Nee, en tevens stopte ik daar met lezenquote:Iedereen heeft er wel ooit van gehoord:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:30 schreef TwentyFourr het volgende:
Heerlijk toch als je zo makkelijk je geluk kunt vinden.
Hoi Rezquote:
Dat was gewoon een geniale woordgrapquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:28 schreef tennisbal8594 het volgende:
Laat hem toch, en je kunt geen verbranden leggen i.p.v. een verband...
quote:
quote:
Waar leren jullie deze mensen kennen?quote:
fok. ik ken ook iemand met zo'n scooterquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:36 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waar leren jullie deze mensen kennen?
O, ik ken hier alleen treinenspotters.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
fok. ik ken ook iemand met zo'n scooter
trekkerspotters. Was zo'n ding van het weekend in tilligte.. overspoeld fb weer met trekkersquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:37 schreef Piye het volgende:
[..]
O, ik ken hier alleen treinenspotters.
In mijn tijd, hing de jeugd tenminste nog rond op straat, meisjes naroepen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
trekkerspotters. Was zo'n ding van het weekend in tilligte.. overspoeld fb weer met trekkers
Goeie film ook. Zit nu aan de heroquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:37 schreef Piye het volgende:
[..]
O, ik ken hier alleen treinenspotters.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:26 schreef deadprez het volgende:
Eigenlijk is ts de persoon waar hij over klaagt.
Inkoppertje: waren het maar kutfoto'squote:Op vrijdag 9 augustus 2013 06:46 schreef Nikonlover het volgende:
Ik heb eens zo'n figuur op rode racefiets met zwaailicht en sirene en de tekst brandweerfotograaf zien rondscheuren![]()
Trieste personen zijn dit idd.... en als je dan eens naar zo'n website gaat zie je alleen maar kutfoto's staan
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:44 schreef Barachem het volgende:
Grappig zeg, ben zelf niet zo'n brandweer/trein/watdanook autist en heb er ook weinig voeling mee.
Maar het is wel ironisch dat deze autisterij als minderwaardig beschouwd wordt, maar zulke autisterij als voetbal niet.
Gek he, de ene autistenhobby is wel algemeen geaccepteerd en al die anderen niet?
Natuurlijk, jij hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij moet ook even laten weten dat je vroeger werd gepest op school?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |