaartjes die je krijgt?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dan is het zo gepiept inderdaad.
Ik probeer 't vaak wat te limiteren tot mensen waarmee ik echt heb gewerkt.
Die zoek ik niet op LinkedIn op nee, eigenlijk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ook geen visitekaartjes die je krijgt?
LinkedIn is juis het perfecte platform om dat soort contacten te onderhoudenquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zoek ik niet op LinkedIn op nee, eigenlijk.
Bij goede zakelijke contacten wel, maar niet bij iedereen waar ik contact mee heb. Mijn werk is dingen regelen voor bedrijven, dus om ze nou contactinformatie te verschaffen van mij prive, nah.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
LinkedIn is juis het perfecte platform om dat soort contacten te onderhouden
Is niet al te moeilijk. Eerst wat onderzoek doen, en dan het meeste achterlijke neerkalken wat je kunt bedenken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Beleidsadviseur bij de PVV.
Dat zou leuk zijn.
Nou heb ik toch een goed idee Geert. Wat dacht je van een moslimpolitie, speciaal voor moslims.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:58 schreef waht het volgende:
[..]
Is niet al te moeilijk. Eerst wat onderzoek doen, en dan het meeste achterlijke neerkalken wat je kunt bedenken.
Saoedische agenten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou heb ik toch een goed idee Geert. Wat dacht je van een moslimpolitie, speciaal voor moslims.
Meh.quote:
Dat zei Gordon ook toen ie met z'n stok tussen je vetrollen zat te roeren.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zei Gordon ook toen ie met z'n stok tussen je vetrollen zat te roeren.
Muttie maakt bah opmerking.quote:
De_Cavitas.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:35 schreef De_Coulance het volgende:
Ik zit aan de rooibosthee met baklava.
National Geographic Channelquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die past niet in het rijtje:
De_Nuance
De_Guidance
De_Coulance
Even een klomp brie wegwerken dus.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo. Woensdagavond. Tijd voor een kaasplankje.
Spoiler.quote:
Je smaak qua vrouwen is al net zo vreemd als je muzieksmaak.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:29 schreef Hexagon het volgende:
Quirine Eijkman heeft mooie ogen maar er mogen wel een paar kilo vanaf
Ik houd overigens niet alleen maar van oude eurodance mocht je dat denkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Je smaak qua vrouwen is al net zo vreemd als je muzieksmaak.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die past niet in het rijtje:
De_Nuance
De_Guidance
De_Coulance
Je vrouw lijkt daar wel een beetje op.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:13 schreef betyar het volgende:
Waht valt meer op types zoals Ellen DeGeneres.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je vrouw lijkt daar wel een beetje op.
De politiek heeft nou eenmaal een enorme aantrekkingskracht op geile wijven.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:17 schreef Hexagon het volgende:
Overigens denk ik dat POL wel een van de boards is met de minste FOK-maagden (OUD even niet meegeteld), of zit ik er naast?
En bedankt, we gaan dadelijk naar ons liefdesnestje.......................quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of het een leugen is, het zit nu in je hoofd.
Ach. Op ieder potje past een dekseltje.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:21 schreef betyar het volgende:
[..]
En bedankt, we gaan dadelijk naar ons liefdesnestje.......................
Mijn vrouw is in ieder geval geen potjequote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach. Op ieder potje past een dekseltje.
Jij mag ook het potje zijn hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn vrouw is in ieder geval geen potje![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |