Iets strakker dicht laten naaien, zo stelt Betyar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien heb je als man wel geen keus na de derde bevalling.
quote:
Koos z'n moeder zoekt nog een pooier.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:17 schreef eriksd het volgende:
Ik zou wel een beter betalende functie willen.
Een kleine 16 minuten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:13 schreef waht het volgende:
[..]
Afblijven van die stroopwafels, het is nog geen tijd.
Heeft een recruiter op je profiel lopen loeren?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:20 schreef Voorschrift het volgende:
Wat is LinkedIn toch een geniale service, na 4 jaar schelden op die kutsite zie ik er eindelijk het nut van in, en hoe.
Oh dat regelmatig, maar dat boeit niet zo, meer het in contact blijven met ex-collega's en er nog wat aan hebben ook.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Heeft een recruiter op je profiel lopen loeren?
Ik een 'whopping' 73.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:26 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb al honderden contacten op Linkedin. En allerlei aanbevelingen. Iedereen wil mij.
Geenszins, maar ik heb het dan ook nog maar een paar maanden, sinds April of Mei ofzo meen ik.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geenszins, maar ik heb het dan ook nog maar een paar maanden, sinds April of Mei ofzo meen ik.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:20 schreef Voorschrift het volgende:
Wat is LinkedIn toch een geniale service, na 4 jaar schelden op die kutsite zie ik er eindelijk het nut van in, en hoe.
Ja ik hield altijd een prive-kruistocht tegen LinkedIn, tegen iedereen die vond dat ik 't moest aanmaken.quote:
De PVV-recruiter ook?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:26 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb al honderden contacten op Linkedin. En allerlei aanbevelingen. Iedereen wil mij.
Waar denk je dat de aanbevelingen van zijn?quote:
Ik zit tussen de 400 en 500quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geenszins, maar ik heb het dan ook nog maar een paar maanden, sinds April of Mei ofzo meen ik.
Ja dan is het zo gepiept inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zit tussen de 400 en 500
Mijn oude studentenvereniging en een hele bak D66'ers toevoegen doet wonderen.
Ook geen visitekaartjes die je krijgt?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dan is het zo gepiept inderdaad.
Ik probeer 't vaak wat te limiteren tot mensen waarmee ik echt heb gewerkt.
Die zoek ik niet op LinkedIn op nee, eigenlijk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ook geen visitekaartjes die je krijgt?
LinkedIn is juis het perfecte platform om dat soort contacten te onderhoudenquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zoek ik niet op LinkedIn op nee, eigenlijk.
Bij goede zakelijke contacten wel, maar niet bij iedereen waar ik contact mee heb. Mijn werk is dingen regelen voor bedrijven, dus om ze nou contactinformatie te verschaffen van mij prive, nah.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
LinkedIn is juis het perfecte platform om dat soort contacten te onderhouden
Is niet al te moeilijk. Eerst wat onderzoek doen, en dan het meeste achterlijke neerkalken wat je kunt bedenken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Beleidsadviseur bij de PVV.
Dat zou leuk zijn.
Nou heb ik toch een goed idee Geert. Wat dacht je van een moslimpolitie, speciaal voor moslims.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:58 schreef waht het volgende:
[..]
Is niet al te moeilijk. Eerst wat onderzoek doen, en dan het meeste achterlijke neerkalken wat je kunt bedenken.
Saoedische agenten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou heb ik toch een goed idee Geert. Wat dacht je van een moslimpolitie, speciaal voor moslims.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |