Je smaak qua vrouwen is al net zo vreemd als je muzieksmaak.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:29 schreef Hexagon het volgende:
Quirine Eijkman heeft mooie ogen maar er mogen wel een paar kilo vanaf
Ik houd overigens niet alleen maar van oude eurodance mocht je dat denkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Je smaak qua vrouwen is al net zo vreemd als je muzieksmaak.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die past niet in het rijtje:
De_Nuance
De_Guidance
De_Coulance
Je vrouw lijkt daar wel een beetje op.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:13 schreef betyar het volgende:
Waht valt meer op types zoals Ellen DeGeneres.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je vrouw lijkt daar wel een beetje op.
De politiek heeft nou eenmaal een enorme aantrekkingskracht op geile wijven.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:17 schreef Hexagon het volgende:
Overigens denk ik dat POL wel een van de boards is met de minste FOK-maagden (OUD even niet meegeteld), of zit ik er naast?
En bedankt, we gaan dadelijk naar ons liefdesnestje.......................quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of het een leugen is, het zit nu in je hoofd.
Ach. Op ieder potje past een dekseltje.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:21 schreef betyar het volgende:
[..]
En bedankt, we gaan dadelijk naar ons liefdesnestje.......................
Mijn vrouw is in ieder geval geen potjequote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach. Op ieder potje past een dekseltje.
Jij mag ook het potje zijn hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn vrouw is in ieder geval geen potje![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |