SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hierBEASTMODE![]()
Snap wel dat mensen aan kuren verslaafd raken. Zit pas in dag 9 en ben letterlijk groter,sterker en sneller.
Alle oefeningen met minstens 5kg erbij en ik roei nu 500m in 1:30 terwijl ik er eerst nog 2:10 over deed![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
Snap wel dat mensen aan kuren verslaafd raken. Zit pas in dag 9 en ben letterlijk groter,sterker en sneller.
Alle oefeningen met minstens 5kg erbij en ik roei nu 500m in 1:30 terwijl ik er eerst nog 2:10 over deed
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Heb je nog ergens last van of louter een positieve ervaring tot nu toe?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
Alle oefeningen met minstens 5kg erbij en ik roei nu 500m in 1:30 terwijl ik er eerst nog 2:10 over deed![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heb je nog ergens last van of leuter een positieve ervaring tot nu toe?![]()
Confidence through competence![]()
Yoo,
Heb nu 2 dagen de "echte" sportschool uitgeprobeerd nadat ik op school af en toe een paar workouts deed.
Ik snap dat heel het lichaam getraind moet worden en dat doe ik dus ook. Echter wil ik een apart schema voor mijn biceps, triceps en schouders. Wat ik voor mijn biceps doe: Incline dumbbell, bar curls, dumbell curls, hammer curls.
Voor mijn triceps doe ik, machine pulls, met de V-Bar en de oefening waarbij je triceps achter je rug houdt en je onderarmen naar boven werkt. Dit doe je zittend. Verder weet ik niet echt goede oefeningen om mijn triceps te belasten. Dipping werkt nog niet echt voor mij aangezien ik nog een beginneling ben
Zelfde geldt voor mijn schouders, ik doe Shoulder presses maar verder weet ik niet echt wat ik moet doen.
Iemand die hulp aanbiedt?
Sorry als dit al meermalen gevraagd is..
Heb nu wel spierpijn in mijn armen en kan ze niet strekkenEn dat na pas 2 dagen
![]()
JV![]()
Nee.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:48 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ook wel Dumbbell rowing genoemd.. toch..?
Dumbbell bentover row:
![]()
Sides komen pas later maar tot nu toe niks.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heb je nog ergens last van of louter een positieve ervaring tot nu toe?
Geen plofkop, geen acne en geen gyno![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:05 schreef J03llV het volgende:
Yoo,
Heb nu 2 dagen de "echte" sportschool uitgeprobeerd nadat ik op school af en toe een paar workouts deed.
Ik snap dat heel het lichaam getraind moet worden en dat doe ik dus ook. Echter wil ik een apart schema voor mijn biceps, triceps en schouders. Wat ik voor mijn biceps doe: Incline dumbbell, bar curls, dumbell curls, hammer curls.
Voor mijn triceps doe ik, machine pulls, met de V-Bar en de oefening waarbij je triceps achter je rug houdt en je onderarmen naar boven werkt. Dit doe je zittend. Verder weet ik niet echt goede oefeningen om mijn triceps te belasten. Dipping werkt nog niet echt voor mij aangezien ik nog een beginneling ben
Zelfde geldt voor mijn schouders, ik doe Shoulder presses maar verder weet ik niet echt wat ik moet doen.
Iemand die hulp aanbiedt?
Sorry als dit al meermalen gevraagd is..
Heb nu wel spierpijn in mijn armen en kan ze niet strekkenEn dat na pas 2 dagen
![]()
JVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tevens zou ik met Starting Strenght beginnen![]()
Eigelijk zou er een topic moeten komen voor mensen die tenminste 2 platen kunnen benchen en squatten en 3 platen deadliften![]()
3 platen van 1.5 kg?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
Eigelijk zou er een topic moeten komen voor mensen die tenminste 2 platen kunnen benchen en squatten en 3 platen deadliften![]()
![]()
Mijn gemiddeld voedingsschema:quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:47 schreef Snakey het volgende:
Susteren heeft al eens uitgelegd dat hij geen vlees eet om geen beestenlijkjes te eten.
Wat een ander daar ook van vindt, dat moet hij zelf weten. Het lijkt me interessanter om te weten hoe vega's goed gainen ipv ze proberen te corneren alsof ze fout zijn ofzo.
Ontbijt
60 gr muesli
60 gr havermout
15 gr lijnzaad
250 ml yoghurt
200 ml melk
2 hele eieren
Pre-workout
2 sneetjes met appelstroop
1 banaan
Post-workout
Whey-shake met dextrose
Lunch
120 gr linzen
125 gr bonen
80 gr quinoa of 60 gr rijst
Tussendoor
2 sneetjes met pindakaas
2 sneetjes met kaas
2 hele eieren
200 ml melk
Diner
100 gr rijst/pasta/couscous/quinoa/risotto
veel groenten
evt tempeh
Laatste maaltijd
500 gr kwark
De afgelopen 5 weken ben ik 2,7 kg vvm bijgekomen.F.K.A. SuperwormJim![]()
Waarom dextrose als post-workout en niet tijdens?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mijn gemiddeld voedingsschema:
Ontbijt
60 gr muesli
60 gr havermout
15 gr lijnzaad
250 ml yoghurt
200 ml melk
2 hele eieren
Pre-workout
1 banaan
Post-workout
Whey-shake met dextrose
Lunch
120 gr linzen
125 gr bonen
Tussendoor
2 sneetjes met pindakaas
2 sneetjes met kaas
2 hele eieren
200 ml melk
Diner
veel groenten
evt tempeh
Laatste maaltijd
500 gr kwark
De afgelopen 5 weken ben ik 2,7 kg vvm bijgekomen.![]()
Komt een vriend van me in een whatsapp groepsgesprek met het volgende: http://www.xtremegain.com/nl2/ met de vraag 'iemand hier iets over gehoord?'
Is toch gewoon onzin dit?
'Ik laat je authentieke foto's van Manuel zien, die 6 kg in 4 weken aankwam! Allemaal kwaliteit spiermassa, terwijl hij ook vet kwijtraakte. Zonder een speciaal dieet of zeer zware training.'
Dat is toch uberhaupt niet eens mogelijk?![]()
In 4 niet maar in 8 weken makkelijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:48 schreef no1uknow het volgende:
Komt een vriend van me in een whatsapp groepsgesprek met het volgende: http://www.xtremegain.com/nl2/ met de vraag 'iemand hier iets over gehoord?'
'Ik laat je authentieke foto's van Manuel zien, die 6 kg in 4 weken aankwam! Allemaal kwaliteit spiermassa, terwijl hij ook vet kwijtraakte. Zonder een speciaal dieet of zeer zware training.'
Bloedsuikerspiegel verhogen o.a.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:46 schreef Bossmuis het volgende:
[..]
Waarom dextrose als post-workout en niet tijdens?
Je bloedsuikerspiegel is laag na het sporten.
Je eiwitten (van je shake) wil je allemaal naar je spieren toe, echter door je lage suikerspiegel gaat een deel van de eiwitten dan daar naar toe.
Gevolg; minder goed herstel en groei
Kort door de bocht dan.F.K.A. SuperwormJim![]()
lolquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is onzin.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:48 schreef no1uknow het volgende:
Ziet er nog lekker uit ook, wat mij betreft. Ik ben een echte vleeseter though.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mijn gemiddeld voedingsschema:
Ontbijt
60 gr muesli
60 gr havermout
15 gr lijnzaad
250 ml yoghurt
200 ml melk
2 hele eieren
Pre-workout
1 banaan
Post-workout
Whey-shake met dextrose
Lunch
120 gr linzen
125 gr bonen
Tussendoor
2 sneetjes met pindakaas
2 sneetjes met kaas
2 hele eieren
200 ml melk
Diner
veel groenten
evt tempeh
Laatste maaltijd
500 gr kwark
De afgelopen 5 weken ben ik 2,7 kg vvm bijgekomen.
Maar ik bedoel, het is onzin vega's weg te zetten als no-gainers. Als je genoeg research doet kun je volgens mij prima gainen.![]()
Ik drink dextrose tijdens m'n training. Ik heb het gevoel dat als ik na m'n training dezelfde dosis neem m'n suikerspiegel als een idioot omhoog schiet, wat volgens mij (in ieder geval gevoelsmatig) niet goed is.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Bloedsuikerspiegel verhogen o.a.
Je eiwitten (van je shake) wil je allemaal naar je spieren toe, echter door je lage suikerspiegel gaat een deel van de eiwitten dan daar naar toe.
Kort door de bocht dan.
Als je het tijdens de training sipt gaat het wat geleidelijker, en blijf je redelijk hoog met je suikerspiegel.
Misschien maakt het geen verschil hoor, maar voor mezelf voelt het beter zo.![]()
Nee, het is algemeen bekend dat carbs na je workout samen met (snelle) eiwitten je spiersynthese niet extra netto verhogen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Bloedsuikerspiegel verhogen o.a.
Kort door de bocht dan.
http://www.jissn.com/content/10/1/5
Mijn huidige indruk van workout voedsel is: eet/drink hoe je je het beste voelt tijdens een training, zodat je zo hard mogelijk knalt. Hoe je de 32-48 uur na de training eet, is relatief belangrijker. Als je in die periode, met name het begindeel, netto boven onderhoud + genoeg eiwitten eet, voedt je de trainingsprikkel adequaat voor maximale groei binnen die prikkel (zie bv. Leangains principe). Boven onderhoud eten creeert een hormonaal anabool milieu (> testosteron, IGF-1, insuline etc) in je lichaam, net zoals onder onderhoud eten netto catabool is (> cortisol etc.)
Wat je die paar minuten tijdens de training doet qua voedsel, maakt eigenlijk dan in the grand scheme of things geen worst uit.
Dat is ook de reden waarom er nooit echt conclusive gemeten is of al die shakes e.d. na de training, behalve een acute piek in spiersynthese (da's inmiddels wel duidelijk) nou daadwerkelijk ook echt nut hebben op je gains op langere termijn.
[ Bericht 11% gewijzigd door Stereotomy op 30-07-2013 19:52:57 ]Confidence through competence![]()
Algemeen bekend misschien wel, maar niet bij mij. Hoe dan ook, altijd goed om af en toe iets bij te leren.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, het is algemeen bekend dat carbs na je workout samen met (snelle) eiwitten je spiersynthese niet extra netto verhogen.
http://www.jissn.com/content/10/1/5
Mijn huidige indruk van workout voedsel is: eet/drink hoe je je het beste voelt tijdens een training, zodat je zo hard mogelijk knalt. Hoe je de 32-48 uur na de training eet, is relatief belangrijker. Als je in die periode, met name het begindeel, netto boven onderhoud + genoeg eiwitten eet, voedt je de trainingsprikkel adequaat voor maximale groei binnen die prikkel (zie bv. Leangains principe). Boven onderhoud eten creeert een hormonaal anabool milieu (> testosteron, IGF-1, insuline etc) in je lichaam, net zoals onder onderhoud eten netto catabool is (> cortisol etc.)
Wat je die paar minuten tijdens de training doet qua voedsel, maakt eigenlijk dan in the grand scheme of things geen worst uit.
Dat is ook de reden waarom er nooit echt conclusive gemeten is of al die shakes e.d. na de training, behalve een acute piek in spiersynthese (da's inmiddels wel duidelijk) nou daadwerkelijk ook echt nut hebben op je gains op langere termijn.
F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Hugh Jackman @RealHughJackman 2u
If the bar ain't bendin, then you're just pretendin #xmen #daysoffuturepast pic.twitter.com/7sDhbPNNUm
Real (FOK!) mutants don't let mutants skip leg day!,,/![]()
full homo gewordenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:43 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Real (FOK!) mutants don't let mutants skip leg day!This isn't even my final form.![]()
Naar goed voorbeeld van Stereo nu voor het eerst in mijn leven hartige havermout aan het eten.
Bijzonder lekker.
This isn't even my final form.![]()
Train dan niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:43 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Real (FOK!) mutants don't let mutants skip leg day!You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Die bende ook keer door mijn kwark gedonderd. Was toen helemaal niet meer te doen...!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:00 schreef Levolution het volgende:
Naar goed voorbeeld van Stereo nu voor het eerst in mijn leven hartige havermout aan het eten.
Bijzonder lekker.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Dan wordt het gewoon een droge bedoening.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die bende ook keer door mijn kwark gedonderd. Was toen helemaal niet meer te doen...!
Maar hartig is heerlijk sappig en smaakvol.This isn't even my final form.![]()
Ja wel aardig he?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:00 schreef Levolution het volgende:
Bijzonder lekker.
Vanavond eet ik tomaten-creme soep en heb er ook een scheut havermout doorheen gedaan.
Ik vind het lekker; bijna alle risotto recepten zullen het ook goed doen met havermout ipv risottorijst.Confidence through competence![]()
Dat is ook slim, om het een beetje aan te dikken. Klinkt goed.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja wel aardig he?
Vanavond eet ik tomaten-creme soep en heb er ook een scheut havermout doorheen gedaan.This isn't even my final form.![]()
Zeker. Ik heb het gewoon op de gok gemaakt omdat de rijst op was. Gewoon wat uien en vermicelli in wat boter gefruit en dan havermout en water erbij en dan nog wat random kruiden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind het lekker; bijna alle risotto recepten zullen het ook goed doen met havermout ipv risottorijst.
Serveren met blokjes kipfilet, klaar.
This isn't even my final form.![]()
Lol idd die beentjesquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:43 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Real (FOK!) mutants don't let mutants skip leg day!
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Ik heb een vraagje voor jullie he. Hoe monitoren jullie je progressie? Noteren jullie alleen wekelijks de gewichten van de grotere compounds? (dus deadlift, squat, benchpress, OHP). Ik heb zelf namelijk het idee dat het noteren van de gewichten hiervan voldoende informatie zou geven over je progressie!![]()
dat en de stats van je lichaam, VP enzoquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:42 schreef FootieB het volgende:
Ik heb een vraagje voor jullie he. Hoe monitoren jullie je progressie? Noteren jullie alleen wekelijks de gewichten van de grotere compounds? (dus deadlift, squat, benchpress, OHP). Ik heb zelf namelijk het idee dat het noteren van de gewichten hiervan voldoende informatie zou geven over je progressie!![]()
Gym Hero app (iphone). Elke training elke setquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:42 schreef FootieB het volgende:
Ik heb een vraagje voor jullie he. Hoe monitoren jullie je progressie? Noteren jullie alleen wekelijks de gewichten van de grotere compounds? (dus deadlift, squat, benchpress, OHP). Ik heb zelf namelijk het idee dat het noteren van de gewichten hiervan voldoende informatie zou geven over je progressie!
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
Het verstandig bijhouden van je progressie is de basis voor bodybuildenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:42 schreef FootieB het volgende:
Ik heb een vraagje voor jullie he. Hoe monitoren jullie je progressie? Noteren jullie alleen wekelijks de gewichten van de grotere compounds? (dus deadlift, squat, benchpress, OHP). Ik heb zelf namelijk het idee dat het noteren van de gewichten hiervan voldoende informatie zou geven over je progressie!
http://www.leangains.com/2011/09/fuckarounditis.htmlConfidence through competence![]()
Nadat Snakey het had over powerlift- en oly- bars ben ik er eens op gaan letten en ik moet zeggen dat ik voor benchen en DL de powerlift bar idd een stuk lekkerder vind.
Voor squats maakt het me niet uit, en ohp en clean doe ik met de meest soepele oly bar (die doe ik achter elkaar dus beetje onzinnig om dan bars te wisselen)Excel, en dan bij iedere opvolgende training even terugkijken hoe je het deed en wat je nieuwe doelen zouden moeten zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:42 schreef FootieB het volgende:
Ik hou alleen gewichten bij en maak een extra notitie bij bijzonderheden (fail bijv), reps doe ik altijd hetzelfde, dus dat is een gegeven.
Je kunt het ook uitbreiden met de totale tijd, aantal warm-up sets, hoe je 'gevoel' was, e.d.
Ik raad het iig aan om te doen, bij mij heeft het echt geholpen omdat je met een duidelijk doel de gym binnenloopt.![]()
Leuk hoor dat bij houden maar als ik na elke training 2.5 kg erbij had kunnen pakken op de squat dan had ik nu 300kg moeten kunnen squatten. Werkt niet echt zo. Op een gegeven moment ben je ook wel klaar met opschrijven.![]()
Op een gegeven moment kan ik me voorstellen dat je het wel gelooft. Maar zeker als beginner kun je er imho echt wat aan hebben om je progressie gewoon bij te houden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:22 schreef Mithras82 het volgende:
Leuk hoor dat bij houden maar als ik na elke training 2.5 kg erbij had kunnen pakken op de squat dan had ik nu 300kg moeten kunnen squatten. Werkt niet echt zo. Op een gegeven moment ben je ook wel klaar met opschrijven.
Daarnaast kun je makkelijk problemen signaleren, een bepaalde oefening die wat achterblijft bijv. Als ik het dan op papier heb vind ik prettiger dan als ik het vanuit geheugen moet doen.
En bij zoiets als SS is geheugen nog wel te doen (3 oefeningen per sessie) maar bij split schema's wordt het al wat gecompliceerder.![]()
Ik doe een 5 day split en weet van elke oefening precies het gewicht wat ik vorige keer gebruikt heb. Verder mocht ik het niet weten dan doe ik het gewoon op gevoelquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:26 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kan ik me voorstellen dat je het wel gelooft. Maar zeker als beginner kun je er imho echt wat aan hebben om je progressie gewoon bij te houden.
Daarnaast kun je makkelijk problemen signaleren, een bepaalde oefening die wat achterblijft bijv. Als ik het dan op papier heb vind ik prettiger dan als ik het vanuit geheugen moet doen.
En bij zoiets als SS is geheugen nog wel te doen (3 oefeningen per sessie) maar bij split schema's wordt het al wat gecompliceerder.
Vandaag trouwens 2x 20kg platen gecurld 4x8![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Vandaag trouwens 2x 20kg platen gecurld 4x8
,,/![]()
Lekker! Ik zat op 1 setje 8x 15 (met barbell) en daarna steeds lichterquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik doe een 5 day split en weet van elke oefening precies het gewicht wat ik vorige keer gebruikt heb. Verder mocht ik het niet weten dan doe ik het gewoon op gevoel
Vandaag trouwens 2x 20kg platen gecurld 4x8![]()
Wat vind je van die drie triceps oefeningen? Mijn biceps ontploffen, maar triceps voel ik stukken minder.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Juist als je gaat plateauen heb je veel aan je trainingshistorie om te zien hoe je je plateau kunt doorbreken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:22 schreef Mithras82 het volgende:
Leuk hoor dat bij houden maar als ik na elke training 2.5 kg erbij had kunnen pakken op de squat dan had ik nu 300kg moeten kunnen squatten. Werkt niet echt zo. Op een gegeven moment ben je ook wel klaar met opschrijven.Confidence through competence![]()
Je traint pas een jaar, als jij je test niet uit een potje zou halen, zou je dat niet eens reddenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
![]()
Compounds noteer ik, en ik meet mezelf met een meetlint; quads, biceps, chest, middel, nek..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:42 schreef FootieB het volgende:
Laatst een keer curls gedaan. Trainde samen met iemand. Alle lifts kon ik zwaarder, behalve de curls welke 5kg lager lag... Voor kracht heb je er bijna geen fuck aan en groeien doen de biceps toch wel met alle compounds.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Lekker! Ik zat op 1 setje 8x 15 (met barbell) en daarna steeds lichter![]()
Wat vind je van die drie triceps oefeningen? Mijn biceps ontploffen, maar triceps voel ik stukken minder.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Doe je toch wat fout, zorg er voor dat bij de skull crushers je ellebogen naar binnen zijn en je grip niet te wijd is. Zorg er bij dips voor dat je gewicht op je armen staat als je naar beneden gaat en je niet te veel naar voren leunt want dan pak je je borst meer. Close grip BP blijft de koning onder de tricep oefeningen en als je die zwaar doet moet je ze wel voelen. Zorg er wel voor dat als je zwaar gaat dat je een spotter hebt want racken wil soms wel nog eens lastig zijn met een close gripquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Lekker! Ik zat op 1 setje 8x 15 (met barbell) en daarna steeds lichter![]()
Wat vind je van die drie triceps oefeningen? Mijn biceps ontploffen, maar triceps voel ik stukken minder.![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:34 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Je traint pas een jaar, als jij je test niet uit een potje zou halen, zou je dat niet eens redden![]()
Zoveel haat en afgunst in dit topic. Ik heb na een jaar training al de hoogste lifts en de meeste kennis mbt oefeningen in dit topic. Zegt toch wat over het niveau hier![]()
![]()
Wat is een plaat?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
Nog nooit van die terminologie gehoord. Waar komt het vandaan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
20kg
2 platen houdt in 2x 20kg platen aan elke kant van de barbell dus 100kg![]()
De sportschool en forums waar meer dan 100kg liften de norm isquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:50 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nog nooit van die terminologie gehoord. Waar komt het vandaan?
Hier zal het nooit voorbij komen aangezien de meeste hier al moeite hebben met 1 plaat en mocht je meer kunnen liften dan worden ze jaloers![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
De sportschool en forums waar meer dan 100kg liften de norm is
Hier zal het nooit voorbij komen aangezien de meeste hier al moeite hebben met 1 plaat en mocht je meer kunnen liften dan worden ze jaloers
Jij meet je lichaamsgewicht zeker ook in stone?
Mijn sq en dl zitten gewoon boven de 100kg, dus waarom dieis mij onduidelijk.
![]()
Een plaat is universeel terwijl 20kg dat niet isquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:56 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Jij meet je lichaamsgewicht zeker ook in stone?![]()
? Net zeg je dat een plaat 20kg is?quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Een plaat is universeel terwijl 20kg dat niet is
oly platen zijn er in 25, 20, 15, 10 kg
We zijn toch niet bezig met dat inferieure imperial meetsysteem van die Amerikanen?![]()
Netjes. Verder nog bij-effecten? Merk je het verschil in lichaamssamenstelling?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
Alle oefeningen met minstens 5kg erbij en ik roei nu 500m in 1:30 terwijl ik er eerst nog 2:10 over deed"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Zie er een stuk voller en breder uit op de juiste plekkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 02:07 schreef star_gazer het volgende:
der nog bij-effecten? Merk je het verschil in lichaamssamenstelling?![]()
Fitocracy. Mooi sociaal platform waar je allerlei achievements krijgt voor je workoutsquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:42 schreef FootieB het volgende:
Ik heb een vraagje voor jullie he. Hoe monitoren jullie je progressie? Noteren jullie alleen wekelijks de gewichten van de grotere compounds? (dus deadlift, squat, benchpress, OHP). Ik heb zelf namelijk het idee dat het noteren van de gewichten hiervan voldoende informatie zou geven over je progressie!Heel veel activiteit in de discussiefora ook daar.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Klinkt goed. Ik ga deze zomer (zuidelijk halfrond) nog natty, maar misschien dat ik daarna ook een test-only kuurtje ga proberen. Laat het even afhangen van mijn resultaten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 02:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zie er een stuk voller en breder uit op de juiste plekken"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Wat doe je nog hier dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoveel haat en afgunst in dit topic. Ik heb na een jaar training al de hoogste lifts en de meeste kennis mbt oefeningen in dit topic. Zegt toch wat over het niveau hierIk ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcismequote:Op woensdag 31 juli 2013 01:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoveel haat en afgunst in dit topic. Ik heb na een jaar training al de hoogste lifts en de meeste kennis mbt oefeningen in dit topic. Zegt toch wat over het niveau hier
Misschien even een checklist maken, volgens mij haal je ook hierin de hoogste score van dit forum.![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:28 schreef Questular het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcisme
Misschien even een checklist maken, volgens mij haal je ook hierin de hoogste score van dit forum.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Trololololol
Zwaarder liften dan iedereen, eerst roepen dat je geen poen hebt om te kuren en 3 weken later ineens een geldpot gevonden om toch te kuren. En ook nog eens roepen dat je meer kennis dan iedereen hebt
Van wie ben je nou een kloon? Het wordt tijd om uit de kast te komen. Of met bewijs, of met een bekentenis dat je een kloon bent.
Met die uitspraken die je hierboven weer doet maak je je eigen weer onsterfelijk belachelijk.
Met je shakedieet en je zogenaamde universiteit. Ik heb je nog geen fatsoenlijke conclusie zien trekken uit een onderzoek (voorbeeld: omega3 supps wat volgens jou killing voor je nieren zou zijn)
edit: het waren niet de nieren maar de prostaat.
[ Bericht 3% gewijzigd door fathank op 31-07-2013 10:20:54 ]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
rofl... trollquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoveel haat en afgunst in dit topic. Ik heb na een jaar training al de hoogste lifts en de meeste kennis mbt oefeningen in dit topic. Zegt toch wat over het niveau hier![]()
Ahum....hoiquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hier zal het nooit voorbij komen aangezien de meeste hier al moeite hebben met 1 plaat en mocht je meer kunnen liften dan worden ze jaloers![]()
220 KG Trap Bar deadlift hiero
160 KG Box Squat
140 KG Bench Press
U zei?
en dat zonder potjes en hulpmiddelen, gewoon goed vreten en trainen. Heb veel dingen hier geleerd en nog nooit jaloezie gemerkt ookIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
1 plaat is 25 kg
"2 platen squatten" = 120 kg squatten. (eigenlijk 125 incl sluiters)A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Jij bent toch iets van 110 kg ofzo meen ik me te herinneren?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:07 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ahum....hoi![]()
160 KG Box Squat
140 KG Bench Press
U zei?
en dat zonder potjes en hulpmiddelen, gewoon goed vreten en trainen. Heb veel dingen hier geleerd en nog nooit jaloezie gemerkt ookBehulpzaam als een waterkraan.
105 nu haha maar klopt inderdaadquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij bent toch iets van 110 kg ofzo meen ik me te herinneren?Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Ik ben best jaloers op die statsquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:07 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ahum....hoi![]()
160 KG Box Squat
140 KG Bench Press
U zei?
en dat zonder potjes en hulpmiddelen, gewoon goed vreten en trainen. Heb veel dingen hier geleerd en nog nooit jaloezie gemerkt ook
ik bench 30kg minder![]()
![]()
Klopt ook, Tight End / Fullback / DLquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
American football ook toch? DL, LB?Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
u mirin brahquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:00 schreef fathank het volgende:
Trololololol
Zwaarder liften dan iedereen, eerst roepen dat je geen poen hebt om te kuren en 3 weken later ineens een geldpot gevonden om toch te kuren. En ook nog eens roepen dat je meer kennis dan iedereen hebt
Van wie ben je nou een kloon? Het wordt tijd om uit de kast te komen. Of met bewijs, of met een bekentenis dat je een kloon bent.
Met die uitspraken die je hierboven weer doet maak je je eigen weer onsterfelijk belachelijk.
Met je shakedieet en je zogenaamde universiteit. Ik heb je nog geen fatsoenlijke conclusie zien trekken uit een onderzoek (voorbeeld: omega3 supps wat volgens jou killing voor je nieren zou zijn)
edit: het waren niet de nieren maar de prostaat.![]()
Ik geloof niet in sprookjes.quote:Behulpzaam als een waterkraan.
hey weismanquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoveel haat en afgunst in dit topic. Ik heb na een jaar training al de hoogste lifts en de meeste kennis mbt oefeningen in dit topic. Zegt toch wat over het niveau hier"I just use my muscles as a conversation piece, like someone walking a cheetah down 42nd street."
Arnold Schwarzenegger![]()
Ik bench nog niet eens LMAO1PLATE!!!1 mag ik hier nog wel posten Straatsoldaat?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ik mag ook niet meer posten, ik haal de 50 kilo ook nietquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:58 schreef Beach het volgende:
Ik bench nog niet eens LMAO1PLATE!!!1 mag ik hier nog wel posten Straatsoldaat?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik vind het onzin om een filter op gewicht in te stellen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik mag ook niet meer posten, ik haal de 50 kilo ook niet
Iedereen die zijn best doet en de oefeningen met een nette vorm en volledige ROM uitvoert is welkom wat mij betreft.![]()
Wow, vandaag ging great! Vroeger met moeite 20 crunches met benen in de lucht, nu 150![]()
Squats gaan steeds beter, hammer curls nu op 10 kilo![]()
Doe sinds kort ook close grip bp's, gaat wel lekker.
De laatste 2 weken weeg ik gemiddeld 2 tot 2,5 kilo meer dan 2 maanden terug, het extra eten heeft toch wel geholpen denk ik
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Never interrupt someone doing what you said couldn't be done.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:06 schreef seto het volgende:
Never discourage anyone...who continually makes progress, no matter how slow.
- Plato
Dam'n, dadelijk wordt dit zo'n spreuken topic
Allejezus. Net 5x145kg deadlift gedaan. Iedere rep kwam echt uit mijn tenen. Ik ben echt he-le-maal gesloopt
-
En dan 5x volhoudenquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:18 schreef star_gazer het volgende:
Allejezus. Net 5x145kg deadlift gedaan. Iedere rep kwam echt uit mijn tenen. Ik ben echt he-le-maal geslooptWow, wat geweldig
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Dankje. Het wordt wel tijd voor een videootje, want nu ik zo zwaar ga, ben ik wel benieuwd of ik mijn form goed kan houden. Op zich heb ik weinig tot geen last de dag erna, maar voor de zekerheid toch maar eens een check doen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan 5x volhoudenWow, wat geweldig
-
Zo. Nu eerst maar eens een gruwelijk groot bord met spaghetti bolognaise (uiteraard met extra gehakt) naar binnen bunkeren."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
^^ eensquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik vind het onzin om een filter op gewicht in te stellen.
Iedereen die zijn best doet en de oefeningen met een nette vorm en volledige ROM uitvoert is welkom wat mij betreft.Confidence through competence![]()
In welke (Nederlandse) webshop kopen jullie belts/straps/handschoenen e.d. ? M'n pols is weer gaan fucken en ik zoek iets wat mijn pols spalkt tijdens het trainen.Confidence through competence![]()
Rip chris jones op de physiques of greatness facebook page.
Zal wel gelul zijn, iemand die kan verifieren?![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)etting-in-meer.dhtml
Hadden we het hier laatst niet over buitenzwemmen als een baas?
Fuck die shit dus... Een reminder om het niet te doen
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Haha, dan kan je beter in een plastic bal gaan wonen. Ik zwem al jaren regelmatig buiten, deze zomer ook gewoon. Verder moet je natuurlijk zelf weten of je buiten wilt zwemmen of niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Fuck die shit dus... Een reminder om het niet te doenNo citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Moet toch je greens binnenkrijgen jeweetz. Beetje vezels enzoquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:30 schreef Stereotomy het volgende:
Sokje blauwalg voor de gains van je leven
-
Mooizo. Nog ff en de chubster modus kan uitquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:12 schreef Asgard het volgende:
Cut gaat lekker, sinds eind maart nu ong. 7 kg (95,3 >88,5) kwijt (bij 1m79).
Nou die zal mede eigenaar zijnquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
dem dere stats, fitness centrum noord? Met dat blonde vrouwtje als eigenaresse?bijna 32 zelfsquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jezus, ben jij de 30 ook al gepasseerd?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Heb je al kids?quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:14 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Nou die zal mede eigenaar zijn
[..]
bijna 32 zelfs![]()
Ja, ik en een aantal teamgenoten. Ikzelf nu ongeveer een jaar of 2 en er sluiten steeds meer gasten aanquote:
En nee, geen kids hierIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
De kans is groter dat je de Lotto en de staatsloterij op 1 dag wint dan dat je dit in Nederland op looptquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Fuck die shit dus... Een reminder om het niet te doenBehulpzaam als een waterkraan.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:15 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ja, ik en een aantal teamgenoten. Ikzelf nu ongeveer een jaar of 2 en er sluiten steeds meer gasten aan
En nee, geen kids hierIk kom daar ook wel eens sporadisch. Best lekker sportschooltje, enkel zó dicht op elkaar allemaal.
Deathlift or Die.![]()
ow oke dus altijd wel een spotter? Ik heb daar 4/5 keer getraind met school, was wel een nice gym.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:15 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ja, ik en een aantal teamgenoten. Ikzelf nu ongeveer een jaar of 2 en er sluiten steeds meer gasten aan
En nee, geen kids hier
Er zijn niet echt papas hier he? Behalve die poidertje en carbonc![]()
papa presentquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ow oke dus altijd wel een spotter? Ik heb daar 4/5 keer getraind met school, was wel een nice gym.
Er zijn niet echt papas hier he? Behalve die poidertje en carbonc
F.K.A. SuperwormJim![]()
Alles is slecht voor je gains en overal krijg je kanker van.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:31 schreef Awesome_ het volgende:
Kinderen zijn slecht voor je gains
http://www.scientias.nl/t(...)dert-door-kind/46434F.K.A. SuperwormJim![]()
fok ookquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:31 schreef Awesome_ het volgende:
http://www.scientias.nl/t(...)dert-door-kind/46434![]()
Heerlijke sportschool, genoeg mogelijkheden. Elastic bands, kettlebells, trapbar, tegenwoordig een Sled/Prowler, Zandzakken, genoeg gewicht, binnenkort waarschijnlijk kunstgrasquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Ik kom daar ook wel eens sporadisch. Best lekker sportschooltje, enkel zó dicht op elkaar allemaal.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Nieuw lid hiero,
Ik heb wel wat vragen voor die eckte kenners hiero.
Ik heb zelf zeker 7 jaar turnen gedaan, Doe het nu nog maar ga wss specialiseren in één onderdeel (heb een wervel in mijn rug die scheef zit waardoor ik niet optimaal kan sporten) Dus moest ik minder uren (van 9 nu naar 3 - 5 uren in de week)
Hierdoor ben ik best gespierd zonder nog iets aan hevige kracht te doen. de sport opzich is al een heel feest aan toe voor je spieren, (zie lichaam heffen tot handstand in de ringen bijv.)
Ik ben nu dus van plan om wat dumbbells te te kopen en een optrek stok voor in mijn slaapkamer. Heeft dit enige nut zo'n optrek stok?
Groet.SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
Denk dat simpele pull ups (bodyweight, zonder extra gewicht dus) geen toegevoegde waarde hebben als je al 3-5 uur pw in de ringen allemaal gekke moves maakt. Ook denk ik niet dat je met wat dumbells thuis genoeg kunt. Dan zul je toch al snel bij de zwaardere dumbells komen en die wil je niet zelf kopen (duur). Naar de sportschool dus.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:04 schreef Basxt het volgende:
Nieuw lid hiero,
Ik heb wel wat vragen voor die eckte kenners hiero.
Ik heb zelf zeker 7 jaar turnen gedaan, Doe het nu nog maar ga wss specialiseren in één onderdeel (heb een wervel in mijn rug die scheef zit waardoor ik niet optimaal kan sporten) Dus moest ik minder uren (van 9 nu naar 3 - 5 uren in de week)
Hierdoor ben ik best gespierd zonder nog iets aan hevige kracht te doen. de sport opzich is al een heel feest aan toe voor je spieren, (zie lichaam heffen tot handstand in de ringen bijv.)
Ik ben nu dus van plan om wat dumbbells te te kopen en een optrek stok voor in mijn slaapkamer. Heeft dit enige nut zo'n optrek stok?
Groet.![]()
Denk ook niet dat de optrekstok een grote meerwaarde voor je heeft, je kan waarschijnlijk al een behoorlijk aantal repeties pull ups, dan zou je ze misschien weighted kunnen gaan doen. Wat dumbell curls zal ook niet veel gaan veranderen denk ik, dus zou wel overwegen om naar een sportschool te gaan.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Dat is inderdaad de eindconclusie dan ja:/ Maar stel je doet 30 x dumbbel telkens zwaarder.. Dat gaat toch wel IETS doen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:08 schreef Asgard het volgende:
[..]
Denk dat simpele pull ups (bodyweight, zonder extra gewicht dus) geen toegevoegde waarde hebben als je al 3-5 uur pw in de ringen allemaal gekke moves maakt. Ook denk ik niet dat je met wat dumbells thuis genoeg kunt. Dan zul je toch al snel bij de zwaardere dumbells komen en die wil je niet zelf kopen (duur). Naar de sportschool dus.SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
Het zal vast wel iets doen, maar het is de vraag of dat constructief is en opweegt tegen de tijd die je investeert in vergelijking met diezelfde tijd die je wel nuttig in een sportschool zou kunnen besteden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:16 schreef Basxt het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de eindconclusie dan ja:/ Maar stel je doet 30 x dumbbel telkens zwaarder.. Dat gaat toch wel IETS doen?
Probleem is alleen dat jij met bodyweight traint en dat dan ook nog eens zwaar (ringen) en je dus naar verhouding best sterk bent. In het begin zal je misschien nog moeite hebben met een redelijk lichte dumbell (omdat je misschien nooit zo'n beweging hebt gemaakt), maar al vrij snel raak je daar aan gewend en zit je effectief een beetje niets te doen met die gewichten.![]()
Ja daar heb je gelijk in!quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:20 schreef Asgard het volgende:
[..]
Het zal vast wel iets doen, maar het is de vraag of dat constructief is en opweegt tegen de tijd die je investeert in vergelijking met diezelfde tijd die je wel nuttig in een sportschool zou kunnen besteden.
Probleem is alleen dat jij met bodyweight traint en dat dan ook nog eens zwaar (ringen) en je dus naar verhouding best sterk bent. In het begin zal je misschien nog moeite hebben met een redelijk lichte dumbell (omdat je misschien nooit zo'n beweging hebt gemaakt), maar al vrij snel raak je daar aan gewend en zit je effectief een beetje niets te doen met die gewichten.
Bedankt.
Hoeveel kilo doe jij op je dumbbels dan? Ik ga gewoon wat goedkope kopen http://gorillasports.nl/sale/3061/dumbellset-20-kg-kunststofSOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
Ik ben nu aan het cutten en doe nu eigenlijk alleen maar weighted bodyweight oefeningen (pull ups, chin ups, dips). Af en toe pak ik nog wel een dumbell shoulder press oid maar dan zit ik meestal op 16-18 kg dumbells.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:27 schreef Basxt het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in!
Bedankt.
Hoeveel kilo doe jij op je dumbbels dan? Ik ga gewoon wat goedkope kopen http://gorillasports.nl/sale/3061/dumbellset-20-kg-kunststof
Dat setje uit je link is wel leuk maar ik denk dat je daar snel op uitgekeken bent. Stelt allemaal niet heel veel voor.
![]()
Klopt haha.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:31 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het cutten en doe nu eigenlijk alleen maar weighted bodyweight oefeningen (pull ups, chin ups, dips). Af en toe pak ik nog wel een dumbell shoulder press oid maar dan zit ik meestal op 16-18 kg dumbells.
Dat setje uit je link is wel leuk maar ik denk dat je daar snel op uitgekeken bent. Stelt allemaal niet heel veel voor.
Okee ik kom hier nog wel een paar keer terug. ziet er goed uit. een laatste vraagje, basic fit.. is het wat? In de buurt van Alkmaar.SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
Geen idee, je kan het beste gewoon ff langsgaan en kijken hoe t daar is, vaak verschillen de faciliteiten per locatie bij zulke ketens (zit zelf bij FitForFree en hier in de stad heb je 4 verschillende vestigingen met allemaal andere inrichtingen). Kijk of ze alle basics hebben (Squatrek, dumbells, bench press, barbells) etc.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:33 schreef Basxt het volgende:
[..]
Klopt haha.
Okee ik kom hier nog wel een paar keer terug. ziet er goed uit. een laatste vraagje, basic fit.. is het wat? In de buurt van Alkmaar.![]()
Stoer. Je moet jezelf alleen afvragen: is je doel bodybuilden of powerlifting?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
Eigelijk zou er een topic moeten komen voor mensen die tenminste 2 platen kunnen benchen en squatten en 3 platen deadliften
Voor bodybuilding doeleinden maakt het geen zak uit 'hoeveel' je kan liften. Maar dat weet je zelf ook wel.![]()
Dikke fail op 120kg deadlift vandaag.. Vroeg me af of er verschillen of bepaalde voordelen zijn bij sumo ten opzichte van conventional, vind het zelf altijd vrij lastig om goede form te houden bij de conventional deadlift.
Is ook iemand hier bekend met Greyskull LP?..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly![]()
Een trainings programma gericht op krachttoename? Zou je het hier kunnen posten?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:44 schreef Cataclyst het volgende:
Dikke fail op 120kg deadlift vandaag.. Vroeg me af of er verschillen of bepaalde voordelen zijn bij sumo ten opzichte van conventional, vind het zelf altijd vrij lastig om goede form te houden bij de conventional deadlift.
Is ook iemand hier bekend met Greyskull LP?
Ik vind het zelf btw makkelijker om goede form te behouden met conventional dl tov de sumo stance, maar ik heb de sumo stance ook maar een paar keer geprobeerd, ook hebben de barbells bij mijn gym een glad stuk in het midden waar de handen zouden zitten met sumo stance.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ik had die sled ook gezien, helaas imo echt te weinig plek voor. Bij mijn eigen gym kan ik overal heen waar ik wil met die sled. Trainen goeie mensen, serieus ook. Geen idioten. Jammer van de openingstijden in het weekend tho.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:43 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Heerlijke sportschool, genoeg mogelijkheden. Elastic bands, kettlebells, trapbar, tegenwoordig een Sled/Prowler, Zandzakken, genoeg gewicht, binnenkort waarschijnlijk kunstgras
Waar willen ze dat kunstgras leggen? Dat stukje naast de kast?
Deathlift or Die.![]()
Mwah ruimte is best te doen, ja 50 meter is wat lastig :pquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik had die sled ook gezien, helaas imo echt te weinig plek voor. Bij mijn eigen gym kan ik overal heen waar ik wil met die sled. Trainen goeie mensen, serieus ook. Geen idioten. Jammer van de openingstijden in het weekend tho.
Waar willen ze dat kunstgras leggen? Dat stukje naast de kast?
Volgens mij gaan er dan wat apparaten uit maar goed we zien wel, gaat prima zo. Weet zo snel niet een vergelijkbare gym in de buurt, het heeft ook zn charmeIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Ik train daar altijd wel top jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:46 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Mwah ruimte is best te doen, ja 50 meter is wat lastig :p
Volgens mij gaan er dan wat apparaten uit maar goed we zien wel, gaat prima zo. Weet zo snel niet een vergelijkbare gym in de buurt, het heeft ook zn charmeZou iets beter ingericht kunnen worden en wat apparaten inderdaad eruit.
Mijn gym is morgen dicht, wordt verbouwd. Ben benieuwd.
Deathlift or Die.![]()
is er goede begeleiding? ook voor wat meer gevorderde sporters?quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:46 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Mwah ruimte is best te doen, ja 50 meter is wat lastig :p
Volgens mij gaan er dan wat apparaten uit maar goed we zien wel, gaat prima zo. Weet zo snel niet een vergelijkbare gym in de buurt, het heeft ook zn charme![]()
Er komen olympische judoka's (Edith bosch bijvoorbeeld), k1 vechters (saki), honkballers (bernardina), voetballer (de vrij / vlaar) en nog wat sporters over de vloer, met die begeleiding zit het volgens mij wel ik. Ikzelf heb er nooit om gevraagd maar de eigenaar komt regelmatig met tips of nieuwe oefeningenquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:11 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
is er goede begeleiding? ook voor wat meer gevorderde sporters?Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:18 schreef star_gazer het volgende:
Allejezus. Net 5x145kg deadlift gedaan. Iedere rep kwam echt uit mijn tenen. Ik ben echt he-le-maal geslooptquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dankje. Het wordt wel tijd voor een videootje, want nu ik zo zwaar ga, ben ik wel benieuwd of ik mijn form goed kan houden. Op zich heb ik weinig tot geen last de dag erna, maar voor de zekerheid toch maar eens een check doen.kijk, onze star_meister is weer helemaal terug.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:12 schreef star_gazer het volgende:
Zo. Nu eerst maar eens een gruwelijk groot bord met spaghetti bolognaise (uiteraard met extra gehakt) naar binnen bunkeren.
En ja filmpje pls.![]()
![]()
blauwalg is gewoon goed voor tijdens de cutquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:30 schreef Stereotomy het volgende:
Sokje blauwalg voor de gains van je leven![]()
![]()
The horrorquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik train daar altijd wel top jaZou iets beter ingericht kunnen worden en wat apparaten inderdaad eruit.
Mijn gym is morgen dicht, wordt verbouwd. Ben benieuwd.![]()
Die van mij gaat 3 (!) dagen dicht in augustus voor verbouwingen, woensdag t/m vrijdag. Dus ik verwacht topdrukte op zaterdag, misschien zondagochtend maar gaan om 9 uur.quote:"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Still gaining. Ondanks kids.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:31 schreef Awesome_ het volgende:
http://www.scientias.nl/t(...)dert-door-kind/46434![]()
![]()
Vandaag en morgen is het toch veel te warm om naar de gym te gaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die van mij gaat 3 (!) dagen dicht in augustus voor verbouwingen, woensdag t/m vrijdag. Dus ik verwacht topdrukte op zaterdag, misschien zondagochtend maar gaan om 9 uur.Behulpzaam als een waterkraan.
Bij ons staat er helemaal niks aan maar mij hoor je niet klagen ik vind het heerlijk trainen in de warmte en ga dus ook graag.
Lekker rustig ook aangezien een groot het deel het "te warm" vind om te trainen, goede sfeer ook op deze manier, geen mannetjes maar alleen mensen die echt werken
[ Bericht 40% gewijzigd door kidkash19 op 01-08-2013 09:35:33 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Met dit weer gaat de trx mee naar het werk en doe ik aan boord een workout met aansluitend een stuk zwemmen. Trx zo in de davidpaal hangen dat k half buitenboord kan hangen
Behulpzaam als een waterkraan.
pic please.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:11 schreef fathank het volgende:
Met dit weer gaat de trx mee naar het werk en doe ik aan boord een workout met aansluitend een stuk zwemmen. Trx zo in de davidpaal hangen dat k half buitenboord kan hangen![]()
dat moetn we zien.![]()
Tijdens het varen. Zo dat je een boeggolf meepakt
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 01-08-2013 11:08:34 ]![]()
bezig geweest met een schema...is dit wat? Op en aanmerkingen zijn altijd welkom
Dag 1
Schuinbank drukken
Bankdrukken
Flyes 30graden
Cable Crossover
Scullcrush
Dippen
Cable triceps
Dag 2
Deadlift
Lat pulldown
T-bar row
Seated row
EZ-curl
Seated curl schuin
Preacher curl
Dag 3
Schouderdrukken staand
Zijwaarts heffen
Voorovergebogen zijwaarst heffen
Shrugs
deadlift dumbell gestrekte benen
leg curl
Dag 4
Squat
Frontsquat
Leg press
Leg extension
Kuitheffen![]()
Ik heb een vraag over proteïneshakes. Kunnen ze werken als een soort vleesvervanger? Ik wil binnenkort misschien vegetariër worden en ga sowieso proteïneshakes pakken voor het oplossen van een rugblessure en ik zou het handig vinden als ik dit hiermee zou kunnen combineren.
Alvast bedankt!![]()
![]()
Toen het zo godsgruwelijk heet was ben ik ook gewoon gegaan. Ik was de enige in de hele gymquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:03 schreef fathank het volgende:
Vandaag en morgen is het toch veel te warm om naar de gym te gaan.(er was dus op de medewerker na echt verder niemand)
Proteïneshakes zijn eiwit vervangers en geen vleesvervanger. Tenzij je doel extra eiwitten nuttigen is heb je er niks aan. En hoe zie je dat voor je; dat een shake een rugblessure verhelpt?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:07 schreef KapiteinKoala het volgende:
Ik heb een vraag over proteïneshakes. Kunnen ze werken als een soort vleesvervanger? Ik wil binnenkort misschien vegetariër worden en ga sowieso proteïneshakes pakken voor het oplossen van een rugblessure en ik zou het handig vinden als ik dit hiermee zou kunnen combineren.
Alvast bedankt!Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:07 schreef KapiteinKoala het volgende:en ga sowieso proteïneshakes pakken voor het oplossen van een rugblessure en ik zou het handig vinden als ik dit hiermee zou kunnen combineren.
Alvast bedankt!hahahaha
water geproest over mijn beeldscherm.
Deathlift or Die.![]()
In 2 weken tijd 1 keertje gesport, ben gevloerd door de buikgriep. Van 75kg naar 71kg gegaan damn ik mis de gym.![]()
Ik moet zo snel mogelijk spieren bijkomen in mij rug. Ik had eerst een scheefgegroeide rug die ik nu recht heb laten zetten, maar het probleem is dus dat mijn rugspieren zich daarop hebben aangepast wat dus betekent dat de rechterkant van mijn rug 2x zo gespierd is als de linkerkant van mijn rug. En als ik niet snel genoeg die spieren weer terugkrijg zal mijn rug weer scheefgroeien.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:09 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Proteïneshakes zijn eiwit vervangers en geen vleesvervanger. Tenzij je doel extra eiwitten nuttigen is heb je er niks aan. En hoe zie je dat voor je; dat een shake een rugblessure verhelpt?![]()
Is een kwestie van trainen en meer eiwitten eten. Maakt niet uit of dit in de vorm is van vlees, kwark, melk etc. of proteïnenshake. Je kan beter focus leggen op trainen en meer eiwitten in je normale voeding nuttigen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:13 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Ik moet zo snel mogelijk spieren bijkomen in mij rug. Ik had eerst een scheefgegroeide rug die ik nu recht heb laten zetten, maar het probleem is dus dat mijn rugspieren zich daarop hebben aangepast wat dus betekent dat de rechterkant van mijn rug 2x zo gespierd is als de linkerkant van mijn rug. En als ik niet snel genoeg die spieren weer terugkrijg zal mijn rug weer scheefgroeien.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Wel lekker droog of niet?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:12 schreef SunTzu het volgende:
In 2 weken tijd 1 keertje gesport, ben gevloerd door de buikgriep. Van 75kg naar 71kg gegaan damn ik mis de gym.![]()
Leuke Nederlandse benaming van de oefeningen verderquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:53 schreef MrNiles het volgende:
bezig geweest met een schema...is dit wat? Op en aanmerkingen zijn altijd welkom
Dag 1
Schuinbank drukken incline?
Bankdrukken
Flyes 30graden
Cable Crossover
Scullcrush
Dippen
Cable triceps
Dag 2
Deadlift
Lat pulldownik zou deze vervangen door chin/pull- ups
T-bar row
Seated row
EZ-curlik zou een of twee bicep oefeningen weghalen, die pak je met rug al mee, vooral
als je chin/pull- ups doet.
Seated curl schuin
Preacher curl
Dag 3
Schouderdrukken staand
Zijwaarts heffen
Voorovergebogen zijwaarst heffen
Shrugs
deadlift dumbell gestrekte benen Deze zou ik weghalen, deadlift al op rug dag.
leg curl hamstrings zou ik op benendag pakken, kuiten zou ik hier doen.
Dag 4
Squat
Frontsquat
Leg press
Leg extension
Kuitheffen Deze zou ik naar schouderdag verplaatsen., hoe lang train je eigenlijk al?
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ja dat wel, mede doordat ik geen gevoel heb van honger. Soort van intermittent fasting hier. Heb mij net ook aangemeld voor fitocracy. Zit ook thuis continu youtube filmpjes te kijken over trainen. Zag net een filmpje van Frank Yang, die mofo is wel ripped geworden zeg.quote:![]()
basis die ik had gevonden bevatte nogal wat nederlandse benamingen..vandaarquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:41 schreef esv7 het volgende:
[..]
Leuke Nederlandse benaming van de oefeningen verder, hoe lang train je eigenlijk al?
gebruik zelf normaal ook de engelse benaming
alleen incline..bij bench press, wat zegt de incline?![]()
Bedoel je bij schuin incline of decline?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:47 schreef MrNiles het volgende:
[..]
basis die ik had gevonden bevatte nogal wat nederlandse benamingen..vandaar
gebruik zelf normaal ook de engelse benaming
alleen incline..bij bench press, wat zegt de incline?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
ah..ik kon incline zo niet vertalen..maar met decline erbij snap ik m...sorry..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:51 schreef esv7 het volgende:
[..]
Bedoel je bij schuin incline of decline?
incline bench press doe ik![]()
Volgens mij wordt aangenomen dat met schuin bankdrukken incline wordt bedoeld. Maar dat is puur aanname, zonder onderbouwing.![]()
Haha maakt niks uitquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:55 schreef MrNiles het volgende:
[..]
ah..ik kon incline zo niet vertalen..maar met decline erbij snap ik m...sorry..
incline bench press doe ik.
Ik doe zelf ook een 4day split en die ziet er zo uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
dochtertje van 5,5 en een tweeling van 2 maanden (ook meiden)quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ow oke dus altijd wel een spotter? Ik heb daar 4/5 keer getraind met school, was wel een nice gym.
Er zijn niet echt papas hier he? Behalve die poidertje en carbonc
testosteron ligt in de kliko overigens...
ben deze week ook van 3,5 maand weer begonnen. eerst zenuw bekneld in mn onderrug, lijkt nu genezen te zijn door de vele rust. Toen werd de tweeling geboren en sliep ik 2 uur per nacht, om vervolgens naar mijn werk te gaan, en 's avonds als een zombie op de bank in te storten.
nu vanavond maar eens proberen in de hitte... ben over gegaan op full body 2x per week, dus dat zal heftig worden...![]()
Hoezo twee keer per week en niet drie keer per week? Heb je zo weinig tijd dat je niet drie keer per week een uurtje kan? Zou ideaal zijn voor SS of SL.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
dochtertje van anderhalfquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:16 schreef botje_bouwer het volgende:
[..]
dochtertje van 5,5 en een tweeling van 2 maanden (ook meiden)
testosteron ligt in de kliko overigens...
ben deze week ook van 3,5 maand weer begonnen. eerst zenuw bekneld in mn onderrug, lijkt nu genezen te zijn door de vele rust. Toen werd de tweeling geboren en sliep ik 2 uur per nacht, om vervolgens naar mijn werk te gaan, en 's avonds als een zombie op de bank in te storten.
nu vanavond maar eens proberen in de hitte... ben over gegaan op full body 2x per week, dus dat zal heftig worden...
maakt de reps heel veel uit? heb wel eens een schema voorbij zien komen dat voor massa toename beste tussen 8 en 12 is...(correct me if I'm wrong)
Ik doe compound oefening 12 10 8 6 max max max, elke rep meer gewicht, max1 is met 75% 1RM, max2 -20%kg, max3 ook -20%...is dit een goede opbouw? of teveel?
als laatste oefening van de spiergroep doe ik vaak een FST7
soort pompsetje, 7x10 reps met zeer laag gewicht..daarna goed rekken, doet iemand dit ook?
[ Bericht 20% gewijzigd door MrNiles op 01-08-2013 13:30:17 ]![]()
die 3e dag is optioneel... vrouw sport en werkt ook... en ik wil ook tijd voor ons samen en tijd met de kinderen hebben... en ss e.d. zijn leuk, maar ik verwacht met een week of 3 wel weer 130/140 te squatten, en deadlift zal ook wel weer richting 170 gaan met die tijd... en heel veel zwaarder hoeft allemaal niet van mij, als squat op 150 en dl op 200 zit kan ik wel leven met mezelf hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:18 schreef Beach het volgende:
Hoezo twee keer per week en niet drie keer per week? Heb je zo weinig tijd dat je niet drie keer per week een uurtje kan? Zou ideaal zijn voor SS of SL.
en daarnaast is mijn ervaring dat als ik 3x FB doe dat ik mijn gains opvreet... ik groei er niet meer extra hard van zeg maar... en ik ben nu 34 en heb een gezin, dus als iets niets oplevert maar wel veel tijd kost ben ik daar niet happig op...![]()
Ik doe juist vaak decline. Vind t wel een lekkere oefening.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:56 schreef H1N1 het volgende:
Volgens mij wordt aangenomen dat met schuin bankdrukken incline wordt bedoeld. Maar dat is puur aanname, zonder onderbouwing.![]()
Is geen zelfvarend materieel maar stationair. Dus geen eigen voortstuwing(en ook geen boeggolfquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
pic please.![]()
dat moetn we zien.![]()
Tijdens het varen. Zo dat je een boeggolf meepakt). Wordt op zn plek gehouden door 4 ankers en daarmee kan t schip beperkt manouvreren.
/offtopicBehulpzaam als een waterkraan.
In de threat onder mijn video zijn ze er nog niet helemaal uitquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee joh. Aangeboren hartafwijking.
Z'n juice en cokegebruik heeft er niks mee te maken gehad.![]()
Reageer daar gerust dat het Coke gebruik was, vinden ze leuk.![]()
Tijdens te standing calf raises kreeg ik ineens een pijnsteek in het midden van mijn voet. Het volgende setje deed het nog steeds pijn dus heb ik de kuiten maar verder gelaten vandaag, maar je moet toch gewoon met de bal van de voet op het apparaat staan en zo groot mogelijke rom maken naar boven en beneden?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Sumo is zwaar voor je aars, conventional pakt je hamstrings wat meer.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:44 schreef Cataclyst het volgende:
Is ook iemand hier bekend met Greyskull LP?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
HRT? Er vanuit gaande dat je niet nog meer kroost wilt, zou dat best moeten kunnen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:16 schreef botje_bouwer het volgende:
[..]
dochtertje van 5,5 en een tweeling van 2 maanden (ook meiden)
testosteron ligt in de kliko overigens..."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Doe jij ook schedelverbrijzelaars? En beenduwen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:41 schreef esv7 het volgende:
[..]
Leuke Nederlandse benaming van de oefeningen verder, hoe lang train je eigenlijk al?
-
PM even je fitocracy usernamequote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:45 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ja dat wel, mede doordat ik geen gevoel heb van honger. Soort van intermittent fasting hier. Heb mij net ook aangemeld voor fitocracy. Zit ook thuis continu youtube filmpjes te kijken over trainen. Zag net een filmpje van Frank Yang, die mofo is wel ripped geworden zeg.
-
en heurken en dooie tillen natuurlijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 02:08 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Doe jij ook schedelverbrijzelaars? En beenduwen?![]()
![]()
Ik doe alleen maar arm krullenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 07:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
en heurken en dooie tillen natuurlijk![]()
Voor hoeveel reps doen jullie je zwaarste dl? ik doe eigenlijk nooit 1 max maar rep minimaal 3x. meestal 8 5 3 oid.![]()
paar opwarm setjes, paar werksetjes, en dan altijdquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:32 schreef Mithras82 het volgende:
Voor hoeveel reps doen jullie je zwaarste dl? ik doe eigenlijk nooit 1 max maar rep minimaal 3x. meestal 8 5 3 oid.
1 max rep, en dan weer een werksetje
en dan ben ik deaud, en bijna sacho tijdens het opruimen v.d. schijven lol![]()
![]()
dat zeker tijdens het opruimen van de schijven. en soms zijn dat er 10quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
paar opwarm setjes, paar werksetjes, en dan altijd
1 max rep, en dan weer een werksetje
en dan ben ik deaud, en bijna sacho tijdens het opruimen v.d. schijven lol![]()
krijg je pas echt verzuring in je onderrug.
![]()
lol. idd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:39 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
dat zeker tijdens het opruimen van de schijven. en soms zijn dat er 10krijg je pas echt verzuring in je onderrug.
tip van Matt Togus -->
Klemmen er af halen, en aan 1 kant alle schijven van de bar halen, en dan de bar op tillen aan 1 kant tot i rechtop staat.
Dan til je zo de bar uit je stapel met schijven, en hoef je niet elk keer met 1 hand, gebukt en al, die laatste schijven er af te halen.![]()
Gewoon de schijven aan de bar bell laten hangen ga die shit toch niet opruimen daar is pwrsoneel voor tochBehulpzaam als een waterkraan.
haha, nee, dan zoek ik het liever in gezond voedsel, goed slapen en lichaamsbeweging...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 02:07 schreef star_gazer het volgende:
[..]
HRT? Er vanuit gaande dat je niet nog meer kroost wilt, zou dat best moeten kunnen.![]()
Er loopt hier een user rond die regelmatig foto's plaatst en een afgetraind lichaam heeft. Ergens in een van de vorige topics las ik dat hij 2L chocomel dagelijks naar binnen werkt en verder geen 'vast' eetschema heeft. Ik wil zijn niet-vaste vaste eetschema weten.![]()
![]()
Panzermaus, en 2L chocomel is code voor 2 spuiten test in de bil per dag.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:37 schreef .PRISM het volgende:
Er loopt hier een user rond die regelmatig foto's plaatst en een afgetraind lichaam heeft. Ergens in een van de vorige topics las ik dat hij 2L chocomel dagelijks naar binnen werkt en verder geen 'vast' eetschema heeft. Ik wil zijn niet-vaste vaste eetschema weten.![]()
Lol, hij snuift zijn creatine.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:45 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ja dat wel, mede doordat ik geen gevoel heb van honger. Soort van intermittent fasting hier. Heb mij net ook aangemeld voor fitocracy. Zit ook thuis continu youtube filmpjes te kijken over trainen. Zag net een filmpje van Frank Yang, die mofo is wel ripped geworden zeg.
![]()
Vaste schema's zijn saai. IIFYM is genoeg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:37 schreef .PRISM het volgende:
Lees je in over voeding. Wat voor een ander werkt, werkt voor jou misschien totaal niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:37 schreef .PRISM het volgende:
Er loopt hier een user rond die regelmatig foto's plaatst en een afgetraind lichaam heeft. Ergens in een van de vorige topics las ik dat hij 2L chocomel dagelijks naar binnen werkt en verder geen 'vast' eetschema heeft. Ik wil zijn niet-vaste vaste eetschema weten.
Als ik het dieet van RaymondK volg ben ik binnen 3 weken moddervet. Voor hem werkt het wel, maar voor mij gaat dat zeker niet werken. Zou voor mij dreamerbulkx100 zijn.Behulpzaam als een waterkraan.
F4F paupergedrag.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:02 schreef fathank het volgende:
Gewoon de schijven aan de bar bell laten hangen ga die shit toch niet opruimen daar is pwrsoneel voor toch![]()
ho ho, ik zit niet op 2 kapasolns elke dag he lol. Was een uitzonderingquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Lees je in over voeding. Wat voor een ander werkt, werkt voor jou misschien totaal niet.
Als ik het dieet van RaymondK volg ben ik binnen 3 weken moddervet. Voor hem werkt het wel, maar voor mij gaat dat zeker niet werken. Zou voor mij dreamerbulkx100 zijn.
maar wel 4500kcals elke dag lol![]()
wel gezonde kals dat wel![]()
Behoorlijk. Ik ben zelfs zo netjes dat ik zelfs de teringzooi van diegene die voor me bezig is geweest opruim.quote:
Zitten een paar van die wintrol-turken hier in de gym die alles van zich alles af pleuren. Wel eens een opmerking over gemaakt, maar dan krijg je gelijk een snauw dat je je niet met hun zaken moet bemoeien.
njah dan niet, tegenwoordig gaat het allemaal langs me heen, trek me er niks meer van aan. Wil eigenlijk nog een keer bij een van die gasten een 20 kg schijfje op z'n tenen laten donderen. Maar dan moet ik denk ik vol aan de bak om m'n tandjes te houden.
Voor de rest is wel iedereen chill, maar die 3 gasten kan k echt niet uitstaan.Das toch wel zo'n 1500 kcal boven wat ik nu eet ongquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ho ho, ik zit niet op 2 kapasolns elke dag he lol. Was een uitzondering
wel gezonde kals dat wel. Maar ik bulk ook niet. Ben behoorlijk tevreden atm. Aardig lean en summerproof.
Behulpzaam als een waterkraan.
waar train je?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Behoorlijk. Ik ben zelfs zo netjes dat ik zelfs de teringzooi van diegene die voor me bezig is geweest opruim.
Zitten een paar van die wintrol-turken hier in de gym die alles van zich alles af pleuren. Wel eens een opmerking over gemaakt, maar dan krijg je gelijk een snauw dat je je niet met hun zaken moet bemoeien.
njah dan niet, tegenwoordig gaat het allemaal langs me heen, trek me er niks meer van aan. Wil eigenlijk nog een keer bij een van die gasten een 20 kg schijfje op z'n tenen laten donderen. Maar dan moet ik denk ik vol aan de bak om m'n tandjes te houden.
Voor de rest is wel iedereen chill, maar die 3 gasten kan k echt niet uitstaan.
[..]
Das toch wel zo'n 1500 kcal boven wat ik nu eet ong. Maar ik bulk ook niet. Ben behoorlijk tevreden atm. Aardig lean en summerproof.
![]()
2500 meer dan mij.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ho ho, ik zit niet op 2 kapasolns elke dag he lol. Was een uitzondering
wel gezonde kals dat wel
Tijd om binnenkort met de cut te stoppen, heb er wel genoeg van...![]()
Een beetje normale leiding/management spreekt die gasten er op aan en kickt ze er bij gebrek aan bijstellen van het gedrag stuur gewoon uit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Behoorlijk. Ik ben zelfs zo netjes dat ik zelfs de teringzooi van diegene die voor me bezig is geweest opruim.
[..]![]()
Buitengewone beweringen vereisen onomstotelijk bewijs dat is toch logisch, en ja 100kg reppen binnen een jaar is buitengewoon. Plaats gewoon een video van jou aan het eind van je kuur waarin je 140 kg rept op de BP en ik weet zeker dat veel mensen anders tegen je aan zullen kijken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Bullys.quote:
Voor de rest is iedereen chill alleen die 3 gasten niet.Behulpzaam als een waterkraan.
Geweldige sport. Als ik wat meer volume had, was ik dat ook gaan doen. Met mijn 1.75m 75kg niet echt ideaal. Misschien als RB of WR. Zag dat ze nu ook flag football gaan doen, dus dat is misschien meer iets voor mijquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:32 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Klopt ook, Tight End / Fullback / DL
Ik trainde paar jaar geleden trouwens ook in Noord bij Hans."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Onze beste spelers heeft ongeveer die stats, is dan wel bloedje snel en bewegelijk en speelt RB. Onze Captain aan de defense kant is ook ongeveer zo groot en speelt safety, heeft niks met volume en grootte te maken in Nederland, iedereen kan het spelenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:38 schreef ssebass het volgende:
[..]
Geweldige sport. Als ik wat meer volume had, was ik dat ook gaan doen. Met mijn 1.75m 75kg niet echt ideaal. Misschien als RB of WR. Zag dat ze nu ook flag football gaan doen, dus dat is misschien meer iets voor mij
Ik trainde paar jaar geleden trouwens ook in Noord bij Hans.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Hmm ik ga het heroverwegen. Ben nog wel redelijk snel al is het niet meer zoals tien jaar geleden toen ik twintig was. Darren Sproles is 1.68m en dat voor de NFL. Volgens mij ook de enige speler daar onder de 90 kg. Was toevallig vandaag aan het kijken of ik dat zou gaan doen. Misschien toch even op de open dagen langs.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:45 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Onze beste spelers heeft ongeveer die stats, is dan wel bloedje snel en bewegelijk en speelt RB. Onze Captain aan de defense kant is ook ongeveer zo groot en speelt safety, heeft niks met volume en grootte te maken in Nederland, iedereen kan het spelen"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:49 schreef ssebass het volgende:
[..]
Hmm ik ga het heroverwegen. Ben nog wel redelijk snel al is het niet meer zoals tien jaar geleden toen ik twintig was. Darren Sproles is 1.68m en dat voor de NFL. Volgens mij ook de enige speler daar onder de 90 kg. Was toevallig vandaag aan het kijken of ik dat zou gaan doen. Misschien toch even op de open dagen langs.
http://www.010trojans.nl/(...)0trojans-familiedag/Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Die bedoelde ik inderdaadquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:52 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
http://www.010trojans.nl/(...)0trojans-familiedag/
"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Wat is je vp ongeveer, ik weeg nu 70 en ben een cm langer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:38 schreef ssebass het volgende:
[..]
Geweldige sport. Als ik wat meer volume had, was ik dat ook gaan doen. Met mijn 1.75m 75kg niet echt ideaal. Misschien als RB of WR. Zag dat ze nu ook flag football gaan doen, dus dat is misschien meer iets voor mij
Ik trainde paar jaar geleden trouwens ook in Noord bij Hans.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Redelijk hoog. Zo'n 18% ongeveer. Heb ergens in de reeks wel een foto geplaatst. Kan hem alleen niet meer vinden. Zit nu op mijn werk dus heb hem ook niet hier.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:56 schreef esv7 het volgende:
[..]
Wat is je vp ongeveer, ik weeg nu 70 en ben een cm langer."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Oke, ik denk dat het volume geen probleem zal zijn. Heb er verder niet zo veel verstand van maar heb een paar vrienden die er ook op zitten en die zullen ook zo iets zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:01 schreef ssebass het volgende:
[..]
Redelijk hoog. Zo'n 18% ongeveer. Heb ergens in de reeks wel een foto geplaatst. Kan hem alleen niet meer vinden. Zit nu op mijn werk dus heb hem ook niet hier.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Waardeloos gedrag en zeer herkenbaar. Een aantal van die gasten kunnen wel een opvoedcursusje gym-etiquette gebruiken. Aan de andere kant, als ik gewichten van een ander opruim ben ik nog steeds aan het tillen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:20 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
Das toch wel zo'n 1500 kcal boven wat ik nu eet ong. Maar ik bulk ook niet. Ben behoorlijk tevreden atm. Aardig lean en summerproof.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Precies, zwaar liften om daarna te lam te zijn om die gewichten even op te ruimenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:55 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Waardeloos gedrag en zeer herkenbaar. Een aantal van die gasten kunnen wel een opvoedcursusje gym-etiquette gebruiken. Aan de andere kant, als ik gewichten van een ander opruim ben ik nog steeds aan het tillen.Ik zie het opruimen ook gewoon als onderdeel van het liften
Hier ruimt ook niemand z'n zooi op, en er wordt ook nooit echt tegen op getreden. Dus dan doet iedereen het al snel ("ja maar toen ik hier kwam was de bar al gevuld")![]()
Zijn hier mensen bekend in Rotterdam? Ga er binnenkort naartoe verhuizen en ben dus op zoek naar een nieuwe gym. Graag een waar je fatsoenlijk kunt squatten, deadliften, benchpressen, etc. Liefst ook nog in de buurt van het nieuwe westen.
Iemand die me kan helpen? Thanks![]()
Snakey & co: kom er maar in.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:14 schreef From_93_Til_Infinity het volgende:
Zijn hier mensen bekend in Rotterdam? Ga er binnenkort naartoe verhuizen en ben dus op zoek naar een nieuwe gym. Graag een waar je fatsoenlijk kunt squatten, deadliften, benchpressen, etc. Liefst ook nog in de buurt van het nieuwe westen.
In Rdam heb je genoeg sportgelegenheden. O.a. Thefitnessclub, Basic-fit, en Fitforfree Allemaal op zuid volgens mij! Google het anders effe, genoeg te vinden!! Succesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:14 schreef From_93_Til_Infinity het volgende:
Iemand die me kan helpen? Thanks
JV![]()
Je moet als eigenaar de zaak goed strak houden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:55 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Waardeloos gedrag en zeer herkenbaar. Een aantal van die gasten kunnen wel een opvoedcursusje gym-etiquette gebruiken. Aan de andere kant, als ik gewichten van een ander opruim ben ik nog steeds aan het tillen.![]()
Het gaat dus niet om die BasicFit/F4F pauperzooi.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:32 schreef J03llV het volgende:
[..]
In Rdam heb je genoeg sportgelegenheden. O.a. Thefitnessclub, Basic-fit, en Fitforfree Allemaal op zuid volgens mij! Google het anders effe, genoeg te vinden!! Succes
JV![]()
BasicFit is gewoon goed hoor (mijn vestiging dan).quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het gaat dus niet om die BasicFit/F4F pauperzooi.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Fitnesscentrum Noordquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:14 schreef From_93_Til_Infinity het volgende:
Iemand die me kan helpen? ThanksIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
waar ga je wonen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:14 schreef From_93_Til_Infinity het volgende:
ah dat is bij station presikhaaf toch? Nooit getraind. Maar kickbox of mma school ook toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Bullys.
Voor de rest is iedereen chill alleen die 3 gasten niet.![]()
Net met de dumbbels een stuk of 20 reps gedaan, en op het moment dat je eigenlijk wilt stoppen, ben ik doorgegaan met nog een stuk of 5 - 7 reps. Kleine pause (10 sec) en met iets lichtere sets ook reps gedaan, maar je begint gewoon te voelen dat je spieren het op een bepaalt punt niet meer trekken. Zo erg dat ik 5 kg niet eens meer omhoog kreeg.
Is het goed om beter spieren te bouwen door simpelweg te stoppen wanneer je geen trek meer hebt, of door de "pijn grens" heen gaan?
Ik merk nu wel dat mijn spier echt loopt te trekken aan mijn arm.. Soort van kramp.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
Doe ik ook altijd, de dag erop wegen mijn bicepsen meestal ook 2kg spier zwaarder.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
trollquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:33 schreef Drinky het volgende:
Doe ik ook altijd, de dag erop wegen mijn bicepsen meestal ook 2kg spier zwaarder.![]()
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:33 schreef Drinky het volgende:
Doe ik ook altijd, de dag erop wegen mijn bicepsen meestal ook 2kg spier zwaarder.
Na je vorige posts gelezen te hebben, neem ik aan dat je zelf een sportschool hebt? Maar voor de activiteiten die gevraagd werden, is BasicFit/F4F, ofwel de door jou genoemde pauperzooi goed genoeg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het gaat dus niet om die BasicFit/F4F pauperzooi.![]()
Ik zie hier nogal eens wat dingen langskomen die weinig tot niks met bodybuilden te maken hebben. Vraag me alleen af of dat nou wel zo duidelijk is voor de mensen die willen gaan trainen.
-Bijv. Starting Strength heeft niks met BBen te maken.
-Al die splitschema's van 1x UB en 1x LB per week hebben niks met BBen te maken.
-Stats over je top met banken/DL/squat hebben niks met BBen te maken, en zeggen ook helemaal niks over hoe je er uit ziet. Ik zou ook niet weten waarom je die stats zou willen weten als BBer. Volgens mij moet je ook verdomd goed zoeken wil je zulke data vinden over Coleman, Yates, Kai, Cutler, Heath etc. Daar draait het simpelweg niet om.
-Clean/jerks en zo hebben niks met BBen te maken.
Wel lijkt er al enige tijd een stroming te bestaan, waarbinnen allerlei vormen van workouts worden bedacht en uitgevoerd, maar altijd met als basis krachttraining. Ik ken veel mensen die als powerlifter trainden, verder niet aan wedstrijden deden of iets, maar wel voor zichzelf probeerden hun PRs op BP/SQ en vaak ook DL steeds hoger te krijgen. Om dat te bereiken deden ze natuurlijk ook wel eens oefeningen die op BB oefeningen lijken maar het is uiteindelijk een andere manier van trainen, kracht is het einddoel en niet hoe je eruit ziet.
Is volgens mij ook 1 van de eerste dingen die je moet afleren: je ziet veel ventjes met zijn tweeën of drieën gaan trainen ofzo, en zijn toch bezig met of de ander slapper of sterker is dan hijzelf (Hoe vaak doe jij dit? Hoe zwaar kan jij dit?) Meteen mee stoppen want het zegt niks. Als je dat belangrijk vindt, moet je niet gaan BBen. Wat niet wil zeggen dat je normaal gesproken ook van BBen natuurlijk wel gewoon sterker zult worden.
Wat dat betreft zou het volgens mij niet raar zijn als er een apart krachttrainingstopic zou komen, om dat onderscheid duidelijker te krijgen.![]()
cool story broquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:07 schreef Modus het volgende:
Ik zie hier nogal eens wat dingen langskomen die weinig tot niks met bodybuilden te maken hebben. Vraag me alleen af of dat nou wel zo duidelijk is voor de mensen die willen gaan trainen.
-Al die splitschema's van 1x UB en 1x LB per week hebben niks met BBen te maken.
-Stats over je top met banken/DL/squat hebben niks met BBen te maken, en zeggen ook helemaal niks over hoe je er uit ziet. Ik zou ook niet weten waarom je die stats zou willen weten als BBer. Volgens mij moet je ook verdomd goed zoeken wil je zulke data vinden over Coleman, Yates, Kai, Cutler, Heath etc. Daar draait het simpelweg niet om.
Wel lijkt er al enige tijd een stroming te bestaan, waarbinnen allerlei vormen van workouts worden bedacht en uitgevoerd, maar altijd met als basis krachttraining. Ik ken veel mensen die als powerlifter trainden, verder niet aan wedstrijden deden of iets, maar wel voor zichzelf probeerden hun PRs op BP/SQ en vaak ook DL steeds hoger te krijgen. Om dat te bereiken deden ze natuurlijk ook wel eens oefeningen die op BB oefeningen lijken maar het is uiteindelijk een andere manier van trainen, kracht is het einddoel en niet hoe je eruit ziet.
Is volgens mij ook 1 van de eerste dingen die je moet afleren: je ziet veel ventjes met zijn tweeën of drieën gaan trainen ofzo, en zijn toch bezig met of de ander slapper of sterker is dan hijzelf (Hoe vaak doe jij dit? Hoe zwaar kan jij dit?) Meteen mee stoppen want het zegt niks. Als je dat belangrijk vindt, moet je niet gaan BBen. Wat niet wil zeggen dat je normaal gesproken ook van BBen natuurlijk wel gewoon sterker zult worden.
Wat dat betreft zou het volgens mij niet raar zijn als er een apart krachttrainingstopic zou komen, om dat onderscheid duidelijker te krijgen.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Bodybuilding, het bouwen van je lichaam. Dit kan volgens jou niet via op kracht gerichte training? Kracht heeft idd niks met massa te maken, je ziet dagelijk mannetjes van 50kg, 180kg deadliften.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:07 schreef Modus het volgende:
Wat dat betreft zou het volgens mij niet raar zijn als er een apart krachttrainingstopic zou komen, om dat onderscheid duidelijker te krijgen.![]()
Lang lulverhaal, maar je zegt er zelf niet bij wat er dan wél fundamenteel anders moet voor bodybuilding, en je definieert ook niet wat dan wél bodybuilding is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:07 schreef Modus het volgende:
Wat dat betreft zou het volgens mij niet raar zijn als er een apart krachttrainingstopic zou komen, om dat onderscheid duidelijker te krijgen.Confidence through competence![]()
Volgens mij weet iedereen die hier komt wel wat bb is maar niet meteen hoe ze dan zouden moeten trainen. Daar is ook niet 1 manier de beste voor natuurlijk, maar er zijn zat dingen te benoemen die iig minder tot niet geschikt zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lang lulverhaal, maar je zegt er zelf niet bij wat er dan wél fundamenteel anders moet voor bodybuilding, en je definieert ook niet wat dan wél bodybuilding is.Nou ik zie vaak genoeg dat mensen verschillend reageren op krachttraining, de ene zet er wel wat van aan en de ander totaal niet, terwijl ze qua kracht wellicht veel gelijkmatiger opgaan. Maar dat is dan bijzaak, want daar trainen ze niet voor, en dat zijn volgens mij ook duidelijk andere soorten training dan voor BB.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:19 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Bodybuilding, het bouwen van je lichaam. Dit kan volgens jou niet via op kracht gerichte training? Kracht heeft idd niks met massa te maken, je ziet dagelijk mannetjes van 50kg, 180kg deadliften.![]()
Inhoudsloze post.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgens mij weet iedereen die hier komt wel wat bb is maar niet meteen hoe ze dan zouden moeten trainen. Daar is ook niet 1 manier de beste voor natuurlijk, maar er zijn zat dingen te benoemen die iig minder tot niet geschikt zijn.
1) WAT is je doel bij bodybuilding?
2) WAT zijn volgens jou de elementen die leiden tot het succesvol behalen van dat doel?Confidence through competence![]()
Een bovengemiddel gespierde fysiek, daar lijkt me weinig discussie over mogelijk, wel?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Inhoudsloze post.
1) WAT is je doel bij bodybuilding?Ja daar is dit topic dan dus voor.quote:2) WAT zijn volgens jou de elementen die leiden tot het succesvol behalen van dat doel?
Jeeez, het was goed bedoeld hoor. Ik train ws langer dan de meeste hier.![]()
Wat dacht trainen om een streefhoeveelheid spiermassa gecombineerd met een streefhoeveelheid lichaamsvetpercentage te behalen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Een bovengemiddel gespierde fysiek, daar lijkt me weinig discussie over mogelijk, wel?Zoveel posts verder, en je beargumenteert niet hoe je dan volgens jou wél moet trainen om je doelen te behalen. Weet je het eigenlijk wel?quote:Ja daar is dit topic dan dus voor.
Jeeez, het was goed bedoeld hoor. Ik train ws langer dan de meeste hier.Confidence through competence![]()
Dat is toch hetzelfde als wat ik zeg?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat dacht trainen om een streefhoeveelheid spiermassa gecombineerd met een streefhoeveelheid lichaamsvetpercentage te behalen?Ja. Maar daar was mijn grote post in eerste instantie niet voor bedoeld. En kap eens met dat toontje, alleen omdat ik hier vrijwel nooit post, kan ik er zeker niks van weten?quote:[..]
Zoveel posts verder, en je beargumenteert niet hoe je dan volgens jou wél moet trainen om je doelen te behalen. Weet je het eigenlijk wel?
Ik claim ook niet dat er alleen maar verkeerde dingen gepost worden. Er zitten hier best een paar mensen die er veel van lijken te weten, zoals bv. een Snakey denk ik.![]()
Je komt over alsof je er geen zak van weet, omdat je niets laat zien van dat je weet waar je over praat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:41 schreef Modus het volgende:
En kap eens met dat toontje, alleen omdat ik hier vrijwel nooit post, kan ik er zeker niks van weten?
Het enige wat je met de posts zegt, is dat mensen in dit topic geen flauw idee hebben hoe ze moeten trainen en dat je het zelf wel goed weet, maar dat laatste ga je inhoudelijk geheel uit de weg.
Laat je kennis maar zien als je kritiek uit, want aan inhoudloos geblaat heeft dit topic niks.
Zegt ook niks over hoe je eruit ziet, dus mag je ook niet posten volgens jou.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Een bovengemiddel gespierde fysiek, daar lijkt me weinig discussie over mogelijk, wel?
[..]
Ja daar is dit topic dan dus voor.
Jeeez, het was goed bedoeld hoor. Ik train ws langer dan de meeste hier.Is bodybuilding dan puur massa pakken? Dat is gewoon wat het podium is verworden. Je kan net zo goed myofibrillair trainen als dat volgens jouzelf het beste optische resultaat geeft. En dan hoort daar dus ook SS en power cleans bij, als je dat zou willen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:07 schreef Modus het volgende:
Wat dat betreft zou het volgens mij niet raar zijn als er een apart krachttrainingstopic zou komen, om dat onderscheid duidelijker te krijgen.
Overigens is SS meer praktisch voor BB omdat je dan eerst een goed fundament hebt qua kracht. Groeide trouwens ook als een malle op SS."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
is ondertussen al niet meer te zien dus nogmaals:
Is het goed om beter spieren te bouwen door simpelweg te stoppen wanneer je geen trek meer hebt, of door de "pijn grens" heen gaan?
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
Wat bedoel je met door de pijngrens heen gaan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:46 schreef Basxt het volgende:
Is het goed om beter spieren te bouwen door simpelweg te stoppen wanneer je geen trek meer hebt, of door de "pijn grens" heen gaan?F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je komt over alsof je er geen zak van weet, omdat je niets laat zien van dat je weet waar je over praat.
Het enige wat je met de posts zegt, is dat mensen in dit topic geen flauw idee hebben hoe ze moeten trainen en dat je het zelf wel goed weet, maar dat laatste ga je inhoudelijk geheel uit de weg.
Laat je kennis maar zien als je kritiek hebt, want aan inhoudloos geblaat heeft dit topic niks..
Maar vooruit, waar ik veel positiefs in zie zijn de begeleidingsfilmpjes die Yates tegenwoordig maakt. Basics training, spieren per oefening helemaal uitputten en wat volgens mij heel belangrijk is, de mensen enorm uitdagen hun vermeende grenzen te doorbreken. "Oh ik moest vandaag 3x8, dit was de laatste rep van die laatste 8 dus ben ik nu klaar". Terwijl je er vaak nog 2 kan. Of 3. Of 4. En waar je lang niet altijd een spotter of een motivator bij nodig hebt ook.
![]()
Tot failure trainen dus?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:50 schreef Modus het volgende:
[..].
Maar vooruit, waar ik veel positiefs in zie zijn de begeleidingsfilmpjes die Yates tegenwoordig maakt. Basics training, spieren per oefening helemaal uitputten en wat volgens mij heel belangrijk is, de mensen enorm uitdagen hun vermeende grenzen te doorbreken. "Oh ik moest vandaag 3x8, dit was de laatste rep van die laatste 8 dus ben ik nu klaar". Terwijl je er vaak nog 2 kan. Of 3. Of 4. En waar je lang niet altijd een spotter of een motivator bij nodig hebt ook.
Weinig zeggen in veel woorden...![]()
Dat zeg ik ook nergens.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:53 schreef Agentperry het volgende:
Elke training, elke oefening tot failure gaan is trouwens helemaal niet optimaal.![]()
Toch vind ik dat modus wel een punt heeft. Eendeel is puur krkrachttraining. Ik post hier bij gebrek aan beter. Ik wil gewoon sterk zijn. Hoe groot mijn armen en borst spieren zijn intresseert mij weinig.![]()
Ja niet persé pijn, maar gewoon het moment dat je eigenlijk geen power meer hebt om verder te gaan en tóch doorgaan.. als je snapt wat ik bedoel:)quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat bedoel je met door de pijngrens heen gaan?SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
Ik was wat kort door de bocht. Veel BasicFit/F4F zijn qua faciliteiten niet ideaal. En vaak is het volk dat er komt / de sfeer verre van ideaal.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
BasicFit is gewoon goed hoor (mijn vestiging dan).![]()
Wat is, in de basis, het verschil tussen krachttraining en massatraining (naast het verschil in aantal reps en tijd tussen sets)?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:57 schreef Mithras82 het volgende:
Toch vind ik dat modus wel een punt heeft. Eendeel is puur krkrachttraining. Ik post hier bij gebrek aan beter. Ik wil gewoon sterk zijn. Hoe groot mijn armen en borst spieren zijn intresseert mij weinig.F.K.A. SuperwormJim![]()
Dat is dus tot failure gaan, dat je de laatste rep niet meer haalt. Althans niet zonder hulp.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:01 schreef Basxt het volgende:
[..]
Ja niet persé pijn, maar gewoon het moment dat je eigenlijk geen power meer hebt om verder te gaan en tóch doorgaan.. als je snapt wat ik bedoel:)
Af en toe is dit wel goed, maar zeker niet altijd. Meestal is het beter om nog 1 rep 'in de tank te laten'.F.K.A. SuperwormJim![]()
Bij een sportschool al een jaar of 20. Eerst in het Gooi en nu regio Rotterdam.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:05 schreef CarbonC het volgende:
@Modus: hoe lang train je? En waar train je?![]()
De soort hypertrofie die het meest wordt gestimuleerd. Myofibrillair vs sarcoplastisch.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat is, in de basis, het verschil tussen krachttraining en massatraining (naast het verschil in aantal reps en tijd tussen sets)?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Agglomeratie Rotterdam is wel erg oververtegenwoordigd zo langzamerhandquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Bij een sportschool al een jaar of 20. Eerst in het Gooi en nu regio Rotterdam.![]()
![]()
kracht is voor een groot deel je cns. Grootste verschil tussen bb en krachttraining is denk ik. Dat ik tevreden ben met een vp van 14%. Lager in vp gaan koat gewoon kracht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat is, in de basis, het verschil tussen krachttraining en massatraining (naast het verschil in aantal reps en tijd tussen sets)?![]()
Meer mensen die BroScienceLife volgen op youtube? Ik lig in een deuk om die gozer.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ok! Bedankt!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is dus tot failure gaan, dat je de laatste rep niet meer haalt. Althans niet zonder hulp.
Af en toe is dit wel goed, maar zeker niet altijd. Meestal is het beter om nog 1 rep 'in de tank te laten'.
Ik weet er echt nog amper van af en ben nieuw hier, Op het gebied van Fitness dan;)
Wat doe jij dan? Tot failure of gewoon stoppen op je afgesproken hoeveelheid?SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
Ik weet wanneer ik mn laatste rep heb gemaakt en dat ik er niet nog een hele rep uit kan persen zonder hulp. De kunst is om het juiste gewicht te kiezen waarmee je op die manier uitkomt bij het door jou gewenste aantal herhalingen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:34 schreef Basxt het volgende:
[..]
Ok! Bedankt!
Ik weet er echt nog amper van af en ben nieuw hier, Op het gebied van Fitness dan;)
Wat doe jij dan? Tot failure of gewoon stoppen op je afgesproken hoeveelheid?F.K.A. SuperwormJim![]()
Yupquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Meer mensen die BroScienceLife volgen op youtube? Ik lig in een deuk om die gozer., kijk nu in de vakantie naar broscience, kali muscle, Matt Ogus en zoms wat van TMW.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
http://liamrosen.com/fitness.htmlquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:34 schreef Basxt het volgende:
[..]
Ok! Bedankt!
Wat doe jij dan? Tot failure of gewoon stoppen op je afgesproken hoeveelheid?
Neem aub deze pagina goed door.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Dankje!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:50 schreef LasTeR het volgende:
[..]
http://liamrosen.com/fitness.html
Neem aub deze pagina goed door.
zojuist 1500kcal of goodness gegeten. Was de hele dag weg en heb wel gezorgd dat ik bijna al me eiwitten binnen had voordat ik de deur uitging. Net bak ijs op,kip met rijst en nog wat popcorn. En dat om 23.00 waarschijnlijk gaat me lichaam in fat storing mode want je mag geen carbs voor het slapen![]()
![]()
Ik ben voor het eerst enthousiast voor Mr. Olympia. Ik ben vooral nieuwsgierig hoe nieuwkomer Big Ramy het zal gaan doen. Hij zou zomaar de eerste plek kunnen pakken.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
onz is een paar deuren verderopquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:36 schreef Intentiion het volgende:
zojuist 1500kcal of goodness gegeten. Was de hele dag weg en heb wel gezorgd dat ik bijna al me eiwitten binnen had voordat ik de deur uitging. Net bak ijs op,kip met rijst en nog wat popcorn. En dat om 23.00 waarschijnlijk gaat me lichaam in fat storing mode want je mag geen carbs voor het slapen
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Zo wat een waist/shoulder ratioquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:42 schreef McNulty het volgende:
Ik ben voor het eerst enthousiast voor Mr. Olympia. Ik ben vooral nieuwsgierig hoe nieuwkomer Big Ramy het zal gaan doen. Hij zou zomaar de eerste plek kunnen pakken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Dat gaat echt nergens meer over.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:44 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Zo wat een waist/shoulder ratioHoe kan die ooit fatsoenlijk lopen.
![]()
zijwaarts door deuren en lekker wijde stappen nemenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:50 schreef Atemno het volgende:
[..]
Dat gaat echt nergens meer over.Hoe kan die ooit fatsoenlijk lopen.
![]()
![]()
Tijdelijke ATP en glycogeendepletie zijn markers voor hypertrofie. Bedankt voor het heruitvinden van het wiel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:50 schreef Modus het volgende:
[..].
En (lineaire) progressie tot aan plateaus is de basis van SS, dus heb je zelf wel een idee wat je eigenlijk wil zeggen?
[ Bericht 4% gewijzigd door Stereotomy op 03-08-2013 00:09:43 ]Confidence through competence![]()
Nog een toevoeging. De trainingen van Dorian Yates zijn totaal ongeschikt voor personen die geen anabolen gebruiken. Als je wilt herstellen van zo een training ben je minimaal 7 dagen kwijt. Niet te vergeten hoe snel je zenuwstelsel uitgeput zal zijn. Dat wordt een deload elke 4 wekenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tijdelijke ATP en glycogeendepletie zijn markers voor hypertrofie. Bedankt voor het heruitvinden van het wiel.![]()
![]()
Domme vraag: waarom zou je anabolen moeten gebruiken voor deze training?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:06 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Nog een toevoeging. De trainingen van Dorian Yates zijn totaal ongeschikt voor personen die geen anabolen gebruiken. Als je wilt herstellen van zo een training ben je minimaal 7 dagen kwijt. Niet te vergeten hoe snel je zenuwstelsel uitgeput zal zijn. Dat wordt een deload elke 4 wekenOp zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
De meeste anabolen versnellen het herstelproces EN zorgen voor een verlengde eiwitsynthese. Omdat het zo lang duurt om te herstellen zorgt de verlengde eiwitsynthese ervoor dat je geen tijd verspeelt. Bij mensen die geen anabolen gebruiken is de eiwitsynthese zo een 48-72 uur. Bij gebruik van anabolen kan dit oplopen tot 7 dagen. Beetje zonde als je 7 dagen moet herstellen terwijl je maar voor 48-72 uur aan het groeien bent.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Domme vraag: waarom zou je anabolen moeten gebruiken voor deze training?![]()
Bedankt! Wat maakt zijn training zo zwaar dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:12 schreef Intentiion het volgende:
[..]
De meeste anabolen versnellen het herstelproces EN zorgen voor een verlengde eiwitsynthese. Omdat het zo lang duurt om te herstellen zorgt de verlengde eiwitsynthese ervoor dat je geen tijd verspeelt. Bij mensen die geen anabolen gebruiken is de eiwitsynthese zo een 48-72 uur. Bij gebruik van anabolen kan dit oplopen tot 7 dagen. Beetje zonde als je 7 dagen moet herstellen terwijl je maar voor 48-72 uur aan het groeien bent.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Alle werksets tot failure- VEEL oefeningen en een best wel hoog volume(aantal reps en sets in totaal).quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Bedankt! Wat maakt zijn training zo zwaar dan?
Kijk maar eens naar de blood & guts leg training. Dan begrijp je meteen wat ik bedoel.![]()
Met jouw vorige post doelde je volgens mij op drop sets. Zoek daar maar eens op.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:46 schreef Basxt het volgende:
Is het goed om beter spieren te bouwen door simpelweg te stoppen wanneer je geen trek meer hebt, of door de "pijn grens" heen gaan?"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Begint er alweer een beetje te komenquote:
Lekker trekken aan de machines
Gewoon als bij ieder ander toch? Als je traint groeien je botten immers niet, en als je ziek veel eet ook niet. Het is allemaal spieren en vet wat eromheen hangt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:00 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vind het altijd lastig om dit
[ afbeelding ]
te plaatsen bij dat soort gasten. Zelfde als die morbide obese figuren. Hoe de fuck werkt dat?![]()
![]()
Ja als je het zo ziet valt het wel weer mee iddquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gewoon als bij ieder ander toch? Als je traint groeien je botten immers niet, en als je ziek veel eet ook niet. Het is allemaal spieren en vet wat eromheen hangt.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gister benen gedaan:
- Leg Extensions
- Leg Curl
- Leg Press
- Rotary Calf
Loop nu als een oud mannetje, alleen geen last van mijn kuiten (had ik wel verwacht). Kun je benen 2x per week pakken (en heeft het dan ook zin)?![]()
Ja kan prima, maar zou ook squats doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:24 schreef .PRISM het volgende:
Gister benen gedaan:
- Leg Extensions
- Leg Curl
- Leg Press
- Rotary Calf
Loop nu als een oud mannetje, alleen geen last van mijn kuiten (had ik wel verwacht). Kun je benen 2x per week pakken (en heeft het dan ook zin)?![]()
heb je er nog een reden voor dat je enkel apparaten pakt of mis ik iets?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:24 schreef .PRISM het volgende:
Gister benen gedaan:
- Leg Extensions
- Leg Curl
- Leg Press
- Rotary Calf
Loop nu als een oud mannetje, alleen geen last van mijn kuiten (had ik wel verwacht). Kun je benen 2x per week pakken (en heeft het dan ook zin)?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Net begonnen, dus liever eerst hier wat kracht/spier mee opbouwen en dan over een poosje eens met squats aan de slag. Train in een trainerloze gym (en alleen). Geen zin om de oefening totaal verkeerd uit te voeren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:35 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
heb je er nog een reden voor dat je enkel apparaten pakt of mis ik iets?![]()
SPT / [Fitness] (#24) - Tetten en manboobs edit: ik denk dat je eerst hier beter terecht kunt voor je vragen. (is meer gericht op wat je nu doet)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:38 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Net begonnen, dus liever eerst hier wat kracht/spier mee opbouwen en dan over een poosje eens met squats aan de slag. Train in een trainerloze gym (en alleen). Geen zin om de oefening totaal verkeerd uit te voeren.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Net 40 x 5 kg rechter arm dumbbels gedaan, is dit een beetje in de juiste richting? Moet ik nog meer dan dat doen of zal ik wat minder reps doen maar meer gewicht?SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
Lees de OP eerst eens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:44 schreef Basxt het volgende:
Net 40 x 5 kg rechter arm dumbbels gedaan, is dit een beetje in de juiste richting? Moet ik nog meer dan dat doen of zal ik wat minder reps doen maar meer gewicht?![]()
gedaan, maar daar staat niet hoe zwaar ze zijn.quote:SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
Is voor iedereen anders. Lees OP nog eens door.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:50 schreef Basxt het volgende:
[..]
gedaan, maar daar staat niet hoe zwaar ze zijn."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
link?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:05 schreef Push. het volgende:
[..]
Is voor iedereen anders. Lees OP nog eens door.![]()
![]()
spier = rood, vet = geel, bot = wit, drollen = zwart en rondquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:00 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vind het altijd lastig om dit
[ afbeelding ]
te plaatsen bij dat soort gasten. Zelfde als die morbide obese figuren. Hoe de fuck werkt dat?
Zoals hierboven al werd gezegd; botten groeien niet extra als je volwassen bent en traint. Spiermassa en vetmassa kunnen wel aangroeien en verminderen.
He!
Ik ben op zoek naar een uitbreiding van m'n thuisgym in de vorm van een squatrek. Helaas mis ik ook een goed apparaat om pullups/chinups en dips te kunnen doen. Nu is mijn vraag; kan dit allemaal gecombineerd worden? Is er dus een apparaat (squatrek is meest voor de hand liggend lijkt me) waarbij je ook dips/pull/chinups kunt doen?![]()
Lees dit even door, dan moet het wel lukken: http://startingstrength.wikia.com/wiki/FAQ:The_Lifts#The_Squatquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:38 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Net begonnen, dus liever eerst hier wat kracht/spier mee opbouwen en dan over een poosje eens met squats aan de slag. Train in een trainerloze gym (en alleen). Geen zin om de oefening totaal verkeerd uit te voeren.
Grote kans namelijk dat een trainer het ook niet (helemaal) weet.![]()
Wow, die is echt vet. Nog nooit gezien zeg je, heb je een naam o.i.d. voor me? Wat is de prijs ongeveer? Zelf maken zal niet voordeliger zijn lijkt me toch.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:51 schreef seto het volgende:
Je hebt dit soort dingen:
[ afbeelding ]
Zelf nog nooit gezien though. Chins kunnen meestal wel makkelijk bij een power rack, desnoods leg je de stang even erboven.![]()
$740, aldus de website.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wow, die is echt vet. Nog nooit gezien zeg je, heb je een naam o.i.d. voor me? Wat is de prijs ongeveer? Zelf maken zal niet voordeliger zijn lijkt me toch.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: