Vorige delen:quote:Het is onmogelijk om van iedereen die hier post te verlangen dat ze de naam weghalen van degene die de originele taalfout heeft gepost. Mensen gaan dat namelijk vergeten, bijvoorbeeld omdat dat te veel werk is, of te omslachtig als ze bijvoorbeeld via hun mobiel of tablet FOK!ken, maar vooral omdat het hen gewoon niet boeit wie die originele taalfout heeft gemaakt en ze daar dus niet op letten.
Als iemand zelf het citaat wil anonimiseren, dan is dat prima, maar voor de context is een linkje naar het topic wel handig. Aangeraden wordt om dan niet alleen de naam te verwijderen, maar ook de link naar de post in het citaat omdat de quotealert nog steeds functioneert zolang die link in het citaat staat.
Wordt dit alles niet weggehaald, dan gaan we daar ook geen drama van maken!
Discussies over deze reeks horen thuis in het TTK-feedbacktopic.
Was wel vrij duidelijkquote:
Wat is deze?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:33 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig hoe iemand zo... konsekwent zo'n tekst kon uitbraken.
Hippiespelling?quote:
ben benieuwd hoe een dupe eruit ziet. Als kinderen ze kunnen zien misschien een soort kabouters ?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:52 schreef Keinplan het volgende:
De theorie is controversieel.
De kinderen zien hier voornamelijk de dupe.
Wat denken de FOK!kers hiervan?
En ik vraag me dan weer af wááruit die dupe dan ziet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe een dupe eruit ziet. Als kinderen ze kunnen zien misschien een soort kabouters ?
Eruitgooien is ook zo'n pareltjequote:Op donderdag 18 juli 2013 09:26 schreef starla het volgende:
Eruitziet ziet er trouwens ook niet uit...
Thanks.quote:Op donderdag 18 juli 2013 07:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een hele reeks posts verwijderd omdat ze niet on topic en/of onfatsoenlijk waren. Hier geen discussie voeren, maar in het feedbacktopic.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:49 schreef Bleie het volgende:
[..]
Boter doe ik dus ook niet. En zonnebrand- en arachideolie kunnen warmer worden dan olijfolie, vandaar.
En nou heb ik dus zin in popcorn, maar geen zin om het te maken. Ik ga nog maar een stuk watermeloen eten, denk ik.
Wat is daar origineel aan?quote:
Dank. Ik vroeg me al af waarom het vorige topic voortijdig dicht wasquote:Op donderdag 18 juli 2013 07:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een hele reeks posts verwijderd omdat ze niet on topic en/of onfatsoenlijk waren. Hier geen discussie voeren, maar in het feedbacktopic.
Tribalwars is inderdaad niet zo te volgen. Misschien moet ik er maar eens na gaan kijken, in plaats van vooraf.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je hebt er nog nooit na gekeken dus je kunt er geen oordeel over volgen.
wat voor huid?quote:[..]
als je niet niet strak besneden bent drukt het over het overgetolge huid tegen de eikel aan wat een iriterend gegevoel is.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:49 schreef iemand het volgende:
Eigenlijk besef ik me, nu ik vakantie heb (en opeens belachelijk veel vrije tijd) dat iedereen, zeker in Nederland alleen maar bezig is met werken. Ik zie overal mensen op weg naar hun werk, aan het werk of een slaak van verlichting zuchten dat ze even niet hoeven te werken door de vakantie.
[..]
Dan liever in het lapjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:44 schreef Iemand het volgende:
Niet als je voor het ootje wordt genomen. Ze wisten donders goed dat er geen voorraad was, aangezien alles nog besteld moest worden... Dan moet je geen beloftes doen die je niet na kan komen, regelrechte misleiding.
quote:Mijn moeder is helaas afgelopen weekend overleden aan een dubbele hersenbloeding allemaal heel verdrietig allemaal maar helaas gaat na een mooie rauw dienst
Mjah, daarom heb ik de quote ook geanominiseerd. Ben er maar van uit gegaan dat hij hier niet komt dan.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik heb 'm expres niet hier gepost door de aard van zijn topic
lees voor de grap zijn post nog eensquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:17 schreef Platina het volgende:
Laten we het hopen
Wat niet weet wat niet deert he
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
lees voor de grap zijn post nog eens
haha neequote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:27 schreef Platina het volgende:
Oh zo, ik dacht al dat hij de fout in de OP had verbeterd
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:50 schreef het volgende:
ik heb tijdens het uitgaan wild geplast( ik weet dat het niet slim is) en net toen ik klaar was zie ik de politie auto om de hoek rijden.
Wil je echt dat ik de grap uit ga leggen?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ee spatie vergeten maakt het toch niet ineens grappig(er)?
huhuquote:Op zondag 28 juli 2013 01:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wil je echt dat ik de grap uit ga leggen?
Laat ik maar zeggen dat de meeste wildplassers gelukkig niet wild plassen.quote:
Ja, hij kwam een beetje laat doorquote:Op zondag 28 juli 2013 01:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Laat ik maar zeggen dat de meeste wildplassers gelukkig niet wild plassen.
Ge-wát?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:07 schreef Platina het volgende:
[..]
Mjah, daarom heb ik de quote ook geanominiseerd. Ben er maar van uit gegaan dat hij hier niet komt dan.
Wie in dit topic post, moet dubbel oppassenquote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 08:57 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Zou het niet proberen als ik jouw was dan lig jij onder 6 planken.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb het ook gezellig met mijn collega's, we praten aan een stuk door. er istoch bijna niks te doen. Dus voor pauze zijn we al aan het kletsen betsen, en na de pauze ook nog.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:59 schreef iemand het volgende:
Nee hoor. De overheid en het bedrijfsleven hebben er een dagtaak van gemaakt om je te introdoctineren met van alles en nog wat zodat je maar doet wat hun willen. Reclame, Public Relations etc.
Leuke context. Hij bedoelt sober.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:40 schreef dinges het volgende:
[..]
daar denk je op je 92ste niet meer aan als je je hele leven somber hebt geleefddan wil je gewoon sterven op de plek waar je woont. al het andere levert alleen maar stress op.
Is niet origineel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Leuke context. Hij bedoelt sober.
Zeur niet!quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:06 schreef VanishedEntity het volgende:
Mja, de meeste bedrijven zijn waarschijnlijk net klaar met hun migratietraject van XP naar Win7, dus die zullen niet op steltensprong nog eens naar Win8 overgaan.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:22 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Stop is met haten? Ga gewoon weg als het je niet bevalt.
Bij kletsen betsen denk ik aan vleselijk verpozenquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
En dan met litteken pareren over het strand?
Is dat nou leuk om te winnen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:20 schreef Jumparound het volgende:
[..]
hallo, je wordt geacht voor je kinderen te zorgen. Niet om ze als huurder c.q. kostwinnaar te zien.
Kan je werken, ga dan werken en wees niet afhankelijk van je kind
speculatie, ik weet het
ik moest het googlen om te zien wat ik fout schreef, sorryquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is dat nou leuk om te winnen?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:04 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
En.......we hebben ons eerste hete daadje in dit topic.
Censuurquote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:55 schreef een autobezitter het volgende:
Sinds enkele weken hapert mijn auto bij het starten. Hij rijdt ‘’schokkend’’ weg.
Ook brandt er een oranje lampje als ik op de snelweg 4000 toeren maak.
Voor dit probleem ben ik bij de garage geweest. De garage gaf aan dat het een kapotte censor was. Dit was naar voren gekomen bij het uitlezen van de auto. De garage heeft de censor vervangen. De rekening hiervoor bedroeg ¤ 350,-
De volgende dag reed ik in mijn auto en het probleem leek niet verholpen. Hij reedt nog steeds schokkerig bij het wegrijden. Ook begon het oranje lampje weer te branden bij 4000 toeren. Probleem was niet verholpen.
Ik terug naar de garage met de mededeling dat het probleem niet verholpen is. Hij gaf aan dat dat gek was aangezien dat naar voren was gekomen bij het uitlezen. Hij zei dat ik hem kon laten staan en dat hij er naar zou kijken. Nu belde hij net met de mededeling dat het verholpen was.
Hij heeft een andere censor vervangen en nu is het probleem verholpen. Hij vertelde dat dit
¤ 270,- kost. Hij was schappelijk geweest door geen personeelskosten te rekenen zei hij.
Maar mag hij dit laatste bedrag aan mij doorberekenen? Hij heeft het in eerste instantie niet goed gerepareerd. Opdracht was om het probleem te verhelpen. Dat was in eerste instantie niet gebeurd.
Iemand een idee of hij dat tweede bedrag aan mij mag factureren?
The skai is the limitquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:02 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Het zicht bij die kleine speedbootjes is wel in orde. En zo niet, dan leg je een zandzak van circa 15kg voorin. Vaart naar mijn idee wel leuk, maar comfortabel is het nooit echt met die korte bootjes. Stuitert veel. Dat word 2 planken multiplex + kussenspul + sky (nepleer) & vriendin aan het werk zetten
Ohja, ook heel belangrijk bij dit soort bootjes. Koop wel een motortje met dodemansknop. Het kan gebeuren dat je door een enorme boeggolf omgegooid of uit je bootje gelanceerd word
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:13 schreef Ceades96 het volgende:
zoals iedereen heeft ts voeding nodig, en als er thuis iets ontbreekt ren ik naar de buurt super.. ofja tot volkort want de buurtsuper is fking overpriced!
Dit is in ieder geval geen Nederlands.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:19 schreef dolf1010 het volgende:
Die kiosk inderdaad. totaal geen sweer en te nederlands.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:29 schreef theguyver het volgende:
nou Andre Hazes en tupac hebben nog iets gemeen, hun ass werd op een apparte manier geherbruikt.
Andre Hazes' vrouw, schoonouders en kinderen (van 11 en 12!) op 30 juni (de verjaardag van andre) een tattoo hebben laten zetten met de as van andre erin verwerkt
Shakur's body was cremated the next day and some of his ashes were later mixed with marijuana and smoked by members of the Outlawz
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:24 schreef Nemeosis het volgende:
Iedereen heeft er wel ooit van gehoord: Typetjes die foto's/reportages maken van brandweerwagens, ziekenwagens, treinen, enz enz, Dat deze mensen dit doen mogen zij natuurlijk zelf weten, maar het wordt pas echt autistisch als zij denken dat het andere ook wat boeit.
Met name een bepaald persoon spamt heel Facebook vol met zijn brandweer + ziekenwagen foto's / reportages / nieuwtjes. Hieronder drie van zijn beste quotes:
* Brand op een industrieterrein in Breda. Direct ter plaatsen foto's volgen vanavond nog
* Nieuwe ziekenwagen uit Rotterdam gesignaleerd in Eindhoven. Filmpjes post ik vanavond op Facebook
* Mijn nieuwste foto website is online. Like nu de ook de Facebook pagina en ontvang een cd-rom met foto's van alle brandweerwagens.
Ook post hij vaak dat hij zich eenzaam voelt, maar er is een verbrand te leggen tussen dat en de bovenstaande 'quotes'.
Daar komt ook nog eens bij dat meneer speciaal zijn scooter rijbewijs heeft gehaald zodat hij brandweerwagens / ziekenwagens bij kan houden wanneer hij ze ziet rijden. Ook heeft hij een pieper waardoor hij sneller bij een brand aanwezig is dan de brandweer zelf.
Klacht: Mensen met vreemde hobby's die denken dat het iedereen wat boeit.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:22 schreef Wombcat het volgende:
Deze is al wat ouder, maar ik kwam 'm vandaag tegen en vond 'm wel bijzonder.
[..]
Normaal gesproken is dit idd niet grappig. Maar de post gaat over de brandweer enzo en dan is verbrand ipv verband best ironisch.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een tikfout lijkt mij weinig origineel of grappig in dit geval.
Mijn opa was een wijs man, hij vertelde me, het zijn niet de gekken die het maken, het zijn de gekken die het kopen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:48 schreef casper019 het volgende:
[ afbeelding ]
zijn er meer mensen die miss die stroopkoeken maak mix gekocht hebben?
ik ben er vandaag 2.5 uur mee bezig geweest, maar t was een en al ramp
Ik heb homemade (het bedrijf van de koeken ) eerst gebelt om te vragen hoeveel koeken je uit zon pak moest halen.. want ik kwam niet helemaal uit de grootte van de koeken
je zou er 20 halfe (dus 10 hele stroopkoeken mee moeten maken)... na heel gekloot... en je krijgt er alleen 20 als je ze echt minimaal dun doet...
ik heb er uiteindelijk 18 uit gehaald..
nja toen bakken... bakt ook voor geen meter, ik heb ze er in 3 x 6 ingedaan maar ze kwamen er elke keer welgaar uit maar niet als een lekkere koek...
toen t stroop maken, ook dat was een ramp...
uiteindelijk werd ik zo chagarijnig... in de vuilnisbak die handel...
zonde...
maar ben wel benieuwd of iemand anders hier ook ervaring mee heeft?
** dit wsa dus mn laatste pakje ooit... puur gekocht omdat ik dacht leuk stroopkoeken... maar pffff
quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Het went. Ik vind m wel lekker snel babbelen. Leuke humeur.
Maar ieder z'n ding natuurlijk. .
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:41 schreef een bezorgd kind het volgende:
Goedenavond FOK!kertjes,
Dit topic open ik niet namens mezelf, maar namens mijn moeder waar ik het antwoord niet op weet.
quote:
Net als 'jij vind' zeker.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:21 schreef Lienekien het volgende:
Rullevant is er een zoals vriending en hont.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:51 schreef Iemand het volgende:
In de gemeente waar ik woon is het betaald parkeren kostendekkend (voor de afschrijving van de parkeergelegheden en de kosten van controle) en dus geen melkkoek. Dat melkkoek geroep is veel te makkelijk.
Pardon?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:28 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Better safe than sure. Neem ze mee maar het bonnetje bewaar ik. Hopelijk dinsdag ermee terug!
Dat zo wii zoquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:21 schreef Lienekien het volgende:
Rullevant is er een zoals vriending en hont.
Is deze nieuw?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:20 schreef donroyco het volgende:
Als ik die website zie, zou ik het soberso niet vertrouwen.
En schoner ook!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:47 schreef LittleLady het volgende:
[..]
denk dat je dochter veel meer gebaad is met een vader die iets opener tegen de wereld is en niet aan zijn eigen bekrompen ideeen vasthoud
Past eigenlijk ook wel hier, die laatste: TTK / Ruggespraak 4quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:16 schreef Sloggi het volgende:
Ik kan het andere topic met taalfouten niet vinden, dus dan maar hier:
[ afbeelding ]
Op de hoofdpagina van ad.nl.
Dat verklaart waarom ik het topic niet vond in TTK.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Past eigenlijk ook wel hier, die laatste: TTK / Ruggespraak 4
Al bedoelde je waarschijnlijk dit topic in GC: GC / Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #50
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 06:44 schreef _Water_ het volgende:
Daarom blaas je alleen de deur weg. Niet de hele inhoud aan gruizelementen.
Heet gecontroleerde demolitie.
*Maar goed er zitten hier wapens in, dus dat zal wel weer niet kunnen.
Hij had inderdaad mondeling wat toegezegd.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:31 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Ik heb me daar gewoon in verkeken. Dat kan toch? Ik werk fulltime en heb wekelijks een hectische agenda. Dit deed ik tussen de lippen door.
persé, per se, nee percee!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zooooo lekker gegeten gisteren en ja, met wijn erbij... Ik hoef niet percee elke dag, maar zie het probleem van een glas wijn per dag dus echt niet
Mondwateren bij ellende!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Smullen van andermans kommer en kwijlHebben jullie geen eigen leven ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |