abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:49:22 #51
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_129782223
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:48 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

In haar ogen wel. In mijn ogen niet. Omdat in amper thuis ben. Amper thuis eet slaap en douche etc.
Dat is jou keuze....zij faciliteert het wel. Jij krijgt in een hotel ook geen korting omdat je veel op stap bent.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:49:47 #52
34974 trigt013
pi_129782230
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Stoom afblazen alleen... op fok? _O-
Dan moet het in KLB ofzo staan ;)
Sommige snappen FOK! niet....lol
pi_129782265
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:47 schreef Jumparound het volgende:
wat een onzin richting TS. Die jongen is gefrustreerd, laat hem ff zijn stoom afblazen.

Als ik boos ben kan ik ook onredelijk klinken (of zijn, het is maar net uit welk perspectief je het ziet).

Volgens mij moet je met je moeder en dr vriend bespreken dat er grote uitgave voor je aankomen en dat je minder wilt gaan betalen, zodat je zelf een buffer hebt.
Dat had hij wat eerder moeten doen, dat overleg, in plaats van met een botte bijl z'n moeder de 'feiten' vertellen.
Ja doei.
pi_129782269
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:48 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Joh, wees eerlijk. Je vond het eerder geen probleem. Maar jij hebt schulden en wilt je huis inrichten. Dus nu is het wel een probleem. Het probleem is dus dat jij het geld jezelf meer gunt dan je moeder. Maar jij maakt waarschijnlijk gewoon een inkomen van 1400 euro oid dus houdt 900 euro over per maand na aftrek verzekeringen en bijtelling toeslagen.
Je hebt gelijk. Het is nu een probleem. Ik heb haar al die tijd uit de brand geholpen. Nu vraag ik of ze voor mij 3 maanden het zelfde kan doen zodat we een goede start in het huis kunnen beginnen, is het gelijk janken.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_129782278
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:38 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Waarom moet ik bloeden voor het feit dat ze amper geld hebt. Weinig werkt en een vriend heeft die bakken met geld bezit
Nee, jij betaald gewoon wat je kost, en nog te weinig ook. Denk je nou echt dat ze alleen de huur voor je betaalt?
  Redactie Frontpage woensdag 7 augustus 2013 @ 09:52:06 #56
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_129782291
Als je moeder maar 100 euro per maand over houdt dan leeft ze boven haar stand. Verder is overhouden dus 100 euro die te sparen valt toch?

Haar vriend kan trouwens mooi mee betalen, 5x per jaar op vakantie gaan maar vervolgens niet in je dagelijks onderhoud kunnen voorzien is te triest voor woorden.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:52:27 #57
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129782303
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:51 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Het is nu een probleem. Ik heb haar al die tijd uit de brand geholpen. Nu vraag ik of ze voor mij 3 maanden het zelfde kan doen zodat we een goede start in het huis kunnen beginnen, is het gelijk janken.
vragen.. vragen?
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 08:58 schreef pl4kkie het volgende:
Ik heb gisteren te kennen gegeven dat ik de komende 3 maanden geen kostgeld meer betaal,
pi_129782309
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:29 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Tsja. Iedereen maakt weleens fouten. Ik heb die gemaakt op financieel gebied.
En nu maak je de fout dat je moeder daar blijkbaar voor op moet draaien. De grootste fout is trouwens dat je het hebt medegedeeld ipv besproken.
pi_129782332
quote:
Nu komt dus het hekelpunt. Ik heb gisteren te kennen gegeven dat ik de komende 3 maanden geen kostgeld meer betaal, omdat ik amper thuis ben, de kans zeer groot is dat we per 1 oktober den huis hebben, we het geld dus goed zelf kunnen gebruiken voor huisraad. Het was gelijk janken, internetbankieren ging gelijk open om te berekenen hoeveel ze per maand over houdt. Dat was 100 euro. Afijn.
Ik merkte op dat der vriend dan maar moest bij lappen. Dat was de druppel. Ze ging door het lint, hij betaald al heel veel hier in huis, etc etc. Ze kunnen 5x per jaar op vakantie naar sauna's en weet ik veel wat nog niet meer. Verder is er weinig gezegd, maar ze is wel helemaal pissed off

quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:51 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Je vroeg niets, je deelde iets mee en gaf 'bevelen' over hoe haar vriend zijn geld zou moeten besteden.
Ja doei.
pi_129782353
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:48 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

In haar ogen wel. In mijn ogen niet. Omdat in amper thuis ben. Amper thuis eet slaap en douche etc.
Als je straks in je huurhuis zit en je een maand op vakantie gaat, betaal je dan ook de huur niet?
pi_129782376
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:45 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Zoals ik al zei. Ben niet te beroerd om kostgeld te betalen vanwege die punten wat hij opnoemt dat is het punt niet. Maar het kan er bij mij niet in dat ik me nog steeds helemaal de pleuris moet betalen terwijl zij 40x per jaar op vakantie kan gaan
Wat maakt dat nou uit? je betaalt kostgeld omdat je geld kost, niet omdat je moeder het niet breed heeft.
pi_129782380
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:36 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

En onderussen krijg je een email van mama vanaf d'r vakantieadres in Honolulu of je de huur even kan overmaken, want anders houdt ze zo weinig over deze maand? Come on.. :')

Dat maakt niet uit, die afspraak is gemaakt en iemand onderhouden kost nu eenmaal ook geld.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_129782445
Trouwens, die nieuwe vriend van moeders is ook wel een pannenkoek eerste klas dat hij stiefzoon nog even de huur van zijn aanstaande huis laat betalen, zodat hij lekker zijn maandelijkse lavendelmaskertje op de zwaluwhoeve kan nemen :P
Net toen je dacht dat je veilig was..
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:58:31 #64
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129782452
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat had hij wat eerder moeten doen, dat overleg, in plaats van met een botte bijl z'n moeder de 'feiten' vertellen.
druppel / emmer. En betalen voor de eigenwijsheid van je moeder. Kortom, opgekropte frustraties die je voor je houdt om de "goede orde" te bewaren.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_129782488
500 euro voor kostgeld is wel erg veel, je mag dan je moeder wel iets kosten, maar je blijft haar kind. Je neemt geen kinderen om quite of winst te draaien, wat ze nu wel doet.

Je wilt nu op jezelf, hebt het geld nodig en woont praktisch niet meer thuis. Dan is verlaging van het kostgeld het minste wat je moeder kan doen. Ik neem aan dat ze je wilt steunen/helpen om de volgende stap te maken en uit huis te gaan?

Speel desnoods lekker op haar gevoel ik, want dat doet zij ook door haar hysterische gedrag.

1. Je woont bijna niet meer thuis, dus ze heeft bijna geen kosten aan je. Dikke verlaging is het minste wat je dan mag verwachten, want ga er vanuit dat je nu geen 500 euro meer kost om te onderhouden. Zeker als je huur los trekt(Die betaal je toch, ongeacht of je thuis woont) kom je met eten e.d. lang niet aan de 500 euro.(Ik betwijfel zelf of je eraan komt, toen je nog wel volledige thuis woonde)
2. Speel op haar gevoel. Ze is je moeder en je betaalt al jaren kostgeld. Je hebt dit nodig o.a. voor je verhuizing en een goede ouder steunt zijn/haar kind hierin.
3. Dat ze nu in 1 keer van nog maar 100 euro kan rondkomen als jij niet betaalt, terwijl ze wel op luxe vakanties gaat, laat zien dat ze zelf ook niet de juiste prioriteiten heeft. Verder heb je jarenlang 500 euro per maand aan haar moeten betalen en ze is er afhankelijk van geworden.

Verder ben ik van mening dat je niet van een kind kan verlangen om mee te betalen aan de vaste kosten, tenzij het kind fulltime werkt en de ouder speciaal een woning hierop heeft geselecteerd. En ik zou hier HEEL zakelijk in zijn en niet boos of emotioneel worden. Naar mijn mening heeft ze je afgelopen jaren als flappentap gebruikt, terwijl ze zelf in het begin financieel heeft lopen blunderen en daar mag je haar best op wijzen.
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_129782550
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:58 schreef Jumparound het volgende:

[..]

druppel / emmer. En betalen voor de eigenwijsheid van je moeder. Kortom, opgekropte frustraties die je voor je houdt om de "goede orde" te bewaren.
Ach, TS heeft te kennen gegeven zelf ook niet altijd even slim met geld om te zijn gegaan. Ik blijf erbij: hij is 25 en woont bij zijn moeder terwijl hij gewoon fulltime werkt. Niets bijdragen is dan gewoon van de zotten; hij is volwassen en dient voor zichzelf te zorgen en in deze dus bij te dragen aan zijn onderhoud. Meedelen dat hij NIETS meer betaalt de komende 3 maanden betekent dus dat hij verwacht dat z'n moeder alles maar voor haar volwassen werkende zoon betaalt.

Wat er had moeten gebeuren: "Mam, ik wil even wat geld wegleggen voor de verhuizing, is het goed als ik wat minder bijdraag de komende tijd? Dan doe ik de boodschappen wel en betaal ik deze en deze verzekering/rekening, maar verder zou ik als het kan wat sparen nu het nog kan."

Nu verwacht hij dat de komende 3 maanden alles maar voor hem betaald word. Hij is 25, en werkt. En woont bij mama thuis. Nee. Niets bijdragen zou pas raar en ontzettend oneerlijk zijn.
Ja doei.
pi_129782626
quote:
Het was gelijk janken, internetbankieren ging gelijk open om te berekenen hoeveel ze per maand over houdt. Dat was 100 euro. Afijn.
Dus met jouw 500 euro, zou ze 600 overhebben? Ligt het aan mij of had/heeft ze het dan nog best breed?

[ Bericht 0% gewijzigd door Groenemok2 op 07-08-2013 10:12:02 ]
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:08:26 #68
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129782704
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ach, TS heeft te kennen gegeven zelf ook niet altijd even slim met geld om te zijn gegaan. Ik blijf erbij: hij is 25 en woont bij zijn moeder terwijl hij gewoon fulltime werkt. Niets bijdragen is dan gewoon van de zotten; hij is volwassen en dient voor zichzelf te zorgen en in deze dus bij te dragen aan zijn onderhoud. Meedelen dat hij NIETS meer betaalt de komende 3 maanden betekent dus dat hij verwacht dat z'n moeder alles maar voor haar volwassen werkende zoon betaalt.

Wat er had moeten gebeuren: "Mam, ik wil even wat geld wegleggen voor de verhuizing, is het goed als ik wat minder bijdraag de komende tijd? Dan doe ik de boodschappen wel en betaal ik deze en deze verzekering/rekening, maar verder zou ik als het kan wat sparen nu het nog kan."

Nu verwacht hij dat de komende 3 maanden alles maar voor hem betaald word. Hij is 25, en werkt. En woont bij mama thuis. Nee. Niets bijdragen zou pas raar en ontzettend oneerlijk zijn.
daar zijn we het over eens, hij had het zeker anders moeten brengen.

Maar thuis wonen en voor de huur opdraaien omdat je moeder te eigenwijs is om geld aan te nemen maar er kennelijk ook niet voor wil werken vind ik weer raar.

Imho kan dat een mooie voedingsbodem voor frustraties zijn, en soms zeg je dan dingen die je beter niet kunt zeggen.
Ecosia
  Official ESF Kreviewer woensdag 7 augustus 2013 @ 10:10:21 #69
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_129782754
Elke normale moeder zou wel begrip tonen voor het feit dat je op jezelf gaat wonen en daarvoor even wat wil sparen. Het klinkt meer alsof ze je als een huurder ziet dan als een kind.

Al die mensen hier die vinden dat je maar moet dokken, vind ik wat minder intelligent.

[ Bericht 9% gewijzigd door motorbloempje op 07-08-2013 10:11:16 (Nounou.) ]
pi_129782762
Sowieso kostgeld :')
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:12:29 #71
34974 trigt013
pi_129782816
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:00 schreef Devion het volgende:
500 euro voor kostgeld is wel erg veel, je mag dan je moeder wel iets kosten, maar je blijft haar kind. Je neemt geen kinderen om quite of winst te draaien, wat ze nu wel doet.

Je wilt nu op jezelf, hebt het geld nodig en woont praktisch niet meer thuis. Dan is verlaging van het kostgeld het minste wat je moeder kan doen. Ik neem aan dat ze je wilt steunen/helpen om de volgende stap te maken en uit huis te gaan?

Speel desnoods lekker op haar gevoel ik, want dat doet zij ook door haar hysterische gedrag.

1. Je woont bijna niet meer thuis, dus ze heeft bijna geen kosten aan je. Dikke verlaging is het minste wat je dan mag verwachten, want ga er vanuit dat je nu geen 500 euro meer kost om te onderhouden. Zeker als je huur los trekt(Die betaal je toch, ongeacht of je thuis woont) kom je met eten e.d. lang niet aan de 500 euro.(Ik betwijfel zelf of je eraan komt, toen je nog wel volledige thuis woonde)
2. Speel op haar gevoel. Ze is je moeder en je betaalt al jaren kostgeld. Je hebt dit nodig o.a. voor je verhuizing en een goede ouder steunt zijn/haar kind hierin.
3. Dat ze nu in 1 keer van nog maar 100 euro kan rondkomen als jij niet betaalt, terwijl ze wel op luxe vakanties gaat, laat zien dat ze zelf ook niet de juiste prioriteiten heeft. Verder heb je jarenlang 500 euro per maand aan haar moeten betalen en ze is er afhankelijk van geworden.

Verder ben ik van mening dat je niet van een kind kan verlangen om mee te betalen aan de vaste kosten, tenzij het kind fulltime werkt en de ouder speciaal een woning hierop heeft geselecteerd. En ik zou hier HEEL zakelijk in zijn en niet boos of emotioneel worden. Naar mijn mening heeft ze je afgelopen jaren als flappentap gebruikt, terwijl ze zelf in het begin financieel heeft lopen blunderen en daar mag je haar best op wijzen.
Misschien zit mamma wel in de bijstand en verdient TS 2000 euro per maand.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:13:37 #72
34974 trigt013
pi_129782844
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:10 schreef Kreator het volgende:
Elke normale moeder zou wel begrip tonen voor het feit dat je op jezelf gaat wonen en daarvoor even wat wil sparen. Het klinkt meer alsof ze je als een huurder ziet dan als een kind.

Al die mensen hier die vinden dat je maar moet dokken, vind ik wat minder intelligent.
Misschien kent deze moeder haar zoon goed en heeft hij schulden gemaakt met dure auto's luxe reizen en dure telefoons.......
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:14:02 #73
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129782851
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:13 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Misschien kent deze moeder haar zoon goed en heeft hij schulden gemaakt met dure auto's luxe reizen en dure telefoons.......
edelachtbare, speculatie...
Ecosia
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:14:26 #74
34974 trigt013
pi_129782859
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:10 schreef Djibril het volgende:
Sowieso kostgeld :')
Kostgeld is de eerste stap naar onafhankelijkheid. Het gaat om het meebetalen in een situatie waarin je kosten maakt.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:15:01 #75
34974 trigt013
pi_129782874
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:14 schreef Jumparound het volgende:

[..]

edelachtbare, speculatie...
Ook van jou kant....we weten niets alleen dat de TS huilie doet en zijn moeder verwijt huilie te doen.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:15:32 #76
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129782892
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:15 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Ook van jou kant....we weten niets alleen dat de TS huilie doet en zijn moeder verwijt huilie te doen.
ik was de PI vergeten :P
Ecosia
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:16:44 #77
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129782922
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:14 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Kostgeld is de eerste stap naar onafhankelijkheid. Het gaat om het meebetalen in een situatie waarin je kosten maakt.
klopt, maar dan is 500 euro een beetje rigoureus niet?
Ecosia
pi_129782942
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:16 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Ligt aan de huur, de belastingen die betaald moeten worden en de leefstijl van het gezin.
Ja doei.
  † In Memoriam † woensdag 7 augustus 2013 @ 10:17:27 #79
43556 miss_dynastie
pi_129782948
quote:
Nu komt dus het hekelpunt. Ik heb gisteren te kennen gegeven dat ik de komende 3 maanden geen kostgeld meer betaal, omdat ik amper thuis ben, de kans zeer groot is dat we per 1 oktober den huis hebben, we het geld dus goed zelf kunnen gebruiken voor huisraad. Het was gelijk janken, internetbankieren ging gelijk open om te berekenen hoeveel ze per maand over houdt. Dat was 100 euro. Afijn.
Dan vertrek je toch gelijk? Als je gelijk hebt, gaat je moeder het dan nog heel moeilijk krijgen met maar 100 euro per maand.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:17:55 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129782957
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:17 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dan vertrek je toch gelijk? Als je gelijk hebt, gaat je moeder het dan nog heel moeilijk krijgen met maar 100 euro per maand.
Vriendlief trekt erbij in, dus dat zal wel meevallen
pi_129782968
Zeikerd. Gewoon kostgeld betalen, met je principes :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:18:49 #82
34974 trigt013
pi_129782990
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:16 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Weet ik niet.....misschien verdiend hij 2000 euro netto per maand en zit zijn moeder in bijstand zonder zich op werk door geen opleiding. Dan is 500 bijdragen wel fair als je inwoont en ook nog boodschappen door je moeder laat doen, haar laat koken, gas water en energie verbruikt en ook nog eens subsidie's en toeslagen omlaag duwt.

edit (ook nog schoonmaakt, zijn kleding wast en ook nog eens haar telefoon en internet laat gebruiken. Privacy opgeeft en regelmatig kritiek moet aanhoren)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:20:22 #83
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129783027
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ligt aan de huur, de belastingen die betaald moeten worden en de leefstijl van het gezin.
hallo, je wordt geacht voor je kinderen te zorgen. Niet om ze als huurder c.q. kostwinnaar te zien.

Kan je werken, ga dan werken en wees niet afhankelijk van je kind :')

speculatie, ik weet het
Ecosia
  † In Memoriam † woensdag 7 augustus 2013 @ 10:20:28 #84
43556 miss_dynastie
pi_129783028
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vriendlief trekt erbij in, dus dat zal wel meevallen
Kan dat per direct? Anders heeft die man twee huishoudens te financieren. Hoe het ook zij, ik snap niet dat TS de vriend van zijn moeder verantwoordelijk wil maken voor de financiële problemen die ontstaan doordat hij geen kostgeld betaalt. Alsof hij recht heeft op het geld van de vriend van moeder. Onzin natuurlijk :)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:20:59 #85
34974 trigt013
pi_129783041
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:20 schreef Jumparound het volgende:

[..]

hallo, je wordt geacht voor je kinderen te zorgen. Niet om ze als huurder c.q. kostwinnaar te zien.

speculatie, ik weet het
De maatschappij heeft die grens op 21 gezet, TS is al 25
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:21:06 #86
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129783046
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:20 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Kan dat per direct? Anders heeft die man twee huishoudens te financieren. Hoe het ook zij, ik snap niet dat TS de vriend van zijn moeder verantwoordelijk wil maken voor de financiële problemen die ontstaan doordat hij geen kostgeld betaalt. Alsof hij recht heeft op het geld van de vriend van moeder. Onzin natuurlijk :)
Geen idee hoe dat geregeld hebben. Wss niet, aangezien moeders anders niet zo'n probleem had gemaakt van dat TS niet meer zou betalen.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:22:03 #87
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129783075
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:20 schreef trigt013 het volgende:

[..]

De maatschappij heeft die grens op 21 gezet, TS is al 25
dus nadat je 21 bent geworden hoeven je ouders je niet meer als hun kind te zien, godverdomme hey, het is je nageslacht, je liefdesbaby. Niet een bron van inkomen :')
Ecosia
  † In Memoriam † woensdag 7 augustus 2013 @ 10:22:32 #88
43556 miss_dynastie
pi_129783085
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geen idee hoe dat geregeld hebben. Wss niet, aangezien moeders anders niet zo'n probleem had gemaakt van dat TS niet meer zou betalen.
Daarom. Dus TS pakt gelijk een stukje 'wraak' mee als 'ie nu vertrekt en ik kan uit zijn postgedrag opmaken dat 'ie dat erg prettig zal vinden.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:22:55 #89
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129783101
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:22 schreef Jumparound het volgende:

[..]

dus nadat je 21 bent geworden hoeven je ouders je niet meer als hun kind te zien, godverdomme hey, het is je nageslacht, je liefdesbaby. Niet een bron van inkomen :')
Eens. Maar blijkbaar is de regeling gekomen dat TS betaald. TS doet dat netjes elke maand en gaat nu ineens mededelen dat ie het niet meer doet. Daar zit denk ik vooral de crux
pi_129783115
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:20 schreef Jumparound het volgende:

[..]

speculatie, ik weet het
En als volwassen vent van 25 heb je ook zo je verantwoordelijkheden (en hopelijk moralen).
Ja doei.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:23:22 #91
34974 trigt013
pi_129783118
Altijd mensen die over andermans geld wil beslissen. TS heeft niet het recht om te beslissen hoe vriendjelief zijn geld uitgeeft. Dat is ook een complete non issue.

Misschien heeft TS wel hevig geleund op zijn moeder totdat hij een vriendin krijgt en nu kan er ineens niets meer. Misschien is TS wel bij zijn moeder komen wonen nadat hij een gruwelijk puinhoop van zijn leven heeft gemaakt.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:23:23 #92
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129783119
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Eens. Maar blijkbaar is de regeling gekomen dat TS betaald. TS doet dat netjes elke maand en gaat nu ineens mededelen dat ie het niet meer doet. Daar zit denk ik vooral de crux
tja, en dat was niet handig van TS. Dat had ie iets anders moeten brengen.
Ecosia
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:23:58 #93
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129783141
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

En als volwassen vent van 25 heb je ook zo je verantwoordelijkheden (en hopelijk moralen).
En als volwassen vrouw van 45? hopelijk ook.
Ecosia
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:24:28 #94
34974 trigt013
pi_129783160
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:22 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Na je 21ste is het nog steeds je kind, nageslacht en je liefdesbaby. Maar je bent er niet meer financieel verantwoordelijk voor. Dus TS moet voor zichzelf zorgen en zijn financiele verplichtingen zelf nakomen.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:25:03 #95
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129783174
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:24 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Na je 21ste is het nog steeds je kind, nageslacht en je liefdesbaby. Maar je bent er niet meer financieel verantwoordelijk voor. Dus TS moet voor zichzelf zorgen en zijn financiele verplichtingen zelf nakomen.
dus zijn moeder ook, toch?
Ecosia
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:25:17 #96
34974 trigt013
pi_129783181
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:23 schreef Jumparound het volgende:

[..]

En als volwassen vrouw van 45? hopelijk ook.
Ja naar zichzelf en iedereen waarmee ze een contract heeft afgesproken.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:25:40 #97
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_129783194
Ik zou maar zorgen dat je je koffers gepakt hebt voor vanavond. Pluspuntje is dan wel dat je de komende drie maanden geen kostgeld hoeft te betalen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_129783195
Gut, volgens mij had ons plaksel vooral heel veel 'ja, je hebt gelijk, stomme moeder!!!'-reacties verwacht... :@
Ja doei.
  † In Memoriam † woensdag 7 augustus 2013 @ 10:26:53 #99
43556 miss_dynastie
pi_129783228
Ja, nou ja, ik vind het ook wel stom van die moeder, zo'n hoog bedrag, daar niet van. Dus ik was al lang en breed vertrokken als ik TS was :)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:27:14 #100
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129783241
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:25 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Ja naar zichzelf en iedereen waarmee ze een contract heeft afgesproken.
dus 5 jaar afhankelijk zijn van je zoon en je vriend is idd financieel verantwoordelijk. Goed bezig ma!
Ecosia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')