Wat bedoel je met door de pijngrens heen gaan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:46 schreef Basxt het volgende:
is ondertussen al niet meer te zien dus nogmaals:
Is het goed om beter spieren te bouwen door simpelweg te stoppen wanneer je geen trek meer hebt, of door de "pijn grens" heen gaan?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je komt over alsof je er geen zak van weet, omdat je niets laat zien van dat je weet waar je over praat.
Het enige wat je met de posts zegt, is dat mensen in dit topic geen flauw idee hebben hoe ze moeten trainen en dat je het zelf wel goed weet, maar dat laatste ga je inhoudelijk geheel uit de weg.
Laat je kennis maar zien als je kritiek hebt, want aan inhoudloos geblaat heeft dit topic niks.
Tot failure trainen dus?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:50 schreef Modus het volgende:
[..].
Maar vooruit, waar ik veel positiefs in zie zijn de begeleidingsfilmpjes die Yates tegenwoordig maakt. Basics training, spieren per oefening helemaal uitputten en wat volgens mij heel belangrijk is, de mensen enorm uitdagen hun vermeende grenzen te doorbreken. "Oh ik moest vandaag 3x8, dit was de laatste rep van die laatste 8 dus ben ik nu klaar". Terwijl je er vaak nog 2 kan. Of 3. Of 4. En waar je lang niet altijd een spotter of een motivator bij nodig hebt ook.
Dat zeg ik ook nergens.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:53 schreef Agentperry het volgende:
Elke training, elke oefening tot failure gaan is trouwens helemaal niet optimaal.
Ja niet persé pijn, maar gewoon het moment dat je eigenlijk geen power meer hebt om verder te gaan en tóch doorgaan.. als je snapt wat ik bedoel:)quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat bedoel je met door de pijngrens heen gaan?
Ik was wat kort door de bocht. Veel BasicFit/F4F zijn qua faciliteiten niet ideaal. En vaak is het volk dat er komt / de sfeer verre van ideaal.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
BasicFit is gewoon goed hoor (mijn vestiging dan).
Wat is, in de basis, het verschil tussen krachttraining en massatraining (naast het verschil in aantal reps en tijd tussen sets)?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:57 schreef Mithras82 het volgende:
Toch vind ik dat modus wel een punt heeft. Eendeel is puur krkrachttraining. Ik post hier bij gebrek aan beter. Ik wil gewoon sterk zijn. Hoe groot mijn armen en borst spieren zijn intresseert mij weinig.
Dat is dus tot failure gaan, dat je de laatste rep niet meer haalt. Althans niet zonder hulp.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:01 schreef Basxt het volgende:
[..]
Ja niet persé pijn, maar gewoon het moment dat je eigenlijk geen power meer hebt om verder te gaan en tóch doorgaan.. als je snapt wat ik bedoel:)
Bij een sportschool al een jaar of 20. Eerst in het Gooi en nu regio Rotterdam.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:05 schreef CarbonC het volgende:
@Modus: hoe lang train je? En waar train je?
De soort hypertrofie die het meest wordt gestimuleerd. Myofibrillair vs sarcoplastisch.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat is, in de basis, het verschil tussen krachttraining en massatraining (naast het verschil in aantal reps en tijd tussen sets)?
Agglomeratie Rotterdam is wel erg oververtegenwoordigd zo langzamerhandquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Bij een sportschool al een jaar of 20. Eerst in het Gooi en nu regio Rotterdam.
kracht is voor een groot deel je cns. Grootste verschil tussen bb en krachttraining is denk ik. Dat ik tevreden ben met een vp van 14%. Lager in vp gaan koat gewoon kracht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat is, in de basis, het verschil tussen krachttraining en massatraining (naast het verschil in aantal reps en tijd tussen sets)?
Ok! Bedankt!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is dus tot failure gaan, dat je de laatste rep niet meer haalt. Althans niet zonder hulp.
Af en toe is dit wel goed, maar zeker niet altijd. Meestal is het beter om nog 1 rep 'in de tank te laten'.
Ik weet wanneer ik mn laatste rep heb gemaakt en dat ik er niet nog een hele rep uit kan persen zonder hulp. De kunst is om het juiste gewicht te kiezen waarmee je op die manier uitkomt bij het door jou gewenste aantal herhalingen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:34 schreef Basxt het volgende:
[..]
Ok! Bedankt!
Ik weet er echt nog amper van af en ben nieuw hier, Op het gebied van Fitness dan;)
Wat doe jij dan? Tot failure of gewoon stoppen op je afgesproken hoeveelheid?
Yupquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Meer mensen die BroScienceLife volgen op youtube? Ik lig in een deuk om die gozer.
http://liamrosen.com/fitness.htmlquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:34 schreef Basxt het volgende:
[..]
Ok! Bedankt!
Ik weet er echt nog amper van af en ben nieuw hier, Op het gebied van Fitness dan;)
Wat doe jij dan? Tot failure of gewoon stoppen op je afgesproken hoeveelheid?
Dankje!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:50 schreef LasTeR het volgende:
[..]
http://liamrosen.com/fitness.html
Neem aub deze pagina goed door.
onz is een paar deuren verderopquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:36 schreef Intentiion het volgende:
zojuist 1500kcal of goodness gegeten. Was de hele dag weg en heb wel gezorgd dat ik bijna al me eiwitten binnen had voordat ik de deur uitging. Net bak ijs op,kip met rijst en nog wat popcorn. En dat om 23.00 waarschijnlijk gaat me lichaam in fat storing mode want je mag geen carbs voor het slapen
Zo wat een waist/shoulder ratioquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:42 schreef McNulty het volgende:
Ik ben voor het eerst enthousiast voor Mr. Olympia. Ik ben vooral nieuwsgierig hoe nieuwkomer Big Ramy het zal gaan doen. Hij zou zomaar de eerste plek kunnen pakken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat gaat echt nergens meer over.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:44 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Zo wat een waist/shoulder ratio
zijwaarts door deuren en lekker wijde stappen nemenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:50 schreef Atemno het volgende:
[..]
Dat gaat echt nergens meer over.Hoe kan die ooit fatsoenlijk lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |