Voel jij je aangesproken door "Daarom zijn homo's...." dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik word niet vrolijk van een bruine grot.
Ah, je Google Alert ging af.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:56 schreef De_Coulance het volgende:
Handtasjes zijn ook wetenschappelijk bewezen.
Dat vind ik dan weer overdaad, één is meer dan genoeg.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom zijn homo's ook altijd zo vrolijk en lief, die hebben er zelf een, plus krijgen regelmatig nog extra.
Beter iets dan niets.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:03 schreef waht het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer overdaad, één is meer dan genoeg.
Ik constateerde slechts een parallel tussen feministische lesbo's en verwijfde homo's.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voel jij je aangesproken door "Daarom zijn homo's...." dan?
Gevalletje latent he, geef maar toe.
Gelukkig voel ik me niet aangesproken dan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik constateerde slechts een parallel tussen feministische lesbo's en verwijfde homo's.
En één op de drie heteroseksuele stellen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik constateerde slechts een parallel tussen feministische lesbo's en verwijfde homo's.
Haaaaaaaaaaaaaiquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Een op de drie bezigt trio's?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En één op de drie heteroseksuele stellen.
Nee, anale heteroseksquote:
Interesting.quote:
Afblijven van die stroopwafels, het is nog geen tijd.quote:
Want ik was hier niet de hele dag.quote:
Daarom is een relatie ook niks voor mij, met mijn geschapenheid zijn ze zo uitgewoond.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien heb je als man wel geen keus na de derde bevalling.
Dankje, wat attentquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:13 schreef Voorschrift het volgende:
Which reminds me, gefeliciteerd nog met de nieuwe functie GS.![]()
Iets strakker dicht laten naaien, zo stelt Betyar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien heb je als man wel geen keus na de derde bevalling.
quote:
Koos z'n moeder zoekt nog een pooier.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:17 schreef eriksd het volgende:
Ik zou wel een beter betalende functie willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |