abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129615170
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2013 01:53 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

De sportschool en forums waar meer dan 100kg liften de norm is

Hier zal het nooit voorbij komen aangezien de meeste hier al moeite hebben met 1 plaat en mocht je meer kunnen liften dan worden ze jaloers
Buitengewone beweringen vereisen onomstotelijk bewijs dat is toch logisch, en ja 100kg reppen binnen een jaar is buitengewoon. Plaats gewoon een video van jou aan het eind van je kuur waarin je 140 kg rept op de BP en ik weet zeker dat veel mensen anders tegen je aan zullen kijken.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 15:32:35 #202
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_129616129
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:18 schreef Mithras82 het volgende:

[..]

waar train je?
Bullys.

Voor de rest is iedereen chill alleen die 3 gasten niet.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_129616349
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 10:32 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Klopt ook, Tight End / Fullback / DL
Geweldige sport. Als ik wat meer volume had, was ik dat ook gaan doen. Met mijn 1.75m 75kg niet echt ideaal. Misschien als RB of WR. Zag dat ze nu ook flag football gaan doen, dus dat is misschien meer iets voor mij :P

Ik trainde paar jaar geleden trouwens ook in Noord bij Hans.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 15:45:34 #204
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_129616617
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 15:38 schreef ssebass het volgende:

[..]

Geweldige sport. Als ik wat meer volume had, was ik dat ook gaan doen. Met mijn 1.75m 75kg niet echt ideaal. Misschien als RB of WR. Zag dat ze nu ook flag football gaan doen, dus dat is misschien meer iets voor mij :P

Onze beste spelers heeft ongeveer die stats, is dan wel bloedje snel en bewegelijk en speelt RB. Onze Captain aan de defense kant is ook ongeveer zo groot en speelt safety, heeft niks met volume en grootte te maken in Nederland, iedereen kan het spelen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_129616765
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 15:45 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Onze beste spelers heeft ongeveer die stats, is dan wel bloedje snel en bewegelijk en speelt RB. Onze Captain aan de defense kant is ook ongeveer zo groot en speelt safety, heeft niks met volume en grootte te maken in Nederland, iedereen kan het spelen
Hmm ik ga het heroverwegen. Ben nog wel redelijk snel al is het niet meer zoals tien jaar geleden toen ik twintig was. Darren Sproles is 1.68m en dat voor de NFL. Volgens mij ook de enige speler daar onder de 90 kg. Was toevallig vandaag aan het kijken of ik dat zou gaan doen. Misschien toch even op de open dagen langs.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 15:52:05 #206
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_129616889
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 15:49 schreef ssebass het volgende:

[..]

Hmm ik ga het heroverwegen. Ben nog wel redelijk snel al is het niet meer zoals tien jaar geleden toen ik twintig was. Darren Sproles is 1.68m en dat voor de NFL. Volgens mij ook de enige speler daar onder de 90 kg. Was toevallig vandaag aan het kijken of ik dat zou gaan doen. Misschien toch even op de open dagen langs.
;)

http://www.010trojans.nl/(...)0trojans-familiedag/
Luck is for losers
pi_129616949
quote:
Die bedoelde ik inderdaad :D
pi_129617076
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 15:38 schreef ssebass het volgende:

[..]

Wat is je vp ongeveer, ik weeg nu 70 en ben een cm langer.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_129617284
lol
bro-science :)
check ook op t laatst, flex out :)
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_129617317
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 15:56 schreef esv7 het volgende:

[..]

Wat is je vp ongeveer, ik weeg nu 70 en ben een cm langer.
Redelijk hoog. Zo'n 18% ongeveer. Heb ergens in de reeks wel een foto geplaatst. Kan hem alleen niet meer vinden. Zit nu op mijn werk dus heb hem ook niet hier.
pi_129618119
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:01 schreef ssebass het volgende:

[..]

Redelijk hoog. Zo'n 18% ongeveer. Heb ergens in de reeks wel een foto geplaatst. Kan hem alleen niet meer vinden. Zit nu op mijn werk dus heb hem ook niet hier.
Oke, ik denk dat het volume geen probleem zal zijn. Heb er verder niet zo veel verstand van maar heb een paar vrienden die er ook op zitten en die zullen ook zo iets zijn.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 16:55:35 #212
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_129619175
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:20 schreef fathank het volgende:

[..]

Behoorlijk. Ik ben zelfs zo netjes dat ik zelfs de teringzooi van diegene die voor me bezig is geweest opruim.

Zitten een paar van die wintrol-turken hier in de gym die alles van zich alles af pleuren. Wel eens een opmerking over gemaakt, maar dan krijg je gelijk een snauw dat je je niet met hun zaken moet bemoeien.

njah dan niet, tegenwoordig gaat het allemaal langs me heen, trek me er niks meer van aan. Wil eigenlijk nog een keer bij een van die gasten een 20 kg schijfje op z'n tenen laten donderen. Maar dan moet ik denk ik vol aan de bak om m'n tandjes te houden.

Voor de rest is wel iedereen chill, maar die 3 gasten kan k echt niet uitstaan.

[..]

Das toch wel zo'n 1500 kcal boven wat ik nu eet ong _O-. Maar ik bulk ook niet. Ben behoorlijk tevreden atm. Aardig lean en summerproof.
Waardeloos gedrag en zeer herkenbaar. Een aantal van die gasten kunnen wel een opvoedcursusje gym-etiquette gebruiken. Aan de andere kant, als ik gewichten van een ander opruim ben ik nog steeds aan het tillen. :P
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_129619571
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:55 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Waardeloos gedrag en zeer herkenbaar. Een aantal van die gasten kunnen wel een opvoedcursusje gym-etiquette gebruiken. Aan de andere kant, als ik gewichten van een ander opruim ben ik nog steeds aan het tillen. :P
Precies, zwaar liften om daarna te lam te zijn om die gewichten even op te ruimen :') Ik zie het opruimen ook gewoon als onderdeel van het liften

Hier ruimt ook niemand z'n zooi op, en er wordt ook nooit echt tegen op getreden. Dus dan doet iedereen het al snel ("ja maar toen ik hier kwam was de bar al gevuld")
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 17:14:33 #214
360451 From_93_Til_Infinity
This is how we chill...
pi_129619723
Zijn hier mensen bekend in Rotterdam? Ga er binnenkort naartoe verhuizen en ben dus op zoek naar een nieuwe gym. Graag een waar je fatsoenlijk kunt squatten, deadliften, benchpressen, etc. Liefst ook nog in de buurt van het nieuwe westen.

Iemand die me kan helpen? Thanks
pi_129620292
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 17:14 schreef From_93_Til_Infinity het volgende:
Zijn hier mensen bekend in Rotterdam? Ga er binnenkort naartoe verhuizen en ben dus op zoek naar een nieuwe gym. Graag een waar je fatsoenlijk kunt squatten, deadliften, benchpressen, etc. Liefst ook nog in de buurt van het nieuwe westen.

Snakey & co: kom er maar in.
pi_129620313
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 17:14 schreef From_93_Til_Infinity het volgende:

In Rdam heb je genoeg sportgelegenheden. O.a. Thefitnessclub, Basic-fit, en Fitforfree Allemaal op zuid volgens mij! Google het anders effe, genoeg te vinden!! Succes ;)

JV
pi_129620355
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:55 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Je moet als eigenaar de zaak goed strak houden.
pi_129620394
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 17:32 schreef J03llV het volgende:

[..]

In Rdam heb je genoeg sportgelegenheden. O.a. Thefitnessclub, Basic-fit, en Fitforfree Allemaal op zuid volgens mij! Google het anders effe, genoeg te vinden!! Succes ;)

JV
Het gaat dus niet om die BasicFit/F4F pauperzooi.
pi_129620498
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 17:35 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Het gaat dus niet om die BasicFit/F4F pauperzooi.
BasicFit is gewoon goed hoor (mijn vestiging dan).
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 17:41:38 #220
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_129620586
quote:

Fitnesscentrum Noord
Luck is for losers
pi_129622064
Iedereen hier komt uit Rotterdam zo te zien :)
pi_129623875
quote:

waar ga je wonen?
pi_129623910
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 15:32 schreef fathank het volgende:

[..]

Bullys.

Voor de rest is iedereen chill alleen die 3 gasten niet.
ah dat is bij station presikhaaf toch? Nooit getraind. Maar kickbox of mma school ook toch?
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 20:32:19 #224
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_129625802
Net met de dumbbels een stuk of 20 reps gedaan, en op het moment dat je eigenlijk wilt stoppen, ben ik doorgegaan met nog een stuk of 5 - 7 reps. Kleine pause (10 sec) en met iets lichtere sets ook reps gedaan, maar je begint gewoon te voelen dat je spieren het op een bepaalt punt niet meer trekken. Zo erg dat ik 5 kg niet eens meer omhoog kreeg.

Is het goed om beter spieren te bouwen door simpelweg te stoppen wanneer je geen trek meer hebt, of door de "pijn grens" heen gaan?
Ik merk nu wel dat mijn spier echt loopt te trekken aan mijn arm.. Soort van kramp.

:{
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 20:33:33 #225
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_129625856
Doe ik ook altijd, de dag erop wegen mijn bicepsen meestal ook 2kg spier zwaarder.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')