Iedereen heeft er wel ooit van gehoord: Typetjes die foto's/reportages maken van brandweerwagens, ziekenwagens, treinen, enz enz, Dat deze mensen dit doen mogen zij natuurlijk zelf weten, maar het wordt pas echt autistisch als zij denken dat het andere ook wat boeit.
Met name een bepaald persoon spamt heel Facebook vol met zijn brandweer + ziekenwagen foto's / reportages / nieuwtjes. Hieronder drie van zijn beste quotes:
* Brand op een industrieterrein in Breda. Direct ter plaatsen foto's volgen vanavond nog
* Nieuwe ziekenwagen uit Rotterdam gesignaleerd in Eindhoven. Filmpjes post ik vanavond op Facebook
* Mijn nieuwste foto website is online. Like nu de ook de Facebook pagina en ontvang een cd-rom met foto's van alle brandweerwagens.
Ook post hij vaak dat hij zich eenzaam voelt, maar er is een verbrand te leggen tussen dat en de bovenstaande 'quotes'.
Daar komt ook nog eens bij dat meneer speciaal zijn scooter rijbewijs heeft gehaald zodat hij brandweerwagens / ziekenwagens bij kan houden wanneer hij ze ziet rijden. Ook heeft hij een pieper waardoor hij sneller bij een brand aanwezig is dan de brandweer zelf.
Klacht: Mensen met vreemde hobby's die denken dat het iedereen wat boeit.
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me