Alle werksets tot failure- VEEL oefeningen en een best wel hoog volume(aantal reps en sets in totaal).quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Bedankt! Wat maakt zijn training zo zwaar dan?
Met jouw vorige post doelde je volgens mij op drop sets. Zoek daar maar eens op.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:46 schreef Basxt het volgende:
is ondertussen al niet meer te zien dus nogmaals:
Is het goed om beter spieren te bouwen door simpelweg te stoppen wanneer je geen trek meer hebt, of door de "pijn grens" heen gaan?
Begint er alweer een beetje te komenquote:
Gewoon als bij ieder ander toch? Als je traint groeien je botten immers niet, en als je ziek veel eet ook niet. Het is allemaal spieren en vet wat eromheen hangt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:00 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vind het altijd lastig om dit
[ afbeelding ]
te plaatsen bij dat soort gasten. Zelfde als die morbide obese figuren. Hoe de fuck werkt dat?
Ja als je het zo ziet valt het wel weer mee iddquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gewoon als bij ieder ander toch? Als je traint groeien je botten immers niet, en als je ziek veel eet ook niet. Het is allemaal spieren en vet wat eromheen hangt.
[ afbeelding ]
Ja kan prima, maar zou ook squats doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:24 schreef .PRISM het volgende:
Gister benen gedaan:
- Leg Extensions
- Leg Curl
- Leg Press
- Rotary Calf
Loop nu als een oud mannetje, alleen geen last van mijn kuiten (had ik wel verwacht). Kun je benen 2x per week pakken (en heeft het dan ook zin)?
heb je er nog een reden voor dat je enkel apparaten pakt of mis ik iets?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:24 schreef .PRISM het volgende:
Gister benen gedaan:
- Leg Extensions
- Leg Curl
- Leg Press
- Rotary Calf
Loop nu als een oud mannetje, alleen geen last van mijn kuiten (had ik wel verwacht). Kun je benen 2x per week pakken (en heeft het dan ook zin)?
Net begonnen, dus liever eerst hier wat kracht/spier mee opbouwen en dan over een poosje eens met squats aan de slag. Train in een trainerloze gym (en alleen). Geen zin om de oefening totaal verkeerd uit te voeren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:35 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
heb je er nog een reden voor dat je enkel apparaten pakt of mis ik iets?
SPT / [Fitness] (#24) - Tetten en manboobs edit: ik denk dat je eerst hier beter terecht kunt voor je vragen. (is meer gericht op wat je nu doet)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:38 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Net begonnen, dus liever eerst hier wat kracht/spier mee opbouwen en dan over een poosje eens met squats aan de slag. Train in een trainerloze gym (en alleen). Geen zin om de oefening totaal verkeerd uit te voeren.
Lees de OP eerst eens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:44 schreef Basxt het volgende:
Net 40 x 5 kg rechter arm dumbbels gedaan, is dit een beetje in de juiste richting? Moet ik nog meer dan dat doen of zal ik wat minder reps doen maar meer gewicht?
gedaan, maar daar staat niet hoe zwaar ze zijn.quote:
Is voor iedereen anders. Lees OP nog eens door.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:50 schreef Basxt het volgende:
[..]
gedaan, maar daar staat niet hoe zwaar ze zijn.
link?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:05 schreef Push. het volgende:
[..]
Is voor iedereen anders. Lees OP nog eens door.
spier = rood, vet = geel, bot = wit, drollen = zwart en rondquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:00 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vind het altijd lastig om dit
[ afbeelding ]
te plaatsen bij dat soort gasten. Zelfde als die morbide obese figuren. Hoe de fuck werkt dat?
Lees dit even door, dan moet het wel lukken: http://startingstrength.wikia.com/wiki/FAQ:The_Lifts#The_Squatquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:38 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Net begonnen, dus liever eerst hier wat kracht/spier mee opbouwen en dan over een poosje eens met squats aan de slag. Train in een trainerloze gym (en alleen). Geen zin om de oefening totaal verkeerd uit te voeren.
Wow, die is echt vet. Nog nooit gezien zeg je, heb je een naam o.i.d. voor me? Wat is de prijs ongeveer? Zelf maken zal niet voordeliger zijn lijkt me toch.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:51 schreef seto het volgende:
Je hebt dit soort dingen:
[ afbeelding ]
Zelf nog nooit gezien though. Chins kunnen meestal wel makkelijk bij een power rack, desnoods leg je de stang even erboven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |