Buitengewone beweringen vereisen onomstotelijk bewijs dat is toch logisch, en ja 100kg reppen binnen een jaar is buitengewoon. Plaats gewoon een video van jou aan het eind van je kuur waarin je 140 kg rept op de BP en ik weet zeker dat veel mensen anders tegen je aan zullen kijken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
De sportschool en forums waar meer dan 100kg liften de norm is
Hier zal het nooit voorbij komen aangezien de meeste hier al moeite hebben met 1 plaat en mocht je meer kunnen liften dan worden ze jaloers
Bullys.quote:
Geweldige sport. Als ik wat meer volume had, was ik dat ook gaan doen. Met mijn 1.75m 75kg niet echt ideaal. Misschien als RB of WR. Zag dat ze nu ook flag football gaan doen, dus dat is misschien meer iets voor mijquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:32 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Klopt ook, Tight End / Fullback / DL
Onze beste spelers heeft ongeveer die stats, is dan wel bloedje snel en bewegelijk en speelt RB. Onze Captain aan de defense kant is ook ongeveer zo groot en speelt safety, heeft niks met volume en grootte te maken in Nederland, iedereen kan het spelenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:38 schreef ssebass het volgende:
[..]
Geweldige sport. Als ik wat meer volume had, was ik dat ook gaan doen. Met mijn 1.75m 75kg niet echt ideaal. Misschien als RB of WR. Zag dat ze nu ook flag football gaan doen, dus dat is misschien meer iets voor mij
Ik trainde paar jaar geleden trouwens ook in Noord bij Hans.
Hmm ik ga het heroverwegen. Ben nog wel redelijk snel al is het niet meer zoals tien jaar geleden toen ik twintig was. Darren Sproles is 1.68m en dat voor de NFL. Volgens mij ook de enige speler daar onder de 90 kg. Was toevallig vandaag aan het kijken of ik dat zou gaan doen. Misschien toch even op de open dagen langs.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:45 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Onze beste spelers heeft ongeveer die stats, is dan wel bloedje snel en bewegelijk en speelt RB. Onze Captain aan de defense kant is ook ongeveer zo groot en speelt safety, heeft niks met volume en grootte te maken in Nederland, iedereen kan het spelen
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:49 schreef ssebass het volgende:
[..]
Hmm ik ga het heroverwegen. Ben nog wel redelijk snel al is het niet meer zoals tien jaar geleden toen ik twintig was. Darren Sproles is 1.68m en dat voor de NFL. Volgens mij ook de enige speler daar onder de 90 kg. Was toevallig vandaag aan het kijken of ik dat zou gaan doen. Misschien toch even op de open dagen langs.
Die bedoelde ik inderdaadquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:52 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
http://www.010trojans.nl/(...)0trojans-familiedag/
Wat is je vp ongeveer, ik weeg nu 70 en ben een cm langer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:38 schreef ssebass het volgende:
[..]
Geweldige sport. Als ik wat meer volume had, was ik dat ook gaan doen. Met mijn 1.75m 75kg niet echt ideaal. Misschien als RB of WR. Zag dat ze nu ook flag football gaan doen, dus dat is misschien meer iets voor mij
Ik trainde paar jaar geleden trouwens ook in Noord bij Hans.
Redelijk hoog. Zo'n 18% ongeveer. Heb ergens in de reeks wel een foto geplaatst. Kan hem alleen niet meer vinden. Zit nu op mijn werk dus heb hem ook niet hier.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:56 schreef esv7 het volgende:
[..]
Wat is je vp ongeveer, ik weeg nu 70 en ben een cm langer.
Oke, ik denk dat het volume geen probleem zal zijn. Heb er verder niet zo veel verstand van maar heb een paar vrienden die er ook op zitten en die zullen ook zo iets zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:01 schreef ssebass het volgende:
[..]
Redelijk hoog. Zo'n 18% ongeveer. Heb ergens in de reeks wel een foto geplaatst. Kan hem alleen niet meer vinden. Zit nu op mijn werk dus heb hem ook niet hier.
Waardeloos gedrag en zeer herkenbaar. Een aantal van die gasten kunnen wel een opvoedcursusje gym-etiquette gebruiken. Aan de andere kant, als ik gewichten van een ander opruim ben ik nog steeds aan het tillen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Behoorlijk. Ik ben zelfs zo netjes dat ik zelfs de teringzooi van diegene die voor me bezig is geweest opruim.
Zitten een paar van die wintrol-turken hier in de gym die alles van zich alles af pleuren. Wel eens een opmerking over gemaakt, maar dan krijg je gelijk een snauw dat je je niet met hun zaken moet bemoeien.
njah dan niet, tegenwoordig gaat het allemaal langs me heen, trek me er niks meer van aan. Wil eigenlijk nog een keer bij een van die gasten een 20 kg schijfje op z'n tenen laten donderen. Maar dan moet ik denk ik vol aan de bak om m'n tandjes te houden.
Voor de rest is wel iedereen chill, maar die 3 gasten kan k echt niet uitstaan.
[..]
Das toch wel zo'n 1500 kcal boven wat ik nu eet ong. Maar ik bulk ook niet. Ben behoorlijk tevreden atm. Aardig lean en summerproof.
Precies, zwaar liften om daarna te lam te zijn om die gewichten even op te ruimenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:55 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Waardeloos gedrag en zeer herkenbaar. Een aantal van die gasten kunnen wel een opvoedcursusje gym-etiquette gebruiken. Aan de andere kant, als ik gewichten van een ander opruim ben ik nog steeds aan het tillen.
Snakey & co: kom er maar in.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:14 schreef From_93_Til_Infinity het volgende:
Zijn hier mensen bekend in Rotterdam? Ga er binnenkort naartoe verhuizen en ben dus op zoek naar een nieuwe gym. Graag een waar je fatsoenlijk kunt squatten, deadliften, benchpressen, etc. Liefst ook nog in de buurt van het nieuwe westen.
Iemand die me kan helpen? Thanks
In Rdam heb je genoeg sportgelegenheden. O.a. Thefitnessclub, Basic-fit, en Fitforfree Allemaal op zuid volgens mij! Google het anders effe, genoeg te vinden!! Succesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:14 schreef From_93_Til_Infinity het volgende:
Zijn hier mensen bekend in Rotterdam? Ga er binnenkort naartoe verhuizen en ben dus op zoek naar een nieuwe gym. Graag een waar je fatsoenlijk kunt squatten, deadliften, benchpressen, etc. Liefst ook nog in de buurt van het nieuwe westen.
Je moet als eigenaar de zaak goed strak houden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:55 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Waardeloos gedrag en zeer herkenbaar. Een aantal van die gasten kunnen wel een opvoedcursusje gym-etiquette gebruiken. Aan de andere kant, als ik gewichten van een ander opruim ben ik nog steeds aan het tillen.
Het gaat dus niet om die BasicFit/F4F pauperzooi.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:32 schreef J03llV het volgende:
[..]
In Rdam heb je genoeg sportgelegenheden. O.a. Thefitnessclub, Basic-fit, en Fitforfree Allemaal op zuid volgens mij! Google het anders effe, genoeg te vinden!! Succes
JV
BasicFit is gewoon goed hoor (mijn vestiging dan).quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het gaat dus niet om die BasicFit/F4F pauperzooi.
Fitnesscentrum Noordquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:14 schreef From_93_Til_Infinity het volgende:
waar ga je wonen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:14 schreef From_93_Til_Infinity het volgende:
ah dat is bij station presikhaaf toch? Nooit getraind. Maar kickbox of mma school ook toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Bullys.
Voor de rest is iedereen chill alleen die 3 gasten niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |