Of je stoort je pas aan seksualisering als je er zelf geen gebruik van kan makenquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Of op kleine tieten kan je beter leuzen kalken, dat kan ook natuurlijk
Die gefrustreerde feministische lesbo's kunnen het ook niet helpen, die hebben gewoon een echte pik nodig in plaats van zo'n plastic ding. Geen wonder dat ze gefrustreerd raken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of je stoort je pas aan seksualisering als je er zelf geen gebruik van kan maken
Dit klopt en is wetenschappelijk bewezen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die gefrustreerde feministische lesbo's kunnen het ook niet helpen, die hebben gewoon een echte pik nodig in plaats van zo'n plastic ding. Geen wonder dat ze gefrustreerd raken.
Kun jij ze niet helpen? Een homo is mogelijk een acceptabel compromis.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die gefrustreerde feministische lesbo's kunnen het ook niet helpen, die hebben gewoon een echte pik nodig in plaats van zo'n plastic ding. Geen wonder dat ze gefrustreerd raken.
Daarom zijn homo's ook altijd zo vrolijk en lief, die hebben er zelf een, plus krijgen regelmatig nog extra.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:55 schreef waht het volgende:
[..]
Dit klopt en is wetenschappelijk bewezen.
Wellicht, eerst maar eens wat blauwe pillen roven bij de apotheek dan, anders lukt het niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kun jij ze niet helpen? Een homo is mogelijk een acceptabel compromis.
Net zoals een echte man een vagina nodig heeft ipv een kontgat.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Net zoals een echte man een vagina nodig heeft ipv een kontgat.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom zijn homo's ook altijd zo vrolijk en lief, die hebben er zelf een, plus krijgen regelmatig nog extra.
Voel jij je aangesproken door "Daarom zijn homo's...." dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik word niet vrolijk van een bruine grot.
Ah, je Google Alert ging af.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:56 schreef De_Coulance het volgende:
Handtasjes zijn ook wetenschappelijk bewezen.
Dat vind ik dan weer overdaad, één is meer dan genoeg.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom zijn homo's ook altijd zo vrolijk en lief, die hebben er zelf een, plus krijgen regelmatig nog extra.
Beter iets dan niets.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:03 schreef waht het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer overdaad, één is meer dan genoeg.
Ik constateerde slechts een parallel tussen feministische lesbo's en verwijfde homo's.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voel jij je aangesproken door "Daarom zijn homo's...." dan?
Gevalletje latent he, geef maar toe.
Gelukkig voel ik me niet aangesproken dan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik constateerde slechts een parallel tussen feministische lesbo's en verwijfde homo's.
En één op de drie heteroseksuele stellen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik constateerde slechts een parallel tussen feministische lesbo's en verwijfde homo's.
Haaaaaaaaaaaaaiquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Een op de drie bezigt trio's?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En één op de drie heteroseksuele stellen.
Nee, anale heteroseksquote:
Interesting.quote:
Afblijven van die stroopwafels, het is nog geen tijd.quote:
Want ik was hier niet de hele dag.quote:
Daarom is een relatie ook niks voor mij, met mijn geschapenheid zijn ze zo uitgewoond.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien heb je als man wel geen keus na de derde bevalling.
Dankje, wat attentquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:13 schreef Voorschrift het volgende:
Which reminds me, gefeliciteerd nog met de nieuwe functie GS.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |