Ik heb altijd een zwak gehad voor Amy Winehouse.quote:
Ik ook, vooral 'Frank' was een geweldig album.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb altijd een zwak gehad voor Amy Winehouse.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook, vooral 'Frank' was een geweldig album.
Het leukste zijn vrouwen die een stereotype VVD meisje lijken te zijn, maar het toch niet blijken te zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik niet. Die waren voor waht en Monolith.
Je voelt de zuurgraad bij vrouwen gewoon toenemen naarmate ze politieker worden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:10 schreef GSbrder het volgende:
Vrouwen kan je het best apolitiek houden. Stel je voor.
Ze kunnen ook cynisch worden, hetgeen prima is.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je voelt de zuurgraad bij vrouwen gewoon toenemen naarmate ze politieker worden.
Ach dat geëngageerde heeft soms ook wel wat.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je voelt de zuurgraad bij vrouwen gewoon toenemen naarmate ze politieker worden.
Honds.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:16 schreef waht het volgende:
[..]
Ze kunnen ook cynisch worden, hetgeen prima is.
Zolang je het met ze eens bent, ja.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach dat geëngageerde heeft soms ook wel wat.
Daarvoor hoeven ze niet van de politiek af te weten, beter van niet juist.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:16 schreef waht het volgende:
[..]
Ze kunnen ook cynisch worden, hetgeen prima is.
quote:hilversum -
Een twee man sterke delegatie van de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) heeft een bezoek gebracht aan de VPRO vanwege het ‘rookincident’ tijdens Zomergasten. De omroep heeft een filmpje op de site gezet van de komst van de ambtenaren. Daarin is te zien hoe ze ook de asbak inspecteren waarin cabaretier Hans Teeuwen tijdens het programma zijn veelbesproken sigaretje uitdrukte.
Ach als het niet te erg is, dan kun je heerlijk trollen af en toe.quote:
Vanzelfsprekend. Het is of dat, of ze voelen zich bij elk meningsverschil persoonlijk aangevallen en doen een Anoushka Miltenburgje.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ziet er bijna illegaal uitquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:16 schreef YokiKater het volgende:
Koffertje is eindelijk bezorgd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |