Ik snap even niet wat dat met dit topic te maken heeft maar ja. Ik zie vrij veel van het land.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:15 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Oke maar dan zie je nog niet het heel land of reis je veel.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK7293/#47quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:13 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Oke nog steeds geen bronnen gezien. Dus kan ik het nog geen oordeel over geven.
Dat is geen betrouwbare bron joh....quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:16 schreef SpecialK het volgende:
[..]
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK7293/#47
Enjoy
Bij tribalwars zal je toch echt op zijn minst met sites als niburu moeten komen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:16 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Enjoy
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is geen betrouwbare bron joh....
Laat me lekker dromenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:18 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Bij tribalwars zal je toch echt op zijn minst met sites als niburu moeten komen.
Uit BNW ervaring weet ik dat je kunt blijven dromenquote:
Helemaal Tribalwaus. Je zou zijn ouders bijna bij Jeugdzorg aanmelden.quote:
Of Martin Vrijland/Martijn Alberda. Die al tig keer bewezen de kluit belazerd heeft dan wel zelf is belazerd door fakebronnen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:18 schreef Dlocks het volgende:
Bij tribalwars zal je toch echt op zijn minst met sites als niburu moeten komen.
Omdat er nou wel iets van medisch zorg is daar en omdat mensen daar waarschijnlijk wat voedsel hulp krijgen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:16 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik snap even niet wat dat met dit topic te maken heeft maar ja. Ik zie vrij veel van het land.
Is een staatssite dus heel onbetrouwbaar.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:16 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Enjoy
slechte troll 1/10quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Is een staatssite dus heel onbetrouwbaar.
Misschien zijn bananen wel rood en recht i.p.v. geel en krom.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat er nou wel iets van medisch zorg is daar en omdat mensen daar waarschijnlijk wat voedsel hulp krijgen.
Oh, maar die crap die jij leest wel?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Is een staatssite dus heel onbetrouwbaar.
NIEUWE MEDIA JIJ SHEEPLE! OPEN JE OGEN!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, maar die crap die jij leest wel?
Je hebt er nog nooit na gekeken dus je kunt er geen oordeel over volgen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
NIEUWE MEDIA JIJ SHEEPLE! OPEN JE OGEN!
Jij en je illoemienaatsiehaters posten regelmatig hele berichten hier hoor, voor het geval het je ontgaan is.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je hebt er nog nooit na gekeken dus je kunt er geen oordeel over volgen.
Het is anders heel moeilijk om je BNW-crap te missen sinds je het allemaal in KLB pleurt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je hebt er nog nooit na gekeken dus je kunt er geen oordeel over volgen.
Dat is een goed teken. steeds mee mensen zien het inquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij en je illoemienaatsiehaters posten regelmatig hele berichten hier hoor, voor het geval het je ontgaan is.
Hij heeft een BNW-ban. Hij moet wat.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is anders heel moeilijk om je BNW-crap te missen sinds je het allemaal in KLB pleurt.
Stoppen met internetten ja.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij heeft een BNW-ban. Hij moet wat.
Steeds meer mensen zien in dat er nogal veel gekken op het internet zijn ja.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:14 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat is een goed teken. steeds mee mensen zien het in
Dat is jouw mening. Doet me niet zoveel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stoppen met internetten ja.
[..]
Steeds meer mensen zien in dat er nogal veel gekken op het internet zijn ja.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stoppen met internetten ja.
[..]
Steeds meer mensen zien in dat er nogal veel gekken op het internet in de wereld zijn ja.
Dan kun je internet net zo goed gaan controleren en zorgen dat het niet vrij is. Wees blij dat er mensen zoals mij zijn anders was het internet niet vrij.quote:
Jouw posts over BNW-crap en beschuldigingen dat wij dat waarheid niet in durven te zien gelukkig mij ook niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:17 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Doet me niet zoveel.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:18 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan kun je internet net zo goed gaan controleren en zorgen dat het niet vrij is. Wees blij dat er mensen zoals mij zijn anders was het internet niet vrij.
Het is wel leuk vermaak.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jouw posts over BNW-crap en beschuldigingen dat wij dat waarheid niet in durven te zien gelukkig mij ook niet.
Dat wel, maar voor de rest doet het niet veel, geef toe.quote:
Je snapt het natuurlijk weer niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben heel blij dat er mensen als jij zijn, tribalwars, geloof me. Soms twijfel ik namelijk wel eens aan mezelf, zoals elk gezond mens doet, maar als ik dan jouw soort dit soort crap zie posten denk ik: jemig, wat ben ik toch intelligent en wát een geweldig leuk leven heb ik toch! Dus dank je!
Ga bier drinken en fappen. Je bent 17.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:20 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je snapt het natuurlijk weer niet.
De taalnazi is aangekomenquote:
Nee, natuurlijk niet. Niemand snapt het, behalve jij. Jij bent onze verlosser die ons het licht gaat laten zien en ons gaat leiden naar een betere toekomst.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:20 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je snapt het natuurlijk weer niet.
Dat zeg ik ook niet. Dat maak jij ervanquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Niemand snapt het, behalve jij. Jij bent onze verlosser die ons het licht gaat laten zien en ons gaat leiden naar een betere toekomst.
Wat wil je dan ook? Je roept dat niemand het snapt, behalve mensen die het met je eens zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:24 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Dat maak jij ervan
Omdat jullie ook niet eens de moeite nemen om naar een site te kijken. Jullie blijven maar roepen dat complot denkers gekken zijn. En doen verder niks.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat wil je dan ook? Je roept dat niemand het snapt, behalve mensen die het met je eens zijn.
En jij blijft maar roepen dat wij blind zijn, en dan normale media en de overheid niet te vertrouwen zijn. Jij roept het ene, wij roepen het andere. Jij bent even erg als wij.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat jullie ook niet eens de moeite nemen om naar een site te kijken. Jullie blijven maar roepen dat complot denkers gekken zijn. En doen verder niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |